abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:15:48 #1
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71637470
Dit verdient een deeltje 2

http://www.surfmedia.nl/app/video/OUldpEuYqaZnxF8i6sU66Nvo/play?format_id=OGGUO4dK41sNM7P9zjiY4Agl&mode=object

een linke waar de onschuldige jongen bruut werd mishandelt

een link naar het vorige topic

Rotterdamse politie mishandelt student deeltje 1

discuseer hier verder, PROPS!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  Forum Admin woensdag 5 augustus 2009 @ 23:17:28 #2
35723 crew  GGMM
pi_71637532
Toen ik het woord 'wolla' en 'brotha' hoorde wist ik dat het terecht was.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_71637611
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef GGMM het volgende:
Zonder zelfs te kijken al met je eens.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:23:17 #4
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_71637744
nou nou nou.. bruut.. hij daagt de politie ook wel uit vindt ik.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:30:03 #5
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_71637985
Er is vast wel iets voorgevallen voordat die gozer begon met filmen.
pi_71638041
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef JamFlava het volgende:
inderdaad.. zonder dat half verhaal

En om nou te zeggen dat ie echt opschoot met vertrekken.. beetje provocerend langzaam lopen enzo.. pak maar aan.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:33:51 #7
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_71638091
bij de gemiddelde voetbal wedstrijd kan ook zoiets gebeuren..ik zie het probleem niet
pi_71638116
och arm studentje.... was hij hier om nederlands te leren?

IK ZWEER HET JE!! HIJ KWAM VAN WERK (auto radio's jatten)
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:35:10 #9
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71638134
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef aychelle het volgende:

http://www.surfmedia.nl/app/video/OUldpEuYqaZnxF8i6sU66Nvo/play?format_id=OGGUO4dK41sNM7P9zjiY4Agl&mode=object

zelf ook allochtoon? Ziet er wel overdreven uit maar je ziet niet wat er aan vooraf gaat en hij stribbelde blijkbaar wel tegen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_71638259
Iemand die geen gehoor aan de politie geeft moet niet janken of ie nou zwart paars of blank is.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:41:35 #11
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71638273
Niet doorlopen is klappen krijgen, niet huilen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:42:55 #12
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71638315
Voor alle one liners hierboven is het misschien handig om deeltje 1 ook even door te lezen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:44:16 #13
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71638356
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef Hukkie het volgende:
Voor alle one liners hierboven is het misschien handig om deeltje 1 ook even door te lezen.
Ja, want er word dan nooit iets dubbel gezegd.
Kansloos topic verdienen kansloze replies.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:45:11 #14
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71638384
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef Hukkie het volgende:
zinvolle info hoort in de OP thuis, ik ga echt geen tig pagina's doornemen,
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_71638433
Volledig terecht dat ze hem hebben geslagen, hij zal het verdiend hebben.
pi_71638469
"Hij werkt meneer" Zoo heej, das speciaal.
pi_71638513
"Ik heb advocaat ik, ik heb advocaat, ik bel me oom!"
"Hij heeft niks gedaan meneer, ik bel de rechter"
hahaha. ze hadden die filmer ook nog een klap in zijn gezicht moeten geven.
pi_71638529
Als ik niet zou luisteren naar die lui , word ik liever op die manier door gast getackeld dan een mep krijgen met een wapenstok.......

En we zien maar de helft van de film......
ben benieuwd naar het eerste deel van de consternatie die dus niet gefilmd is ....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:50:57 #19
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_71638548
Hij studeert van alles, maar normaal nederlands spreken doet hij niet aan.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:55:00 #20
260256 For_now
niks nada noppes te melden
pi_71638671
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef JamFlava het volgende:
Uitdagen- gebeurd echt iets - zie je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! totaal onschuldig
pi_71638761
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:34 schreef Vampier het volgende:
och arm studentje.... was hij hier om nederlands te leren?

IK ZWEER HET JE!! HIJ KWAM VAN WERK (auto radio's jatten)
Voor jou is Nederlands ook moeilijk zie ik.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_71638779
Die OP getuigt echt van objectiviteit. "Onschuldige jongen" die "bruut werd mishandeld".

De Telegraafredactie zou in zijn handen klappen bij dergelijke bewoordingen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 00:10:29 #23
19142 tslh
Never at ease.....
pi_71639158
Zoals mijn opa zei: "als je het pak slaag niet had verdiend voor deze keer, dan vast wel voor een andere keer dat je niet gepakt was..." Erg jammer dat ze die irritante gozer die zijn kop niet houdt ook niet een paar klappen hebben gegeven. Opvallend dat hij in het begin zo brutaal is als wat en dan, als er klappen uitgedeeld worden, opeens niet zo stoer meer is. Ik op dat volk.
Life is funny. Well, yours is. To me.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 00:27:40 #24
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_71639634
Ik zie een jongen die de politie uitdaagt, wordt vertelt op te hoepelen, en alleen met hele lichte dwang wordt aangespoord om weg te gaan. Totdat de politie het zat is (of er iets anders gebeurd wat niet goed te zien of te horen is), haar wapenstok pakt en als zelfs dat niet helpt die jongen arresteert.

Tenzij er iets heel raars aan vooraf is gegaan vind ik mishandeling de plank wel heel erg ver misslaan.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
  donderdag 6 augustus 2009 @ 00:31:17 #25
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_71639710
Ik zie iemand die weg wil lopen en bij seconde 1 wordt al geweld gebruikt door de politie omdat het niet rap genoeg gaat.

Over wat er van tevoren gebeurd is kan ik niks zeggen want dat heb ik niet gezien.
Ik zie de politie onnodig veel geweld toepassen, onze medelanders doen niks verkeerd. (op het filmpje dan)
pi_71639948
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:27 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Ik zie een jongen die de politie uitdaagt, wordt vertelt op te hoepelen, en alleen met hele lichte dwang wordt aangespoord om weg te gaan. Totdat de politie het zat is (of er iets anders gebeurd wat niet goed te zien of te horen is), haar wapenstok pakt en als zelfs dat niet helpt die jongen arresteert.

Tenzij er iets heel raars aan vooraf is gegaan vind ik mishandeling de plank wel heel erg ver misslaan.
Rotterdam hé. De politie is hier een stuk meer zero-tolerance dan in de rest van het land.

Oorzaak is dat veel grote evenementen , voetbalwedstrijden etc regelmatig totaal escaleren . Kan me nog goed de beelden uit 2005 herinneren van Feyenoord vs Ajax waar er werkelijk man tegen man uitgevochten werden voor het stadion . Ook na kampioenschappen van Feyenoord in 1999 en de winst in de UEAFA cup gaat het elke keer weer flink los en wordt er voor miljoenen aan winkels , materieel van de RET en openbare zaken als bankjes , parkeermeters en borden gesloopt

Dankzijn Leefbaar en een rechtse burgermeester zijn er tal van gemeentelijke verorderingen die met harde hand gehandhaafd worden. Denk aan een samenscholingsverbod in heel de stad en een OV verbod voor overlastplegers.

En die gast had gewoon de keuze, doorlopen en er was niets aan de hand , of aangehouden worden . Bovendien idd een vaag filmpje, heb het idee dat voor hij een schop krijgt hij die agent duwt of iets dergelijks.Lastig te zien.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 01:02:39 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71640320
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71640628
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:02 schreef Harajuku. het volgende:
tvp
iets met bookmarks......
ipv ...jeej ik post even een teeveepee

of geef een reactie op iets wat er ook maar mee te maken heeft ....
al is het maar een reactie op een gegeven reactie op een half feit ......

maar je kan beter dan een tvp doen
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 01:24:13 #29
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71640666
A- We missen de minuten ervoor
B- Uitlokken van jewelste
C- niet meewerken
D- Murken, who gives a fuck.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 6 augustus 2009 @ 01:25:49 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71640682
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:22 schreef prupke het volgende:

[..]

iets met bookmarks......
ipv ...jeej ik post even een teeveepee

of geef een reactie op iets wat er ook maar mee te maken heeft ....
al is het maar een reactie op een gegeven reactie op een half feit ......

maar je kan beter dan een tvp doen
tvp.
pi_71640765
Waarom heeft dat meisje zowel een pet op als de capuchon van haar sweater? tvp
pi_71640808
Bruut mishandelt vind ik ook wel meevallen

In Amerika was ie al bij de eerste schreeuw neergetaserd maar dat vind ik ook belachelijk.

Gewoon meewerken met die agenten.

Maarja, groot gelijk dat ie het gefilmd heeft, jammer dat de context niet echt duidelijk is.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 01:37:19 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71640836
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Bruut mishandelt vind ik ook wel meevallen

In Amerika was ie al bij de eerste schreeuw neergetaserd maar dat vind ik ook belachelijk.

Gewoon meewerken met die agenten.

Maarja, groot gelijk dat ie het gefilmd heeft, jammer dat de context niet echt duidelijk is.
Dan had ie t vanaf t begin moeten filmen, .

Die filmer ook, zo gauw hij normaal praat wordt ie ook gewoon normaal te woord gestaan, zegt wel weer wat huh
pi_71640872
Ik zou me in ieder geval maar gewoon aan het bevel hebben gehouden, en daarna gaan praten. Met al dat geschreeuw wordt de sfeer gewoon steeds agressiever en dan krijg je dit

Hoewel ik het 'brute mishandelen' dus eeeerg overdreven vermeld vind. Als dat al bruut mishandelen is...
  donderdag 6 augustus 2009 @ 01:46:55 #35
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71640944
Eigen schuld
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 02:20:59 #36
798 voyeur
bemoeit zich
pi_71641239
Ongelooflijk, bijna alle posts bevatten minstens één taalfout. Dit moet een running gag zijn!
Here we are now, entertain us.
pi_71641275
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 02:20 schreef voyeur het volgende:
Ongelooflijk, bijna alle posts bevatten minstens één taalfout. Dit moet een running gag zijn!
Dat dit kan in Nederland!
pi_71641451
Eerst claimt hij rechten te studeren en dan weer voor makelaar, hij liegt of hij volgt twee studies
  donderdag 6 augustus 2009 @ 03:24:02 #39
6941 APK
Factual, I think.
pi_71641558
Ik zou idd graag het verhaal voorafgaand aan dit voorval willen weten.
Verder vind ik dat Rotterdamse politievarken dat 'Tranquillo' zegt behoorlijk eng.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71641857
Filmpje doet het hier niet, maar gezien de TT, OP en TS ben ik het met de politie eens
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_71641919
Mishandeling?

weet niet wat de reden is dat die gozer zo treuzelt, maar in de VS hadden ze hem minimaal zn schedel ingeslagen...gaat nergens over dit.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_71641954
Weski: Geweld tegen student 'disproportioneel'
5 augustus 2009

Het geweld van de politie tegen Rotterdammer Baris Ozturk was 'disproportioneel' en 'niet nodig'. Dat concludeert de Rotterdamse strafrechtadvocate Inez Weski na bestudering van de beelden.

De 25-jarige student werd maandagavond door twee agenten van de Spoorwegpolitie geschopt en geslagen. Volgens de politie omdat hij zich bemoeide met een gesprek dat de agenten hadden met z'n broer en een vriend. Ozturk zou een bevel om te vertrekken niet snel genoeg hebben opgevolgd. Maar zelfs als dat het geval was, dan nog kan het gedrag van de agenten niet door de beugel, aldus Weski. De klappen en de schop die de twee agenten uitdeelden werden door Ozgur, de broer van Baris, gefilmd met z'n mobiele telefoon.

Frans Zuiderhoek, woordvoerder van het Korps Landelijke Politiediensten, waar de Spoorwegpolitie onder valt, zei maandag in de uitzending van TV Rijnmond dat de agenten optraden omdat Baris niet snel genoeg wegliep. Volgens Zuiderhoek is Ozturk daarmee verdachte en mag er gepast geweld worden gebruikt bij een aanhouding.

Advocate Weski bestrijdt deze lezing en vindt dat de Spoorwegpolitie buitensporig veel geweld heeft gebruikt en bovendien wordt het geweld al vóór de aanhouding ingezet. En dat kan niet door de beugel, aldus de raadsvrouw.

Weski adviseert Baris de opgelegde boete van 500 euro niet te betalen en de zaak te laten voorkomen. Van het aangekondigde interne onderzoek dat de politie heeft toegezegd verwacht ze weinig.

Politiebond ANPV zegt in een reactie dat de politie in het algemeen correct optreedt bij arrestaties. Wel bemoeien burgers zich steeds vaker op de verkeerde manier met het politieoptreden, waardoor conflicten kunnen ontstaan, aldus de bond.

Bron RTV Rijnmond www.rijnmond.nl

De advocate ziet er wel brood in!
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
pi_71643383
Inez Weski, ik ken haar verder niet, maar als ik haar hoofd zie dan stel ik daar op één of andere manier het vleesch geworden GroenLinks bij voor.
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
pi_71644373
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:24 schreef badwurm het volgende:
Inez Weski, ik ken haar verder niet, maar als ik haar hoofd zie dan stel ik daar op één of andere manier het vleesch geworden GroenLinks bij voor.
Ja, want als je geen buirgerlijk law and order-type bent dat voorstander is van excessief politiegeweldgeweld ben je maar een softe GroenLinkser.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_71644951
quote:
Eens.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71644971
'bruut mishandelt'

Kom op zeg
pi_71645325
Afdezien van het taalgebruik van die broer reageert de politie wel erg overdreven. Maar ja, bruut mishandelen is ook weer een beetje overdreven.
Cool story, Hansel.
pi_71645795
tja, de politie pikt gewoon steeds minder van dat volk.
ze proberen altijd op een manier de boel te laten escaleren en in dit geval heel lam weglopen en blijven zeiken.

moet je niet klagen dat je eens keihard word aangepakt.

trouwens, dit valt echt mee hoor.
heb een paar maal de guardia civil in het echt zien optreden en als ze dit al brute mishandeling is dan maakt de GC zich elke keer schuldig aan poging tot doodslag
pi_71646254
De Guardia Civil is dan ook niet bepaald iets waar de Nederlandse politie een voorbeeld aan moet nemen.
Sum es est, sumus estis sunt
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:19:26 #50
215628 woid
let's get Friendly
pi_71646394
moeten met zn allen eens stoppen om ons zo (hypokriet -- enerzijds altijd blerren in deze situaties, anderzijds vinden dat de politie eindelijk moet optreden) mietig op te stellen.
als de politie je sommeert weg te gaan, moet je je om draaien en gaan.
als je dan een duwtje de verkeerde richting (de grond in deze) op krijgt omdat je niet gaat, heb je pech gehad. niet zo janken.
pi_71646477
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:14 schreef Leevancleef het volgende:
De Guardia Civil is dan ook niet bepaald iets waar de Nederlandse politie een voorbeeld aan moet nemen.
waarom niet?

tegen dat tuig in de randstad is het een ideaal middel.

ik kom al 20 jaar in spanje, ga er veel uit maar gedraag me netjes.
totaal geen last van die gasten.
alleen ik heb dronken en/of geweldadige/baldadige mensen gezien die ff tot de orde werden geroepen.
dan werden ze met gummiknuppels tot bloedens toe tot de grond gewerkt en klaar was het.

en niemand die het vreemd vond of mishandeling.
als je je wilt misdragen dan moet je de consequenties ook accepteren.
pi_71646483
quote:
pi_71646554
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Zonder zelfs te kijken al met je eens.
Psies. Volkomen terechte beslissing. Ze hadden hem nog wel wat harder aan mogen pakken zelfs.
pi_71646577
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:22 schreef franksetank het volgende:
en niemand die het vreemd vond of mishandeling.
Ja maar deze jongen deed niks, hij stond daar gewoon en luisterde meteen en zonder tegenspraak
pi_71646703
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:24 schreef badwurm het volgende:
Wat 'pareltjes' van haar hand:

http://www.intermediair.n(...)en-politiestaat.html

http://www.ad.nl/binnenla(...)_neemt_toersquo.html

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article388042.ece

Zeer anti-overheid dus. Geen wonder dat ze graag dit wil escaleren.
pi_71646729
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja maar deze jongen deed niks, hij stond daar gewoon en luisterde meteen en zonder tegenspraak
Ook zo lekker suggestief om maar de helft van het hele voorval te filmen.
pi_71646791
en bovendien, als die agenten zelf echt over de schreef gingen willens en wetens, zouden ze dan niet ff de broer ook oppakken met zijn camera en de beelden wissen

(ja dat doen ze, dat heb ik namelijk zelf mee gemaakt)
pi_71646808
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ook zo lekker suggestief om maar de helft van het hele voorval te filmen.
Inderdaad, vooralsnog is het nog vrij onduidelijk wat er aan vooraf ging
pi_71646922
Is hij nog in levensgevaar of is hij al van de beademingsapparatuur gehaald?
Whaaaat???? No money?
pi_71647009
Ik vind dat de politie het wel terecht heeft aangepakt zo te zien. Die jongen werd meerdere malen gesommeerd om weg te gaan. Hij bleef daar maar staan en haar aankijken.

Wat heeft een hbo studie nou te maken met het opvolgen van een ambtelijk bevel
pi_71647065
ik denk dat onze medelander het het nog het ergste vond dat hij door een meisje in elkaar geslagen is

trouwens wat doet een HBO-er met een dergelijk asociaal kut kapsel.
pi_71647127
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Rotterdam hé. De politie is hier een stuk meer zero-tolerance dan in de rest van het land.

Dankzijn Leefbaar en een rechtse burgermeester zijn er tal van gemeentelijke verorderingen die met harde hand gehandhaafd worden. Denk aan een samenscholingsverbod in heel de stad en een OV verbod voor overlastplegers.

Op alle treinstations, die zijn aangewezen als een veiligheidsrisicogebied, hebben politie iets meer bevoegdheden. In Amsterdam, met een linkse burgermeester , zou hetzelfde gebeuren.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:44:57 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_71647173
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat 'pareltjes' van haar hand:

http://www.intermediair.n(...)en-politiestaat.html

http://www.ad.nl/binnenla(...)_neemt_toersquo.html

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article388042.ece

Zeer anti-overheid dus. Geen wonder dat ze graag dit wil escaleren.
Niets mis met advocaten die anti-overheid zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_71647289
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef aychelle het volgende:

Leer Nederlands.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:55:00 #65
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71649018
die trap van die politieman was vers.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:01:19 #66
215628 woid
let's get Friendly
pi_71649210
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef TeenWolf het volgende:
was wát??
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:02:16 #67
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71649230
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:01 schreef woid het volgende:

[..]

was wát??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:12:47 #68
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71649543
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef TeenWolf het volgende:
rot lekker op naar fok.be of zo.
#allmightygod
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:15:54 #69
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71649635
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:12 schreef pisnicht het volgende:

[..]

rot lekker op naar fok.be of zo.

waarom die trap was toch lekker vers?
pi_71651859
vmbo reacties hier zijn harder dan de pak rammel die, die man krijgt...
pi_71652624
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:33 schreef massin het volgende:
vmbo reacties hier zijn harder dan de pak rammel die, die man krijgt...
Jouw taalgebruik neigt inderdaad ook naar vmbo-niveau.
Cool story, Hansel.
pi_71652682
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:04 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Jouw taalgebruik neigt inderdaad ook naar vmbo-niveau.
jij bent zeker van de cheap-shots hier?

ik studeer niet af op fok.nl. jij wel?
pi_71652871
WTF hij heet Baris
Die naam staat als ik het mij goed voor de geest haal in het Turks voor: Vrede
pi_71653084
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:06 schreef massin het volgende:

[..]

jij bent zeker van de cheap-shots hier?

ik studeer niet af op fok.nl. jij wel?
Nee, ik ook niet, maar als je hier de/het-fouten maakt, maak je die in het echte leven hoogstwaarschijnlijk ook.
Cool story, Hansel.
pi_71653264
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet, maar als je hier de/het-fouten maakt, maak je die in het echte leven hoogstwaarschijnlijk ook.
gedraag je dan niet als een fok.nl grammatica leraar

ja, want fouten komen altijd in meervoud toch...
trouwens stond ook nog een komma verkeerd, heb je daar ook nog commentaar op?
pi_71653275
wolla walla

iek heb advocaat
iek rechten studeren
ik doe niks

hahahaha, tering etters, heel mooi dit
pi_71653635
Waarom wordt die stinkmongool met z'n mobieltje niet in elkaar geslagen en wordt dat mobieltje niet afgepakt om daarna kapotgestampt te worden Slecht werk van de politie.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_71653846
Wolla DISCRIMINAZZZZZZIIII WEET JUH

Hulde voor de Politie in deze
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:43:17 #79
206337 aychelle
pi_71656740
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:22 schreef franksetank het volgende:

[..]

waarom niet?

tegen dat tuig in de randstad is het een ideaal middel.

ik kom al 20 jaar in spanje, ga er veel uit maar gedraag me netjes.
totaal geen last van die gasten.
alleen ik heb dronken en/of geweldadige/baldadige mensen gezien die ff tot de orde werden geroepen.
dan werden ze met gummiknuppels tot bloedens toe tot de grond gewerkt en klaar was het.en niemand die het vreemd vond of mishandeling.
als het jouw overkomt juich je minder hard, geloof me
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:44:52 #80
206337 aychelle
pi_71656781
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:32 schreef franksetank het volgende:
en bovendien, als die agenten zelf echt over de schreef gingen willens en wetens, zouden ze dan niet ff de broer ook oppakken met zijn camera en de beelden wissen

(ja dat doen ze, dat heb ik namelijk zelf mee gemaakt)
en bij dat voorvaal waren de slachtoffers ook marrokaans of nederlands? en dan is het ineens wel zielig?

ik snap je niet franl
pi_71656787
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:43 schreef aychelle het volgende:

[..]

als het jouw overkomt juich je minder hard, geloof me
hij zegt toch net dat het hem niet overkomt

jouw
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  donderdag 6 augustus 2009 @ 18:15:47 #82
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71657550
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:44 schreef aychelle het volgende:

[..]

en bij dat voorvaal waren de slachtoffers ook marrokaans of nederlands? en dan is het ineens wel zielig?

ik snap je niet franl
Doe je het voor de grap of ben je gewoon zwakzinnig?
pi_71657696
Gewoon doorlopen, niets aan de hand.
Doe je dat niet, dan kun je klappen krijgen. Het is zo simpel.

En nu maar opblazen dit verhaal, dan eindigt het er nog mee dat die arme, zwaar mishandelde jongen een schadevergoeding eist
pi_71658324
Nou nou wat een mishandeling hoor
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71658997
Ik dacht dat er sprake zou zijn van een student en mishandeling.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:46:21 #86
798 voyeur
bemoeit zich
pi_71660149
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:19 schreef woid het volgende:
moeten met zn allen eens stoppen om ons zo (hypokriet -- enerzijds altijd blerren in deze situaties, anderzijds vinden dat de politie eindelijk moet optreden) mietig op te stellen.
als de politie je sommeert weg te gaan, moet je je om draaien en gaan.
als je dan een duwtje de verkeerde richting (de grond in deze) op krijgt omdat je niet gaat, heb je pech gehad. niet zo janken.
Hij draaide zich om en liep weg, maar werd alsnog irritant in zijn rug geprikt met een wapenstok.
Here we are now, entertain us.
pi_71660324
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:44 schreef speknek het volgende:

[..]

Niets mis met advocaten die anti-overheid zijn.
Ik wilde er sarcastisch en naar op reageren, misschien wat minachting erbij, maar dit is zo'n beetje wel wat ik wilde zeggen en ik vul het dus alleen aan met een .
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:52:51 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71660410
is dit een zielige poging om in nederland een rodney-mohammed te doen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71660591
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:39 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik vind dat de politie het wel terecht heeft aangepakt zo te zien. Die jongen werd meerdere malen gesommeerd om weg te gaan. Hij bleef daar maar staan en haar aankijken.

Wat heeft een hbo studie nou te maken met het opvolgen van een ambtelijk bevel
Heb jij een ander filmpje gezien ofzo?
Ik zie namelijk iemand die wel wegloopt, en terwijl hij dat doet aan zijn kraag achterover getrokken wordt en een schop krijgt en dan nog wat klappen.
Als hij daarvoor iets gezegd of gedaan zou hebben dat tot arrestatie moet leiden, dan zou je toch zeggen dat de politiemensen hem in plaats van "lopen!" iets zeggen als "blijf staan" of "kom hier". Er was ook geen directe noodzaak tot geweld zoals zelfverdediging of een vluchtpoging, dus het optreden van de vrouw is niet volgens het boekje.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:00:48 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71660674
ik zie een eng wijf dat dacht politieagente te worden, nadat ze besloot dat de vrijwillig ingestemde gangbang met jan joep joris en korneel, toch iets te gortig was.

grote bek, harder rammen, niet van dat semi-macho wijvengeneuzel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71660745
TS hoe kan je uit dit filmpje zien dat het een onschuldig mannetje is?
Het accent alleen al word ik al huiverig van de situatie, maar om het een beetje centraal te houden is er van het begin te veel weg een conclusie te trekken.
pi_71660891
Dat is al de zoveelste, zo te zien, in dit topic die hard optreden ("bruut mishandelen", "buitensporig geweld", ik heb het filmpje niet gezien, WMP11-geleuter, maar dat lijkt mij niet heel erg relevant) goed vindt als er sprake is van een raar accent. Ik minacht die houding.
pi_71660920
Mooi werk, dat zal die ettertjes daar op CS leren zich te gedragen. Hier hadden ze 20 jaar geleden al mee moeten starten (Y)
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_71661123
Ik zie in dat filmpje niks anders als een jongen die weg aan het lopen is en daarna zonder reden een klap krijgt. Hij had zeker wat sneller door mogen lopen maar dat was geen reden om die jongen zomaar een klap te verkopen. Gewoon aanklagen die handel!
pi_71661128
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:07 schreef Monidique het volgende:
Dat is al de zoveelste, zo te zien, in dit topic die hard optreden ("bruut mishandelen", "buitensporig geweld", ik heb het filmpje niet gezien, WMP11-geleuter, maar dat lijkt mij niet heel erg relevant) goed vindt als er sprake is van een raar accent. Ik minacht die houding.
Wat dit voor mij zo moeilijk maakt is dat ik best wil geloven dat de blauwe pet uit zijn voegen is gesprongen hier maar dat "wat kijk jij wholla" accent laat mij dat weer in twijfel trekken.
Ik kan met dat accent, door persoonlijke ervaring, alleen maar narigheid associëren.
pi_71661218
Dus het accent is het probleem?

Ik heb het filmpje niet bekeken, dus ik vel er geen oordeel over voorlopig. Maar die accent-opmerking is wel flauw.
pi_71661299
Dat een Turk "Wholla" roep valt mij ook wel op, dat past eerder bij een Arabier of een Gearabiseerde Marokkaan.
pi_71661320
ik begrijp best dat je je aan een irritant accent kan ergeren, maar het een goede reden vinden om iemand een paar tikken te verkopen is weer een beetje overdreven .
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat een Turk "Wholla" roep valt mij ook wel op, dat past eerder bij een Arabier of een Gearabiseerde Marokkaan.
Het is dan ook een woord dat moslims gebruiken, het is niet alleen voorbehouden aan Arabieren en Noord Afrikanen.
Cool story, Hansel.
pi_71661366
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:14 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wat dit voor mij zo moeilijk maakt is dat ik best wil geloven dat de blauwe pet uit zijn voegen is gesprongen hier maar dat "wat kijk jij wholla" accent laat mij dat weer in twijfel trekken.
Ik kan met dat accent, door persoonlijke ervaring, alleen maar narigheid associëren.
Dan nog, iets associëren met bontkraagjes en dús vinden dat ze buitenproportioneel geweld verdienen zijn toch 2 verschillende dingen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71661414
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef IHVK het volgende:
Dus het accent is het probleem?

Ik heb het filmpje niet bekeken, dus ik vel er geen oordeel over voorlopig. Maar die accent-opmerking is wel flauw.
Kan wel zo wezen, maar als je alleen maar narigheid meemaakt met dit soort gasten dan is de koek nog wel een keer op.
Ik heb geen zin om de zielige jaap uit te hangen met een verhaal maar ik heb me ook al een paar keer moeten inhouden niet als een soort bezetene op ze af te rennen met een steigerpaal of iets dergelijks.
pi_71661442
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:58 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Heb jij een ander filmpje gezien ofzo?
Ik zie namelijk iemand die wel wegloopt, en terwijl hij dat doet aan zijn kraag achterover getrokken wordt en een schop krijgt en dan nog wat klappen.
Als hij daarvoor iets gezegd of gedaan zou hebben dat tot arrestatie moet leiden, dan zou je toch zeggen dat de politiemensen hem in plaats van "lopen!" iets zeggen als "blijf staan" of "kom hier". Er was ook geen directe noodzaak tot geweld zoals zelfverdediging of een vluchtpoging, dus het optreden van de vrouw is niet volgens het boekje.
Weglopen is omdraaien en lopen. In plaats daarvan zie je de jongen (in de eerste paar seconden) met z´n gezicht naar de politie staren en handgebaren maken en proberen een discussie aan te gaan of roept iets de trant van ´nog 1 keer... nog een keer´

Het vorderen om weg te gaan is ambtelijk bevel, niet daaraan voldaan levert een strafbaar feit op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Space-Chinees op 06-08-2009 20:35:16 ]
pi_71661479
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:

Het is dan ook een woord dat moslims gebruiken, het is niet alleen voorbehouden aan Arabieren en Noord Afrikanen.

Dat zal best, maar ik spreek redelijk Turks en hoor nooit een Turruk ( ) Whalla roepen
Zelfs geen "Whalla bielle ik zwwwwweer ut!"
pi_71661494
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:23 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dan nog, iets associëren met bontkraagjes en dús vinden dat ze buitenproportioneel geweld verdienen zijn toch 2 verschillende dingen?
Ik wil me ook niet uitlaten over dit filmpje en wat ik er van vind omdat ik er gewoonweg niet over kan oordelen. Ik schets alleen even een voorbeeldje met betrekking tot mijn aversie tegen het accent.
pi_71661545
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:27 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat zal best, maar ik spreek redelijk Turks en hoor nooit een Turruk ( ) Whalla roepen
Dan zal dit wel hetzelfde zijn als Nederlanders die met een mocro-accentje praten .
Cool story, Hansel.
pi_71661558
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:27 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zo vaak.

Maar Turken zeggen wallaha en niet wollah inderdaad.
pi_71661593
Dit filmpje kwam eigenlijk eerst over als komkommernieuws, daarom heb ik het niet bekeken.

Is er nog wat boeiends te zien?
*kijken gaat
pi_71661729
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Weglopen is omdraaien en lopen. In plaats daarvan zie je de jongen (in de eerste paar seconden) met z´n gezicht naar de politie staren en handgebaren maken en proberen een discussie aan te gaan of roept iets de trant van ´nog 1 keer... nog een keer´

Het vorderen om weg te gaan is ambtelijk bevel, niet daaraan voldaan levert een strafbaar feit op.
Hij voldoet daar dus wel aan. Hij loopt weg. En ze blijven ook zeggen "lopen! lopen!" en dat doet hij.
pi_71661860
Ok nou als Rotterdammer moet ik toch het een en ander uitleggen.

Ten eerst valt het accent heel erg mee. Dat is gewoon Rotterdamse slang die zelfs af en toe wordt gesproken door de grootste kakker van Rotterdam.
Ten tweede is het inderdaad buitensporig, aangezien die gozers gewoon weglopen. En inderdaad 'hij doet niks'.

Maar goed de fokkers die fan zijn van een politiestaat wens ik veel plezier toe en hoop dat zij ook een keer gemept worden.

Los daarvan, is het niet zo een big of deal. Maar zo op het eerste gezicht verdienen die agenten toch wel een straf of waarschuwing of iets dergelijks. Maar we weten niet precies wat er van te voren is gebeurd.
pi_71661900
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
Ok nou als Rotterdammer moet ik toch het een en ander uitleggen.

Ten eerst valt het accent heel erg mee. Dat is gewoon Rotterdamse slang die zelfs af en toe wordt gesproken door de grootste kakker van Rotterdam.
Ten tweede is het inderdaad buitensporig, aangezien die gozers gewoon weglopen. En inderdaad 'hij doet niks'.

Maar goed de fokkers die fan zijn van een politiestaat wens ik veel plezier toe en hoop dat zij ook een keer gemept worden.

Los daarvan, is het niet zo een big of deal. Maar zo op het eerste gezicht verdienen die agenten toch wel een straf of waarschuwing of iets dergelijks. Maar we weten niet precies wat er van te voren is gebeurd.
De baken van waarheid heeft gesproken, discussie is over jongens. Allemaal naar bed en oogjes toe.

pi_71661912
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:41 schreef McKillem het volgende:

[..]

De baken van waarheid heeft gesproken, discussie is over jongens. Allemaal naar bed en oogjes toe.

pi_71661943
Uiteraard, want alleen Rotenterdammers weten en mogen oordelen over wat er in Roffa afspeelt. De ghettotown, jeweetz.
Cool story, Hansel.
pi_71661973
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Uiteraard, want alle Rotenterdammers weten en mogen oordelen over wat er in Roffa afspeelt.
Sterker nog. Alleen Rotterdammerts mogen dat.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:44:33 #113
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71661982
Dit vraagt om een beer summit.
Géén kloon van tvlxd!
pi_71661984
Politie laffe honden zijn het over het algemeen.
pi_71661990
Lees de edit eens even vlug, niet reageren voordat ik goed en wel kan nadenken he! Kom hier swa, dan krijg je die klapje.
Cool story, Hansel.
pi_71661999
Chilling in tha hood.

Gunna in mijn hand. Jeweets.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71662004
Rotenterdammers
pi_71662025
Zuid reprezent, wolla. Ik zal je klappen, ik zweer.
Cool story, Hansel.
pi_71662043
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hij voldoet daar dus wel aan. Hij loopt weg. En ze blijven ook zeggen "lopen! lopen!" en dat doet hij.
Prima, als jij dat ziet.
pi_71662066
Op het Centraal Station (waar dit incident plaatst heeft gevonden dus) werken al weken een paar letters niet. waardoor er nu heel groot Rottdam Centraal. staat.

Maar genoeg inside info voor vandaag.
pi_71662087
Representing West!
SPOILER
pi_71662093
Eigenlijk zou iemand personen zoals in het filmpje eens moeten uitleggen hoe zij rustig en begrijpelijk kunnen communiceren. Dat had volgens mij een paar tikken gescheeld.
pi_71662102
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:47 schreef IHVK het volgende:
Op het Centraal Station (waar dit incident plaatst heeft gevonden dus) werken al weken een paar letters niet. waardoor er nu heel groot Rottdam Centraal. staat.

Maar genoeg inside info voor vandaag.
Wat heeft het voor nut om die letters te repareren, het gebouw wordt toch met de grond gelijk gemaakt over een tijdje.
Cool story, Hansel.
pi_71662130
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat heeft het voor nut om die letters te repareren, het gebouw wordt toch met de grond gelijk gemaakt over een tijdje.
Ja ok maar pas in 2012.

Het is dat tijdelijke ding waar alle winkel nu in zitten.
pi_71662135
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:48 schreef Picchia het volgende:
Eigenlijk zou iemand personen zoals in het filmpje eens moeten uitleggen hoe zij rustig en begrijpelijk kunnen communiceren. Dat had volgens mij een paar tikken gescheeld.
Nouja, mocht dit echt onterecht blijken.
Ik ga ook niet aardig doen als mn maat gewoon maar even in elkaar gebeukt word voor niets. Sterker nog ik zou dan liever niet mij willen zijn op dat moment.
pi_71662144
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:44 schreef Montov het volgende:
Dit vraagt om een beer summit.
Ik denk dat dat inderdaad de oplossing is.
pi_71662171
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja ok maar pas in 2012.

Het is dat tijdelijke ding waar alle winkel nu in zitten.
Mag ik trouwens bemerken dat het een pleurisbende is bij centraal. Ik was er laatst en raakte gewoon de weg kwijt in dat doolhof.
pi_71662263
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:48 schreef Picchia het volgende:
Of een goede kickbox school moeten aanwijzen waar ze leren zichzelf te verdedigen.

Hij had minimaal die trappende agent met een linker knockout kunnen slaan en dat wijf wat daarna inliep precies op trap hoogte.

Mijnheer ik studeer gedoe van hem.. mietje

[ Bericht 4% gewijzigd door Chadi op 06-08-2009 20:59:39 ]
pi_71662283
Inderdaad. Over 3 jaar zijn ze klaar (hopelijk )
pi_71671711
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dan zal dit wel hetzelfde zijn als Nederlanders die met een mocro-accentje praten .
Ooit zat ik in de klas bij een Marokkaanse (Noufissa ) die als een volleerde Creoolse-Surinaamse door het leven ging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')