Zonder zelfs te kijken al met je eens.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef GGMM het volgende:
Toen ik het woord 'wolla' en 'brotha' hoorde wist ik dat het terecht was.
inderdaad.. zonder dat half verhaalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef JamFlava het volgende:
Er is vast wel iets voorgevallen voordat die gozer begon met filmen.
zelf ook allochtoon? Ziet er wel overdreven uit maar je ziet niet wat er aan vooraf gaat en hij stribbelde blijkbaar wel tegen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef aychelle het volgende:
Dit verdient een deeltje 2
http://www.surfmedia.nl/app/video/OUldpEuYqaZnxF8i6sU66Nvo/play?format_id=OGGUO4dK41sNM7P9zjiY4Agl&mode=object
een linke waar de onschuldige jongen bruut werd mishandelt
een link naar het vorige topic
Rotterdamse politie mishandelt student deeltje 1
discuseer hier verder, PROPS!
Ja, want er word dan nooit iets dubbel gezegd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef Hukkie het volgende:
Voor alle one liners hierboven is het misschien handig om deeltje 1 ook even door te lezen.
zinvolle info hoort in de OP thuis, ik ga echt geen tig pagina's doornemen,quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef Hukkie het volgende:
Voor alle one liners hierboven is het misschien handig om deeltje 1 ook even door te lezen.
Uitdagen- gebeurd echt iets - zie je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! totaal onschuldigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef JamFlava het volgende:
Er is vast wel iets voorgevallen voordat die gozer begon met filmen.
Voor jou is Nederlands ook moeilijk zie ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:34 schreef Vampier het volgende:
och arm studentje.... was hij hier om nederlands te leren?
IK ZWEER HET JE!! HIJ KWAM VAN WERK (auto radio's jatten)
Rotterdam hé. De politie is hier een stuk meer zero-tolerance dan in de rest van het land.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:27 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Ik zie een jongen die de politie uitdaagt, wordt vertelt op te hoepelen, en alleen met hele lichte dwang wordt aangespoord om weg te gaan. Totdat de politie het zat is (of er iets anders gebeurd wat niet goed te zien of te horen is), haar wapenstok pakt en als zelfs dat niet helpt die jongen arresteert.
Tenzij er iets heel raars aan vooraf is gegaan vind ik mishandeling de plank wel heel erg ver misslaan.
iets met bookmarks......quote:
tvp.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:22 schreef prupke het volgende:
[..]
iets met bookmarks......
ipv ...jeej ik post even een teeveepee
of geef een reactie op iets wat er ook maar mee te maken heeft ....
al is het maar een reactie op een gegeven reactie op een half feit ......
maar je kan beter dan een tvp doen
Dan had ie t vanaf t begin moeten filmen,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Bruut mishandelt vind ik ook wel meevallen
In Amerika was ie al bij de eerste schreeuw neergetaserdmaar dat vind ik ook belachelijk.
Gewoon meewerken met die agenten.
Maarja, groot gelijk dat ie het gefilmd heeft, jammer dat de context niet echt duidelijk is.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:20 schreef voyeur het volgende:
Ongelooflijk, bijna alle posts bevatten minstens één taalfout. Dit moet een running gag zijn!
Ja, want als je geen buirgerlijk law and order-type bent dat voorstander is van excessief politiegeweldgeweld ben je maar een softe GroenLinkser.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:24 schreef badwurm het volgende:
Inez Weski, ik ken haar verder niet, maar als ik haar hoofd zie dan stel ik daar op één of andere manier het vleesch geworden GroenLinks bij voor.
Eens.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef GGMM het volgende:
Toen ik het woord 'wolla' en 'brotha' hoorde wist ik dat het terecht was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |