Fapfap. Ik neig meer naar deze idd, nu nog het nodige getwijfel tussen de maat die ik moet nemen. Twijfel daar altijd zo over.quote:
Boeit mij wel. Als er een afbeelding van een dikke schwanz op zou staan zou je het ook prima vinden?quote:Op maandag 9 april 2012 21:21 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Och patches zie je toch nooit dus dat boeit toch niet
quote:Op maandag 9 april 2012 21:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Boeit mij wel. Als er een afbeelding van een dikke schwanz op zou staan zou je het ook prima vinden?
Die is niet storend imo. Maar dat dubbele vind ik gewoon niet mooi. Ik draag geen riemen bij m'n broeken dus zie je een patch wat sneller.quote:Op maandag 9 april 2012 21:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]..Ik heb al wel broeken met een naakte vrouw dus kan er zo bij
![]()
[ afbeelding ]
Geef eens hoeveel cm strak bij je is wat precies goed?quote:Op maandag 9 april 2012 21:34 schreef Atta-boy het volgende:
Wat denken jullie? Als een w27 sam s5000vx na een soak net wat te strak is voor de mooi, zal ik dan voor een 28 of 29 gaan bij de sexdbxsufuxsf?
Aaaaaah twijfelachtigheid! Hoe meer ik ga vergelijken hoe lastiger het word. Broeken die me nu net te groot zijn zouden dan perfect moeten zitten en broeken die me net te strak zijn zouden ruim moeten zittenword er gek van.
Maar dan zou ik persoonlijk de linker eraf halen. Vind dat een patch 'gewoon' aan de rechterkant hoort.quote:Op maandag 9 april 2012 21:34 schreef bokkepoot het volgende:
Ja ik snap het ook wel...Alleen is het dus de bedoeling dat je er een af haalt.
Heel herkenbaarquote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar dan zou ik persoonlijk de linker eraf halen. Vind dat een patch 'gewoon' aan de rechterkant hoort.
Die Japan blue x momo heb je ook nooit aan hè? Hoeveel wear zit daarin?quote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef Atta-boy het volgende:
Heb nu in een paar posts gelezen dat je beter kunt upsizen bij deze, dat zou dan idd betekenen dat ik voor de 29 moeten gaan.
Dat is een true waist van 30 en dat is hetzelfde als mijn japan blue x momo die weer te groot ismaar die is sanforized en deze weer niet.
Toch maar voor de 29 gaan? True size 30 dan.
Zal meteen ff een pm sturen naar kiya
ik gebruik tinypic.com werkt prima zonder account.quote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef BigSmurf het volgende:
Foto is verdwenen uit de OP. Dus ik wil een Photobucket account aanmaken, mogen er geen "!" of "?" in je wachtwoord zitten!![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, restricties aan een wachtwoord, wat een kansloze onzin. Uit principe aanmaak van een account gecanceld. Iemand een alternatief voor een goede online foto-upload site?
Die in de OP is ook op tinypic geupload, maar nu alweer verwijderd blijkbaar na twee weken.quote:Op maandag 9 april 2012 22:42 schreef Ditty het volgende:
[..]
ik gebruik tinypic.com werkt prima zonder account.
Vanmiddag begon mijn oma ineens tegen mij, er zit toch zoveel verschil in al die soorten spijkerbroeken, wat is het toch een mooie spijkerbroek die je aan hebt je kan echt zien dat hij goed zit
Dat is wel vreemd, heb net even gekeken maar de eerste foto's van mijn nudie heb ik 20 januari erop gezet en die staan er nog steeds op.quote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die in de OP is ook op tinypic geupload, maar nu alweer verwijderd blijkbaar na twee weken.![]()
Herkenbaar trouwens, mijn oma vindt het machtig mooi als ik het m'n Momo aan heb.
Heel apart. Nou ja, kan er niet wakker van liggen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef Ditty het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd, heb net even gekeken maar de eerste foto's van mijn nudie heb ik 20 januari erop gezet en die staan er nog steeds op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat zo verdert met posten heren, ik kijk nog steeds elke dag en ik geniet er van. Helaas wat druk nu met afstuderen en dergelijk. Tegen eind van het jaar zal ik weer actiever worden en jullie omver blazen met progress (hopelijk)dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Wie durft zich hier dan ook te vertonen met een Japan Blue tussen al dat Momo geweldquote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Die Japan blue x momo heb je ook nooit aan hè? Hoeveel wear zit daarin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |