Dat sowieso. Daar is een eckte eckte geharde jongen voor nodig als jij.quote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef kentekenawa het volgende:
Hoezo geen respect??
Zwarte vrouwen zijn geweldig lekker.
Das toch behoorlijk respect.
Heb in mijn leven drie donkere dames gekend en die zijn geweldig geweest.
Allleen kan niet elke man met een zwarte vrouw overweg!
wat is dat nou weer voor uitspraak? dat temperament is prima te handelen hoorquote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef kentekenawa het volgende:
Hoezo geen respect??
Zwarte vrouwen zijn geweldig lekker.
Das toch behoorlijk respect.
Heb in mijn leven drie donkere dames gekend en die zijn geweldig geweest.
Allleen kan niet elke man met een zwarte vrouw overweg!
ik heb het idee dat je meer zwarte mannen + blanke vrouw ziet ja dan andersomquote:Op maandag 9 april 2012 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Vallen zwarte mannen ook veelal op blanke vrouwen dan? Als dat niet zo is dan ligt het waarschijnlijk gewoon aan het aantal zwarte mannen op die sites
Dit. Behalve van die schreeuwerige Shaniqua-negerinnen.quote:Op maandag 9 april 2012 15:24 schreef bijdehand het volgende:
Nah mijn smaak is het niet. Maar respect geef ik ze uiteraard wel als ze dat verdienen.
Maar die verdienen het nietquote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dit. Behalve van die schreeuwerige Shaniqua-negerinnen.
Dat zei ik al in m'n eerste postquote:
ach blanke verwende nesten zijn net zo vervelendquote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dit. Behalve van die schreeuwerige Shaniqua-negerinnen.
Verrek.quote:Op maandag 9 april 2012 15:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zei ik al in m'n eerste posthaha.
Dat zeggen we toch niet??quote:Op maandag 9 april 2012 15:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ach blanke verwende nesten zijn net zo vervelendleuke persoonlijkheid staat los van de afkomst
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
ik neem aan dat het aan mijn huidskleur ligt aangezien dit dan op 1 of andere wijze te sprake komt.
Het woord negerin is hier een schrijnend voorbeeld van
Wanneer het ter sprake komt, wat zegt men dan zoal?quote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
ik neem aan dat het aan mijn huidskleur ligt aangezien dit dan op 1 of andere wijze te sprake komt.
Het woord negerin is hier een schrijnend voorbeeld van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |