En kwallenquote:
Dan weet je al meteen dat hij er goed aan doet met die scheiding.quote:Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Een moeder die haar kind opstookt tegen haar vader na een scheiding. Jaja, je maakt wat mee in het OV.
Je wilt je laveloos zuipen of waarom zit je in het OV?quote:Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Een moeder die haar kind opstookt tegen haar vader na een scheiding. Jaja, je maakt wat mee in het OV.
Zuipen klinkt niet verkeerd, ware het niet dat ik morgen om 07:45 moet werken.quote:Op maandag 9 april 2012 10:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je wilt je laveloos zuipen of waarom zit je in het OV?
2 keer de helft.quote:Op maandag 9 april 2012 11:10 schreef Jarentachtigfreak het volgende:
Ah, onze gehandicapte jonge uit R&P is ook weer present?
Hoev veel kost jij de belastingbetaler
Betaal jij de ene, dan ik de andere helft.quote:
Straks als alles weer wat beter gaat dan betaal ik ook gewoon weer mee aan de grote pot.quote:
Dag phpquote:Op maandag 9 april 2012 11:10 schreef Jarentachtigfreak het volgende:
Ah, onze gehandicapte jonge uit R&P is ook weer present?
Hoev veel kost jij de belastingbetaler
Dat is een zeer edelmoedig voorstel van u, mijnheer, daar ga ik graag op in.quote:Op maandag 9 april 2012 11:14 schreef waht het volgende:
[..]
Betaal jij de ene, dan ik de andere helft.
Ondanks dat jij ook met tegenslagen te kampen hebt gehad (lees in het autismetopic nog regelmatig mee) heb ik bewondering voor je positieve instelling, dat vind ik erg lovenswaardig.quote:Op maandag 9 april 2012 11:15 schreef Auti het volgende:
[..]
Straks als alles weer wat beter gaat dan betaal ik ook gewoon weer mee aan de grote pot.
Thnxs, je bent zelf ook goed bezigquote:Op maandag 9 april 2012 11:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ondanks dat jij ook met tegenslagen te kampen hebt gehad (lees in het autismetopic nog regelmatig mee) heb ik bewondering voor je positieve instelling, dat vind ik erg lovenswaardig.
Zo doe je dat mensen! Geen gezeik, iedereen rijk.quote:Prijsverlaging levensmiddelen in Suriname
PARAMARIBO - De prijzen van ongeveer 40 levensmiddelen in Suriname gaan volgende week maandag omlaag.[..]
Eerst 30% laten stijgen en dan groots een daling van 10% aankondigen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:12 schreef waht het volgende:
[..]
Zo doe je dat mensen! Geen gezeik, iedereen rijk.
Die stijging is de schuld van de blanke Nederlander.quote:Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eerst 30% laten stijgen en dan groots een daling van 10% aankondigen.
nou en.quote:Op maandag 9 april 2012 12:20 schreef eriksd het volgende:
Een hele dag schrijven aan internationaal belastingrecht, w00h00.
Aangezien we de kraan steeds verder dicht draaien naar Suriname is het technisch gezien wel waar.quote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef waht het volgende:
[..]
Die stijging is de schuld van de blanke Nederlander.
quote:Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef eriksd het volgende:
Wat mij wel wat lijkt is mensen in de bijstand geen geld meer geven maar VVD-munten die ingeruild kunnen worden bij de voedselbank. Met zo'n lachende Mark erop.
Een Markje inderdaad. Die krijg je dan in zo'n enveloppe bij de sociale dienst, alwaar er een lange rij tot om de hoek staat. Om de pijn te verzachten wordt er thee in VVD-bekers uitgedeeld met VVD-pepermuntjes.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 12:37 schreef waht het volgende:
Dan missen we alleen nog een vreugdevol liedje voor op de achtergrond. Suggesties?
Hier ben ik het dan wel mee eens. Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:59 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik vind (let op, persoonlijke mening!) van niet, net als bijvoorbeeld het mishandelen van dieren niet leuk is. Politiek is in mijn optiek een noodzakelijk kwaad, net als de juristerij, beoefend door mensen die moreel niet helemaal goed zijn.
Die knakker is ook te doorzichtigquote:Op maandag 9 april 2012 12:01 schreef du_ke het volgende:
Was php bleek, is dus weer verwijderd. Die post mag genegeerd worden.
quote:Op maandag 9 april 2012 11:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, het vrouwtje die dat denkt dat alle mensen uit luiheid en domheid abortus laten uitvoeren.
Hij blijft er inderdaad wel koel onder. Hebben we er ooit nog iets over gehoord?quote:Op maandag 9 april 2012 12:54 schreef waht het volgende:
Ach, Verhagen laat zich niet zo snel gek maken. Zeker niet door zo'n snotjong als Rutger.
Het zit je blijkbaar erg dwars.quote:Op maandag 9 april 2012 13:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je ook zo scherp zou zijn in je oordeel over abortus
Ik heb ook zo'n signaleringquote:Op maandag 9 april 2012 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan de andere kant: iedereen die hier niet dagelijks post valt op.
Allemaal in de bami.quote:Op maandag 9 april 2012 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 12:37 schreef waht het volgende:
Dan missen we alleen nog een vreugdevol liedje voor op de achtergrond. Suggesties?
Vooral door hun talent om snel op de teentjes getrapt te zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:
Wiener Operette?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |