zou ik het gas maar even afsluitenquote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nu ik toch jullie aandacht heb, als ik de slang van de gaskraan erop heb gedraaid en hij kan écht niet verder, en ik draai daarna de gaskraan open en ik hoor gesis en ruik gas... Bad News?
Ik onthoud het door 'righty tighty, lefty loosy'.quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Altijd met de klok mee draaien om te boren. Tegen de klok in is los.
euhm ik vermoed van welquote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nu ik toch jullie aandacht heb, als ik de slang van de gaskraan erop heb gedraaid en hij kan écht niet verder, en ik draai daarna de gaskraan open en ik hoor gesis en ruik gas... Bad News?
Heb je er van die witte teflon tape tussen gedaan? Afdichting kan gewoon lek zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb de sleutel sinds 20 februari maar woon er nog niet. Nu dus voor het eerst de kraan even opengedraaid en dan ruik/ hoor ik dus gas. Als dat eerder niet zo was, is afsluiten toch niet nodig lijkt me?quote:Op maandag 9 april 2012 18:02 schreef babipangang het volgende:
[..]
zou ik het gas maar even afsluiten
Ik heb er niets tussen gedaan. Maar dit lijkt me dan meer een klus voor de woonstichting, ga zelf niet lopen klooien met gas.quote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je er van die witte teflon tape tussen gedaan? Afdichting kan gewoon lek zijn.
als je gas ruikt is het niet goed, dat hoor je niet te ruikenquote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel sinds 20 februari maar woon er nog niet. Nu dus voor het eerst de kraan even opengedraaid en dan ruik/ hoor ik dus gas. Als dat eerder niet zo was, is afsluiten toch niet nodig lijkt me?
Nee, precies. Morgen de woonstichting maar eens bellen. Met een beetje geluk heb ik dan tegen Kerst een betrouwbare aansluiting, is mijn ervaring.quote:Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef babipangang het volgende:
[..]
als je gas ruikt is het niet goed, dat hoor je niet te ruiken
Dan is het één en ander niet helemaal goed dicht,quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een nieuwe fotoreportage.quote:Op maandag 9 april 2012 18:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dan is het één en ander niet helemaal goed dicht,
Heb je wel teflontape aangebracht ? Of zit de rubberen ring wel goed om de koppeling ?
quote:Op maandag 9 april 2012 17:47 schreef Diemux het volgende:
PRIO 1: AMBU / BRANDW huis op instorten | 17:46:15 Locatie: Flappe-du-Pomme's huis
bij de meeste slangaansluitingen op de gaskraan mag je geen tape gebruiken, die hoort op het rubber af te dichten...tape gebruik je bij schroefdraad/moer verbinding......quote:Op maandag 9 april 2012 18:02 schreef babipangang het volgende:
[..]
zou ik het gas maar even afsluitenheb je er van die tape tussen gedraaid?
[ afbeelding ]
Denk alleen niet dat de woningbouw je hiermee gaat helpen, even teflontape aanschaffen en op google zoeken hoe te gebruiken als je het niet weet. Is heel makkelijk in elk gevalquote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee, precies. Morgen de woonstichting maar eens bellen. Met een beetje geluk heb ik dan tegen Kerst een betrouwbare aansluiting, is mijn ervaring.
Schattig is het wel he?quote:Op maandag 9 april 2012 18:08 schreef _VoiD_ het volgende:
met een metaalboor een zeer waarschijnlijk stenen wand in, prachtig.
Ben ik de enige die het is opgevallen dat de slipkoppeling (of hoe je dat mechanisme ook wilt noemen) of standje 2 of 3 staat ipv boren?quote:Op maandag 9 april 2012 17:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ter illustratie:
Dit is de boormachine:
[ afbeelding ]
Ho ho, even ter verdediging, toen had ik 'm nog niet in gebruik he.quote:Op maandag 9 april 2012 18:11 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het is opgevallen dat de slipkoppeling (of hoe je dat mechanisme ook wilt noemen) of standje 2 of 3 staat ipv boren?
Dan is het niet zo vreemd dat ie slecht boort
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |