Dat sowieso. Daar is een eckte eckte geharde jongen voor nodig als jij.quote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef kentekenawa het volgende:
Hoezo geen respect??
Zwarte vrouwen zijn geweldig lekker.
Das toch behoorlijk respect.
Heb in mijn leven drie donkere dames gekend en die zijn geweldig geweest.
Allleen kan niet elke man met een zwarte vrouw overweg!
wat is dat nou weer voor uitspraak? dat temperament is prima te handelen hoorquote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef kentekenawa het volgende:
Hoezo geen respect??
Zwarte vrouwen zijn geweldig lekker.
Das toch behoorlijk respect.
Heb in mijn leven drie donkere dames gekend en die zijn geweldig geweest.
Allleen kan niet elke man met een zwarte vrouw overweg!
ik heb het idee dat je meer zwarte mannen + blanke vrouw ziet ja dan andersomquote:Op maandag 9 april 2012 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Vallen zwarte mannen ook veelal op blanke vrouwen dan? Als dat niet zo is dan ligt het waarschijnlijk gewoon aan het aantal zwarte mannen op die sites
Dit. Behalve van die schreeuwerige Shaniqua-negerinnen.quote:Op maandag 9 april 2012 15:24 schreef bijdehand het volgende:
Nah mijn smaak is het niet. Maar respect geef ik ze uiteraard wel als ze dat verdienen.
Maar die verdienen het nietquote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dit. Behalve van die schreeuwerige Shaniqua-negerinnen.
Dat zei ik al in m'n eerste postquote:
ach blanke verwende nesten zijn net zo vervelendquote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dit. Behalve van die schreeuwerige Shaniqua-negerinnen.
Verrek.quote:Op maandag 9 april 2012 15:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zei ik al in m'n eerste posthaha.
Dat zeggen we toch niet??quote:Op maandag 9 april 2012 15:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ach blanke verwende nesten zijn net zo vervelendleuke persoonlijkheid staat los van de afkomst
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
ik neem aan dat het aan mijn huidskleur ligt aangezien dit dan op 1 of andere wijze te sprake komt.
Het woord negerin is hier een schrijnend voorbeeld van
Wanneer het ter sprake komt, wat zegt men dan zoal?quote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
ik neem aan dat het aan mijn huidskleur ligt aangezien dit dan op 1 of andere wijze te sprake komt.
val je zelf wel op donkere mannenquote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
Ja,zeker nogal politek incorrectquote:Op maandag 9 april 2012 16:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Is het woord neger of negerin ongepast in jouw ogen?
Waarom?quote:Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Ja,zeker nogal politek incorrect
Daar moet men echt eens van af hoor, van die houding. Mensen met geitenwollen sokken bedenken telkens wat politiek correct is en wat niet en men gaat er maar in mee. Er is niets mis met een beetje flexibiliteit.quote:Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hmmm in het engels ben ik het met je eens, in het nederlands vind ik dat het woord die negatieve lading nie zo heeftquote:Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Neger/negerin is een benaming voor iemand die een donkere huidskleur heeft. Het is geen belediging. Dat is de negatieve lading die die bevolkingsgroep er zelf aan gegeven heeft.quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef strawberry_hill het volgende:
oh ja ? ik noem je toch ook geen cracker
Ik noem jou ook niks maar het is zo'n onzin om je beledigd te voelen bij zo'n woord.quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef strawberry_hill het volgende:
dat wat blanken naar hun hoofd gesmeten krijgen (blanke vla bijvoorbeeld) vind ik persoonlijk ook niet echt beledigend/kwetsendquote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef Strani het volgende:
Moet je horen wat blanken allemaal naar hun hoofd krijgen van anderen, maar wij zeuren er ook niet over.
wij noemen elkaar onderling ook geen crackerquote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef strawberry_hill het volgende:
Neger in het Engels is negro, is in principe hetzelfde.quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hmmm in het engels ben ik het met je eens, in het nederlands vind ik dat het woord die negatieve lading nie zo heeftal is donker wel een betere benaming
Ik zelf ook niet, maar blanke vla is ook niet minder erg dan neger.quote:Op maandag 9 april 2012 16:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat wat blanken naar hun hoofd gesmeten krijgen (blanke vla bijvoorbeeld) vind ik persoonlijk ook niet echt beledigend/kwetsend
Ja kunst daar zijn vrijwel alle donkere kenmerken weg.quote:Op maandag 9 april 2012 16:34 schreef Jellereppe het volgende:
Er zijn ook vrouwen die niet heel donker zijn. Maar lichter gekleurd. Zitten mooie vrouwen tussen. Hier zou ik geen nee tegen zeggen.
[ afbeelding ]
blanken krijgen eigenlijk nooit iets naar hun hoofd gesmeten en als ik blanke vla genoemd wordt denk ik dat ik die persoon vol in zn gezicht zou uitlachenquote:Op maandag 9 april 2012 16:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat wat blanken naar hun hoofd gesmeten krijgen (blanke vla bijvoorbeeld) vind ik persoonlijk ook niet echt beledigend/kwetsend
nee, de lading die aan het woord hangt is heel andersquote:Op maandag 9 april 2012 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Neger in het Engels is negro, is in principe hetzelfde.
Daar vergis je je in. Er zijn heel wat donkere mensen die het als beledigend ervaren. Een voorbeeld is de benaming negerzoenen. Dit is al veranderd in zoenen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Neger/negerin is een benaming voor iemand die een donkere huidskleur heeft. Het is geen belediging. Dat is de negatieve lading die die bevolkingsgroep er zelf aan gegeven heeft.
Niet? Kijk eens naar een gemiddelde TV-serie waar mensen van meerdere kleuren in voorkomen. Het is altijd enorm lollig om te blanken uit te lachen maar andersom kan het echt niet.quote:Op maandag 9 april 2012 16:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
blanken krijgen eigenlijk nooit iets naar hun hoofd gesmeten
[..]
nee, de lading die aan het woord hangt is heel anders
Broodje aap, dat is een gefaalde marketings stunt geweestquote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Er zijn heel wat donkere mensen die het als beledigend ervaren. Een voorbeeld is de benaming negerzoenen. Dit is al veranderd in zoenen.
En waarom is het een gefaalde marketingstunt geweest. Mensen noemen het nog negerzoenen. Maar dit gaat naar verloop van tijd wel veranderen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Broodje aap, dat is een gefaalde marketings stunt geweest
Ik ervaar het uitlachen van blanken nooit persoonlijkquote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet? Kijk eens naar een gemiddelde TV-serie waar mensen van meerdere kleuren in voorkomen. Het is altijd enorm lollig om te blanken uit te lachen maar andersom kan het echt niet.
omdat de verkopen niet toenamen nadat ze veelvuldig door dit in het nieuws geweest zijnquote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En waarom is het een gefaalde marketingstunt geweest. Mensen noemen het nog negerzoenen. Maar dit gaat naar verloop van tijd wel veranderen.
Ontopic: zelf vind ik neger wel beledigend.
Ze noemen zichzelf nigger. Als ik dat niet mag dan discrimineren ze mij en plaatsen ze mij dus als minderwaardig persoon. Wie beledigt hier dan wie?quote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Er zijn heel wat donkere mensen die het als beledigend ervaren. Een voorbeeld is de benaming negerzoenen. Dit is al veranderd in zoenen.
Mijn ervaring is dat Joden de benaming Jodenkoeken niet als beledigend beschouwen. Omdat dat een benaming is die ze hun eigen mensen hebben gegeven. De benaming negers is door blanken verzonnen. Ik raad jullie niet aan om een donkere vrouw/man aan te spreken met neger/negerin.
deze discussie moet je niet willen voeren, iemand die niet kan inzien dat die in dit geval met twee maten meet is dom, domme mensen heb ik ongeacht hun huidskleur een hekel aanquote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf nigger. Als ik dat niet mag dan discrimineren ze mij en plaatsen ze mij dus als minderwaardig persoon. Wie beledigt hier dan wie?
Ik ook niet, maar het is wel een scheve situatie. Het lijkt vaak alsof blanken de enigen zijn waarover iedereen grappige dingen mag zeggen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ervaar het uitlachen van blanken nooit persoonlijkdus het maakt mij niets uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |