Oh ja, ook datquote:Op maandag 9 april 2012 00:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat half Arnhem dan op z'n achterbenen staat, omdat een naderingsroute dan over de stad zou gaan.
Op pakweg 10 kilometer van Meppel lag een opslag van kernwapens (SAS Darp), dat werd bewaakt door zowel Amerikanen als Nederlanders (hoewel de Nederlanders alleen de buitenste ring mochten doen).quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb ook wel eens wat zitten zoeken en het valt me bij mij in de gemeente (Meppel) wel wat tegen ondanks een strategische ligging op een knooppunt van spoor-, water- en snelwegen en de nabijheid van de kazernes van Havelte en Steenwijk. Kan hier ook weinig vinden over bunkers.
Hmm.. Een paar voorbeelden?quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan is men elders nog veel harder uit de bocht gevlogen dan in Nederland
Ja Darp/ Havelterberg ken ik wel, was ook een vlieghorst van de Duitsers in de oorlog in die hoek (platgegooid voor 't gebruikt kon wordenquote:Op maandag 9 april 2012 00:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op pakweg 10 kilometer van Meppel lag een opslag van kernwapens (SAS Darp), dat werd bewaakt door zowel Amerikanen als Nederlanders (hoewel de Nederlanders alleen de buitenste ring mochten doen).
Maar kijk anders eens op deze kaart, daar staan wel enige dingen op. Alleen de kazerne's staan er niet op ingetekend: http://maps.forten.info/arcgis/index.html
De Banlieus bijvoorbeeld en ook in G-B zijn veel rare keuzes gemaakt of de landen achter het ijzeren gordijn. Had het even over grootschalige volkshuisvesting.quote:Op maandag 9 april 2012 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Een paar voorbeelden?
Brasilia en Dubai bedoel je?
[ afbeelding ]
Dat klopt. Ghetto-vorming in Nederland, waar praten we in hemelsnaam over.quote:Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Banlieus bijvoorbeeld en ook in G-B zijn veel rare keuzes gemaakt of de landen achter het ijzeren gordijn. Had het even over grootschalige volkshuisvesting.
Onze slechte wijken stellen internationaal gezien niets voor
Vertel dat de PVVquote:Op maandag 9 april 2012 00:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Ghetto-vorming in Nederland, waar praten we in hemelsnaam over.
Maar dat heeft ook te maken met, zoals je al aangeeft, het iets kleinschaliger opzetten van dingen.
De PVV moet ik vertellen hoe kleine probleemwijken minder erg zijn dan grote probleemwijken?quote:
Nee, dat er nauwelijks sprake is van ghetto's in Nederland.quote:Op maandag 9 april 2012 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De PVV moet ik vertellen hoe kleine probleemwijken minder erg zijn dan grote probleemwijken?
Behalve Rotterdam Zuid dan, daar is het vreselijk.quote:Op maandag 9 april 2012 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat er nauwelijks sprake is van ghetto's in Nederland.
Ach, die mafkezen vinden elke moslim in de wijk een gevalletje ghettovorming.quote:Op maandag 9 april 2012 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat er nauwelijks sprake is van ghetto's in Nederland.
Ik heb ook een schotelantenne. Ik heb 'm niet aangesloten maar gewoon opgehangen om in te burgeren in mijn prachtwijkquote:Op maandag 9 april 2012 00:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, die mafkezen vinden elke moslim in de wijk een gevalletje ghettovorming.
Terwijl het enige verschil de satelliet en de hoofddoekjes zijn, Nederlanders zijn vaak net zo ghetto.
quote:Op maandag 9 april 2012 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ook een schotelantenne. Ik heb 'm niet aangesloten maar gewoon opgehangen om in te burgeren in mijn prachtwijk
Ik zou wel satteliet willen hebben. Puur voor de Amerikaanse en Japanse zenders.quote:Op maandag 9 april 2012 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ook een schotelantenne. Ik heb 'm niet aangesloten maar gewoon opgehangen om in te burgeren in mijn prachtwijk
Die hebben toch de meest vreemde spelshowsquote:Op maandag 9 april 2012 01:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou wel satteliet willen hebben. Puur voor de Amerikaanse en Japanse zenders.
Die shows in Japan zijn echt sick
Jup.quote:Op maandag 9 april 2012 01:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die hebben toch de meest vreemde spelshows?
Oke........quote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Ook van die shows, dan zijn er allemaal vrouwen die hun tieten laten voelen. Moet die man geblinddoekt raden welke die van zijn moeder zijn.
Ik heb geen zin om een digitale ontvanger aan te schaffen en heb al genoeg kanalen via UPC digitaal en internet.quote:Op maandag 9 april 2012 01:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou wel satteliet willen hebben. Puur voor de Amerikaanse en Japanse zenders.
Die shows in Japan zijn echt sick
Dat is gewoon ziek. De tieten van je vriendin/vrouw raden ok, maar die van je moeder?quote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Ook van die shows, dan zijn er allemaal vrouwen die hun tieten laten voelen. Moet die man geblinddoekt raden welke die van zijn moeder zijn.
Precies. Die show zou ik dan ook gelijk skippen.quote:Op maandag 9 april 2012 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is gewoon ziek. De tieten van je vriendin/vrouw raden ok, maar die van je moeder?
Ze nemen meestal bijna-doden als paus, de vorige was een uitzondering.quote:Op maandag 9 april 2012 01:09 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom ze vaak iemand die bijna dood is (of zo klinkt) als paus nemen.
Hoe zijn de tieten van jouw moeder? Misschien herken ik ze welquote:Op maandag 9 april 2012 01:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies. Die show zou ik dan ook gelijk skippen.
Goeden garpquote:Op maandag 9 april 2012 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe zijn de tieten van jouw moeder? Misschien herken ik ze wel
Je werd Vodafone omdat je ze niet meer met elkaar kon verbinden?quote:Op maandag 9 april 2012 01:48 schreef De_Guidance het volgende:
Gisteren namen vrienden space-cake, ik had er geen zin maar bleef er wel even bij.
Op een gegeven moment hadden we besloten dat ik God was, nog best hilarisch.
10 minuten later was ik Vodafone .
Drugs
Wat zou de reden zijn ?quote:Op maandag 9 april 2012 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze nemen meestal bijna-doden als paus, de vorige was een uitzondering.
Ja je weet hoe het gaat , vreemde argumentenconstructies en voor je het weet ben je Vodafonequote:Op maandag 9 april 2012 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Je werd Vodafone omdat je ze niet meer met elkaar kon verbinden?
JP2 was een bewuste politieke keuze denk ik, een Poolse paus op het moment dat Polen zich via Solidarność probeerde los te weken van de Sovjet-Unie. Radzinger, de huidige paus stond al bekend als een conservatief en zou best wel eens geïnstalleerd kunnen zijn omdat ze daarmee aansluiting bij Bush en de Europese neoliberalen probeerden te vinden. Alleen komt de wind nu weer van links.quote:Op maandag 9 april 2012 01:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat zou de reden zijn ?
Is zo'n paus die wél kan lopen alleen maar lastig ?
Stonede vrienden als je zelf nuchter bent zijn altijd grappig. Ik heb er één die dan altijd over9/11 begint en dat het een conspiracy was en uiteindelijk uitkomt bij de Greys en de piramidenquote:Op maandag 9 april 2012 01:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja je weet hoe het gaat , vreemde argumentenconstructies en voor je het weet ben je Vodafone
Toen ik wegging was ik blijkbaar de vader die zegt dat hij zo terugkomt en daarna wegblijft.
Lolquote:Op maandag 9 april 2012 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Stonede vrienden als je zelf nuchter bent zijn altijd grappig. Ik heb er één die dan altijd over9/11 begint en dat het een conspiracy was en uiteindelijk uitkomt bij de Greys en de piramiden
De paus moet gewoon z'n bek houden over Afrika zolang ie niet uit z'n strot krijgt dat ze condooms mogen gebruiken.quote:Op maandag 9 april 2012 01:58 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vraag me trouwens af of de religieuzen trots zijn op wat men nu in Afrika heeft aangericht.
Lekker conservatieve punten doorvoeren die in Europa en de VS niet kunnen. En nu heeft iedereen daar aids en gooien ze met stenen naar homo's.
En anders vechten moslims en christenen elkaar wel de tent uit in Afrika
Precies.quote:Op maandag 9 april 2012 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De paus moet gewoon z'n bek houden over Afrika zolang ie niet uit z'n strot krijgt dat ze condooms mogen gebruiken.
Stem VVD, zeker nu.quote:Op maandag 9 april 2012 02:01 schreef remlof het volgende:
Ik haal ongeveer twee keer per jaar wiet bij een coffeeshop. Moet ik nu de volgende keer eerst lags het stadhuis als ik wil blowen?
Doe niet zo raar, dan ga je toch gewoon langs de thuisdealer die ook coke voor je heeft.quote:Op maandag 9 april 2012 02:01 schreef remlof het volgende:
Ik haal ongeveer twee keer per jaar wiet bij een coffeeshop. Moet ik nu de volgende keer eerst lags het stadhuis als ik wil blowen?
Ik doe geen coke, alleen een jointje als ik in een gekke bui benquote:Op maandag 9 april 2012 02:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, dan ga je toch gewoon langs de thuisdealer die ook coke voor je heeft.
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 9 april 2012 02:01 schreef remlof het volgende:
Toen ik in Londen woonde en ik weed wou hebben zocht ik een duister steegje in Camden op waar ze dealden. En enorm slechte kwaliteit voor veel te veel geld verkochten. Gaat het hier ook die kant op?quote:Op maandag 9 april 2012 02:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Ik heb al een way-out gevonden (via mijn werk, om het leuker te maken hij is een leverancier/klant bij ons).
You can't resist the dark force.quote:Op maandag 9 april 2012 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik in Londen woonde en ik weed wou hebben zocht ik een duister steegje in Camden op waar ze dealden. En enorm slechte kwaliteit voor veel te veel geld verkochten. Gaat het hier ook die kant op?
Ja, maar dat is nog veel slechter. Zelfde als dat je in Amsterdam geen weed moet halen bij de coffeeshops waar al de toeristen komen.quote:Op maandag 9 april 2012 02:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Duister steegje in Camden? Wat, je krijgt het praktisch in je klauwen gedrukt als je het station uitloopt?
Maargoed, wellicht ligt het eraan dat ik er alleenmaar ben op zondag als alle bende opengaat en het een tikke toeristischer is.quote:Op maandag 9 april 2012 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog veel slechter. Zelfde als dat je in Amsterdam geen weed moet halen bij de coffeeshops waar al de toeristen komen.
Puddingbuks geladen ?quote:Op maandag 9 april 2012 02:09 schreef remlof het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen om 10 uur iemand van vliegveld Eindhoven ophalen
Ik mis aardig wat in IJmuiden en omgeving op die kaart.quote:Op maandag 9 april 2012 00:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op pakweg 10 kilometer van Meppel lag een opslag van kernwapens (SAS Darp), dat werd bewaakt door zowel Amerikanen als Nederlanders (hoewel de Nederlanders alleen de buitenste ring mochten doen).
Maar kijk anders eens op deze kaart, daar staan wel enige dingen op. Alleen de kazerne's staan er niet op ingetekend: http://maps.forten.info/arcgis/index.html
Wat een toeval, ik bekeek gisteren nog op google maps dat gebied nog (geen 500 meter ten zuiden van MM Scherpenberg ligt MOB-complex Veldhuizen) en ik vroeg me al af wat het was. Het ligt hier nog redelijk in de buurt, dan ga ik er maar eens kijken voordat het weg is.quote:Op maandag 9 april 2012 08:16 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik mis aardig wat in IJmuiden en omgeving op die kaart.
Deze is wel leuk; Scherpenberg
Terrein van 3.000 m2 met 25 munitieopslag bunkers, poortwachterhuisje en een dubbele bewoning.
In februari 2005 door Defensie verkocht aan Landbouw, vermoedelijk najaar 2006 door Landbouw verkocht.
Luchtfoto (Locatie: 198.750/461.750)
Daar ben ik een paar keer geweest, ligt vlakbij een vakantiepark waar ik vroeger een paar keer ben geweest en naast een oefenterrein. Heb daar wel eens losse flodders ingeleverd.
Het is mooi daar.. Op dat oefenterrein (vrije toegang als er geen oefening is) kan je lekker speuren. Heb aardig wat gevonden daar met als hoogtepunt een notitieboekje van een kct'er in opleidingquote:Op maandag 9 april 2012 08:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik bekeek gisteren nog op google maps dat gebied nog (geen 500 meter ten zuiden van MM Scherpenberg ligt MOB-complex Veldhuizen) en ik vroeg me al af wat het was. Het ligt hier nog redelijk in de buurt, dan ga ik er maar eens kijken voordat het weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |