Dit kreeg ik als result:quote:Op woensdag 16 september 2009 21:43 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de eerste hits op google, toen ik op Zimbabwe zocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt altijd de wat zwaardere tijden ja. dat met die inflatie geld niet voor de shona -pera, de tweede munt die ze daar gebruikenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Het enige nadeel is dat je je wisselgeld in een kruiwagen mee krijgt...
hu?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:40 schreef beverton het volgende:
zimbabwe, het enige land waarin iedereen miljardair is
Omdat Zimbabwe een God vergeten land is.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:46 schreef Thetallguy het volgende:
Waarom post je dan een foto van de Zuid-Afrikaanse kust, een Zuid-Afrikaanse pinguin en een foto van een mall in Florida?
Er waren op dat moment veel blanken, de zimbabwanen staan vaak achter de kassa enzoquote:Op woensdag 16 september 2009 21:42 schreef Biogarde het volgende:
In dat winkelcentrum zie ik alleen blanken.
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
Er waren op dat moment veel blanken, de zimbabwanen staan vaak achter de kassa enzo
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:45 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Dit kreeg ik als result:Probeert ie blank te worden ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die graaien?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
Er waren op dat moment veel blanken, de zimbabwanen staan vaak achter de kassa enzo
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
Er waren op dat moment veel blanken, de zimbabwanen lopen vaak weg met de inhoud van de kassa enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |