SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef BigSmurf het volgende:
De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en niet te wassen (pas na een hele tijd) creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.
De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, omdat sommige merken enorm uitlopen, en qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een omslag/cuff wil maken).
Mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.
De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, ook niet één keer gewassen, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te "soaken" haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.
Even in een notendop wat jeans-informatie.
Projecten per 25-02-2012!
Ali_Ilegali - Edwin ED-67, Samurai S5000GX-K Wind, Momotaro X N&F, Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz
Atta-boy - APC Petit Standard, Samurai S5000VX
BigSmurf - Momotaro 0201, ALD Prescott Broken Twill, Nudie Even Steven Dry Grey,
Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated
Bobr - ALD Prescott Broken Twill
Bokkepoot - , ALD Prescott Broken Twill, Samurai S5000GX-M Water, Nudie Regular Ralf Dry Selvedge , Roy RS2 , Nudie Even Steven Dry Grey , Nudie Straight Sven Dry Black Selvage , Nudie Lab Neo , Diesel denim jacket.
Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.
Cpt. - A.P.C. New Standard
DeGrote - Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt
don-diablo - 2x Momotaro 0201, Nudie Average Joe Dry Red Selvage
DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's!
Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch
Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark.
JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.
Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.
M1stral - Momotaro 0201, 0701, 0702 en G007.
Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embu.
Nezhi - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark.
One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.
Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated
SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.
Sinji - Samurai 710xx
T_Fluff - Edwin Nashville, ALD Frontier en Artist Denim
ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage
Zwartemarktplaats: Denhram Grade Virgin Regular, Nudie Jeans Slim Jim Dry Organic Ecru Embo, Cheap Monday premium tight selvedge , Cheap Monday Autobahn Straight Selvedge, H&M Sliq Unwashed, Levis 504.
xSanjay - Nudie Thin Finn Dry Liquid Indigo, Naked & Famous Natural Indigo.
RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX
• Denim archive
• Denim care by indigofan
• Denim terminology by styleforum
• Getting the vintage look
• Superdenim encyclopedia by superfuture
• The denim design lab kit
• What is the difference between a $5 and a $500 pair of denim jeans?
Jean and Top Designers.
Atta-boy (APC)
don-diablo (Momotaro)
Ditty (Nudie)
M1stral (Momotaro)
LSDreamer (ALD)
T_Fuff (Edwin)
BigSmurf (Momotaro)
Ali_Ilegali (Oldblue)
[ Bericht 0% gewijzigd door bokkepoot op 08-04-2012 19:44:06 ]Als ook van de sarcastische opmerkingen
Sorry voor de TTquote:Op zondag 8 april 2012 17:58 schreef bokkepoot het volgende:
Lopen ze ook goed? Want ik wil ooit die donkere variant nog een keertje hebben
Ze lopen makkelijker als dat je denkt eig. Het is geen lichte schoen, maar ze voelen niet zwaar aan je voet. Gewicht wordt goed verdeelt. Moet ze nog wel ff meer inlopen natuurlijk en dan zullen ze flexibeler zijn. M'n wabasha boots zijn vrij soepel inmiddels.quote:
Die verkleinen je foto's. Photobucket gaat op zich wel. Ook een vrij gebruiksvriendelijke app voor je smartphone. Zo upload ik mijn foto's altijd.quote:Op zondag 8 april 2012 20:44 schreef bokkepoot het volgende:
Photobucket gooit je kleuren ook altijd iets in de war..
Flickr schijnt wel goed te zijn
imgur.comquote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef BigSmurf het volgende:
Foto is verdwenen uit de OP. Dus ik wil een Photobucket account aanmaken, mogen er geen "!" of "?" in je wachtwoord zitten!![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, restricties aan een wachtwoord, wat een kansloze onzin. Uit principe aanmaak van een account gecanceld. Iemand een alternatief voor een goede online foto-upload site?
Ik heb met beide weinig, dus zou m'n geld in m'n portemonnee houden.quote:Op maandag 9 april 2012 15:47 schreef Atta-boy het volgende:
Honeycombs worden erg nice waarschijnlijk. Vind deze beter fitten als die andere die je laatst postte maar dat is ook een kwestie van smaal denk ik. Blauw op die broek was wel gaaf.
Zit zelf nu te twijfelen om een IH DC4001 te halen of een Self edge x dry bones x superfuture x styleforum (jezus wat een naam)
Wow hoe toevallig is dat, ik zit op de site van TdN deze te bekijkenquote:Op maandag 9 april 2012 16:34 schreef M1stral het volgende:
Vind de fits van IH maar net niks. Ik zou zowiezo voor de Dry Bones gaan. Jammer alleen dat er twee patches op zitten, is echt not done. Maargoed, je kan er makkelijk een afhalen.
xSanjay, als je echt een high end skinny/heel erg slim tapered fit zoekt, zou ik eens kijken naar de Flatheat 05BSP, die is echt heel slank gesneden.
Ben ik nu idd aan het doenquote:Op maandag 9 april 2012 16:33 schreef BigSmurf het volgende:
Gewoon alle merken langs, excelsheetje maken met alle maten, prijzen en andere info en dan knoop doorhakken.
En om je over te halen.. De fit in vergelijking met de 4001 is beter en hij fade veel mooier en meer contrast.quote:Op maandag 9 april 2012 17:47 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ben ik nu idd aan het doen![]()
Vind IH wel goede fits hebben btw. De 666 en de beatle buster lijken me prima fits, jammer dat die niet in de sale zijn![]()
Sale is bij selfedge maar is bijna geen denim in de sale geloof ik.
Vind die dubbele patch ook niet mooi, maar ben van plan er één af te halen.
Fapfap. Ik neig meer naar deze idd, nu nog het nodige getwijfel tussen de maat die ik moet nemen. Twijfel daar altijd zo over.quote:
Boeit mij wel. Als er een afbeelding van een dikke schwanz op zou staan zou je het ook prima vinden?quote:Op maandag 9 april 2012 21:21 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Och patches zie je toch nooit dus dat boeit toch niet
quote:Op maandag 9 april 2012 21:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Boeit mij wel. Als er een afbeelding van een dikke schwanz op zou staan zou je het ook prima vinden?
Die is niet storend imo. Maar dat dubbele vind ik gewoon niet mooi. Ik draag geen riemen bij m'n broeken dus zie je een patch wat sneller.quote:Op maandag 9 april 2012 21:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]..Ik heb al wel broeken met een naakte vrouw dus kan er zo bij
![]()
[ afbeelding ]
Geef eens hoeveel cm strak bij je is wat precies goed?quote:Op maandag 9 april 2012 21:34 schreef Atta-boy het volgende:
Wat denken jullie? Als een w27 sam s5000vx na een soak net wat te strak is voor de mooi, zal ik dan voor een 28 of 29 gaan bij de sexdbxsufuxsf?
Aaaaaah twijfelachtigheid! Hoe meer ik ga vergelijken hoe lastiger het word. Broeken die me nu net te groot zijn zouden dan perfect moeten zitten en broeken die me net te strak zijn zouden ruim moeten zittenword er gek van.
Maar dan zou ik persoonlijk de linker eraf halen. Vind dat een patch 'gewoon' aan de rechterkant hoort.quote:Op maandag 9 april 2012 21:34 schreef bokkepoot het volgende:
Ja ik snap het ook wel...Alleen is het dus de bedoeling dat je er een af haalt.
Heel herkenbaarquote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar dan zou ik persoonlijk de linker eraf halen. Vind dat een patch 'gewoon' aan de rechterkant hoort.
Die Japan blue x momo heb je ook nooit aan hè? Hoeveel wear zit daarin?quote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef Atta-boy het volgende:
Heb nu in een paar posts gelezen dat je beter kunt upsizen bij deze, dat zou dan idd betekenen dat ik voor de 29 moeten gaan.
Dat is een true waist van 30 en dat is hetzelfde als mijn japan blue x momo die weer te groot ismaar die is sanforized en deze weer niet.
Toch maar voor de 29 gaan? True size 30 dan.
Zal meteen ff een pm sturen naar kiya
ik gebruik tinypic.com werkt prima zonder account.quote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef BigSmurf het volgende:
Foto is verdwenen uit de OP. Dus ik wil een Photobucket account aanmaken, mogen er geen "!" of "?" in je wachtwoord zitten!![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, restricties aan een wachtwoord, wat een kansloze onzin. Uit principe aanmaak van een account gecanceld. Iemand een alternatief voor een goede online foto-upload site?
Die in de OP is ook op tinypic geupload, maar nu alweer verwijderd blijkbaar na twee weken.quote:Op maandag 9 april 2012 22:42 schreef Ditty het volgende:
[..]
ik gebruik tinypic.com werkt prima zonder account.
Vanmiddag begon mijn oma ineens tegen mij, er zit toch zoveel verschil in al die soorten spijkerbroeken, wat is het toch een mooie spijkerbroek die je aan hebt je kan echt zien dat hij goed zit
Dat is wel vreemd, heb net even gekeken maar de eerste foto's van mijn nudie heb ik 20 januari erop gezet en die staan er nog steeds op.quote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die in de OP is ook op tinypic geupload, maar nu alweer verwijderd blijkbaar na twee weken.![]()
Herkenbaar trouwens, mijn oma vindt het machtig mooi als ik het m'n Momo aan heb.
Heel apart. Nou ja, kan er niet wakker van liggen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef Ditty het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd, heb net even gekeken maar de eerste foto's van mijn nudie heb ik 20 januari erop gezet en die staan er nog steeds op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat zo verdert met posten heren, ik kijk nog steeds elke dag en ik geniet er van. Helaas wat druk nu met afstuderen en dergelijk. Tegen eind van het jaar zal ik weer actiever worden en jullie omver blazen met progress (hopelijk)dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Wie durft zich hier dan ook te vertonen met een Japan Blue tussen al dat Momo geweldquote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Die Japan blue x momo heb je ook nooit aan hè? Hoeveel wear zit daarin?
Ikquote:Op maandag 9 april 2012 23:00 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wie durft zich hier dan ook te vertonen met een Japan Blue tussen al dat Momo geweld
Jij had toch de JB0701? Die fit is exact gelijk aan de Momo... Maargoed, ik maakte eerlijk gezegd maar een grapje. JB is gewoon goed spul.quote:Op maandag 9 april 2012 23:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ikals ie me goed zou passen iig.
Vind de fit van die japan blue fijner als de momo fits die ik ken. Zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik ben niet zo'n momo fanvind het hele leuke broekjes maar mijn keuze gaat dan liever naar iets anders uit.
Zit nog geen echte wear in die japan blue omdat ie me te groot is, miss als ik wat meer aangekomen ben dat ik hem wel ga dragen.
Heb Kiya een pm gestuurd, nu maar hopen op een snelle reactie en morgen bestellenmoeten ze niet ineens uitverkocht zijn.
Bestellen bestellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 06:54 schreef Atta-boy het volgende:
Nee heb de 0100 als het goed is![]()
Momo heeft niet zo'n slimme fit toch?
Kiya zegt btw dat de dry bones ongeveer gelijk in de waist zijn als de samurais dus dat zou betekenen dat een 28 zou kunnen.
Kan je net zo goed een date regelen met onze grote Momo connaisseur.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:33 schreef don-diablo het volgende:
Las net dat TdN de momotaro 0702 krijgt. Zal ook wel weer veel te duur zijn, maar wel een leuke gelegenheid om ff de fabric te voelen.
Dat wil ik idd wel alleen bedenk ik me net dat de vx denim waarschijnlijk veel meer uitrekt als deze denim. Nu twijfel ik dus alsnogquote:
Zijn niet zoveel meer beschikbaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef M1stral het volgende:
Ik doe niet aan dates, haha.
Ik zou ook nog wel een heavyweight willen hebben. Alleen dan is het nog maar de vraag welke. 21 oz+. Misschien wel zo''n Old Blue als die nog een beetje te krijgen zijn. Misschien dat Ali me wel kan "ophoeken".
Ik heb tts 32 genomenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:00 schreef M1stral het volgende:
Wat is de prijs... Mits aantrekkelijk geprijst. < 200 EUR, Dan zou je voor eind van de maand wel iets kunnen regelen, mits mijn maat beschikbaar is en jij me sizing info kan geven. Haha.
Geen Momotaro?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef M1stral het volgende:
Een Somet is echt dope Bok. Als je daartoe zou besluiten zal het je zeker niet tegenvallen. Ze hebben in mijn mening de beste slimfit die er is.
Wil ook graag een old blue bestellen, maat 33quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zijn niet zoveel meer beschikbaar
http://oldblueco.net/index.php?act=detail&id=113
Ze waren sinds een paar dagen back in stock, maar gaan verschrikkelijk hard
Kan misschien wel een maatje voor je reserveren maar wil je die gelijk hebben of later in het jaar
Dit is ook wel nice:
http://supertalk.superfut(...)eather-mij-official/
Want??quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:13 schreef PalmRoyale het volgende:
Tering zeg, jullie lijken wel een stel wijven![]()
Ook al weer uitverkocht. Ze gaan harrrrddd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:07 schreef DeGrote het volgende:
[..]
Wil ook graag een old blue bestellen, maat 33
Geloof dat er nog iemand was, dus misschien kunnen we gezamenlijk gaan bestellen...
Wijven omdat we niet kunnen kiezenquote:
Goed man, goeeeed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb hem eindelijk besteld. Op advies van Kiya voor de 28 (true waist 29) gegaan. Vertelde dat dat dezelfde waistmaat als mijn sam met vx denim is maar deze schijnt alsnog ruimer te zitten dus ik hoop er maar het beste van![]()
Heb hem laten chainstitchen naar een 35 inseam. Met de soak zal dat zo'n 34 of 33,5 worden dus ruimte voor stacks![]()
Nu maar hopen op een goede (niet te strakke) fit.
M1stral heeft er eentje, hoeveel ie 'm nog draagt, geen idee.quote:Op woensdag 11 april 2012 06:30 schreef Atta-boy het volgende:
Er was hier toch iemand die een somet had? Waarom draagt diegene hem niet meer?
Bleed de nieuwe ook zo erg ondanks de soak?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben iig erg tevreden met m'n twee 0201's en wil er hooguit een LVC pre wash bij voor de variatie. Denk dat ik spoedig iig wat tape ga plakken aan de binnenkant van m'n cuff om bleed zoveel mogelijk tegen te gaan.
M'n nieuwe red wings hadden gelijk een beetje bleed iig ondanks de soak en de triple cuff. Beetje tapen kan geen kwaad dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Bleed de nieuwe ook zo erg ondanks de soak?
Ai, zonde. Dan maar tapen ja. De mijne bleed al gelange tijd niet meer eigenlijk, zelfs niet met single cuff, gelukkig!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M'n nieuwe red wings hadden gelijk een beetje bleed iig ondanks de soak en de triple cuff. Beetje tapen kan geen kwaad dan.
Hoe vaak heb je gesoakt? Ik vind een beetje bleed niet erg, maar dan moeten ze iets meer gedragen zijn zodat het past. Ik ga de mijne misschien binnenkort nog een keer hot soaken om te zien of die nog meer gaat krimpen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ai, zonde. Dan maar tapen ja. De mijne bleed al gelange tijd niet meer eigenlijk, zelfs niet met single cuff, gelukkig!
Als schoenen gedragen zijn en wat vies maakt wat denim bleed niet uit. Had het even anders moeten verwoorden.quote:
Eén initial soak van 45 minuten in warm water. In het begin bleedde ie wel, maar dat was na een maandje of twee wel weg.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je gesoakt? Ik vind een beetje bleed niet erg, maar dan moeten ze iets meer gedragen zijn zodat het past. Ik ga de mijne misschien binnenkort nog een keer hot soaken om te zien of die nog meer gaat krimpen.
Zal bij mij ook wel zo gaan vermoed ik, maar ga binnenkort wel nog ff een keer soaken.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Eén initial soak van 45 minuten in warm water. In het begin bleedde ie wel, maar dat was na een maandje of twee wel weg.
Die van mij ruikt nog steeds oké als ik bedenk hoeveel die gedragen is en hoe lang ik em heb.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:43 schreef BigSmurf het volgende:
Bedenk me trouwens net dat ik m'n Momo pas over 8 maanden mag wassen volgens afspraak. Ben benieuwd hoe ie ruikt in december.
Denk dat het wel even gaat duren met een nieuwe voorraad.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:00 schreef DeGrote het volgende:
Ff vraagje... Wil dus sowieso een Old Blue Heavyweight Edition gaan bestellen als hij weer op voorraad is. Wat moet ik met de maat doen, heb nog geen ervaring met unsanforized denim... Heb nu meestal 33, maar bijvoorbeeld mijn Denham is nu wel redelijk wijd geworden. Moet ik van de Old Blue ook een 33 nemen of toch echt een 34? En moet je hem sowieso gaan soaken voordat je hem gaat dragen of pas na een tijdje? Let me know, thanks!
Ligt er ook wel aan wat je ermee doet natuurlijk. En een nachtje vriezer doet wonderen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die van mij ruikt nog steeds oké als ik bedenk hoeveel die gedragen is en hoe lang ik em heb.
Werken, stappen, aangehad op vakantie etc etc. Is geen vriezer aan te pas gekomen. Hooguit laten luchten en twee/drie keer nat geregend op de fiets.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:22 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan wat je ermee doet natuurlijk. En een nachtje vriezer doet wonderen.
Cheapquote:Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef DeGrote het volgende:
Old Blue duurt me te lang en niet beschikbaar, vandaar zojuist maar een alternatief besteld...
Naked & Famous Elephant 2 in Weird Guy voor $130 incl. shipping
Succes met je oncomfortabele leven.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef DeGrote het volgende:
Old Blue duurt me te lang en niet beschikbaar, vandaar zojuist maar een alternatief besteld...
Bokkepoot.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:18 schreef DeGrote het volgende:
Heeft trouwens nog niemand hem op het forum hier?
Nice gast! Das echt geen geld :pquote:Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef DeGrote het volgende:
Aan zelfs momenteelquote:Op woensdag 11 april 2012 16:18 schreef DeGrote het volgende:
Heeft trouwens nog niemand hem op het forum hier?
Ik heb wel eens vaker bij karmaloop besteld, nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef DeGrote het volgende:
Jup @ karmaloop met een kortingscode....
Leve Google :p
Zullen nog wel inklaringskosten enz bijkomen ben ik bang....
Zou mooi zijn!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:22 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker bij karmaloop besteld, nog nooit last van gehad
Vind ik leuk :pquote:Op woensdag 11 april 2012 20:54 schreef bokkepoot het volgende:
Hij gaat wel mee naar mijn werk, maar hij gaat vrij rap bij mij..
Verwacht de eerste paar weken wel blauwe duimen van het aan doen en blauwe knieën vanwege het afgeven
In het begin zijn de knoopgaten iets te klein..Dit is op te lossen door er een paar pennen in te rammen het een nachtje te laten rekken
Toffe ADquote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ook een mooie aankoop, zkrs voor dat bedrag
Natuurlijk willen we fitpics etcen updates
Dat met die pennen in je knoopgaten moet je zkr doenDat helpt enorm
edit:
Andere 21+oz
http://halloffade.com/upd(...)-of-fade-21oz-jeans/
http://halloffade.com/update-2-artist-denim-x-hall-of-fade/
En waarom issie niet prettig?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef BigSmurf het volgende:
Precies een halve centimeter, opgegeven lengte is 34". Valt bij mij precies in de middelste van de 5 holes.
Oui.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:36 schreef One_conundrum het volgende:
Dat is nog zo'n lichte die donker moet worden toch?
Wat moet dat kosten?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand interesse in m'n Corter leather belt?
Draag 'm niet, omdat ik de dikte ervan niet echt prettig vind, en da's zonde.
Ga je het niet ooit wel weer dragen? Misschien zit je in een fasequote:Op donderdag 12 april 2012 17:33 schreef BigSmurf het volgende:
Vind het gewoon niet fijn om zo'n dikke riem om te hebben. Droeg tot voorkort altijd een riem, maar de laatste weken eigenlijk helemaal niet meer, en dat bevalt me best goed. Dacht vanmorgen een dagje de Corter om te doen, maar heb hem na een kwartier weer afgedaan. Zal wel aan mij liggen.![]()
@Ali: Ik weet dat ie soepeler wordt, maar vind het zonde om hem in de kast te laten liggen als ik hem toch niet draag.
Nieuwprijs is 55 + 10 dollar verzendkosten, met kans op douanekosten én levertijd van minimaal 3-4 weken. Zeg 40 euro ex verzenden?quote:
Zou kunnen, maar ik verwacht het niet. Heb trouwens nog 5 riemen in m'n kast liggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ga je het niet ooit wel weer dragen? Misschien zit je in een fase![]()
Het is dan ook relaxt om geen riem te dragen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:33 schreef BigSmurf het volgende:
Vind het gewoon niet fijn om zo'n dikke riem om te hebben. Droeg tot voorkort altijd een riem, maar de laatste weken eigenlijk helemaal niet meer, en dat bevalt me best goed. Dacht vanmorgen een dagje de Corter om te doen, maar heb hem na een kwartier weer afgedaan. Zal wel aan mij liggen.![]()
@Ali: Ik weet dat ie soepeler wordt, maar vind het zonde om hem in de kast te laten liggen als ik hem toch niet draag.
Misschien wil ik hem wel overnemen! Maar dan moet ik even m'n precieze waistmaat opmeten en sowieso wachten op stuffi :p. Dus kijk maar of je hem dan al verkocht hebquote:
Ach sommige outfits en broeken worden er beter van..Maar zonder riem is wel veul fijner ja:)quote:Op donderdag 12 april 2012 18:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is dan ook relaxt om geen riem te dragen.
Prima joh, laat maar weten. Heeft geen haast.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Misschien wil ik hem wel overnemen! Maar dan moet ik even m'n precieze waistmaat opmeten en sowieso wachten op stuffi :p. Dus kijk maar of je hem dan al verkocht heb
Ik vertel al helemaal niet meer wat dat allemaal kost...quote:Op donderdag 12 april 2012 19:18 schreef Atta-boy het volgende:
Word trouwens echt sagerijnig van mensen die altijd zo lame doen als je een broek koopt die iets duurder is als een gstar broek. En als je dan uitlegt wat het voor broek is krijg je al helemaalreacties
Gewoon erbij zeggen dat een G-Star broek na een half jaar helemaal weggerot is, en je met deze makkelijk twee jaar kan doen. Argument 100% valid.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:18 schreef Atta-boy het volgende:
Word trouwens echt sagerijnig van mensen die altijd zo lame doen als je een broek koopt die iets duurder is als een gstar broek. En als je dan uitlegt wat het voor broek is krijg je al helemaalreacties
Ik had vroeger een G-Star broekquote:Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon erbij zeggen dat een G-Star broek na een half jaar helemaal weggerot is, en je met deze makkelijk twee jaar kan doen. Argument 100% valid.
Via internet bestellen doen zoveel mensen in m'n omgeving. De postbode kent me zo langzamerhand bijna persoonlijk met alle pakketjes die altijd aankomen.
Meeste mensen weten van mij wel dat ik van spijerbroeken hou, dus nemen het wel van mij aan :p. Tevens laat ik ze mijn broek altijd voelen als ze vragen wat er zo speciaal aan is.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:18 schreef Atta-boy het volgende:
Ja klopt als ze donker zijn is het soms een beetje saai.. Daarom heb je ook rotaties met meerder stuks in je kastquote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef xSanjay het volgende:
Klopt bok, moet ook zeggen dat ik een dry na flinke wear een stuk mooier vind (zo vond ik die pbj waar don het ook over had ook te nice)
Veel mensen vinden het echter veel te veel moeite kosten of vinden al dat contrast maar niks.
Persoonlijk hou ik sinds kort misschien een klein beetje meer van raws. Maar een mooie prewash vind ik ook nog steeds heerlijk om te zien en te dragen. Daarnaast hebben veel van die merken wel echt een heerlijke fit (thin finn, braddon, thavar, 511) en die ben ik bij de raws nog niet helemaal tegengekomen..
Kennen jullie trouwens die turbodenim van diesel? Leuk ding, maar van dry naar vintage in 30 - 60 dagen geeft volgens mij aan dat de dye ook niet 'je van het' is.
Ik blijf er nog altijd bij dat je een keer een Grim Tim moet gaan passenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef BigSmurf het volgende:
Ik bestel altijd twee maten, en de verkeerde stuur ik terug. De meeste webshops waar ik bestel hebben gratis retourvoorwaarden, dus da's ideaal.
En ik kan een pre-wash ook nog steeds wel tof vinden, alleen is het vaak dat de fits die ik relaxed vind geen toffe prewash hebben en andersom. Had laatst een toffe bij de M@W, maar was een Slim Jim en die fit vind ik niks. Dry's zijn er in elke fit wel. Diesel blijft trouwens wel een relaxed merk ja, alleen as said already, je betaalt te veel voor wat je krijgt.
Hahaha jah sux hequote:Op donderdag 12 april 2012 19:18 schreef Atta-boy het volgende:
Nog steeds niet gedaan. Morgen maar eens kijken bij de M@W, ben dan toch in de stad.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik blijf er nog altijd bij dat je een keer een Grim Tim moet gaan passen.
Ik denk dat de fit je zal tegenvallen wanneer ik kijk wat je hebt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nog steeds niet gedaan. Morgen maar eens kijken bij de M@W, ben dan toch in de stad.
We shall see.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk dat de fit je zal tegenvallen wanneer ik kijk wat je hebt.
Gepast en agreed, ben er net als in de Weird Guy een sausijsje in bovenin. Volgens de verkoper is m'n enige redding met een smalle leg opening een baggy Diesel broek. Maar je snapt, die wordt hem niet. Kak.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk dat de fit je zal tegenvallen wanneer ik kijk wat je hebt.
Het nadeel is (en dat heb ik zelf ook) wanneer je een maat groter neemt dat het topblock enorm ruim is. Ik heb bij de bovenbenen ook veel te veel ruimte waar het rond m'n kuiten oké zit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gepast en agreed, ben er net als in de Weird Guy een sausijsje in bovenin. Volgens de verkoper is m'n enige redding met een smalle leg opening een baggy Diesel broek. Maar je snapt, die wordt hem niet. Kak.
Ik wacht ook op de 0202quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef BigSmurf het volgende:
Kuiten en waist waren prima, maar de thighs van die Grim Tim waren echt veel te strak. Dat was echt zoals sommige vrouwen hun skinny aan moeten trekken, vreselijk. Een maat groter hadden de thighs beter geweest, maar dan was de waist veel te groot.
Denk toch dat de volgende maar een 0202 wordt, of een Somet.
Heupen niet, m'n bovenbenen, dus zeg maar vanaf knie tot kruis. Sporten is gewoon kut voor je jeansmogelijkheden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:38 schreef xSanjay het volgende:
Hmm to bad smurf, wil niet weten hoe breed je heupen dan zijn.
Lang geleden man, waar heb jij uitgehangen? Klinkt goed trouwens, ik zeg doen!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:39 schreef Bobr het volgende:
Ben van plan om het topic op te schonen met nieuwe elementen in het design en er zijn weer wat dingen bijgekomen zie ik wel. Interesse naar?
Volgens mij wel ja.quote:
ja ik heb dezelfde maar ook de nog dikkere versie. Die draag ik nu namelijkquote:
Hoe past diezelfde in de Red Cloud?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
ja ik heb dezelfde maar ook de nog dikkere versie. Die draag ik nu namelijk
Perfectquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe past diezelfde in de Red Cloud?
Is dat niet al lang failliet? Meende ik een x gehoord te hebben....quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:50 schreef Chav het volgende:
Iemand nog een idee waar in Rotterdam ze Indian Rose verkopen (die passen mij dus echt perfect). Men at Work niet meer, Funkie House, P&C en Bijenkorf zie ik de merken niet online staan
Dat heb ik meerdere keren gehoord en altijd hingen ze in de winkel, geen idee dus of dat echt waar is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:00 schreef DeGrote het volgende:
[..]
Is dat niet al lang failliet? Meende ik een x gehoord te hebben....
Probeer een curve id.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:13 schreef Chav het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere keren gehoord en altijd hingen ze in de winkel, geen idee dus of dat echt waar is.
Mijn probleem is brede heupen (kleinere maat zit te strak), platte buik (grotere maat een gap bij je rug) en lange benen (moet lengtemaat 36 hebben, 34 is echt kielekiele). O, en geen stretch want dat gaat lekker lubberen!
Dan maar winkel in winkel uit en passen...
Aah ja die jeans zaten bij mij ook echt perfect! Je kunt Frankie B proberen, daar ben ik op overgestapt sinds ik Indian Rose nergens meer vindquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:50 schreef Chav het volgende:
Iemand nog een idee waar in Rotterdam ze Indian Rose verkopen (die passen mij dus echt perfect). Men at Work niet meer, Funkie House, P&C en Bijenkorf zie ik de merken niet online staan
Ff zoeken, thnx!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:45 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Aah ja die jeans zaten bij mij ook echt perfect! Je kunt Frankie B proberen, daar ben ik op overgestapt sinds ik Indian Rose nergens meer vinden idd levi's curve id..
Wil ik ook wel, deze mooie is in de sale, maar niet in mijn maat. Misschien die van jou?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik wacht ook op de 0202daarnaast wil ik, onder voorbehoud want dat wisselt wel eens, nu een LVC pre wash voor erbij als afwisseling soms.
Esprit heb ik ook broeken van, zitten op zich prima maar toch op een andere manier dan mn Indian Rose, Kuyichi en Diesel broeken, bij mn kont strak maar dan bij m'n benen wijder. Stretch lubbert altijd bij mij. Wassen en via de lucht drogen of in de droger, het maakt niks uit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:03 schreef BigSmurf het volgende:
Esprit en Only verkopen sowieso lengtemaat 36, moet toch ook vast wel een fit tussenzitten die jij past? En wat is er mis met een beetje stretch? Hoe erg dat lubbert ben je toch echt zelf verantwoordelijk voor.
Kuyichi is net aan qua lengte (hakken kan ik er niet onder want dan te kort) en m'n Diesel is een mannenbroekquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef BigSmurf het volgende:
Kuyichi en Diesel wordt in genoeg winkels verkocht, zit daar dan niets tussen?
Je bent wel lastig zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:46 schreef Chav het volgende:
[..]
Kuyichi is net aan qua lengte (hakken kan ik er niet onder want dan te kort) en m'n Diesel is een mannenbroekDit model kon toevallig maar de rest zal niet zo super staan zonder piemel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je bent wel lastig zeg.
Haha erg he! Daarom wil ik ook gewoon Indian RoseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind deze Diesel wel mooi, ik ga maar gewoon weer gefrustreerd op spijkerbroekenjacht
In me Burberry......
Welke maat heb je? Ik heb nog een nieuwe indian rose thuis liggen.. Maatje 28 of 29 moet ik ff checken straks.. Zou je wel mogen hebben dan, ik draag m niet, heeft uitlopende pijpen..quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef Chav het volgende:
[..]
Haha erg he! Daarom wil ik ook gewoon Indian Rose![]()
[ afbeelding ]
Ik vind deze Diesel wel mooi, ik ga maar gewoon weer gefrustreerd op spijkerbroekenjacht
Tof van je, 28 of 29 lukt me alleen echt nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:14 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Ik heb nog een nieuwe indian rose thuis liggen.. Maatje 28 of 29 moet ik ff checken straks.. Zou je wel mogen hebben dan, ik draag m niet, heeft uitlopende pijpen..
Nudie jeans niks voor je?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:20 schreef Chav het volgende:
[..]
Tof van je, 28 of 29 lukt me alleen echt nietHeb hier een 31 liggen en die zit al strak! Maar bedankt!
Ziet der wel goed uut jaaaquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Speciaal voor One_C
http://s1238.photobucket.(...)ali/leather%20belts/
Heb ik ook aan gedacht voor d'r, maar die hebben volgens mij niet echt vergelijkbare fits. En zijn op de reguliere fits na (AJ, GT, SJ, HR) nergens te passen.quote:
Je hebt ook curve id's zonder stretch..quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:47 schreef Chav het volgende:
[..]
Die gaan tot lengtemaat 34 en zit stretch in.
Zou kunnen, want 32 is m'n lengte maat alleen bij een pre wash heb ik geen lengte 34 nodig, 32 kan ook en staat misschien net wat mooier ivm mini cuff.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:17 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Wil ik ook wel, deze mooie is in de sale, maar niet in mijn maat. Misschien die van jou?
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=26795
[ afbeelding ]
ik kom Indian Rose ook niet meer tegen in winkels, online kan je nog kijken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef Chav het volgende:
[..]
Haha erg he! Daarom wil ik ook gewoon Indian Rose![]()
[ afbeelding ]
Ook niet meer bij de men @ work?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:08 schreef Ditty het volgende:
[..]
ik kom Indian Rose ook niet meer tegen in winkels, online kan je nog kijken.
http://hipperjeans.nl/index/indian%20rose
Hij lijkt wel uitgeknipt?quote:Op maandag 16 april 2012 08:11 schreef Ditty het volgende:
Ik vind het er wel mooi uitzien zoMaar wat is er met mijn foto gebeurd?!?
Die is idd uitgeknipt omdat de foto niet anders in verhouding bleef, heb je eventueel een andere foto?quote:Op maandag 16 april 2012 08:11 schreef Ditty het volgende:
Ik vind het er wel mooi uitzien zoMaar wat is er met mijn foto gebeurd?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit over paar dagen op de 3 maanden dus dan maak ik wel weer nieuwe foto'squote:Op maandag 16 april 2012 09:07 schreef Bobr het volgende:
[..]
Die is idd uitgeknipt omdat de foto niet anders in verhouding bleef, heb je eventueel een andere foto?
Ik ben gister uit mijn jeans gescheurd HAHAquote:Op maandag 16 april 2012 12:54 schreef Ditty het volgende:
[..]
Zit over paar dagen op de 3 maanden dus dan maak ik wel weer nieuwe foto's
Doet iedereen mee met de maandelijkse updates?![]()
I warned ya'.quote:Op maandag 16 april 2012 12:56 schreef DeGrote het volgende:
Hij past! Wel met moeite, maar dat loopt nog wel iets uit.
De fit is echt perfect al zeg ik het zelf, maar pffff wat wordt dat afzien de komende tijd!!!
Wanneer begon die van jou een beetje comfortabel te worden bok?
Ik kom eind mei - begin juni wel weer een keer met updates, na m'n tentamens, te weinig progress te zien in vergelijking met vorige keer.quote:Op maandag 16 april 2012 12:54 schreef Ditty het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort weer eens wat dumpen over mijn ALDquote:Op maandag 16 april 2012 12:54 schreef Ditty het volgende:
[..]
Maand of 2 dragenquote:Op maandag 16 april 2012 12:56 schreef DeGrote het volgende:
Hij past! Wel met moeite, maar dat loopt nog wel iets uit.
De fit is echt perfect al zeg ik het zelf, maar pffff wat wordt dat afzien de komende tijd!!!
Wanneer begon die van jou een beetje comfortabel te worden bok?
Nudie is inderdaad een goeiequote:Op maandag 16 april 2012 12:56 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik ben gister uit mijn jeans gescheurd HAHA![]()
Dus ik moet maar opnieuw beginnen.. Als deze al dry was want dat wisten we niet eens zeker..
Oke nu wil ik het goed doen.. Dus ik wil een dry die skinny is.. Nudie de beste optie? Ik wil wel een lage jeans!!!!
Can't wait voor de fitpicsquote:Op maandag 16 april 2012 12:14 schreef DeGrote het volgende:
Naked & Famous Elephant 2 zojuist binnen gekomen!! Gelukkig geen extra kosten, dus mooi goedkoop broekje! En damn hij is heavyZo thuis kijken of hij goed past, ik hoop het! :p Fitpics volgen soon! En voor degene die een nieuw topic start, graag even Naked & Famous Weird Guy Elephant 2 toevoegen
Ja denk dat ik woensdag een update ga postenquote:Op maandag 16 april 2012 12:54 schreef Ditty het volgende:
[..]
Welke jeans was dat? Kan je het niet laten maken?quote:Op maandag 16 april 2012 12:56 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik ben gister uit mijn jeans gescheurd HAHA![]()
Dus ik moet maar opnieuw beginnen.. Als deze al dry was want dat wisten we niet eens zeker..
Oke nu wil ik het goed doen.. Dus ik wil een dry die skinny is.. Nudie de beste optie? Ik wil wel een lage jeans!!!!
hahaha nee het is echt gescheurd van de ene kant naar de andere kant bij mn bil.. Helaasquote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Can't wait voor de fitpics
[..]
Ja denk dat ik woensdag een update ga posten
[..]
Welke jeans was dat? Kan je het niet laten maken?
Is inderdaad een raw, staat er ook bij: "Wash - Raw". Dus geen wassing. Mooi broekje wel.quote:Op maandag 16 april 2012 14:12 schreef ChicaChula het volgende:
oehh deze is ook raw zo te lezen? en mn favoriete merk.. dus als iemand hier mij kan vertellen dat het echt een dry raw of weet ik het hoe het heet is.. dan neem ik die!
http://www.revolveclothin(...)ct=FRAN-WJ573&c=&d=5
en dan ga ik hem elke dag aan doendoe ik mee met de projectjes
Ik ben 1.72 maar al mn jeans van Frankie B zijn dezelfde lengte volgens mij dus zullen wel evenlang zijn als die.. zitten netttt goed, korter had ie ook niet moeten zijn.. Jeej ik ga voor dezequote:Op maandag 16 april 2012 14:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Is inderdaad een raw, staat er ook bij: "Wash - Raw". Dus geen wassing. Mooi broekje wel.
De inseam is wel maar 31,5", weet niet hoe lang je bent? Maar da's best kort.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik ben 1.72 maar al mn jeans van Frankie B zijn dezelfde lengte volgens mij dus zullen wel evenlang zijn als die.. zitten netttt goed, korter had ie ook niet moeten zijn.. Jeej ik ga voor deze![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik ben 1.72 maar al mn jeans van Frankie B zijn dezelfde lengte volgens mij dus zullen wel evenlang zijn als die.. zitten netttt goed, korter had ie ook niet moeten zijn.. Jeej ik ga voor deze![]()
![]()
Goede keuze! Mooi al die vrouwen die met ons mee doenquote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me echt een mooie jeans!quote:Op maandag 16 april 2012 14:12 schreef ChicaChula het volgende:
oehh deze is ook raw zo te lezen? en mn favoriete merk.. dus als iemand hier mij kan vertellen dat het echt een dry raw of weet ik het hoe het heet is.. dan neem ik die!
Damn dat is minderquote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
hahaha nee het is echt gescheurd van de ene kant naar de andere kant bij mn bil.. Helaaslevi's..
Cool dat je meedoet met de projectjesquote:Op maandag 16 april 2012 14:12 schreef ChicaChula het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef BigSmurf het volgende:
Zeker goeie broek, moet de fit wel je ding zijn inderdaad. Baal er nog steeds van dat ik de weird guy en ook grim tim niet pas, de leg opening vind ik ideaal, maar de thighs zijn gemaakt voor mensen met dunne stelten...
WAAR IS MIJN EVEN STEVEN?!
De thighs zijn in verhouding toch juist veel groter bij een Weird guy in vergelijking met een GT? scheelt volgens mij 1 inch bij 30.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Nu je het zegt, als ik denk aan m'n ervaring met de GT en de weird Guy is die laatste iets ruimer in dezelfde maat. Maar bij Nudie zit er onderling veel verschil in de maten.quote:Op maandag 16 april 2012 18:51 schreef Seam het volgende:
[..]
De thighs zijn in verhouding toch juist veel groter bij een Weird guy in vergelijking met een GT? scheelt volgens mij 1 inch bij 30.
Beide maken me tot een worstje. Zit bij Nudie inderdaad veel verschil tussen binnen dezelfde fit. Probleem is m'n thigh i.c.m. de waist, een 32 zat perfect tot de thighs, maar dan is ie heel baggy, en dat wil ik niet.quote:Op maandag 16 april 2012 18:51 schreef Seam het volgende:
[..]
De thighs zijn in verhouding toch juist veel groter bij een Weird guy in vergelijking met een GT? scheelt volgens mij 1 inch bij 30.
Die rise..quote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
EDIT: Voor de armen onder ons.
http://www.rawrdenim.com/(...)ve-raw-denim-around/
Goeie fit man, ziet er minder oncomfortabel uit dan het in werkelijkheid is denk ik.quote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef DeGrote het volgende:
Paar fitpics, ff snel geschoten dus kwaliteit is niet best....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zie jij rise measurements?quote:
Niet maar als ik dat plaatje zo zie word ie behoorlijk lowquote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Goeie fit man, ziet er minder oncomfortabel uit dan het in werkelijkheid is denk ik.
[..]
Waar zie jij rise measurements?
Haha heel herkenbaarquote:Op maandag 16 april 2012 19:43 schreef DeGrote het volgende:
Haha krijg nu alleen de bovenste knoop maar dicht, vannacht maar even de tip met de pennen in de knoopsgaten proberen. Eerst maar eens paar avonden in huis indragen :p
Gelukkig wel! Gaat niet heel makkelijk dicht, maar knelt ook niet als ik m dicht heb.quote:Op maandag 16 april 2012 19:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niet maar als ik dat plaatje zo zie word ie behoorlijk low
[..]
Haha heel herkenbaarPast ie wel bovenin?
Oh zo, ja die lijkt inderdaad flink laag. Maar boeiend, selvage denim voor 30 dollar, geniaal.quote:Op maandag 16 april 2012 19:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niet maar als ik dat plaatje zo zie word ie behoorlijk low
Die 30 euro kun je beter uitgeven aan andere dingen denk ik zoquote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Oh zo, ja die lijkt inderdaad flink laag. Maar boeiend, selvage denim voor 30 dollar, geniaal.
Hey nugget!quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef Nuggets het volgende:
Hallo allen,
Ik ben al een tijdje bezig om me te verdiepen in raw's/dry's. Al hoewel sommige dingen nog wel af en toe vaag voor me blijven, ben ik denk ik wel klaar voor mijn aller eerste raw.
Nu ben ik laatst een APC PS gaan passen, kleinste maat die ze hadden was 28. Normaal draag ik zelf 28 of 29. Alleen had ik al veel moeite om deze aan/uit te krijgen. Is dit normaal?
Nu zat ik verder nog te kijken en de Blue Elephant 2 van N&F viel me ook op. Mooi broekje. Als het goed is moet je deze dan gewoon TTS kopen. Toen ik apc voor t eerst aan trok had ik eigenlijk niet verwacht dat hij zo "zwaar" was, hij is geloof ik 12 oz. En de Elephant 2 is dus stukken meer.
Hoe dragen jullie je broeken het liefst, stacken jullie hem of cuffen?
Als laatste hebben jullie nog wat suggesties verder in de 150+- euro range voor slim (skinny) fit?
Thanks!
True, maar het is aan de andere kant ook wel weer humor. Ik bedoel, zo'n ding valt zo uit elkaar, maar als de fit een beetje chill is heb je een briljante festivalbroek ofzo.quote:Op maandag 16 april 2012 21:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die 30 euro kun je beter uitgeven aan andere dingen denk ik zo
Paartje Chucks ofzo
Tip 1 alvast, ga nooit op de tagged size af, meten = weten! APC is vanity sized, dus die moet je altijd 1 of 2 maten downsizen (normaal maat 29 is APC maat 27). Lopen ook flink uit, dus als je de knopen maar net dicht krijgt en de rest van de fit is goed, dan zit je goed.quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef Nuggets het volgende:
Hallo allen,
Ik ben al een tijdje bezig om me te verdiepen in raw's/dry's. Al hoewel sommige dingen nog wel af en toe vaag voor me blijven, ben ik denk ik wel klaar voor mijn aller eerste raw.
Nu ben ik laatst een APC PS gaan passen, kleinste maat die ze hadden was 28. Normaal draag ik zelf 28 of 29. Alleen had ik al veel moeite om deze aan/uit te krijgen. Is dit normaal?
Nu zat ik verder nog te kijken en de Blue Elephant 2 van N&F viel me ook op. Mooi broekje. Als het goed is moet je deze dan gewoon TTS kopen. Toen ik apc voor t eerst aan trok had ik eigenlijk niet verwacht dat hij zo "zwaar" was, hij is geloof ik 12 oz. En de Elephant 2 is dus stukken meer.
Hoe dragen jullie je broeken het liefst, stacken jullie hem of cuffen?
Als laatste hebben jullie nog wat suggesties verder in de 150+- euro range voor slim (skinny) fit?
Thanks!
Een lichtblauwe dry ga je sowieso niet vinden, dus da's gunstig. Dik denim fade trouwens anders/mooier, kwaliteit hoeft niet per se beter te zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 21:58 schreef Nuggets het volgende:
Donker blauw of wat lichtere tinten ervan is prima. Als het maar geen licht blauwe broek is.
Zit er nog verder verschil in dat de zwaardere broeken sneller fader of is het gewoon betere kwaliteit ofzo?
Je moet ervan houden, overigens droeg ik hem toen wel met een strakke riem en nu ik hem een paar dagen zonder riem draag merk ik dat hij een stuk losser en fijner gaat zitten.quote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Nuggets het volgende:
Fit ziet goed uit xSanjay, misschien net ietsjes te strak voor mij. Zag wel dat Tenue de Nimes nog wel een 28 en 29 op voorraad had d'r van.
Echt wel... Somet heeft een lichtblauwe dry in het assortiment gehad (briljante broek) en volgens mij was er ook een lichtere variant van Big John (te koop bij TdN).quote:Op maandag 16 april 2012 22:00 schreef BigSmurf het volgende:
Een lichtblauwe dry ga je sowieso niet vinden, dus da's gunstig. Dik denim fade trouwens anders/mooier, kwaliteit hoeft niet per se beter te zijn.
Die Big John ben ik nog gaan passen weet je nog. Dat noem ik geen lichtblauw, eerder medium dan. Definitiekwestie van lichtblauw.quote:Op maandag 16 april 2012 23:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Echt wel... Somet heeft een lichtblauwe dry in het assortiment gehad (briljante broek) en volgens mij was er ook een lichtere variant van Big John (te koop bij TdN).
@ Nugget:
Maatjes zijn ook in dry denim goed verkrijgbaar. Ik kan het weten, want heb een van de kleinste waists in dit topic.
Mocht je vragen hebben op denim gebied... En mijn apprentice BigSmurf kan je niet helpen, wend je dan gerust tot mij
Afwisseling is key..Soms loop ik inderdaad in 22 en 17 oz rond... Maar als het echt warm word heb ik mijn lichte Roy en Even stevenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:19 schreef Nuggets het volgende:
Mono is nog vrij duur geloof ik. N&F is wel een mooie beginners broekje.
Dragen jullie je (zware) RAW nog fanatiek in de zomer?
Nadeel van die lichte broeken is dat het zo snel een Grandpa wassing isquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:58 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die Big John ben ik nog gaan passen weet je nog. Dat noem ik geen lichtblauw, eerder medium dan. Definitiekwestie van lichtblauw.
Dit noem ik geen lichtblauw...
[ afbeelding ]
Maar dit.
[ afbeelding ]
Anyhow Nugget, als de reguliere gasten het hier niet weten, dan weet M1stral het vast wel. Laat je alleen niet direct in een Momotaro lullen.
Joahh.. Had tot voor kort een kantoorbaan waar ik geen korte broeken kon dragen dus gewoon m'n dry denim blijven dragen. Kon casual gekleed dat was wel lekker. Kan ik bij m'n huidige job niet meer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:19 schreef Nuggets het volgende:
Mono is nog vrij duur geloof ik. N&F is wel een mooie beginners broekje.
Dragen jullie je (zware) RAW nog fanatiek in de zomer?
Goeie fit en lengte inderdaad, waarom de keus voor een wijde(re) legopening?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Chav het volgende:
Vandaag een Kuyichi Amy gekocht. Met stretchVrouwenjeans zijn haast allemaal met stretch tegenwoordig volgens mij..... Hoop niet dat ie gaat lubberen. De lengte is trouwens
(30/34)
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit mooie fit! Het is idd met veel jeans die stretch hebben dat ze te wijd worden na een paar dagen dragen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Chav het volgende:
Vandaag een Kuyichi Amy gekocht. Met stretchVrouwenjeans zijn haast allemaal met stretch tegenwoordig volgens mij..... Hoop niet dat ie gaat lubberen. De lengte is trouwens
(30/34)
[ afbeelding ]
ooh de amy!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Chav het volgende:
(30/34)
[ afbeelding ]
Een slim straight zou denk ik ook perfect staan bij jequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:48 schreef Chav het volgende:
Ik hou van bootcutStaat beter bij mijn brede heupen haha. Ook met m'n laarzen staat het beter vind ik.
Na een paar dagen lubberen kan ik wel mee leven. Sommigen lubberen na 2 uur al.
Alle 3 stuk voor stuk mooie broeken!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef Nuggets het volgende:
Aan het twijfelen tussen N&F Natural Indigo, Broken Twill of Deep Indigo. Elephant 2 laat ik denk ik maar even links liggen, 22 oz is aardig wat.
Dit is inderdaad wel waar, van de natural indigo zijn er maar weinig "final result" pic's. Maar ik blijf hopen dat de mijne gaat faden als in mijn vorige postquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef M1stral het volgende:
Ik zou voor de Broken Twill of Deep Indigo gaan, als eerste broekje. Die hebben zichzelf al aardig bewezen qua fades.
Dan koop je toch gewoon een Momo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:47 schreef Atta-boy het volgende:
Of samuraimaar dat is een beetje duur als eerste dry.
Jij leert het ook nooit af he!quote:
Nee, inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij leert het ook nooit af he!
Die natural indigo is inderdaad een fraai broekje, die gefade ziet er goed uit zeg!
Nee nog niet, wil hem door een vriendin uit de US laten shippen om verzendkosten te besparenquote:Op maandag 16 april 2012 17:16 schreef Ditty het volgende:
[..]
Lijkt me echt een mooie jeans!heb je hem al besteld?
quote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Damn dat is minderMaak er ff een mooie pic van
[..]
Cool dat je meedoet met de projectjesProberen idd zoveel mogelijk te dragen
hahaha eh nee.quote:Op maandag 16 april 2012 18:46 schreef Atta-boy het volgende:
Een fitpic van die scheur bij de bil![]()
Over 6 dagen heb ik er 2 maanden opzitten met m'n sams, dan post ik ook weer nieuwe progress. Al heb ik niet echt het gevoel dat er veel verschil in zal zitten met de pics van 1 maand wear.
Wordt steeds mooierquote:Op woensdag 18 april 2012 15:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik bedoelde alleen van die scheurZelfde plek als mijn laatste pic of geheel ergens anders?
Update 5 maanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah ja ik zei nog het is echt dikke denim. Toen zei ze we kunnen het proberen, breng maar een keer langs. Gelijk ook gezegd dat die niet gewassen is etc, maakt niet uit zei ze toenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
Totdat hij zijn naalden breekt op de denim en daardoor fors meerrekent
Thanksquote:
Als ze het kunnen..Mag je mijn Olifant 2 t.z.t. er ook wel eens brengen.. Die turk van mij doet het niet... 17 oz is al teveel voor hemquote:Op woensdag 18 april 2012 20:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahah ja ik zei nog het is echt dikke denim. Toen zei ze we kunnen het proberen, breng maar een keer langs. Gelijk ook gezegd dat die niet gewassen is etc, maakt niet uit zei ze toen![]()
Gelukkig is de zomer nog niet geweestAnders ruikt die vast erg
[..]
Thanks
Gaat lekker man. Ziet er echt nice uit!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik bedoelde alleen van die scheurZelfde plek als mijn laatste pic of geheel ergens anders?
Update 5 maanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha dan hoor je het nog welquote:Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als ze het kunnen..Mag je mijn Olifant 2 t.z.t. er ook wel eens brengen.. Die turk van mij doet het niet... 17 oz is al teveel voor hem
Wat de fuck zijn dat man?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:45 schreef bokkepoot het volgende:
http://denimhunters.com/history/european/g-starraw/gsraw12
http://denimhunters.com/history/european/g-starraw/g-starraw
![]()
![]()
![]()
Al zoud ik zo'n oude elwood in een mooie stof wel kapotrocken![]()
Hey, niet zo negatief over mijn potentiële nieuwe werkgever hèquote:
Op zich niks mis met G-Star, ware het niet dat je echt te veel betaalt voor de kwaliteit, zowel qua jeans als qua andere kleding. In de sale wil ik best nog weleens een G-Star shirt halen ofzo, maar anders niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:29 schreef xSanjay het volgende:
Hey, niet zo negatief over mijn potentiële nieuwe werkgever hè![]()
(Gesoliciteerd als part-timer bij een G-Star Raw Winkel
).
Overigens vind ik die essential en selvedge jeans nog best leuke broeken.
Ik had het over een spijkerblouse, en dat wordt in die sector vaker gezegd dan spijkerhemdquote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef don-diablo het volgende:
Mocht je aangenomen worden zeg dan niet blouse als je het over een (over)hemd hebt. Blouse is voor de dames, hemd voor mannen.
Dat slaat echt helemaal nergens op. Een overhemd is een overhemd, een blouse is een blouse.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik had het over een spijkerblouse, en dat wordt in die sector vaker gezegd dan spijkerhemd.
Klopt, maar dit verschil wordt meestal alleen aangeduid in winkels waar het daadwerkelijk toe doet (dus waar ze dames blouses verkopen en heren overhemden).quote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat slaat echt helemaal nergens op. Een overhemd is een overhemd, een blouse is een blouse.
Exacto! En dicht.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef One_conundrum het volgende:
omdat die mannen niet beter weten ja. Het is gewoon zoals Don zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |