Succes met je oncomfortabele leven.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef DeGrote het volgende:
Old Blue duurt me te lang en niet beschikbaar, vandaar zojuist maar een alternatief besteld...
Naked & Famous Elephant 2 in Weird Guy voor $130 incl. shipping
Bokkepoot.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:18 schreef DeGrote het volgende:
Heeft trouwens nog niemand hem op het forum hier?
Nice gast! Das echt geen geld :pquote:Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef DeGrote het volgende:
Old Blue duurt me te lang en niet beschikbaar, vandaar zojuist maar een alternatief besteld...
Naked & Famous Elephant 2 in Weird Guy voor $130 incl. shipping
Aan zelfs momenteelquote:Op woensdag 11 april 2012 16:18 schreef DeGrote het volgende:
Heeft trouwens nog niemand hem op het forum hier?
Ik heb wel eens vaker bij karmaloop besteld, nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef DeGrote het volgende:
Jup @ karmaloop met een kortingscode....
Leve Google :p
Zullen nog wel inklaringskosten enz bijkomen ben ik bang....
Zou mooi zijn!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:22 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker bij karmaloop besteld, nog nooit last van gehad
Vind ik leuk :pquote:Op woensdag 11 april 2012 20:54 schreef bokkepoot het volgende:
Hij gaat wel mee naar mijn werk, maar hij gaat vrij rap bij mij..
Verwacht de eerste paar weken wel blauwe duimen van het aan doen en blauwe knieën vanwege het afgeven
In het begin zijn de knoopgaten iets te klein..Dit is op te lossen door er een paar pennen in te rammen het een nachtje te laten rekken
Toffe ADquote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ook een mooie aankoop, zkrs voor dat bedrag
Natuurlijk willen we fitpics etcen updates
Dat met die pennen in je knoopgaten moet je zkr doenDat helpt enorm
edit:
Andere 21+oz
http://halloffade.com/upd(...)-of-fade-21oz-jeans/
http://halloffade.com/update-2-artist-denim-x-hall-of-fade/
En waarom issie niet prettig?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef BigSmurf het volgende:
Precies een halve centimeter, opgegeven lengte is 34". Valt bij mij precies in de middelste van de 5 holes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |