gewoon niks van aantrekken..( van het negatieve dan) er zijn altijd die het beter weten....jij vraagt het tenminste..menigeen doet maar watquote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee moet even een klopboor lenen, anders kan 't schroefke er niet in. Dat heb ik van dit topic geleerd.
Verder komt Daddy Doekoe vanavond langs met nieuwe gasslang, dus dat probleem is dan geëlimineerd.
Dank ook voor de vele steunbetuigingen tussen het hoongelach door!
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:56 schreef tomaat52 het volgende:
Explosie bus Israëliërs in Bulgarije
TS klust bij in een bus in Bulgarije?![]()
Nog nooit zo gelachen om een topic... geweldig.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee moet even een klopboor lenen, anders kan 't schroefke er niet in. Dat heb ik van dit topic geleerd.
Verder komt Daddy Doekoe vanavond langs met nieuwe gasslang, dus dat probleem is dan geëlimineerd.
Dank ook voor de vele steunbetuigingen tussen het hoongelach door!
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Even om jullie trots te maken: ik heb ondertussen al keiveel geboord! En goed ook! Spiegel aan de muur, plank op het toilet, ik draai er mijn hand niet meer voor om. Gas is ook opgelost.
Heb trouwens de klopboormachine gehanteerd, niet die uit de OP!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |