Nog steeds niet gedaan. Morgen maar eens kijken bij de M@W, ben dan toch in de stad.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik blijf er nog altijd bij dat je een keer een Grim Tim moet gaan passen.
Ik denk dat de fit je zal tegenvallen wanneer ik kijk wat je hebt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nog steeds niet gedaan. Morgen maar eens kijken bij de M@W, ben dan toch in de stad.
We shall see.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk dat de fit je zal tegenvallen wanneer ik kijk wat je hebt.
Gepast en agreed, ben er net als in de Weird Guy een sausijsje in bovenin. Volgens de verkoper is m'n enige redding met een smalle leg opening een baggy Diesel broek. Maar je snapt, die wordt hem niet. Kak.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk dat de fit je zal tegenvallen wanneer ik kijk wat je hebt.
Het nadeel is (en dat heb ik zelf ook) wanneer je een maat groter neemt dat het topblock enorm ruim is. Ik heb bij de bovenbenen ook veel te veel ruimte waar het rond m'n kuiten oké zit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gepast en agreed, ben er net als in de Weird Guy een sausijsje in bovenin. Volgens de verkoper is m'n enige redding met een smalle leg opening een baggy Diesel broek. Maar je snapt, die wordt hem niet. Kak.
Ik wacht ook op de 0202quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef BigSmurf het volgende:
Kuiten en waist waren prima, maar de thighs van die Grim Tim waren echt veel te strak. Dat was echt zoals sommige vrouwen hun skinny aan moeten trekken, vreselijk. Een maat groter hadden de thighs beter geweest, maar dan was de waist veel te groot.
Denk toch dat de volgende maar een 0202 wordt, of een Somet.
Heupen niet, m'n bovenbenen, dus zeg maar vanaf knie tot kruis. Sporten is gewoon kut voor je jeansmogelijkheden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:38 schreef xSanjay het volgende:
Hmm to bad smurf, wil niet weten hoe breed je heupen dan zijn.
Lang geleden man, waar heb jij uitgehangen? Klinkt goed trouwens, ik zeg doen!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:39 schreef Bobr het volgende:
Ben van plan om het topic op te schonen met nieuwe elementen in het design en er zijn weer wat dingen bijgekomen zie ik wel. Interesse naar?
Volgens mij wel ja.quote:
ja ik heb dezelfde maar ook de nog dikkere versie. Die draag ik nu namelijkquote:
Hoe past diezelfde in de Red Cloud?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
ja ik heb dezelfde maar ook de nog dikkere versie. Die draag ik nu namelijk
Perfectquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe past diezelfde in de Red Cloud?
Is dat niet al lang failliet? Meende ik een x gehoord te hebben....quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:50 schreef Chav het volgende:
Iemand nog een idee waar in Rotterdam ze Indian Rose verkopen (die passen mij dus echt perfect). Men at Work niet meer, Funkie House, P&C en Bijenkorf zie ik de merken niet online staan
Dat heb ik meerdere keren gehoord en altijd hingen ze in de winkel, geen idee dus of dat echt waar is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:00 schreef DeGrote het volgende:
[..]
Is dat niet al lang failliet? Meende ik een x gehoord te hebben....
Probeer een curve id.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:13 schreef Chav het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere keren gehoord en altijd hingen ze in de winkel, geen idee dus of dat echt waar is.
Mijn probleem is brede heupen (kleinere maat zit te strak), platte buik (grotere maat een gap bij je rug) en lange benen (moet lengtemaat 36 hebben, 34 is echt kielekiele). O, en geen stretch want dat gaat lekker lubberen!
Dan maar winkel in winkel uit en passen...
Aah ja die jeans zaten bij mij ook echt perfect! Je kunt Frankie B proberen, daar ben ik op overgestapt sinds ik Indian Rose nergens meer vindquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:50 schreef Chav het volgende:
Iemand nog een idee waar in Rotterdam ze Indian Rose verkopen (die passen mij dus echt perfect). Men at Work niet meer, Funkie House, P&C en Bijenkorf zie ik de merken niet online staan
Ff zoeken, thnx!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:45 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Aah ja die jeans zaten bij mij ook echt perfect! Je kunt Frankie B proberen, daar ben ik op overgestapt sinds ik Indian Rose nergens meer vinden idd levi's curve id..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |