Ze nemen meestal bijna-doden als paus, de vorige was een uitzondering.quote:Op maandag 9 april 2012 01:09 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom ze vaak iemand die bijna dood is (of zo klinkt) als paus nemen.
Hoe zijn de tieten van jouw moeder? Misschien herken ik ze welquote:Op maandag 9 april 2012 01:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies. Die show zou ik dan ook gelijk skippen.
Goeden garpquote:Op maandag 9 april 2012 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe zijn de tieten van jouw moeder? Misschien herken ik ze wel
Je werd Vodafone omdat je ze niet meer met elkaar kon verbinden?quote:Op maandag 9 april 2012 01:48 schreef De_Guidance het volgende:
Gisteren namen vrienden space-cake, ik had er geen zin maar bleef er wel even bij.
Op een gegeven moment hadden we besloten dat ik God was, nog best hilarisch.
10 minuten later was ik Vodafone .
Drugs
Wat zou de reden zijn ?quote:Op maandag 9 april 2012 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze nemen meestal bijna-doden als paus, de vorige was een uitzondering.
Ja je weet hoe het gaat , vreemde argumentenconstructies en voor je het weet ben je Vodafonequote:Op maandag 9 april 2012 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Je werd Vodafone omdat je ze niet meer met elkaar kon verbinden?
JP2 was een bewuste politieke keuze denk ik, een Poolse paus op het moment dat Polen zich via Solidarność probeerde los te weken van de Sovjet-Unie. Radzinger, de huidige paus stond al bekend als een conservatief en zou best wel eens geïnstalleerd kunnen zijn omdat ze daarmee aansluiting bij Bush en de Europese neoliberalen probeerden te vinden. Alleen komt de wind nu weer van links.quote:Op maandag 9 april 2012 01:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat zou de reden zijn ?
Is zo'n paus die wél kan lopen alleen maar lastig ?
Stonede vrienden als je zelf nuchter bent zijn altijd grappig. Ik heb er één die dan altijd over9/11 begint en dat het een conspiracy was en uiteindelijk uitkomt bij de Greys en de piramidenquote:Op maandag 9 april 2012 01:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja je weet hoe het gaat , vreemde argumentenconstructies en voor je het weet ben je Vodafone
Toen ik wegging was ik blijkbaar de vader die zegt dat hij zo terugkomt en daarna wegblijft.
Lolquote:Op maandag 9 april 2012 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Stonede vrienden als je zelf nuchter bent zijn altijd grappig. Ik heb er één die dan altijd over9/11 begint en dat het een conspiracy was en uiteindelijk uitkomt bij de Greys en de piramiden
De paus moet gewoon z'n bek houden over Afrika zolang ie niet uit z'n strot krijgt dat ze condooms mogen gebruiken.quote:Op maandag 9 april 2012 01:58 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vraag me trouwens af of de religieuzen trots zijn op wat men nu in Afrika heeft aangericht.
Lekker conservatieve punten doorvoeren die in Europa en de VS niet kunnen. En nu heeft iedereen daar aids en gooien ze met stenen naar homo's.
En anders vechten moslims en christenen elkaar wel de tent uit in Afrika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |