Zonder zelfs te kijken al met je eens.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef GGMM het volgende:
Toen ik het woord 'wolla' en 'brotha' hoorde wist ik dat het terecht was.
inderdaad.. zonder dat half verhaalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef JamFlava het volgende:
Er is vast wel iets voorgevallen voordat die gozer begon met filmen.
zelf ook allochtoon? Ziet er wel overdreven uit maar je ziet niet wat er aan vooraf gaat en hij stribbelde blijkbaar wel tegen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef aychelle het volgende:
Dit verdient een deeltje 2
http://www.surfmedia.nl/app/video/OUldpEuYqaZnxF8i6sU66Nvo/play?format_id=OGGUO4dK41sNM7P9zjiY4Agl&mode=object
een linke waar de onschuldige jongen bruut werd mishandelt
een link naar het vorige topic
Rotterdamse politie mishandelt student deeltje 1
discuseer hier verder, PROPS!
Ja, want er word dan nooit iets dubbel gezegd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef Hukkie het volgende:
Voor alle one liners hierboven is het misschien handig om deeltje 1 ook even door te lezen.
zinvolle info hoort in de OP thuis, ik ga echt geen tig pagina's doornemen,quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef Hukkie het volgende:
Voor alle one liners hierboven is het misschien handig om deeltje 1 ook even door te lezen.
Uitdagen- gebeurd echt iets - zie je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! totaal onschuldigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef JamFlava het volgende:
Er is vast wel iets voorgevallen voordat die gozer begon met filmen.
Voor jou is Nederlands ook moeilijk zie ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:34 schreef Vampier het volgende:
och arm studentje.... was hij hier om nederlands te leren?
IK ZWEER HET JE!! HIJ KWAM VAN WERK (auto radio's jatten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |