Nee nog niet, wil hem door een vriendin uit de US laten shippen om verzendkosten te besparenquote:Op maandag 16 april 2012 17:16 schreef Ditty het volgende:
[..]
Lijkt me echt een mooie jeans!heb je hem al besteld?
quote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Damn dat is minderMaak er ff een mooie pic van
[..]
Cool dat je meedoet met de projectjesProberen idd zoveel mogelijk te dragen
hahaha eh nee.quote:Op maandag 16 april 2012 18:46 schreef Atta-boy het volgende:
Een fitpic van die scheur bij de bil![]()
Over 6 dagen heb ik er 2 maanden opzitten met m'n sams, dan post ik ook weer nieuwe progress. Al heb ik niet echt het gevoel dat er veel verschil in zal zitten met de pics van 1 maand wear.
Wordt steeds mooierquote:Op woensdag 18 april 2012 15:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik bedoelde alleen van die scheurZelfde plek als mijn laatste pic of geheel ergens anders?
Update 5 maanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah ja ik zei nog het is echt dikke denim. Toen zei ze we kunnen het proberen, breng maar een keer langs. Gelijk ook gezegd dat die niet gewassen is etc, maakt niet uit zei ze toenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
Totdat hij zijn naalden breekt op de denim en daardoor fors meerrekent
Thanksquote:
Als ze het kunnen..Mag je mijn Olifant 2 t.z.t. er ook wel eens brengen.. Die turk van mij doet het niet... 17 oz is al teveel voor hemquote:Op woensdag 18 april 2012 20:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahah ja ik zei nog het is echt dikke denim. Toen zei ze we kunnen het proberen, breng maar een keer langs. Gelijk ook gezegd dat die niet gewassen is etc, maakt niet uit zei ze toen![]()
Gelukkig is de zomer nog niet geweestAnders ruikt die vast erg
[..]
Thanks
Gaat lekker man. Ziet er echt nice uit!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik bedoelde alleen van die scheurZelfde plek als mijn laatste pic of geheel ergens anders?
Update 5 maanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha dan hoor je het nog welquote:Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als ze het kunnen..Mag je mijn Olifant 2 t.z.t. er ook wel eens brengen.. Die turk van mij doet het niet... 17 oz is al teveel voor hem
Wat de fuck zijn dat man?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:45 schreef bokkepoot het volgende:
http://denimhunters.com/history/european/g-starraw/gsraw12
http://denimhunters.com/history/european/g-starraw/g-starraw
![]()
![]()
![]()
Al zoud ik zo'n oude elwood in een mooie stof wel kapotrocken![]()
Hey, niet zo negatief over mijn potentiële nieuwe werkgever hèquote:
Op zich niks mis met G-Star, ware het niet dat je echt te veel betaalt voor de kwaliteit, zowel qua jeans als qua andere kleding. In de sale wil ik best nog weleens een G-Star shirt halen ofzo, maar anders niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:29 schreef xSanjay het volgende:
Hey, niet zo negatief over mijn potentiële nieuwe werkgever hè![]()
(Gesoliciteerd als part-timer bij een G-Star Raw Winkel
).
Overigens vind ik die essential en selvedge jeans nog best leuke broeken.
Ik had het over een spijkerblouse, en dat wordt in die sector vaker gezegd dan spijkerhemdquote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef don-diablo het volgende:
Mocht je aangenomen worden zeg dan niet blouse als je het over een (over)hemd hebt. Blouse is voor de dames, hemd voor mannen.
Dat slaat echt helemaal nergens op. Een overhemd is een overhemd, een blouse is een blouse.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik had het over een spijkerblouse, en dat wordt in die sector vaker gezegd dan spijkerhemd.
Klopt, maar dit verschil wordt meestal alleen aangeduid in winkels waar het daadwerkelijk toe doet (dus waar ze dames blouses verkopen en heren overhemden).quote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat slaat echt helemaal nergens op. Een overhemd is een overhemd, een blouse is een blouse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |