I KNOW!!!!quote:Op maandag 9 april 2012 17:39 schreef drumstickNL het volgende:
Het kan ook alleen maar een vrouw zijn he.
Absoluut!quote:Op maandag 9 april 2012 17:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Durf je ook een foto te plaatsen van je muurtje als dat tot stof is vergaan?
quote:Op maandag 9 april 2012 17:46 schreef Barcaconia het volgende:
We hoeven dit topic niet in de gaten te houden, het resultaat zal zodadelijk wel op nu.nl staan.
wilde gok... de oplader proberen?quote:Op maandag 9 april 2012 17:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, ben ik dus weer. Die boor draait voor geen meter. Ik vermoed dat de accu bijna leeg is. Ik zoek naar een oplossing!!!
Dat sowiesoquote:Op maandag 9 april 2012 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wilde gok... de oplader proberen?
Jep, dat weet ik echt zeker. Daar is het dan net te hard voor. Nu kom ik ong. een halve centimeter de muur in maar verder niet.quote:Op maandag 9 april 2012 17:49 schreef Leandra het volgende:
Weet je wel zeker dat je moet boren en dat je de schroeven niet gewoon in het gipsmuurtje kunt draaien?
Dat zou ook nog kunnen. Maar misschien is een heel kort schroefje voor dit haakje genoeg.quote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef Barcaconia het volgende:
Is het dan wel een gipswandje of zit er een stenen muur achter wat stucwerk oid
Waarschijnlijk gipsblokken. Dan is ze er met alleen een gat ook nog niet. Heeft ze nog goede pluggen nodig.quote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef Barcaconia het volgende:
Is het dan wel een gipswandje of zit er een stenen muur achter wat stucwerk oid
En je weet zeker dat daar niet precies een leiding zit?quote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Maar misschien is een heel kort schroefje voor dit haakje genoeg.
Het is een muur tussen de keuken en de woonkamer. De boor lijkt toch wel opgeladen maar komt gewoon niet verder door die muur heen. Enne... de schade is beperkt hoor, een ieniemienie gat zit er nu in.quote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gipsblokken. Dan is ze er met alleen een gat ook nog niet. Heeft ze nog goede pluggen nodig.
Dit eindigt waarschijnlijk met een groot gat, kapot ding wat opgehangen moet worden en een man met een zak rotband.
Ja, want ik weet waar de leidingen wél lopenquote:Op maandag 9 april 2012 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je weet zeker dat daar niet precies een leiding zit?
Alhoewel ik me helemaal kan voorstellen dat de OP anders doet vermoeden, ik zou dit wel hebben gekund als ik het eerst bij iemand anders had gezienquote:Op maandag 9 april 2012 17:55 schreef Compoantje het volgende:
Hè TS, wat een boel dingetjes waar je op moet letten hè?
Laat volgende keer iemand anders boren en aanschouw hoe iemand anders alles in 10sec. kan doen.
Als je niet verder komt zit je waarschijnlijk op een oppervlak waar je boor niet voor bedoeld is. Vraag even of iemand met goed gereedschap het voor je doet, dan zie je hoe het moet en beschadig je niets onnodig.quote:Op maandag 9 april 2012 17:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Het is een muur tussen de keuken en de woonkamer. De boor lijkt toch wel opgeladen maar komt gewoon niet verder door die muur heen. Enne... de schade is beperkt hoor, een ieniemienie gat zit er nu in.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je niet verder komt zit je waarschijnlijk op een oppervlak waar je boor niet voor bedoeld is. Vraag even of iemand met goed gereedschap het voor je doet, dan zie je hoe het moet en beschadig je niets onnodig.
Heb allebei de kanten geprobeerd! Het eerste stuk boorde ook prima hoor. Het is gewoon echt een ander materiaal waar ik nu op ben gestuit.quote:Op maandag 9 april 2012 18:00 schreef taxibabe het volgende:
De boor draait ook wel de goede kant op? Dat 'ie niet op 'uitschroeven' staat?
Nope, dat was een andere stand. Die optie zag ik wel staan op de machine, ja.quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef angelfish het volgende:
Staat ie niet op 'schroeven'? Dan draait ie wel hard, maar gebeurt er niks.
Altijd met de klok mee draaien om te boren. Tegen de klok in is los.quote:Op maandag 9 april 2012 18:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heb allebei de kanten geprobeerd! Het eerste stuk boorde ook prima hoor. Het is gewoon echt een ander materiaal waar ik nu op ben gestuit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |