Precies.quote:Op maandag 9 april 2012 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De paus moet gewoon z'n bek houden over Afrika zolang ie niet uit z'n strot krijgt dat ze condooms mogen gebruiken.
Stem VVD, zeker nu.quote:Op maandag 9 april 2012 02:01 schreef remlof het volgende:
Ik haal ongeveer twee keer per jaar wiet bij een coffeeshop. Moet ik nu de volgende keer eerst lags het stadhuis als ik wil blowen?
Doe niet zo raar, dan ga je toch gewoon langs de thuisdealer die ook coke voor je heeft.quote:Op maandag 9 april 2012 02:01 schreef remlof het volgende:
Ik haal ongeveer twee keer per jaar wiet bij een coffeeshop. Moet ik nu de volgende keer eerst lags het stadhuis als ik wil blowen?
Ik doe geen coke, alleen een jointje als ik in een gekke bui benquote:Op maandag 9 april 2012 02:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, dan ga je toch gewoon langs de thuisdealer die ook coke voor je heeft.
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 9 april 2012 02:01 schreef remlof het volgende:
Toen ik in Londen woonde en ik weed wou hebben zocht ik een duister steegje in Camden op waar ze dealden. En enorm slechte kwaliteit voor veel te veel geld verkochten. Gaat het hier ook die kant op?quote:Op maandag 9 april 2012 02:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Ik heb al een way-out gevonden (via mijn werk, om het leuker te maken hij is een leverancier/klant bij ons).
You can't resist the dark force.quote:Op maandag 9 april 2012 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik in Londen woonde en ik weed wou hebben zocht ik een duister steegje in Camden op waar ze dealden. En enorm slechte kwaliteit voor veel te veel geld verkochten. Gaat het hier ook die kant op?
Ja, maar dat is nog veel slechter. Zelfde als dat je in Amsterdam geen weed moet halen bij de coffeeshops waar al de toeristen komen.quote:Op maandag 9 april 2012 02:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Duister steegje in Camden? Wat, je krijgt het praktisch in je klauwen gedrukt als je het station uitloopt?
Maargoed, wellicht ligt het eraan dat ik er alleenmaar ben op zondag als alle bende opengaat en het een tikke toeristischer is.quote:Op maandag 9 april 2012 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog veel slechter. Zelfde als dat je in Amsterdam geen weed moet halen bij de coffeeshops waar al de toeristen komen.
Puddingbuks geladen ?quote:Op maandag 9 april 2012 02:09 schreef remlof het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen om 10 uur iemand van vliegveld Eindhoven ophalen
Ik mis aardig wat in IJmuiden en omgeving op die kaart.quote:Op maandag 9 april 2012 00:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op pakweg 10 kilometer van Meppel lag een opslag van kernwapens (SAS Darp), dat werd bewaakt door zowel Amerikanen als Nederlanders (hoewel de Nederlanders alleen de buitenste ring mochten doen).
Maar kijk anders eens op deze kaart, daar staan wel enige dingen op. Alleen de kazerne's staan er niet op ingetekend: http://maps.forten.info/arcgis/index.html
Wat een toeval, ik bekeek gisteren nog op google maps dat gebied nog (geen 500 meter ten zuiden van MM Scherpenberg ligt MOB-complex Veldhuizen) en ik vroeg me al af wat het was. Het ligt hier nog redelijk in de buurt, dan ga ik er maar eens kijken voordat het weg is.quote:Op maandag 9 april 2012 08:16 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik mis aardig wat in IJmuiden en omgeving op die kaart.
Deze is wel leuk; Scherpenberg
Terrein van 3.000 m2 met 25 munitieopslag bunkers, poortwachterhuisje en een dubbele bewoning.
In februari 2005 door Defensie verkocht aan Landbouw, vermoedelijk najaar 2006 door Landbouw verkocht.
Luchtfoto (Locatie: 198.750/461.750)
Daar ben ik een paar keer geweest, ligt vlakbij een vakantiepark waar ik vroeger een paar keer ben geweest en naast een oefenterrein. Heb daar wel eens losse flodders ingeleverd.
Het is mooi daar.. Op dat oefenterrein (vrije toegang als er geen oefening is) kan je lekker speuren. Heb aardig wat gevonden daar met als hoogtepunt een notitieboekje van een kct'er in opleidingquote:Op maandag 9 april 2012 08:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik bekeek gisteren nog op google maps dat gebied nog (geen 500 meter ten zuiden van MM Scherpenberg ligt MOB-complex Veldhuizen) en ik vroeg me al af wat het was. Het ligt hier nog redelijk in de buurt, dan ga ik er maar eens kijken voordat het weg is.
En kwallenquote:
Dan weet je al meteen dat hij er goed aan doet met die scheiding.quote:Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Een moeder die haar kind opstookt tegen haar vader na een scheiding. Jaja, je maakt wat mee in het OV.
Je wilt je laveloos zuipen of waarom zit je in het OV?quote:Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef GSbrder het volgende:
Een moeder die haar kind opstookt tegen haar vader na een scheiding. Jaja, je maakt wat mee in het OV.
Zuipen klinkt niet verkeerd, ware het niet dat ik morgen om 07:45 moet werken.quote:Op maandag 9 april 2012 10:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je wilt je laveloos zuipen of waarom zit je in het OV?
2 keer de helft.quote:Op maandag 9 april 2012 11:10 schreef Jarentachtigfreak het volgende:
Ah, onze gehandicapte jonge uit R&P is ook weer present?
Hoev veel kost jij de belastingbetaler
Betaal jij de ene, dan ik de andere helft.quote:
Straks als alles weer wat beter gaat dan betaal ik ook gewoon weer mee aan de grote pot.quote:
Dag phpquote:Op maandag 9 april 2012 11:10 schreef Jarentachtigfreak het volgende:
Ah, onze gehandicapte jonge uit R&P is ook weer present?
Hoev veel kost jij de belastingbetaler
Dat is een zeer edelmoedig voorstel van u, mijnheer, daar ga ik graag op in.quote:Op maandag 9 april 2012 11:14 schreef waht het volgende:
[..]
Betaal jij de ene, dan ik de andere helft.
Ondanks dat jij ook met tegenslagen te kampen hebt gehad (lees in het autismetopic nog regelmatig mee) heb ik bewondering voor je positieve instelling, dat vind ik erg lovenswaardig.quote:Op maandag 9 april 2012 11:15 schreef Auti het volgende:
[..]
Straks als alles weer wat beter gaat dan betaal ik ook gewoon weer mee aan de grote pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |