Wat een extreem lelijk voorbeeld...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef T_Fuff het volgende:
O vandaar, ja ik heb daar nooit kleren gehaald, ooit een shirt met 'poesje miauw, kom eens gauw' erop. Dateert toch ergens uit 2005.
@BigSmurf, ook hierin
[ afbeelding ]
Bedragen met met minder dan 3 nullen niet in elk geval.
Nog gekeken naar die edwins?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef don-diablo het volgende:
Ik nam vandaag de proef op de som en ging de m@w in. Ze hebben idd geen G-Star meer. Die zullen klanten verliezen hier in het dorp. Vooral omdat er een kledingwinkel is die een G-Star concept store achter in de winkel heeft.
Ze hebben bij ons geen Edwin's. Ik zei nog dat ik er voor naar Groningen moet. Maar ik ben dit weekend in Rotterdam dus ga daar wel even kijken. Die G-Star winkel in Rotterdam ben ik nog geen enkele keer geweest, wel een leuke locatie idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:13 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nog gekeken naar die edwins?
Ik moet zeggen dat ik de monobrandstore van G-star(Rotterdam) wel mooi vind qua locatie en inrichting..
Dat ik de kleding niks aanvind is weer een ander verhaal
Ja, ik heb hem swatches gevraagd en die stuurde hij gewoon op. Dus zal wel. Zal morgen even foto maken.quote:
Wat zijn je bevindingen?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:51 schreef M1stral het volgende:
Ik heb vandaag wat samples ontvangen van Artist Denim. Betreft twee keer natural indigo (fabric 1 en 2). En voor de gein die grijze met blauwe selvage even opgevraagd, was er wel benieuwd naar.
Fitpics droppen wanneer de 19oz binnen is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef Sinji het volgende:
Tenue de Nimes in Amsterdam heeft een mooie collectie, probeer daar wat.
Onlangs een Samurai S710XX 19oz besteld bij Blue in Green. Stoked!
Nice.... Toch wel voor highcontrast fades?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef Sinji het volgende:
Tenue de Nimes in Amsterdam heeft een mooie collectie, probeer daar wat.
Onlangs een Samurai S710XX 19oz besteld bij Blue in Green. Stoked!
Een goed begin is een Levi's 501 STF want die zij goedkoop en het best (Nee grapje maar wel qua prijs/kwaliteitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn mening is dat je niet voorzichtig moet gaan doen met je denim. Dus ook niet meen denim van ¤200,- of meer. Een val, vetvlek, veel fietse/rennen/klimmen maken die broek net iets meer van jou en het resultaat is in mijn optiek erg mooi.
En er is een thread terug een klein nieuwsbericht gepost over een onderzoek naar het 'vies' worden en zijn van broeken die niet gewassen worden. De conclusie was dat er wel meer bacteriën zijn aangetroffen op de niet-gewassen broeken maar deze niet schadelijk voor de gezondheid zijn of minder hygiënisch.
Sommige broeken kunnen gaan stinken, dan zou je ze kunnen uitwaaien of in de vriezer leggen voor een paar uurtjes.
Als aanvulling op Grote Smurf, het verschil in shrinkage tussen sanforized en unsanforized is aanzienlijk zoals hij aangeeft. Sanforized denimt krimpt 3-5%, daar waar unsanforized denim 10-15% krimpt ongeveer.
Als er nog informatie mist dan zal M1stral dit ongetwijfeld kunnen aanvullen
Dat lijkt me een goed idee, nu nog iemand die het mooi aan elkaar kan schrijven. Daar ben ik niet zo goed inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:14 schreef don-diablo het volgende:
Kunnen we niet een goed stuk over dry denim opnemen in de OP? Scheelt telkens weer moeten uitleggen.
Als je de uitleg hierboven copypaste kom je al een eind denk ik; ik als newby snap het iig wel nuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:22 schreef T_Fuff het volgende:
Hah
[..]
Dat lijkt me een goed idee, nu nog iemand die het mooi aan elkaar kan schrijven. Daar ben ik niet zo goed in
Doe ik vanmiddag wel even, heb toch even niks te doen als ik straks thuis ben (zit nu op mn telefoon en dit is de een na laatste post volgens mij). Als hierna even niemand meer post komt het goed!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:25 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Als je de uitleg hierboven copypaste kom je al een eind denk ik; ik als newby snap het iig wel nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |