Dankje ..Ik vind de Whiskers hiervan veel mooier maarja das smaakquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:43 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Honeycombs.![]()
Jammer van de damage, maar goed, add's character!
Dankuquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef Ditty het volgende:
[..]
Nice!![]()
Op die eerste foto lijkt het net of je een andere lichtere broek aan hebt
Thanks...quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice bok, ben blij dat die broek in goede handen is gekomen![]()
![]()
Whiskers en combs zijn echt flex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanksquote:
Ja het lijkt de laatste paar weken een stuk sneller te gaanAls ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef reipoc het volgende:
sugarcane hawaii,okinawa and PBJ AI-001
[ afbeelding ]
En dan draag je ze een aantal keren en daarna niet meer of...?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:36 schreef reipoc het volgende:
ik draag ze allemaal alleen niet zoals jullie (maanden achter elkaar) ik koop ze vanwege de stof en de kleuren
Sugarcane.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef reipoc het volgende:
sugarcane hawaii,okinawa and PBJ AI-001
[ afbeelding ]
Waar is dit?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:33 schreef zeedrager het volgende:
Die AI's zijn idd erg nice. Heb ze toevallig vandaag gezien in de pbj-store:
[ afbeelding ]
Maar 12x gedragen en dan al zulke fadesquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:29 schreef reipoc het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
s5000vx lot 10 ongeveer 12 x gedragen
Inderdaad, wat doe jij er allemaal mee dan? Ik weet dat Samurai fast fading is, maar dit is bizar voor 12x dragen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:28 schreef Ditty het volgende:
[..]
Maar 12x gedragen en dan al zulke fadeswat doe je er allemaal mee?
Zonde gap, wordt dus lekker uit laten waaien of anders een nachtje in de vriezerquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:28 schreef BigSmurf het volgende:
Fuck, m'n Momo meurt als een malle naar de rook. Leuk, stappen in een dry.
Fijn is dat altijd inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:28 schreef BigSmurf het volgende:
Fuck, m'n Momo meurt als een malle naar de rook. Leuk, stappen in een dry.
Gaaf broekje, mooie diepblauwe kleur. Fit vind ik wel heel narrow, je lijkt er nogal lang en dun mee.quote:Op zondag 8 april 2012 12:29 schreef xSanjay het volgende:
Nja hoe dan ook, prachtige broek
Hierbij wat foto's van mijn nudie thin finn dry liquid indigo, nog niet echt een fitpic gepost maar veel progress is hierop ook niet te zien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrolijk pasen!
Tsja, over smaak valt niet te twisten. Een taper vind ik vaak heel fijn i.c.m. een ruim topblock, zoals de Even Steven of in mindere mate de 0201. Regular en loose vind ik helemaal niks meer.quote:Op zondag 8 april 2012 12:52 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vind die slimfit en tapered jeans die nu overal verkocht worden verschrikkelijk. Geef mij maar een mooie regular of loose fit.
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:26 schreef electronique het volgende:
ik heb mijn nieuwe diesel broek gekregenzonde dat er eigenlijk net teveel van die neppe, gemaakte fades op zitten maar verder wel een mooie broek. mijn benen lijken wel 3 meter met die broek aan, haha
Wat een gave kleur..Ben benieuwd hoe dit gaat wordenquote:Op zondag 8 april 2012 12:29 schreef xSanjay het volgende:
Nja hoe dan ook, prachtige broek
Hierbij wat foto's van mijn nudie thin finn dry liquid indigo, nog niet echt een fitpic gepost maar veel progress is hierop ook niet te zien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrolijk pasen!
Ik moet zeggen dat ik het met Grote Smurf eens ben, maar het is gewoon ook fijn om afwisseling te hebben.. Een mooie regular is op zijn tijd ook fijn, maar een taper net zo goed.quote:Op zondag 8 april 2012 12:52 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vind die slimfit en tapered jeans die nu overal verkocht worden verschrikkelijk. Geef mij maar een mooie regular of loose fit.
Ditquote:
Ik ben ook 1.90 en vrij smal, daarom ook sinds kort een beetje aan het pompen in de sportschool :pquote:Op zondag 8 april 2012 13:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gaaf broekje, mooie diepblauwe kleur. Fit vind ik wel heel narrow, je lijkt er nogal lang en dun mee.
[..]
Tsja, over smaak valt niet te twisten. Een taper vind ik vaak heel fijn i.c.m. een ruim topblock, zoals de Even Steven of in mindere mate de 0201. Regular en loose vind ik helemaal niks meer.
quote:Op zondag 8 april 2012 13:26 schreef electronique het volgende:
ik heb mijn nieuwe diesel broek gekregenzonde dat er eigenlijk net teveel van die neppe, gemaakte fades op zitten maar verder wel een mooie broek. mijn benen lijken wel 3 meter met die broek aan, haha
quote:
Fully agree.quote:Op zondag 8 april 2012 13:36 schreef bokkepoot het volgende:
Zolang jij er tevreden mee bent en awesome progress hier post zijn wij dat ook
Jammer dat de 0201 er niet is in 20+ oz dan.quote:Op zondag 8 april 2012 14:25 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil hierna een wat minder slim broek gaan halen met een lichte taper, liefst in hele zware denim.
Dan heb ik een hele slimme apc, een ruime samurai en iets was daar tussen zit
Als het wat voor je is.. > Iron Heartquote:Op zondag 8 april 2012 14:25 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil hierna een wat minder slim broek gaan halen met een lichte taper, liefst in hele zware denim.
Dan heb ik een hele slimme apc, een ruime samurai en iets was daar tussen zit
Zijn ze absoluut. Waren ook mijnwerkers schoenen. Maar nu zit het leer aan de buitenkant wat normaal aan de binnenkant van een schoen zit. De gladde kant zit binnen. Wel een fijne boot though.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |