uuhhhhm ... mag ik daar over nadenken? nader neemt het een andere wending en dat doe ik mezelf niet aan!quote:
Mag wel. Dan denken wij nog even na over je vraag in de OP, goed?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
uuhhhhm ... mag ik daar over nadenken? nader neemt het een andere wending en dat doe ik mezelf niet aan!
Je komt extreem onzeker over. Over jezelf, je afkomst, huidskleur en hoe [de blanke nederlander] daarop zou reageren. Ga je uberhaubt om met nederlanders in het dagelijks leven? Het lijkt me van niet, anders zou je niet zo zwart/wit (no pun indended) denken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef aychelle het volgende:
Ik ben trouwens niet pikzwart, (bruin, beetje lichtjes) heb geen hele grote neus, en Geen hangtieten (klinkt stom maar er zijn nog welles een aantal die denken dat ik halfbloed ben, dus ik ben et bewijs dat negerinnen er ook anders en verschillend kunnen uitzien). niet om over mezelf op te scheppen maar best veel mannen vinden me mooi (ook blank)
Jouw zwarte huidskleur definieert je niet, net zoals blank zijn de nederlander niet definieert. Dat je er zo een wij-zij verhaal van maakt, duidt nogmaals op grote onzekerheid van jouw kant.quote:Ik ben zelf ook donker/negerin hoe je het ook noemt, maar het valt me op dat ten eerste er nogal negatief over ons uiterlijk word gedaan en ten tweede dat we allemaal op elkaar moeten lijken, dus ik vraag jullie als je hier op wilt reageren hoe denken jullie dat een ´´ECHTE negerin eruitziet? een beetje vriendeliijk bliven als het kan ....
Min of meer ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:18 schreef aychelle het volgende:
bedoel je dat het woord negerin eigenlijke wijst naar alles wat zwart is met kroeshaar?
Zwart?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef aychelle het volgende:
hoe denken jullie dat een ECHTE negerin eruitziet?
Opvallende uitspraak trouwens. Ik denk dat jij een stuk racistischer bent dat je zelf zou vermoeden. Misschien onbewust, maar je voelt je wel degelijk "beter" dan pikzwartjes of "echte negers" zoals jij het noemt. En je bent zo trots op je lichtbruine huid, waarmee je je onderscheid van die zwartjes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef aychelle het volgende:
(klinkt stom maar er zijn nog welles een aantal die denken dat ik halfbloed ben, dus ik ben et bewijs dat negerinnen er ook anders en verschillend kunnen uitzien).
Ja, maarja, je hebt ook halfbloed enzo, dus het is niet echt strak omlijnd natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:18 schreef aychelle het volgende:
bedoel je dat het woord negerin eigenlijke wijst naar alles wat zwart is met kroeshaar?
In die zin is het denk ik meer een sociaal-politieke grens, van wat nu een neger is of niet. Een halfbloed blank/zwart iemand is hier een neger, maar in afrika een blanke, I guess.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maarja, je hebt ook halfbloed enzo, dus het is niet echt strak omlijnd natuurlijk.
> insert plaatje van gespierde jongeman met blauwe ogen en blond haar <quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:34 schreef Misstique het volgende:
En TS, hoe denk jij dat een ECHTE blanke er uitziet dan?.
Geen idee je fotoboek is leegquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:34 schreef Misstique het volgende:
En TS, hoe denk jij dat een ECHTE blanke er uitziet dan?.
Wie zegt dat ik blank ben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |