Dat sowieso. Daar is een eckte eckte geharde jongen voor nodig als jij.quote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef kentekenawa het volgende:
Hoezo geen respect??
Zwarte vrouwen zijn geweldig lekker.
Das toch behoorlijk respect.
Heb in mijn leven drie donkere dames gekend en die zijn geweldig geweest.
Allleen kan niet elke man met een zwarte vrouw overweg!
wat is dat nou weer voor uitspraak? dat temperament is prima te handelen hoorquote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef kentekenawa het volgende:
Hoezo geen respect??
Zwarte vrouwen zijn geweldig lekker.
Das toch behoorlijk respect.
Heb in mijn leven drie donkere dames gekend en die zijn geweldig geweest.
Allleen kan niet elke man met een zwarte vrouw overweg!
ik heb het idee dat je meer zwarte mannen + blanke vrouw ziet ja dan andersomquote:Op maandag 9 april 2012 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Vallen zwarte mannen ook veelal op blanke vrouwen dan? Als dat niet zo is dan ligt het waarschijnlijk gewoon aan het aantal zwarte mannen op die sites
Dit. Behalve van die schreeuwerige Shaniqua-negerinnen.quote:Op maandag 9 april 2012 15:24 schreef bijdehand het volgende:
Nah mijn smaak is het niet. Maar respect geef ik ze uiteraard wel als ze dat verdienen.
Maar die verdienen het nietquote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dit. Behalve van die schreeuwerige Shaniqua-negerinnen.
Dat zei ik al in m'n eerste postquote:
ach blanke verwende nesten zijn net zo vervelendquote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Verrek.quote:Op maandag 9 april 2012 15:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zei ik al in m'n eerste posthaha.
Dat zeggen we toch niet??quote:Op maandag 9 april 2012 15:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ach blanke verwende nesten zijn net zo vervelendleuke persoonlijkheid staat los van de afkomst
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
ik neem aan dat het aan mijn huidskleur ligt aangezien dit dan op 1 of andere wijze te sprake komt.
Het woord negerin is hier een schrijnend voorbeeld van
Wanneer het ter sprake komt, wat zegt men dan zoal?quote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
ik neem aan dat het aan mijn huidskleur ligt aangezien dit dan op 1 of andere wijze te sprake komt.
val je zelf wel op donkere mannenquote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
Ja,zeker nogal politek incorrectquote:Op maandag 9 april 2012 16:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Is het woord neger of negerin ongepast in jouw ogen?
Waarom?quote:Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Ja,zeker nogal politek incorrect
Daar moet men echt eens van af hoor, van die houding. Mensen met geitenwollen sokken bedenken telkens wat politiek correct is en wat niet en men gaat er maar in mee. Er is niets mis met een beetje flexibiliteit.quote:Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hmmm in het engels ben ik het met je eens, in het nederlands vind ik dat het woord die negatieve lading nie zo heeftquote:Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Neger/negerin is een benaming voor iemand die een donkere huidskleur heeft. Het is geen belediging. Dat is de negatieve lading die die bevolkingsgroep er zelf aan gegeven heeft.quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef strawberry_hill het volgende:
oh ja ? ik noem je toch ook geen cracker
Ik noem jou ook niks maar het is zo'n onzin om je beledigd te voelen bij zo'n woord.quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef strawberry_hill het volgende:
dat wat blanken naar hun hoofd gesmeten krijgen (blanke vla bijvoorbeeld) vind ik persoonlijk ook niet echt beledigend/kwetsendquote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef Strani het volgende:
Moet je horen wat blanken allemaal naar hun hoofd krijgen van anderen, maar wij zeuren er ook niet over.
wij noemen elkaar onderling ook geen crackerquote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef strawberry_hill het volgende:
Neger in het Engels is negro, is in principe hetzelfde.quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hmmm in het engels ben ik het met je eens, in het nederlands vind ik dat het woord die negatieve lading nie zo heeftal is donker wel een betere benaming
Ik zelf ook niet, maar blanke vla is ook niet minder erg dan neger.quote:Op maandag 9 april 2012 16:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat wat blanken naar hun hoofd gesmeten krijgen (blanke vla bijvoorbeeld) vind ik persoonlijk ook niet echt beledigend/kwetsend
Ja kunst daar zijn vrijwel alle donkere kenmerken weg.quote:Op maandag 9 april 2012 16:34 schreef Jellereppe het volgende:
Er zijn ook vrouwen die niet heel donker zijn. Maar lichter gekleurd. Zitten mooie vrouwen tussen. Hier zou ik geen nee tegen zeggen.
[ afbeelding ]
blanken krijgen eigenlijk nooit iets naar hun hoofd gesmeten en als ik blanke vla genoemd wordt denk ik dat ik die persoon vol in zn gezicht zou uitlachenquote:Op maandag 9 april 2012 16:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat wat blanken naar hun hoofd gesmeten krijgen (blanke vla bijvoorbeeld) vind ik persoonlijk ook niet echt beledigend/kwetsend
nee, de lading die aan het woord hangt is heel andersquote:Op maandag 9 april 2012 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Neger in het Engels is negro, is in principe hetzelfde.
Daar vergis je je in. Er zijn heel wat donkere mensen die het als beledigend ervaren. Een voorbeeld is de benaming negerzoenen. Dit is al veranderd in zoenen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Neger/negerin is een benaming voor iemand die een donkere huidskleur heeft. Het is geen belediging. Dat is de negatieve lading die die bevolkingsgroep er zelf aan gegeven heeft.
Niet? Kijk eens naar een gemiddelde TV-serie waar mensen van meerdere kleuren in voorkomen. Het is altijd enorm lollig om te blanken uit te lachen maar andersom kan het echt niet.quote:Op maandag 9 april 2012 16:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
blanken krijgen eigenlijk nooit iets naar hun hoofd gesmeten
[..]
nee, de lading die aan het woord hangt is heel anders
Broodje aap, dat is een gefaalde marketings stunt geweestquote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Er zijn heel wat donkere mensen die het als beledigend ervaren. Een voorbeeld is de benaming negerzoenen. Dit is al veranderd in zoenen.
En waarom is het een gefaalde marketingstunt geweest. Mensen noemen het nog negerzoenen. Maar dit gaat naar verloop van tijd wel veranderen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Broodje aap, dat is een gefaalde marketings stunt geweest
Ik ervaar het uitlachen van blanken nooit persoonlijkquote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet? Kijk eens naar een gemiddelde TV-serie waar mensen van meerdere kleuren in voorkomen. Het is altijd enorm lollig om te blanken uit te lachen maar andersom kan het echt niet.
omdat de verkopen niet toenamen nadat ze veelvuldig door dit in het nieuws geweest zijnquote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En waarom is het een gefaalde marketingstunt geweest. Mensen noemen het nog negerzoenen. Maar dit gaat naar verloop van tijd wel veranderen.
Ontopic: zelf vind ik neger wel beledigend.
Ze noemen zichzelf nigger. Als ik dat niet mag dan discrimineren ze mij en plaatsen ze mij dus als minderwaardig persoon. Wie beledigt hier dan wie?quote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Er zijn heel wat donkere mensen die het als beledigend ervaren. Een voorbeeld is de benaming negerzoenen. Dit is al veranderd in zoenen.
Mijn ervaring is dat Joden de benaming Jodenkoeken niet als beledigend beschouwen. Omdat dat een benaming is die ze hun eigen mensen hebben gegeven. De benaming negers is door blanken verzonnen. Ik raad jullie niet aan om een donkere vrouw/man aan te spreken met neger/negerin.
deze discussie moet je niet willen voeren, iemand die niet kan inzien dat die in dit geval met twee maten meet is dom, domme mensen heb ik ongeacht hun huidskleur een hekel aanquote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf nigger. Als ik dat niet mag dan discrimineren ze mij en plaatsen ze mij dus als minderwaardig persoon. Wie beledigt hier dan wie?
Ik ook niet, maar het is wel een scheve situatie. Het lijkt vaak alsof blanken de enigen zijn waarover iedereen grappige dingen mag zeggen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ervaar het uitlachen van blanken nooit persoonlijkdus het maakt mij niets uit
Haha, die stoere bois in da town noemen zichzelf nigga. Maar genoeg donkere mensen die dat niet doen. Niettemin ik vind het not done.quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf nigger. Als ik dat niet mag dan discrimineren ze mij en plaatsen ze mij dus als minderwaardig persoon. Wie beledigt hier dan wie?
Ach, ze hebben naar mijn weten de benaming niet veranderd in negerzoenen ook al zijn de verkopen niet gestegen. Houden zo.quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
omdat de verkopen niet toenamen nadat ze veelvuldig door dit in het nieuws geweest zijn
Nee, da's alleen voor degenen die ook daadwerkelijk in de VS wonen, niet alle zwarten.quote:Op maandag 9 april 2012 16:48 schreef strawberry_hill het volgende:
in het engels/amerikaans wordt het dan ook wel AFRO-AMERICAN genoemd
Als je deze discussie toelaat kunnen we er een veel succesvoller topic van maken hoorquote:Op maandag 9 april 2012 16:48 schreef Frag_adder het volgende:
Maar effen, dit topic gaat toch over aantrekkelijke donkere vrouwenniet om deze compleet nutteloze discussie
niet in het engels, puur in het amerikaans. In engeland noemen ze indiaers ook niet anglo-indians oid.quote:Op maandag 9 april 2012 16:48 schreef strawberry_hill het volgende:
tis de lading die je er zelf aan hangt als hij het nie als beledigend ervaart is het dat dus nietquote:Op maandag 9 april 2012 16:48 schreef Strani het volgende:
Als ik een donkere vriend van me tegenkom en groet hem met 'hey ouwe neger!', is het dan beledigend?
Het lijkt mij dat de lading van het woord neger, net zoals met heel veel andere woorden, puur afhangt van de manier waarop het bedoeld wordt en gezegd is. Het woord an sich heeft weinig waarde.
Een veel betere benaming. Niet beledigend.quote:Op maandag 9 april 2012 16:48 schreef strawberry_hill het volgende:
ze zijn lang niet allemaal van afrikaanse afkomst toch? dan zou je alle amerikanen anglo-american moeten noemen. Ik vind het onzin, het is gewoon de lading die de persoon aan het woord hangtquote:Op maandag 9 april 2012 16:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een veel betere benaming. Niet zo beledigend.Ook al beslaat het maar een kleine groep donkere mensen.
Goede vraag. De meeste mensen wel. Veel donkere mensen zijn tijdens de slavenperiode door hun kolonisator naar Zuid-Amerika etc. verplaatst om bijv. in de plantages te gaan werken. Ik vermoed dat een hele grote deel van de donkere mensen Afrikaanse wortels heeft als ik terugkijk naar de geschiedenis.quote:Op maandag 9 april 2012 16:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze zijn lang niet allemaal van afrikaanse afkomst toch? dan zou je alle amerikanen anglo-american moeten noemen. Ik vind het onzin, het is gewoon de lading die de persoon aan het woord hangt
Oh, dat is logisch. Als ik een vreemde zie met lang haar roep ik ook niet direct 'hey ouwe hippie!'quote:Op maandag 9 april 2012 16:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
niet in het engels, puur in het amerikaans. In engeland noemen ze indiaers ook niet anglo-indians oid.
[..]
tis de lading die je er zelf aan hangt als hij het nie als beledigend ervaart is het dat dus nietik noem vrienden wel erger zonder dat het als belediging bedoelt is maar als een vreemde dat roept zou ik pissig worden
leuk voorbeeld is, ik ben blank van antiliaanse komaf, dat zijn volgens de "donkere antillianen" de nepperdsquote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goede vraag. De meeste mensen wel. Veel donkere mensen zijn tijdens de slavenperiode door hun kolonisator naar Zuid-Amerika etc. verplaatst om bijv. in de plantages te gaan werken. Ik vermoed dat een hele grote deel van de donkere mensen Afrikaanse wortels heeft als ik terugkijk naar de geschiedenis.
bijna alle voorouders komen gewoon uit afrikaquote:Op maandag 9 april 2012 16:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze zijn lang niet allemaal van afrikaanse afkomst toch?
Heb je misschien blanke (voor)ouders? Waarschijnlijk ben je een mengelmoes van mensen. Niks mis mee.quote:Op maandag 9 april 2012 16:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
leuk voorbeeld is, ik ben blank van antiliaanse komaf, dat zijn volgens de "donkere antillianen" de nepperdsterwijl er eigenlijk een soort indiaan woonde, toen de nederlanders kwamen en toen pas de donkeren ^^ die waren er dus nog later dan de blanken...
klopt, maar de meeste erkennen tegenwoordig meer hun caraibische / zuid amerikaanse roots dan de afrikaanse. Het moet ook ooit ophouden toch? Immers wonen vele zwarte families al langer in de VS dan dat belgie bestaat, het is de lading die ze er zelf aan hangen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
bijna alle voorouders komen gewoon uit afrika
alleen maar blanke voorouders zover ik weetquote:Op maandag 9 april 2012 16:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heb je misschien blanke (voor)ouders? Waarschijnlijk ben je een mengelmoes van mensen. Niks mis mee.
Al die donkere mensen in de VS en Zuid-Amerika hebben gewoon Afrikaanse voorouders. Maar dat is een zo-ver-van-mijn-bed-show dat ze zich niet meer als Afrikanen identificeren. En gelijk hebben ze. Op een gegeven moment ben je gewoon Antilliaan, Amerikaan etc.quote:Op maandag 9 april 2012 16:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt, maar de meeste erkennen tegenwoordig meer hun caraibische / zuid amerikaanse roots dan de afrikaanse. Het moet ook ooit ophouden toch? Immers wonen vele zwarte families al langer in de VS dan dat belgie bestaat, het is de lading die ze er zelf aan hangen.
[..]
alleen maar blanke voorouders zover ik weet
dus moet je ze gewoon amerikaan noemen, niet afro-amerikaan, daar houd je het mee in stand.quote:Op maandag 9 april 2012 16:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Al die donkere mensen in de VS en Zuid-Amerika hebben gewoon Afrikaanse voorouders. Maar dat is een zo-ver-van-mijn-bed-show dat ze zich niet meer als Afrikanen identificeren. En gelijk hebben ze. Op een gegeven moment ben je gewoon Antilliaan, Amerikaan etc.
Precies, dat bedoel ik met 'meer flexibel moeten zijn'.quote:Op maandag 9 april 2012 17:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dus moet je ze gewoon amerikaan noemen, niet afro-amerikaan, daar houd je het mee in stand.
En eigenlijk zou blank, zwart, bruin etc. als beschrijving gebruikt moeten worden niet als scheldwoordhet is immers ook hoe je zo iemand zou beschrijven op een niet racistische manier...
Ik noem negers gewoon negers eigenlijk. Ik ken er ook geen een die het een scheldwoord vindt. Ligt misschien ook aan de manier waarop je het zegt?quote:Op maandag 9 april 2012 17:00 schreef Frag_adder het volgende:
En eigenlijk zou blank, zwart, bruin etc. als beschrijving gebruikt moeten worden niet als scheldwoordhet is immers ook hoe je zo iemand zou beschrijven op een niet racistische manier...
Ontstaan uit de tijd van de slavernij en dat maakt dat het woord zo beladen is en blijft.quote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef Jellereppe het volgende:
Mijn ervaring is dat Joden de benaming Jodenkoeken niet als beledigend beschouwen. Omdat dat een benaming is die ze hun eigen mensen hebben gegeven. De benaming negers is door blanken verzonnen.
en waar komen jouw voorouders vandaan en hoe identificeer jij je? De tijd waar zij over praten dat de voorouders daarnaartoe gegaan zijn, toen hoorde het zuiden van Nederland bij spanje of oostenrijk, zo identificeer zij zich daar toch ook niet.quote:Op maandag 9 april 2012 16:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
bijna alle voorouders komen gewoon uit afrika
Als je ver genoeg teruggaat komen al onze voorouders uit Afrika.quote:Op maandag 9 april 2012 17:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en waar komen jouw voorouders vandaan en hoe identificeer jij je? De tijd waar zij over praten dat de voorouders daarnaartoe gegaan zijn, toen hoorde het zuiden van Nederland bij spanje of oostenrijk, zo identificeer zij zich daar toch ook niet
een soort van joran van der sloot dus, eigelijk niet meer dan een "geemigreerde" nederlanderquote:Op maandag 9 april 2012 16:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt, maar de meeste erkennen tegenwoordig meer hun caraibische / zuid amerikaanse roots dan de afrikaanse. Het moet ook ooit ophouden toch? Immers wonen vele zwarte families al langer in de VS dan dat belgie bestaat, het is de lading die ze er zelf aan hangen.
[..]
alleen maar blanke voorouders zover ik weet
Oh, maar jouw geschiedenis in Afrika gaat veel verder terug dan de donkere mensen in andere werelddelen. In het geval van Europeanen kun je spreken over duizenden en duizenden jaren geleden. Het lijkt mij niet logisch dat je je na dit tijdsbestek jezelf als Afrikaan beschouwt.quote:Op maandag 9 april 2012 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je ver genoeg teruggaat komen al onze voorouders uit Afrika.Ik ben een neger!!
* Strani gaat hiphop checken op Youtube.
Je weet dat ik een grapje maakte hequote:Op maandag 9 april 2012 17:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, maar jouw geschiedenis in Afrika gaat veel verder terug dan de donkere mensen in andere werelddelen. In het geval van Europeanen kun je spreken over duizenden en duizenden jaren geleden. Het lijkt mij niet logisch dat je je na dit tijdsbestek jezelf als Afrikaan beschouwt.![]()
Voor Antillianen, Amerikanen, Surinamers etc. is het maar een paar honderd jaar geleden. Een immense verschil. En die beschouwen zich ook niet als Afrikaan. Maar het is veel verser.
Ligt het niet gewoon aan je korte lontje?quote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
fijne vergelijking vind ik dat altijdquote:Op maandag 9 april 2012 17:06 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
een soort van joran van der sloot dus, eigelijk niet meer dan een "geemigreerde" nederlander
Dat bedoel ik dus. Mensen die het over huidskleur hebben zijn niet per definitie racisten....quote:Op maandag 9 april 2012 19:13 schreef strawberry_hill het volgende:
als k al een kort lontje heb en mensen hebben het over mijn huidskleur is het geen racisme? aparte redenering
Klopt, maar het wordt wel vaak zo gezien... helaasquote:Op maandag 9 april 2012 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Mensen die het over huidskleur hebben zijn niet per definitie racisten....
dat ik dat heb gemistquote:Op maandag 9 april 2012 19:20 schreef strawberry_hill het volgende:
@ fragadder check de link maar 1maal op de gelinkte website scroll naar beneden
oh wow dat had ik niet verwacht, ik zal er toch maar eeens voor moeten gaan zitten. Ik had niet verwacht dat die zo slecht in de markt liggen, gezien ik er juist als eerste op zou reagerenquote:Op maandag 9 april 2012 19:34 schreef strawberry_hill het volgende:
nee het minst replies krijgen en het meest replies sturen je hebt het niet goed gelezen
Black women write back the most. Whether it’s due to talkativeness, loneliness, or a sense of plain decency, black women are by far the most likely to respond to a first contact attempt. In many cases, their response rate is one and a half times the average, and, overall, black women reply about a quarter more often that other women.
Men don’t write black women back. Or rather, they write them back far less often than they should. Black women reply the most, yet get by far the fewest replies. Essentially every race—including other blacks—singles them out for the cold shoulder.
Maar dat zegt nog steeds niet wat over huidskleur, kan net zo goed liggen iets anders. Bijvoorbeeld aan het, al dan niet op waarheid berustende, vooroordeel dat zwarte mannen over het karakter van zwarte vrouwen hebben.quote:Op maandag 9 april 2012 19:34 schreef strawberry_hill het volgende:
nee het minst replies krijgen en het meest replies sturen je hebt het niet goed gelezen
Black women write back the most. Whether it’s due to talkativeness, loneliness, or a sense of plain decency, black women are by far the most likely to respond to a first contact attempt. In many cases, their response rate is one and a half times the average, and, overall, black women reply about a quarter more often that other women.
Men don’t write black women back. Or rather, they write them back far less often than they should. Black women reply the most, yet get by far the fewest replies. Essentially every race—including other blacks—singles them out for the cold shoulder.
Maar vind je dat racisme? (Ik weet niet of je dat ergens gezegd hebt hoor, lees niet alles terugquote:Op maandag 9 april 2012 19:34 schreef strawberry_hill het volgende:
TS zei eerder dat ze het al racistisch vond als mensen überhaupt over het verschijnsel huidskleur begonnenquote:Op maandag 9 april 2012 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar vind je dat racisme? (Ik weet niet of je dat ergens gezegd hebt hoor, lees niet alles terugMaar ben gewoon benieuwd hoe een donkere vrouw daar zelf over denkt)
uiteindelijk gaat sexuele aantrekkingskracht om smaakquote:Op maandag 9 april 2012 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS zei eerder dat ze het al racistisch vond als mensen überhaupt over het verschijnsel huidskleur begonnen
Het is supermakkelijk om mensen te beschrijvenquote:Op maandag 9 april 2012 19:44 schreef strawberry_hill het volgende:
als ze erover beginnen n negatieve context ja,niet als je er gewoon over praat.da zou belachelik zijn.
PVV stemmersquote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is supermakkelijk om mensen te beschrijvenmaar wie doet er tegenwoordig nog negatief over? Amerikanen niet meegerekend
Kan je mensen beter bashen om hun geloof, als je íets moest kiezen
PVV-stemmers bashen op geloof (als ze al bashen), niet op huidskleur.quote:
Ik vind het pas racisme als je iemand afwijst op huidskleur, geloof, geslacht e.d. wanneer het niks meer met smaak te maken heeft (zoals de gemiddelde baan). In het geval van fysieke aantrekkingskracht kun je inderdaad moeilijk over racisme praten, het is gewoon een kwestie van smaak, zowel uiterlijk als innerlijk.quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat sexuele aantrekkingskracht om smaaken die aantrekkingskracht moet er zijn voor een partner. Wanneer is iets dan racisme en wanneer is het persoonlijke smaak? Brunettes niet zo mooi vindes als blondines is iets anders dan een aziaat niet zo mooi vinden als een blanke?
Ik vind dat jij gelijk hebt. Alleen denk ik dat er toch een verschil in de benaming zit.quote:Op maandag 9 april 2012 17:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dus moet je ze gewoon amerikaan noemen, niet afro-amerikaan, daar houd je het mee in stand.
conclusie er zit geen eind aanquote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik vind dat jij gelijk hebt. Alleen denk ik dat er toch een verschil in de benaming zit.
Blank is een ander woord dan wit. Aziaat is een ander woord dan geel.
Donker is een ander woord dan neger ( negroide, negro spaans voor zwart ) of zwarte .
Noem dan iedereen blank, donker etc, of noem iedereen wit geel zwart bruin rood
Het is het verschil in de soorten benamingen die er altijd voor zorgt dat er ergens wel een beledigde groep ( en dan bedoel ik niet specifiek donkere mensen ) is
Om de zaak van twee kanten te belichten en mijn post objectief te houden:
Nog een voorbeeld ervan is dat donkere mensen in Amerika hard roepen dat ze trots zijn om zwart te zijn, terwijl negro dus spaans voor zwart is en gewoon hetzelfde betekent. Dat staat lijnrecht tegenover elkaar. Blanke amerikanen noemen zichzelf wel gewoon wit, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederland, waar het dan weer blank is.
Oftewel, eindeloze discussie omdat er nergens dezelfde, of uberhaupt 1 lijn wordt getrokken.
Daarnaast is ieder mens anders, net als dat de ene dikke het niet erg vind om "Hey bollie!" te worden genoemd, en de ander dat verschrikkelijk vindt. Nou maakt de slavernij het wel een gevoelig onderwerp maar het zal gewoon nooit goed zijn.
Hier in Nederland kan je echt niet " Die zwarte man" zeggen, terwijl dat in de VS weer heel normaal is " A black guy ". Hier in Nederland zeggen mensen eerder zonder bijbedoeling " Een neger " en in de VS is het weer schokkend als je " That negro " zegt. Dus tsja niet zo druk maken, elke bevolking heeft/krijgt wel namen/bijnamen enzo
Juist omdat we niet in de tijden van de slavernij zijn geboren is het woord neger(in) niet de juiste manier om iemand te beschrijvenquote:Op maandag 9 april 2012 20:30 schreef non_limited het volgende:
TS waarom vind het je discriminatie als mensen je een negerin noemen? dat ben je toch of niet? Wat is volgens jou dan een politiek correct woord om neger/negerin te zeggen?
ik ben zelf ook een negerin, nou en? of je nou negerin zegt of bruin of zwart je hebt het nog steeds over dezelfde huidskleur. noem het wat mij betreft wat je noemen wilt maar je blijft wie je bent.
zelf vind ik het erger als ik in gesprek ben met iemand en mensen gaan van 'Sorry niet lullig bedoeld hoor maar die negerin daar.....´
Ik ben er niet mee bezig, ik ben niet in slavernij geboren dat is een ver van mijn bed show geweest.
Tuurlijk het is niet goed geweest en tuurlijk mensen hebben toen gemeen gedaan. maar maakt het nu nog uit?
Als ik het over andere negers/negerinnen heb gebruik ik het woord ook dus waarom een ander niet?
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 9 april 2012 20:59 schreef Megablast het volgende:
[..]
Juist omdat we niet in de tijden van de slavernij zijn geboren is het woord neger(in) niet de juiste manier om iemand te beschrijven![]()
TS, wat denk je zelf dat de reden is waarom blanke mannen zich niet aangetrokken voelen tot donkere vrouwen?
Ik ervaar het zelf ook andersom hoor, donkere vrouwen die zich niet aangetrokken voelen tot blanke mannen. Iets wat eigenlijk helemaal niet onbegrijpelijk is, we verschillen qua uiterlijk gewoon te veel van elkaar.
Dat had je al gepostquote:Op maandag 9 april 2012 21:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.Er zijn zeker wel mooie donkere vrouwen. Hier zou ik geen nee tegen zeggen.
![]()
[ afbeelding ]
Klopt. Maar even aan mevrouw duidelijk maken dat er genoeg mooie donkere vrouwen zijn. Kan dit topic helemaal vullen met foto's van donkere vrouwen die een lust zijn voor het oog. Even een statement maken.quote:
Dat is toch niet donker... Dat is getint.quote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Maar even aan mevrouw duidelijk maken dat er genoeg mooie donkere vrouwen zijn. Kan dit topic helemaal vullen met foto's van donkere vrouwen die een lust zijn voor het oog. Even een statement maken.
Het is niet zo donker als de echte Afrikanen. Maar daar zijn ook mooie exemplaren van. Dat blanke mannen (zelf: lichtgetint) niet vallen op donkere vrouwen is gewoon niet waar.quote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch niet donker... Dat is getint.
het is inderdaad getint maar vele noemen dit al donkerquote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch niet donker... Dat is getint.
Ik neem aan dat TS het had over donkere vrouwen in de zin van Afrikaans uitziende vrouwen?quote:Op maandag 9 april 2012 21:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is niet zo donker als de echte Afrikanen. Maar daar zijn ook mooie exemplaren van. Dat blanke mannen (zelf: lichtgetint) niet vallen op donkere vrouwen is gewoon niet waar.
Volgens mij ook, want wat hierboven werd gepost wordt over het algemeen juist wel aantrekkelijk gevonden.. een enigszins donkere huid maar wel nog de verfijnde gelaatstrekken van een blank persoon. Hoewel de neus van deze vrouw eigenlijk al wat breder is zie ik.quote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Megablast het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TS het had over donkere vrouwen in de zin van Afrikaans uitziende vrouwen?
Zal ik foto's posten van aantrekkelijke donkere vrouwen. Niet van het niveau van het pareltje dat ik eerder heb gepost. Maar best aardig.quote:Op maandag 9 april 2012 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij ook, want wat hierboven werd gepost wordt over het algemeen juist wel aantrekkelijk gevonden.. een enigszins donkere huid maar wel nog de verfijnde gelaatstrekken van een blank persoon.
Ja, ben eigenlijk wel benieuwd. Want ik kan me er zo geen bedenken die ik nou echt aantrekkelijk vindt.quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zal ik foto's posten van aantrekkelijke donkere vrouwen. Niet van het niveau van het pareltje dat ik eerder heb gepost. Maar best aardig.
Die derde mag er ook wezen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef kwiwi het volgende:
Alleen die laatste vind ik er wel leuk uitzien, maar niet zo knap dat ik er (qua uiterlijk) op zou vallen zeg maar. Denk dat het door de neus en de lippen komt.
quote:Op maandag 9 april 2012 21:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.Er zijn zeker wel mooie donkere vrouwen. Hier zou ik geen nee tegen zeggen.
![]()
[ afbeelding ]
Dat heeft denk ik te maken met dat het dan om een meerderheid gaat. Mensen beledigen op hun kleur is nooit goed natuurlijk, maar grappen maken over een meerderheid geeft een ander gevoel dan als je dat bij een minderheid doet.quote:Op maandag 9 april 2012 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel een scheve situatie. Het lijkt vaak alsof blanken de enigen zijn waarover iedereen grappige dingen mag zeggen.
Zoals gezegd, ik vind het juist prima dat je een beetje relaxed met elkaar opgaat, dus ook als het gaat om uiterlijk, maar dan ook beide kanten op.
Zijn blanken wel in de meerderheid?quote:Op maandag 9 april 2012 22:56 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik te maken met dat het dan om een meerderheid gaat. Mensen beledigen op hun kleur is nooit goed natuurlijk, maar grappen maken over een meerderheid geeft een ander gevoel dan als je dat bij een minderheid doet.
De oude Egyptenaren deelden het mensenras in vier verschillende rassen. Negroïde, blanken, lichtgetint en geel. Wat noem jij blank?quote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn blanken wel in de meerderheid?
Ik denk dat het vooral komt doordat vele rassen vroeger slecht behandeld zijn door blanken, en blanken daarom nu niet mogen zeiken als er grappen over hen gemaakt worden..
Want als het andersom gebeurt dan lijkt dat weer teveel op vroeger; blanken denken superieur te zijn.
In de westerse wereld wel ja.quote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn blanken wel in de meerderheid?
Ik denk dat het vooral komt doordat vele rassen vroeger slecht behandeld zijn door blanken, en blanken daarom nu niet mogen zeiken als er grappen over hen gemaakt worden..
Want als het andersom gebeurt dan lijkt dat weer teveel op vroeger; blanken denken superieur te zijn.
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 23:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De oude Egyptenaren deelden het mensenras in vier verschillende rassen. Negroïde, blanken, lichtgetint en geel. Wat noem jij blank?
Als je puur blank bedoeld tegen de andere drie categorieën. Dan zijn blanken ver in de minderheid.
Dit is wat je grofweg kunt zeggen over die vier categorieën.quote:Op maandag 9 april 2012 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaadJe kunt nooit iedereen precies indelen, maar even grofweg in die categorieën inderdaad.
Fijn staaltje stereotyperingquote:Op maandag 9 april 2012 23:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit is wat je grofweg kunt zeggen over die vier categorieën.
- Negers: blinken uit in kracht en zijn fysiek het sterkst.
- Aziaten: zijn doorzetters en gemiddeld genomen de slimste mensen op aarde.
- Blanken: zijn het minst lui en innovatief. Hoewel Aziatische landen aan het opkomen zijn (China, India etc.).
- Lichtgetint: zijn lui en moeten het hebben van oliegelden. Hun landen bulken uit van de grondstoffen maar dat wordt niet economisch benut ().
Wat?quote:Op maandag 9 april 2012 23:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit is wat je grofweg kunt zeggen over die vier categorieën.
- Negers: blinken uit in kracht en zijn fysiek het sterkst.
- Aziaten: zijn doorzetters en gemiddeld genomen de slimste mensen op aarde.
- Blanken: zijn het minst lui en innovatief. Hoewel Aziatische landen aan het opkomen zijn (China, India etc.).
- Lichtgetint: zijn lui en moeten het hebben van oliegelden. Hun landen bulken uit van de grondstoffen maar dat wordt niet economisch benut ().
Sorry.quote:Op maandag 9 april 2012 23:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Maar dit heeft toch ook verder niks met het topic te maken?
quote:Op maandag 9 april 2012 23:37 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Echt he....en het wordt nog serieus bedoeld ook....ingedeukte koektrommel :![]()
donkere mannen vallen niet op deftig pratende donkere vrouwen.. tenzij ze heel mooi is.quote:Op maandag 9 april 2012 15:05 schreef strawberry_hill het volgende:
n.a.v
http://blog.okcupid.com/i(...)ople-write-you-back/
ik heb het idee dat donkere vrouwen het minst populair zijn op de datingmarkt.Is dat zo?
ook merk ik in mijn omgevingdat blanken een soort vals superioriteits gevoel hebben ook de mannen die lager opgeleid zijn ,nooit wat gepresteerd hebben ,of zwakzinnige psychopaten
En heb ik het idee dat donkere vrouwen minder respect te krijgen van mannen,eerder als sexueel lustobject worden gezien en dat als er sexuele intresse is,het daarbij blijft,en ze niet worden gezien als relatiemateriaal
aanezien ik uit persoonlijke ervaringonheus bejegend als ik vriendelijk doe/terug doe
sexuele opmerkingen zjin niet uitzonderlijk om het zo te zeggen
en ja, ik heb het idee dat donkere mannen meer op blanke vrouwen vallen
Die laatste is toch echt schitterend. De eerste drie vind ik niet bijzonder (hoewel de tweede een erg leuke lach heeft), maar die vierde dat is overduidelijk een beeldschone meid. Haar neus is klein en fijn, haar lippen zijn net zoals die van Doutzen Kroes. Die meid heeft toch echt een prachtig gezicht.quote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef kwiwi het volgende:
Alleen die laatste vind ik er wel leuk uitzien, maar niet zo knap dat ik er (qua uiterlijk) op zou vallen zeg maar. Denk dat het door de neus en de lippen komt.
Andersom is het net zo erg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:09 schreef KeimpeHart het volgende:
Daar is Aychelle weer, maar dan onder kloon straw_berryhill.
Zou zelf geen relatie met een negerin willen. Ook komt het bij dat de negers zwaar racistisch ingesteld zijn naar de blanken.
Even quoten voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:09 schreef KeimpeHart het volgende:
Hier wat pareltjes die door TS geopend zijn:
de jaloezie naar Negers
Stel hier uw vragen aan de donkere frau
Een boze jongen uit de bijlmer
Echte negerinnen ... effe seriues!
Allochtonen, gekleurde nederlanders en buitenlanders .....
~(centraal)~ Oostelijk Afrika
Zimbabwe: het verborgen paradijs
Donkere schoonheden *part 3*
Ethiopian models, mooier dan naoimi of tyra banks (vind ik)
Allochtoon bruut mishandelt door Poltie *deeltje 2*
Negerinnen
Donkere schoonheden *deeltje 4*
Afrikanen hoogst opgeleid in VS
Het negatieve beeld van donkere vrouwen
Stel hier vragen over de donkere medemens
Mooie negers #2#
Negerinnen
Racisme onder allochtonen ....
Afrikanen op fok: meld je hierrr
Nederlandse mannen met donkere meisjes/vrouwen
[ afbeelding ]
Zou zelf geen relatie met een negerin willen. Ze zijn mij te beestachtig. Ook komt het bij dat de negers zwaar racistisch ingesteld zijn naar de blanken.
pfff je hebt er wel werk van gemaakt zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:09 schreef KeimpeHart het volgende:
de jaloezie naar Negers
Negerinnen
Mooie negers #2#
Negerinnen
[ afbeelding ]
Klopt. Typfoutje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:32 schreef KeimpeHart het volgende:
Dat hyperinflatie is toch iets van 2008? Zimbabwe is allang overgestapt op Zuid-Afrikaanse Rand en Amerikaanse dollar als wettig betaalmiddel. De Zimbabwaanse dollar bestaat al lang niet meer de facto.
Absoluut waarquote:Op maandag 9 april 2012 21:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Met wat voor vooroordelen krijg jij te maken dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:14 schreef Lithia het volgende:
Er zijn tig redenen waarom (vaak is het een kewstie van smaak), al merk ik wel dat ik vaak mijn best moet doen om te laten zien dat ik niet alle (negatieve) vooroordelen voldoe om leuker gevonden te worden.
quote:Over het seksueel gedeelte: het zou kunnen, maar ik heb niet het gevoel dat het om de huidskleur gaat, maar of je uiterlijk hen bevalt. Er zijn wel mensen die nieuwsgierig zijn hoe donkere vrouwen in bed zijn, maar ik denk niet dat dit hiermee te maken heeft.
quote:Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die je nemen zoals je bent.
Hier idem! Als ik een groepje meiden zie lopen en er loopt een donkere tussen is ze de eerste waar ik naar kijk. Vanaf jongs af aan eigenlijk al. Helaas ben ik zo dom geweest in mijn leven om me te schikken naar de mening van mijn 'sociale omgeving' en hield ik het altijd bij blond blank (domme ik), maar wijsheid komt met de jaren, dus dat is gelukkig niet meer aan de orde. Maar feit is inderdaad wel dat veel mensen het nog steeds raar vinden, een blanke gozer met een donkere vrouw te zien. Voor de seks vinden mensen het soms nog wel ok, maar relaties e.d. begrijpen veel mensen niet. Is mijn ervaring in ieder geval.quote:Op maandag 9 april 2012 15:19 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb het juist andersom, een donkere vrouw zal mij in een kroeg of in de stad altijd als eerste opvallenheb ik al van jongs af aan. (wel donkere vrouwen, geen aziaten bedoel ik hier)
Ik hoor geregeld van mannen dat ze niet op donker vallen of dat ze donker leuk vinden voor 1 keer maar nie voor een relatie, wat een mening is die ik niet deelMijn ex was surinaams, ik heb er eigenlijk nooit last van ondervonden, het is wel moeilijker donkere vrouwen tegen te komen in Nederland, dat is alles
Nou, bedprestaties zijn nou niet bepaald huidskleur gebonden... Maar geloof me... Het is gewoon zo mooi om donker en blank samen te zien komen (om het maar netjes uit te drukken). Alleen om hoe dat er uit ziet maakt het al beter dan met een blanke vrouw.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:14 schreef Lithia het volgende:
Over het seksueel gedeelte: het zou kunnen, maar ik heb niet het gevoel dat het om de huidskleur gaat, maar of je uiterlijk hen bevalt. Er zijn wel mensen die nieuwsgierig zijn hoe donkere vrouwen in bed zijn, maar ik denk niet dat dit hiermee te maken heeft.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:50 schreef 1-0-8 het volgende:
Nou, bedprestaties zijn nou niet bepaald huidskleur gebonden... Maar geloof me... Het is gewoon zo mooi om donker en blank samen te zien komen (om het maar netjes uit te drukken). Alleen om hoe dat er uit ziet maakt het al beter dan met een blanke vrouw.
Klinkt wat vaag, maar er zijn vast mensen die dit gevoel wel herkennen![]()
zoietsquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met wat voor vooroordelen krijg jij te maken dan?
[..]
[..]![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hoe in bed zijn, dat kan vanalles zijn. Ook de dingen wat jij nu opnoemt. Ik had het niet alleen over bedprestaties (zei het misschien verkeerd), al komt het hoe dan ook op het zelfde neer: Ze zijn nieuwsgierig, willen de ervaring hebben met een negerin... om het van hun lijstje weg te vinken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:50 schreef 1-0-8 het volgende:
Nou, bedprestaties zijn nou niet bepaald huidskleur gebonden... Maar geloof me... Het is gewoon zo mooi om donker en blank samen te zien komen (om het maar netjes uit te drukken). Alleen om hoe dat er uit ziet maakt het al beter dan met een blanke vrouw.
Klinkt wat vaag, maar er zijn vast mensen die dit gevoel wel herkennen![]()
Ah ja, soort van seksuele fantasie bucketlist ofzo.. Donker chickie, check! Next!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hoe in bed zijn, dat kan vanalles zijn. Ook de dingen wat jij nu opnoemt. Ik had het niet alleen over bedprestaties (zei het misschien verkeerd), al komt het hoe dan ook op het zelfde neer: Ze zijn nieuwsgierig, willen de ervaring hebben met een negerin... om het van hun lijstje weg te vinken.
Ah jij bent zelf donker begrijp ik hieruit? Maar hoezo moet je je best doen om die vooroordelen te ontkrachten dan? En wat zijn dat voor een vooroordelen? Waarom zou je uberhaupt leuker gevonden willen door mensen die je in eerste instantie al niet op waarde schatten maar je bij voorbaat in een hokje stoppen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:14 schreef Lithia het volgende:
Geen in om het hele topic eerst te lezen, maar ik merk inderdaad wel dat er veel westerse, blanke mannen/vrouwen zijn die minder interesse hebben in een donkere vrouw. Vooral op datingsites.
Er zijn tig redenen waarom (vaak is het een kewstie van smaak), al merk ik wel dat ik vaak mijn best moet doen om te laten zien dat ik niet alle (negatieve) vooroordelen voldoe om leuker gevonden te worden.
Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die je nemen zoals je bent.
Gister 14 geworden. Hoezo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
klopt het dat iedereen hier net 20 is btw ?
Sinds eind decemberquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
klopt het dat iedereen hier net 20 is btw ?
Is niet vreemd, ik noem het ook niet vreemd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:24 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ah ja, soort van seksuele fantasie bucketlist ofzo.. Donker chickie, check! Next!
Op zich niet zo vreemd natuurlijk. Het is nog steeds voor veel mensen iets aparts en dus interessant.
vind alleen dan de opmerking die veel gasten dan maken zoals "neuken ok, maar relatie kan ik echt niet met een donkere" beetje simplistisch en dom. Maar goed...
"hoezo je best doen?" Om te laten zien dat het ook anders kan, door mezelf te zijn. Simpel. Kan er niets anders van maken.quote:Ah jij bent zelf donker begrijp ik hieruit? Maar hoezo moet je je best doen om die vooroordelen te ontkrachten dan? En wat zijn dat voor een vooroordelen? Waarom zou je uberhaupt leuker gevonden willen door mensen die je in eerste instantie al niet op waarde schatten maar je bij voorbaat in een hokje stoppen?
Generaliserend? Welnee johquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Donkere vrouwen vinden blanke mannen vaak ook niet aantrekkelijk. Dus dat maakt het weer goed.
Fijn voor je en (je) vent. Ik hoef niet naast hem te liggen dus hoef het ook niet met hem eens te zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:35 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Generaliserend? Welnee joh![]()
Ik heb trouwens een vent (mijn vent) hier naast me liggen die het vast niet met je eens is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:43 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Fijn voor je en (je) vent. Ik hoef niet naast hem te liggen dus hoef het ook niet met hem eens te zijn
Ah typisch geval van projectie.Een hele bevolkingsgroep beestachtig noemen is natuurlijk niet racistisch.Droom verder jongenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:09 schreef KeimpeHart het volgende:
de jaloezie naar Negers
Negerinnen
Mooie negers #2#
Negerinnen
[ afbeelding ]
Zou zelf geen relatie met een negerin willen. Ze zijn mij te beestachtig. Ook komt het bij dat de negers zwaar racistisch ingesteld zijn naar de blanken.
Als ik op straat zo om me heen kijk is dat een wat achterhaalde gedachte...;)quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Donkere vrouwen vinden blanke mannen vaak ook niet aantrekkelijk. Dus dat maakt het weer goed.
Je typt wel net zo slechtquote:Op woensdag 11 april 2012 00:58 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik heet geen aychelle als je naar mijn postgeschiedenis kijkt,zou je moeten beseffen dat ik geen kloon
ben.Of is dat te moeilijk voor je ?
iddquote:Op woensdag 11 april 2012 08:28 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Als ik op straat zo om me heen kijk is dat een wat achterhaalde gedachte...;)
Nou en.quote:
En gelukkig maar ook. Zou saai worden als iedereen het maar bij hetzelfde als zichzelf zou houden! :-)quote:
Behalve dat het niet heel intelligent overkomt, komt het overeen dat met Aychelle's stijl qua typen.quote:
Ik zie juist het tegenovergestelde in mijn omgeving. En nu? Wat is nu de waarheid? Ik zie heel veel gemengde stelletjes in mijn buurt dus donkere vrouwen worden zeker niet alleen als seksobject gezien.quote:Op maandag 9 april 2012 15:05 schreef strawberry_hill het volgende:
n.a.v
http://blog.okcupid.com/i(...)ople-write-you-back/
ik heb het idee dat donkere vrouwen het minst populair zijn op de datingmarkt.Is dat zo?
ook merk ik in mijn omgevingdat blanken een soort vals superioriteits gevoel hebben ook de mannen die lager opgeleid zijn ,nooit wat gepresteerd hebben ,of zwakzinnige psychopaten
En heb ik het idee dat donkere vrouwen minder respect te krijgen van mannen,eerder als sexueel lustobject worden gezien en dat als er sexuele intresse is,het daarbij blijft,en ze niet worden gezien als relatiemateriaal
aanezien ik uit persoonlijke ervaringonheus bejegend als ik vriendelijk doe/terug doe
sexuele opmerkingen zjin niet uitzonderlijk om het zo te zeggen
en ja, ik heb het idee dat donkere mannen meer op blanke vrouwen vallen
Want wij wonen in dezelfde straat?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:28 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Als ik op straat zo om me heen kijk is dat een wat achterhaalde gedachte...;)
Welgemikt schot van de Stinger, recht door je hart!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
En nu iets met een Afghaanse, dat is ook verre van blank.
Neen, dat denk ik niet. Is een nette buurt. Wonen geen mafiosa.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:36 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Want wij wonen in dezelfde straat?
Kweenie man volgens mij hebben moslimmeisjes het iets erger.quote:ik heb het idee dat donkere vrouwen het minst populair zijn op de datingmarkt.Is dat zo?
4chan telt niet als je 'omgeving'. Serieus: weet niet wat je omgeving was. Hier in Rotterdam lijkt het mee te vallen, of dat soort mannen vermijden mij.quote:ook merk ik in mijn omgevingdat blanken een soort vals superioriteits gevoel hebben ook de mannen die lager opgeleid zijn ,nooit wat gepresteerd hebben ,of zwakzinnige psychopaten
Alle drie de punten kun je min of meer zelf beïnvloeden, het kan zijn dat men eerder zo over je denkt maar dat eerste vooroordeel kun je beïnvloeden met je gedrag. Gedraag je je als een oversekste niggerbitch zullen mannen je inderdaad niet respecteren, je misschien wel willen neuken als je je mond maar houd en zeker geen relatie met je willen aangaan. Doe je gewoon normaal is de kans gewoon heel groot dat ze je gewoon normaal behandelen. Oh en als je gewoon mooi bent maakt het vaak niet uit als je donker of licht bent.quote:>En heb ik het idee dat donkere vrouwen minder respect te krijgen van mannen,
>eerder als sexueel lustobject worden gezien en dat als er sexuele intresse is,het daarbij blijft,
>en ze niet worden gezien als relatiemateriaal
Hmmmm ik weet het zo niet als ik kijk naar al die alleenstaande blanke dames met mokkababies lijkt het er eerder op dat donkere gasten blanke meisjes niet respecteren, ze leuk vinden voor een nachtje maar niet zien als relatiemateriaal.quote:en ja, ik heb het idee dat donkere mannen meer op blanke vrouwen vallen
Ohquote:Op woensdag 11 april 2012 18:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
De ene negerin is de andere niet. Ik zei altijd dat ik er niet op viel, maar poosje geleden toch wat met een erg leuke dame zitten vozen die echt pikzwart was, ze had wel stijl haar trouwens en woonde in Finland (studente).
En nu iets met een Afghaanse, dat is ook verre van blank.
Ik heb het idee dat veel donkere vrouwen die oorspronkelijk uit een land komen waar geen blonde of blanke mensen rondlopen (dus die niet in NL zijn geboren), best wel vallen op lange, blanke mannen met blauwe ogen enzo. Dat is wat zij als exotisch zien
moslim meisjes vallen vooral op hun eigen soort, al dan niet gedwongen, denk ik weer.quote:Kweenie man volgens mij hebben moslimmeisjes het iets erger.
Tja, het verschilt natuurlijk ook per vrouw en man, maar ik heb het idee dat ik het als blonde jongen met blauwe ogen beter doe bij (licht) getinte dames dan bij Nederlandse vrouwen, die zoeken toch snel iemand met donker haar en ogen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:24 schreef Megablast het volgende:
[..]
OhWaar haal je dat idee vandaan? Het lijkt me juist zo dat die dan op donkere mannen vallen, en dat de verwesterde donkere vrouwen zich juist sneller aangetrokken voelen tot blanke mannen? Ervaar ik in ieder geval vaker.
Hahah, blij dat dat even is rechtgezet dan, bijna 2 meter en 95 kilo schoon aan de haakquote:Op woensdag 11 april 2012 23:32 schreef HappyGirl91 het volgende:
Blond? Blauwogig? Ik besef me nu dat het best stom is maar ik zag bij jouw UN altijd een kleine gedrongen Spanjaard voor me
![]()
![]()
![]()
Verschilt natuurlijk ook of je er zelf voor openstaat en er op let.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Tja, het verschilt natuurlijk ook per vrouw en man, maar ik heb het idee dat ik het als blonde jongen met blauwe ogen beter doe bij (licht) getinte dames dan bij Nederlandse vrouwen, die zoeken toch snel iemand met donker haar en ogen.
Niet allemaal natuurlijk hé
Niks aan de hand hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 16:28 schreef strawberry_hill het volgende:
als het niet boeit waarom maak je er dan een probleem van ?
Kan ook komen doordat het in de praktijk vaak zo goed werkt, dat ze hun tijd hoofdzakelijk in de slaapkamer doorbrengen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:25 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik zie echt zelden een donkere vrouw met een aziaat....
En 25% zombie, of heb je aan 75% vrouw genoeg?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:36 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind 100% negerinnen te neger.
50-25% is wel prima.
Ik ga toch meer voor van 45,2% tot 47,8%.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:36 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind 100% negerinnen te neger.
50-25% is wel prima.
Of het is zo'n mafkees die zelfs in het principe van 'ik sla geen vrouwen' blijft volharden als ie in elkaar gemept wordt. Nobel, maar erg dom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Morera het volgende:
Je moet ook niks met een ongemanierde tokkie beginnen, die heb je binnen alle rassen en culturen wel.
Verder blijf ik het een apart fenomeen vinden, een kerel die door zn vriendin in elkaar wordt geslagen. Een mep gehad wil ik nog wel snappen maar in elkaar geslagen?
Zombies ken ik niet, 100% vrouw graag.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
En 25% zombie, of heb je aan 75% vrouw genoeg?
Nee geweld keur ik beide kanten op niet goed, al is de intentie hierachter vooral doorslaggevend.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Morera het volgende:
Je moet ook niks met een ongemanierde tokkie beginnen, die heb je binnen alle rassen en culturen wel.
Verder blijf ik het een apart fenomeen vinden, een kerel die door zn vriendin in elkaar wordt geslagen. Een mep gehad wil ik nog wel snappen maar in elkaar geslagen?
Ik doelde meer op het feit dat een man zich door een vrouw in elkaar kan laten slaan. Dat die vrouw nog snel genoeg is om als eerste een mep te geven kan ik nog snappen, maar hoe kan je daarna als man in elkaar geslagen worden door een vrouw?Wat ben je dan voor kerelquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee geweld keur ik beide kanten op niet goed, al is de intentie hierachter vooral doorslaggevend.
slaan kan maar dan alleen in bed mits gewenst.
Ohja die heb je ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:04 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Of het is zo'n mafkees die zelfs in het principe van 'ik sla geen vrouwen' blijft volharden als ie in elkaar gemept wordt. Nobel, maar erg dom.
het gaat me niet om het inelkaarslaan, nooit een vriendin gehad die dat zou kunnen, het gaat mij om de intentie achter de klap. ALs een vrouw een man slaat, met de intendie hem het ziekenhuis in te rammen, of ze het nou kan of niet, is het in mijn ogen gewoon een grens die je niet over moet willen gaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:17 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat een man zich door een vrouw in elkaar kan laten slaan. Dat die vrouw nog snel genoeg is om als eerste een mep te geven kan ik nog snappen, maar hoe kan je daarna als man in elkaar geslagen worden door een vrouw?Wat ben je dan voor kerelOf die man moet een magere krielkip van 1.60 zijn en die vrouw een bulldozer van 2.10
Haha, waarom specifiek grotere steden of het midden van het land (én Groningen) dan?quote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Poepje-miauw het volgende:
Ik ben donker ik zie genoeg hele leuke Nederlandse mannen, alleen wel liever het type man wat in het midden of de grotere steden van Nederland woont (én groningen!)
Klinkt misschien stom maar ik koms zelf uit een tikje boerige omgeving en daar heb ik helemaal niks mee. Dus liever een kerel die een beetje meer ''stads'' is. Mijn zus ging namelijk met een soort van 'boer,' , niet om te beledigen maar dat is echt niet mijn ding.quote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Haha, waarom specifiek grotere steden of het midden van het land (én Groningen) dan?
quote:Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom maar ik koms zelf uit een tikje boerige omgeving en daar heb ik helemaal niks mee. Dus liever een kerel die een beetje meer ''stads'' is. Mijn zus ging namelijk met een soort van 'boer,' , niet om te beledigen maar dat is echt niet mijn ding.
En de mooist nederlandse jongen die ik ooit heb gezien kwam uit Grunn!
Mijn broer is half Aziatisch en heeft al 5 jaar een 100% Surinaamse (Creoolse) vriendin.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:25 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik zie echt zelden een donkere vrouw met een aziaat, dus de aziaat zal voor de donkere vrouw dan wellicht weer onaantrekkelijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wmb perfectie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turkse meisjes vind ik vaak ook aantrekkelijk.
Ben zelf blanker dan blank trouwens.Prins der kikkers![]()
Dan kan het haast niet anders dat de meeste negerinnen hun vriendjes in elkaar slaan, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:09 schreef dustbrain het volgende:
Ik houd van billen en boobs dus.
Aan de andere kant is een familielid van mij in elkaar geslagen door zijn Antilliaanse vriendin, dus ik weet niet.![]()
lekker tochquote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan het haast niet anders dat de meeste negerinnen hun vriendjes in elkaar slaan, natuurlijk.
Maar nee ik vind geweld zo ook niet kunnen binnen een relatie, of het nou de man is die de vrouw slaat of andersom
maar om dat nu een huidskleur toe te rekenen...
[ Bericht 12% gewijzigd door Frag_adder op 15-04-2012 23:15:39 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
fysieke agressie is erg primitief dat is meer een tokkie ding
die heb je in alle landen.ik ben een voorstander van beschaving
ik heb het meer over de donkere vrouw in het algemeeni'm just a figment of your imagination![]()
Gister sloeg ik de mijne nog in elkaar, zo tonen wij affectiequote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan het haast niet anders dat de meeste negerinnen hun vriendjes in elkaar slaan, natuurlijk.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 23:11 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Gister sloeg ik de mijne nog in elkaar, zo tonen wij affectie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 23:11 schreef strawberry_hill het volgende:
fysieke agressie is erg primitief dat is meer een tokkie ding
die heb je in alle landen.ik ben een voorstander van beschaving
ik heb het meer over de donkere vrouw in het algemeenbeschaving?quote:Op zondag 15 april 2012 23:11 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Gister sloeg ik de mijne nog in elkaar, zo tonen wij affectiei'm just a figment of your imagination![]()
Hoe harder de klap, hoe meer liefde. Ja tokquote:Op zondag 15 april 2012 23:11 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Gister sloeg ik de mijne nog in elkaar, zo tonen wij affectie![]()
![]()
Ja, haha .. al zijn ze apart, verder zijn ''boeren'' vaak wel aardig gewoon een beetje lomp soms.quote:Op zondag 15 april 2012 22:04 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]![]()
Ik kan me er iets bij indenken ja. Dat boerse is wat... hoe zeg je dat aardig... apart.![]()
Maar de vraag is, om het ff ontopic te houden, lig jij goed bij die Nederlandse stadse gasten, of juist niet
Ja in de stad lig ik beter dan op het platteland, toen ik laatst uitging gilde iemand ''rrr-rieba!'' alsof ik zo uit de jungle kom lopen.![]()
In de stad zijn ze wat meer gewendPoepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!![]()
Wat in de jungle maakt in godsnaam het geluid "rrr-rieba"?quote:Op maandag 16 april 2012 18:44 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ja in de stad lig ik beter dan op het platteland, toen ik laatst uitging gilde iemand ''rrr-rieba!'' alsof ik zo uit de jungle kom lopen.![]()
![]()
![]()
Ik heb ook geen idee, maar het had vast te maken mijn uiterlijk ..quote:Op maandag 16 april 2012 19:16 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Wat in de jungle maakt in godsnaam het geluid "rrr-rieba"?
Poepje miauw, kom eens gauw
Eet ik snel lekker weg
Je ziet er uit als een slang?quote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar het had vast te maken mijn uiterlijk ..Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
hij riep ''rieba!'' wat je ook wel eens in liedjes hoort, afrikaanse liedjes ......quote:
Eet ik snel lekker weg
Arriba?quote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
hij riep ''rieba!'' wat je ook wel eens in liedjes hoort, afrikaanse liedjes ......
Spaans voor omhoog?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Donkere vrouwenErg sexy vaak. Het is wel een vrij waardeloze term moet ik zeggen, want Afrika is enorm en een Senegalese is bijvoorbeeld qua uiterlijk heel anders dan een Eritrese. Enfin, ze hebben beiden wat, en ze hebben bij mij iig een streepje voor. Helaas zijn er niet veel op de uni
.
Sum es est, sumus estis sunt![]()
Wat studeer je, en waar? Als je het niet erg vindt om te zeggen tenminstequote:Op maandag 16 april 2012 23:28 schreef Leevancleef het volgende:
Donkere vrouwenErg sexy vaak. Het is wel een vrij waardeloze term moet ik zeggen, want Afrika is enorm en een Senegalese is bijvoorbeeld qua uiterlijk heel anders dan een Eritrese. Enfin, ze hebben beiden wat, en ze hebben bij mij iig een streepje voor. Helaas zijn er niet veel op de uni
.
[ Bericht 4% gewijzigd door HappyGirl91 op 17-04-2012 10:37:23 ]![]()
In de eerste plaats komen die stellen wel voor, in de tweede plaats is er denk ik zelf weinig matching omdat aziaten gewoon vaak erg aan hun cultuur vasthouden en ouders een grote inbreng hebben met wie er getrouwd wordt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:25 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik zie echt zelden een donkere vrouw met een aziaat, dus de aziaat zal voor de donkere vrouw dan wellicht weer onaantrekkelijk zijn.
Dit is trouwens bij donkere mensen (en dat is dan van licht tot zwart, want geldt ook bij latinos of moslims bv) vaak ook wel zo en er zijn natuurlijk ook blanke families waar men liever geen donker iemand ziet komen.
Mensen die intercultureel gaan trouwen stuiten vaak op een hele rits weerstand gebaseerd op vooroordelen en dan is het extra moeilijk om een relatie vol te houden omdat je vaak "zie je wel" krijgt te horen (of voelt), terwijl dezelfde problemen bij iemand van dezelfde kleur worden afgedaan als "normaal" en "oplosbaar".
Je ziet dus met name gemengde stellen uit gezinnen waarbij er al veel tolerantie was. En dat is helaas wel in de minderheid.
Ik denk zelf dat misschien de kwestie van smaak veel minder weegt dan de kwestie "opgegroeid met vooroordelen" of "opgegroeid met een bepaalde moraal" en "verplichtingen aan de ouders".
Maar goed, ik heb niet echt wetenschappelijke onderbouwingen, ik kan alleen uitgaan van wat ik meemaak en weet. En wat ik meemaak in de diverse landen in mijn directe omgeving hoeft natuurlijk niet te gelden voor de hele wereld
[ Bericht 0% gewijzigd door Cavalinho op 17-04-2012 16:20:35 ]“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Ik vind donkere vrouwen vaak juist heel erg mooi. Het gaat eigenlijk vooral om hun kont () en gezicht. Gespierde benen vind ik ook lekker.
Voorbeelden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wmb perfectie:Ik kon me wel vinden in die beschrijvingen die je noemde, totdat ik die afbeeldingen zag. Die konten zijn toch net iets buiten proportie, ze passen niet echt bij de rest van het lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turkse meisjes vind ik vaak ook aantrekkelijk.
Ben zelf blanker dan blank trouwens.![]()
Overigens denk ik dat (blanke)mannen vaak niet voor donkere (Afrikaanse) vrouwen gaan, omdat we toch wel wat grovere trekjes in het gezicht hebben, meestal gaat dat dan ook gepaard met er wat mannelijk uitzien. Hier in de westerse landen dan, je ziet namelijk ook niet zo vaak donkere vrouwen in al die reclamespotjes voor haarproducten.![]()
![]()
Lieverd, omdat ''andere'' mensen zeggen dat we grof in ons gezicht zijn hoef je dat niet meteen aannemen. Dat wij mannelijker zouden moeten zijn vind ik één van de grootste onzin verhalen die ik ooit heb gehoord. Ja oke, de zusjes Williams zijn mannelijk, maar afrika is genetisch zo verschillend, dat heeft geen één zelfde look.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:04 schreef Megablast het volgende:
[..]
Ik kon me wel vinden in die beschrijvingen die je noemde, totdat ik die afbeeldingen zag. Die konten zijn toch net iets buiten proportie, ze passen niet echt bij de rest van het lichaam![]()
Overigens denk ik dat (blanke)mannen vaak niet voor donkere (Afrikaanse) vrouwen gaan, omdat we toch wel wat grovere trekjes in het gezicht hebben, meestal gaat dat dan ook gepaard met er wat mannelijk uitzien. Hier in de westerse landen dan, je ziet namelijk ook niet zo vaak donkere vrouwen in al die reclamespotjes voor haarproducten.
En wat is er mannelijk aan afrikaanse volle lippen, volle kont, gekrulde wimpers en alleenstaand moederschap?
Eet ik snel lekker weg
Stella Mwangi, mooie Keniaanse vrouw:
Actiefoto.
Ik merk wel dat er aan donkere vrouwen veel meer eisen worden gesteld. Ik bedoel, ze worden minder snel als aantrekkelijk of sexy gezien.
Blanke en vooral blanke, blonde vrouwen worden veel sneller als aantrekkelijk gezien, terwijl donkere vrouwen haast supermodellen moeten zijn.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Ik denk dat dat smaak afhankelijk is, ik heb zelf juist het omgekeerde. Een donkere vrouw zal mij juist eerder opvallen in een groep en zal ik eerder aantrekkelijk vinden dan een blanke vrouw. Een blonde vrouw moet bij mij dan weer bijna een supermodel zijn wil ik dr aantrekkelijk vindenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Actiefoto.
Ik merk wel dat er aan donkere vrouwen veel meer eisen worden gesteld. Ik bedoel, ze worden minder snel als aantrekkelijk of sexy gezien.
Blanke en vooral blanke, blonde vrouwen worden veel sneller als aantrekkelijk gezien, terwijl donkere vrouwen haast supermodellen moeten zijn.![]()
Oh en zo een grote bos wild haar bij een donekre vrouw
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ik hou van donker, maar echt van dat afrikaanse of anderszins hele donkere... Nee.
Maar zeg nooit nooit....dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....![]()
Je houdt dus van getint
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Al ben ik zelf meer van het iets donkerdere, Arabische vrouwen (zonder snor en doek) en sommige Aziaten zijn ook zeker niet verkeerd tochquote:![]()
![]()
Grappig, ik vind aziaten dan weer helemaal niets. Ik vind het gezicht vaak niet mooi en de lichamen te kinderlijk. Tuurlijk zitten er ook mooie tussen maar over het algemeen voel ik me er toch minder tot aangetrokkenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:50 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Al ben ik zelf meer van het iets donkerdere, Arabische vrouwen (zonder snor en doek) en sommige Aziaten zijn ook zeker niet verkeerd tochEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ik ben meer je type toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Grappig, ik vind aziaten dan weer helemaal niets. Ik vind het gezicht vaak niet mooi en de lichamen te kinderlijk. Tuurlijk zitten er ook mooie tussen maar over het algemeen voel ik me er toch minder tot aangetrokken![]()
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.![]()
Niet perse. Wel van donker haar en bruine ogen en een niet-standaard huidskleur die enige exotische roots verraadt.quote:
Mag best een definieerbaar tintje zijn op zich hoor
Maar daarmee nog geen negerin
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....![]()
Snap wel wat je bedoeld ja. Maar mooie Thaise of Indonesische is niet verkeerd. Of vind je de Molukse dames die je hier veel ziet een kinderlijk gezicht? Nee tok?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Grappig, ik vind aziaten dan weer helemaal niets. Ik vind het gezicht vaak niet mooi en de lichamen te kinderlijk. Tuurlijk zitten er ook mooie tussen maar over het algemeen voel ik me er toch minder tot aangetrokken![]()
![]()
Nee, grof in het gezicht zijn zie ik dan ook niet als iets negatiefs. Het is hier in de westerse wereld gewoon niet zo populair. Serena is dan ook het tegenovergestelde van klein, smal en verfijnd, wat hier dan meestal wel populair isquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Lieverd, omdat ''andere'' mensen zeggen dat we grof in ons gezicht zijn hoef je dat niet meteen aannemen. Dat wij mannelijker zouden moeten zijn vind ik één van de grootste onzin verhalen die ik ooit heb gehoord. Ja oke, de zusjes Williams zijn mannelijk, maar afrika is genetisch zo verschillend, dat heeft geen één zelfde look.
En wat is er mannelijk aan afrikaanse volle lippen, volle kont, gekrulde wimpers en alleenstaand moederschap?![]()
![]()
Alleenstaand moederschap is wel mannelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Lieverd, omdat ''andere'' mensen zeggen dat we grof in ons gezicht zijn hoef je dat niet meteen aannemen. Dat wij mannelijker zouden moeten zijn vind ik één van de grootste onzin verhalen die ik ooit heb gehoord. Ja oke, de zusjes Williams zijn mannelijk, maar afrika is genetisch zo verschillend, dat heeft geen één zelfde look.
En wat is er mannelijk aan afrikaanse volle lippen, volle kont, gekrulde wimpers en alleenstaand moederschap?.
Die onafhankelijkheid kan voor sommige huisje-boompje-beestje mannen nogal intimiderend zijn.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
het is meer dat ik het klassiek chinese uiterlijk niet echt heel aantrekkelijk vind maar er zijn genoeg vrouwen met die roots die ik wel weer mooi vindquote:Op woensdag 18 april 2012 10:36 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoeld ja. Maar mooie Thaise of Indonesische is niet verkeerd. Of vind je de Molukse dames die je hier veel ziet een kinderlijk gezicht? Nee tok?
kan je misschien een foto laten zien van een molukse? daar heb ik eigenlijk geen beeld bij
Alleenstaand moederschap is niet mannelijk, alleenstaande moeders kiezen er juist niet voor om hun kroost alleen op te voeden, het zijn juist de mannen die snel afhaken bij de komst van kinderen, vooral onder donkere mensenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleenstaand moederschap is wel mannelijk.
Die onafhankelijkheid kan voor sommige huisje-boompje-beestje mannen nogal intimiderend zijn.![]()
Nijmegen. Jij?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Wat studeer je, en waar? Als je het niet erg vindt om te zeggen tenminsteSum es est, sumus estis sunt![]()
Ik vind het van veel ''vaders'' ontzettend naar om voor hun rol weg te rennen. Dat vind ik ook heel onmannelijk. Als je een échte man bent zorg je voor je kinderen, je hele leven langquote:Op woensdag 18 april 2012 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleenstaand moederschap is wel mannelijk.
Die onafhankelijkheid kan voor sommige huisje-boompje-beestje mannen nogal intimiderend zijn.
Eet ik snel lekker weg
Ah een zangeresje uit mijn land, leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Actiefoto.
Blanke en vooral blanke, blonde vrouwen worden veel sneller als aantrekkelijk gezien, terwijl donkere vrouwen haast supermodellen moeten zijn.
Eet ik snel lekker weg
Ik wou net schrijven dat er niks mis met gekleurde vrouwen is.. lees ik ditquote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef strawberry_hill het volgende:
wat krijgen blanke mensen dan naar hun hoofd?Enlighten me
Waar maak je je druk om.. jezus. Een Chinees is ook gewoon een Chinees.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Ja, en een kaaskop is ook gewoon een kaaskopquote:Op woensdag 18 april 2012 20:20 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik wou net schrijven dat er niks mis met gekleurde vrouwen is.. lees ik dit
Waar maak je je druk om.. jezus. Een Chinees is ook gewoon een Chinees.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.![]()
Inderdaad. En dan nog zie ik het probleem niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, en een kaaskop is ook gewoon een kaaskopTombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Dat klopt. Dus veel negerinnen vallen op onverantwoordelijke gangsta-jochies waardoor er een negatief "big momma" imago van alleenstaande donkere vrouwen ontstaat. De verhoudingen zijn een beetje scheef.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:13 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ik vind het van veel ''vaders'' ontzettend naar om voor hun rol weg te rennen. Dat vind ik ook heel onmannelijk. Als je een échte man bent zorg je voor je kinderen, je hele leven langPower is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
dat komt ook omdat er niet al te veel keus is en veel mannen verlaten hun vrow ook de burgerlijke blanke man gaat naar de hoeren die brave huisvaders..quote:Op donderdag 19 april 2012 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Dus veel negerinnen vallen op onverantwoordelijke gangsta-jochies waardoor er een negatief "big momma" imago van alleenstaande donkere vrouwen ontstaat. De verhoudingen zijn een beetje scheef.i'm just a figment of your imagination![]()
Ik ben zelf een latino, maar tot mijn 20ste viel ik eigenlijk alleen op nederlandse meisjes. Toen ben ik in Amsterdam gaan werken en kwam daar veel meer leukere niet-nederlandse meisjes tegen.
In het verleden had ik wat met een vietnamees meisje, maar mijn hemel wat een gedoe met familie en interraciale verhoudingen.
Gaat mij in eerste instantie niet om de etniciteit, maar wel om het vrije denken
Ik vind trouwens dat donkere meiden tot een jaar of 25 vaak wel moeilijker benaderbaar. Soms hebben ze echt zo'n "air" over zich heen. Niet echt charming.wat moet ik hier schrijven?![]()
Ja? Nu is je hele beeld van donkere vrouwen compleeeeet verpest?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:20 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik wou net schrijven dat er niks mis met gekleurde vrouwen is.. lees ik ditOp dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Je hoeft op straat maar ff op te letten en je ziet ze lopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het is meer dat ik het klassiek chinese uiterlijk niet echt heel aantrekkelijk vind maar er zijn genoeg vrouwen met die roots die ik wel weer mooi vind
kan je misschien een foto laten zien van een molukse? daar heb ik eigenlijk geen beeld bij. Zijn vaak wel mooie vrouwen, veel mixjes ook trouwens.
![]()
Pff, loopt deze discussie nog? Er was toch allang vastgesteld dat negerinnen inferieur zijn?Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.![]()
je vriendje is weggelopen met een negerin?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:36 schreef Rebubbled het volgende:
Pff, loopt deze discussie nog? Er was toch allang vastgesteld dat negerinnen inferieur zijn?goede troll hoor
Nee, want hij weet ook dat.. Och laat ook maar. Te makkelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je vriendje is weggelopen met een negerin?goede troll hoor
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.![]()
Ik vind de term 'donker' wel politiek correcter (al blijf ik er bij dat het vermelden van iemands huidskleur alleen nuttig blijft bij opsporing verzocht of politiebureaus, verder zou er geen discussie moeten zijn, want in alle andere gevallen is huidskleur van geen belang! Problem solved...).
Maar by god, wat is dat verwarrend voor mij (de term 'donker' dus...)!
Vroegah, noemde ik mezelf altijd donker (tov bruin, enige wat nu nog overblijft maar ook niet echt waar is). Want ik ben dus van Spaanse afkomst...Houdt in dat ik absoluut niet blank-blank ben, maar ook niet donker-donker.
Dus sinds die discussie loopt van dat 'zwart' veranderd is in 'donker' kom ik helemaal in de knoop! Niemand heeft aan mij gedacht
Oh en als er geen zon is in Nederland, in de winter vooral, ben ik zelfs geel!
Wat moet ik nou
Life is sweet, life is bitter...![]()
Klopt. Maar de brave, saaie en burgerlijke blanke man kiest iets vaker de mannelijke verantwoordelijkheid voor het nageslacht dan de stoere negerboy.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:44 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat komt ook omdat er niet al te veel keus is en veel mannen verlaten hun vrow ook de burgerlijke blanke man gaat naar de hoeren die brave huisvaders..Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Oja de winter dan worden we bleek..quote:Op donderdag 19 april 2012 10:38 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik vind de term 'donker' wel politiek correcter (al blijf ik er bij dat het vermelden van iemands huidskleur alleen nuttig blijft bij opsporing verzocht of politiebureaus, verder zou er geen discussie moeten zijn, want in alle andere gevallen is huidskleur van geen belang! Problem solved...).
Vroegah, noemde ik mezelf altijd donker (tov bruin, enige wat nu nog overblijft maar ook niet echt waar is). Want ik ben dus van Spaanse afkomst...Houdt in dat ik absoluut niet blank-blank ben, maar ook niet donker-donker.
Dus sinds die discussie loopt van dat 'zwart' veranderd is in 'donker' kom ik helemaal in de knoop! Niemand heeft aan mij gedacht
Wat moet ik nou![]()
![]()
Meid, waar maak je je druk om. Je kunt jezelf altijd nog 'getint' of 'Mediteraans' noemenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:38 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Wat moet ik nou![]()
De winter doet inderdaad niet veel goeds voor mijn kleur. Ik krijg standaard te vraag: "Ben je ziek?" of: "Gaat het wel goed met je?" Meh.![]()
Ik had het al ff bekeken ja. Ze ziet er een beetje uit alsof ze te dom is om te poepen. Niet serieus te nemenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Check d'r fobo maar - ziet er idd niet al te snugger uit, nee
![]()
![]()
Open er een topic over!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:38 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Wat moet ik nouOver gradiaties donker binnen donker zijn
I know rightquote:Op donderdag 19 april 2012 12:44 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Meid, waar maak je je druk om. Je kunt jezelf altijd nog 'getint' of 'Mediteraans' noemen![]()
De winter doet inderdaad niet veel goeds voor mijn kleur. Ik krijg standaard te vraag: "Ben je ziek?" of: "Gaat het wel goed met je?" Meh.Irritaaaaant.
Maar idd, ik hou het tegenwoordig op getint...
Life is sweet, life is bitter...![]()
47% van de Surinaamse vrouwen in Nederland zijn financieel onafhankelijk het hoogste percentage van ALLE vrouwen in Nederland dus ook de blankequote:Op donderdag 19 april 2012 09:36 schreef Rebubbled het volgende:
Pff, loopt deze discussie nog? Er was toch allang vastgesteld dat negerinnen inferieur zijn?i'm just a figment of your imagination![]()
gegevens die je op vele manieren kan interpreterenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
47% van de Surinaamse vrouwen in Nederland zijn financieel onafhankelijk het hoogste percentage van ALLE vrouwen in Nederland dus ook de blankemaar inderdaad wel netjes!
ook nogal stereotiepquote:Op donderdag 19 april 2012 10:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar de brave, saaie en burgerlijke blanke man kiest iets vaker de mannelijke verantwoordelijkheid voor het nageslacht dan de stoere negerboy.
[ Bericht 7% gewijzigd door strawberry_hill op 19-04-2012 18:10:48 ]i'm just a figment of your imagination![]()
beetje heel erg stereotype vind je niet?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ohja di er zijn genoeg white trash mannetjes die neuken en kinderen voortbrengen waar ze niet voor zorgenEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ik ben bruin man!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:38 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Wat moet ik nouJij bent getint!
Nog steeds verwarrend![]()
![]()
Gewoon de kleur noemen zoals ie is, in bochten wringen vind ik politiek correcter
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Nja, veel zwarte mensen zijn technisch gezien gewoon bruin.
Het is zo'n gedoe, om mensen in een bepaalde hokje te stoppen.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
als ik een blauwe auto blauw noem stop ik deze ook niet in een hokje, als ik een neger bruin noem is het 'netjes' om dat privé te houdenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:18 schreef Lithia het volgende:
Nja, veel zwarte mensen zijn technisch gezien gewoon bruin.
Het is zo'n gedoe, om mensen in een bepaalde hokje te stoppen.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Jawel, er zijn verschillende blauwe kleuren. Donkerblauw, lichtblauw, blablabla.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef n8n het volgende:
[..]
als ik een blauwe auto blauw noem stop ik deze ook niet in een hokje, als ik een neger bruin noem is het 'netjes' om dat privé te houdenOp dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Maar jij hebt geen ziel.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef n8n het volgende:
Gewoon de kleur noemen zoals ie is, in bochten wringen vind ik politiek correcter![]()
![]()
Ik noem bruine mensen altijd donker. Alleen in bepaalde delen van Afrika heb je mensen die (haast) zwart zijn.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
klopt, ligt er aan hoe relevant het is. Als er 2 blauwe auto’s naast elkaar staan en je specifieker, zelfde met mensenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jawel, er zijn verschillende blauwe kleuren. Donkerblauw, lichtblauw, blablabla.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
donker gebruik ik zelf ook meestal, en voor de veel lichtere getintquote:Op donderdag 19 april 2012 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen ziel.![]()
![]()
Ik noem bruine mensen altijd donker. Alleen in bepaalde delen van Afrika heb je mensen die (haast) zwart zijn.
ik ook wel volgens mij, of neger (of aziaat of whatever)quote:Op donderdag 19 april 2012 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen ziel.![]()
![]()
Ik noem bruine mensen altijd donker. Alleen in bepaalde delen van Afrika heb je mensen die (haast) zwart zijn.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Welke plaatsen?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen in bepaalde delen van Afrika heb je mensen die (haast) zwart zijn.![]()
Dat ontken noch bevestig ik ergens.quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Uiteindelijk stop je het ook in een hokje. Zelfs als het minder relevant is.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:22 schreef n8n het volgende:
[..]
klopt, ligt er aan hoe relevant het is. Als er 2 blauwe auto’s naast elkaar staan en je specifieker, zelfde met mensen
Iemand uit Azie die net zo bruin is als een 'afro-amerikaan' of een zuid-amerikaan, noem ik ook niet allemaal zwart. Hierom klopt het technisch gezien niet zo goed als je een neger met een kleur wilt bestempelen.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
klopt daarom zeg ik neger want dat is makkelijker. Als er 2 negers naast elkaar lopen waarvan 1 donkerder is zeg ik de donkere neger, of langere als dat verschil ook groot is. Het is ook alleen om iemand aan te wijzen, verder is het vrijwel nooit relevantquote:Op donderdag 19 april 2012 18:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Uiteindelijk stop je het ook in een hokje. Zelfs als het minder relevant is.
Iemand uit Azie die net zo bruin is als een 'afro-amerikaan' of een zuid-amerikaan, noem ik ook niet allemaal zwart. Hierom klopt het technisch gezien niet zo goed als je een neger met een kleur wilt bestempelen.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Forum Opties Forumhop: Hop naar: