Teflon tape moet op het schroefdraad van je gaskraan.quote:Op maandag 9 april 2012 18:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dit zijn foto's van de gaskraan:
Uiteinde van de slang:
[ afbeelding ]
Aangesloten:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef plopkweker het volgende:
HULPVERLENING 1 ASSISTENTIE [CPA] CENTRALE POST AMBULANCE (+INC.NET: REG.INMELD+) (REANIMATIE) [OZ] OORZAAK: GASLEIDING GEKNAPT (GASEXPLOSIE) Locatie: Flappe-du-Pomme
Regio : 13 : [AMS] Amsterdam-Amstelland
Urgentie : O O O O O : HOOG
Eenheden : 0102998 : Monitorcode Brandweer
: 0101200 : Tankautospuit
: 0101219 : Kazernealarm
Okeequote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef strikeforce het volgende:
[..]
Teflon tape moet op het schroefdraad van je gaskraan.
Je handtekening is wat misleidend... Zie hier foto's van mijn kale pussy *klik* zie ik een chinese naaktkatquote:
Teflon is nou net dat het wat stroef wordt en af dicht.quote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Okeeis alleen teflon tape een optie of mag Duct Tape ook?
Dank!quote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef lezzer het volgende:
Complimenten voor dat je het gewoon zelf probeert ipv de onnozele vrouw act op te voeren om het gedaan te krijgen van een vent
Die gasleiding, weet je zeker dat je dat wel zelf wilt doen?
Ik weet niet zeker of je wel verzekerd bent als er iets mee gebeurt en je het niet door een erkende installateur hebt laten aansluiten. Maar, dat weet ik niet zeker hoor.
Hoort daar geen rubberen ring in te zitten?quote:Op maandag 9 april 2012 18:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dit zijn foto's van de gaskraan:
Uiteinde van de slang:
[ afbeelding ]
Aangesloten:
[ afbeelding ]
Ahquote:Op maandag 9 april 2012 18:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Teflon is nou net dat het wat stroef wordt en af dicht.
Mee eens, ik laat die gaskraan mooi dichtquote:Op maandag 9 april 2012 18:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoort daar geen rubberen ring in te zitten?
Niet om het één of ander, maar als ik jou was zou ik er een meer ervaren persoon bij halen om die gasslang te fixenHet is wel gas en een foutief aangesloten slang kan levensgevaarlijk zijn/worden
Die boormachine was grappig en schattigquote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Okeeis alleen teflon tape een optie of mag Duct Tape ook?
Zie hierboven, no worries! Ik zal nooit onverantwoord bezig gaan met gas en elektriciteitquote:Op maandag 9 april 2012 18:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die boormachine was grappig en schattig
maar ducttape en een gasslangRonduit gevaarlijk en onwetend
Echt, serieus roep de hulp in van iemand anders aub
want anders zie je dit in de meldkamer:quote:Op maandag 9 april 2012 18:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die boormachine was grappig en schattig
maar ducttape en een gasslangRonduit gevaarlijk en onwetend
Echt, serieus roep de hulp in van iemand anders aub
Hoe heb je 'm aangedraaid? Met je handen?quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nu ik toch jullie aandacht heb, als ik de slang van de gaskraan erop heb gedraaid en hij kan écht niet verder, en ik draai daarna de gaskraan open en ik hoor gesis en ruik gas... Bad News?
Ja, wel met een dikke centimeter schroefdraad en écht stevig dichtgedraaid.quote:Op maandag 9 april 2012 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe heb je 'm aangedraaid? Met je handen?
Je de loodgieter zal toch echt wat gereedschap hiervoor moeten gebruiken hoorquote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, wel met een dikke centimeter schroefdraad en écht stevig dichtgedraaid.
De woningstichting is niet verantwoordelijk voor het aansluiten van je kooktoestel hoorquote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee, precies. Morgen de woonstichting maar eens bellen. Met een beetje geluk heb ik dan tegen Kerst een betrouwbare aansluiting, is mijn ervaring.
er lijkt mij niets mis met die kraanquote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als ik dit zo lees dan erger ik me wel weer kapot aan de laksheid van die aannemer zeg. Hoe kunnen ze zo een woning opleveren, als de gaskraan niet voldoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |