Die rise..quote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
EDIT: Voor de armen onder ons.
http://www.rawrdenim.com/(...)ve-raw-denim-around/
Goeie fit man, ziet er minder oncomfortabel uit dan het in werkelijkheid is denk ik.quote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef DeGrote het volgende:
Paar fitpics, ff snel geschoten dus kwaliteit is niet best....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zie jij rise measurements?quote:
Niet maar als ik dat plaatje zo zie word ie behoorlijk lowquote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Goeie fit man, ziet er minder oncomfortabel uit dan het in werkelijkheid is denk ik.
[..]
Waar zie jij rise measurements?
Haha heel herkenbaarquote:Op maandag 16 april 2012 19:43 schreef DeGrote het volgende:
Haha krijg nu alleen de bovenste knoop maar dicht, vannacht maar even de tip met de pennen in de knoopsgaten proberen. Eerst maar eens paar avonden in huis indragen :p
Gelukkig wel! Gaat niet heel makkelijk dicht, maar knelt ook niet als ik m dicht heb.quote:Op maandag 16 april 2012 19:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niet maar als ik dat plaatje zo zie word ie behoorlijk low
[..]
Haha heel herkenbaarPast ie wel bovenin?
Oh zo, ja die lijkt inderdaad flink laag. Maar boeiend, selvage denim voor 30 dollar, geniaal.quote:Op maandag 16 april 2012 19:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niet maar als ik dat plaatje zo zie word ie behoorlijk low
Die 30 euro kun je beter uitgeven aan andere dingen denk ik zoquote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Oh zo, ja die lijkt inderdaad flink laag. Maar boeiend, selvage denim voor 30 dollar, geniaal.
Hey nugget!quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef Nuggets het volgende:
Hallo allen,
Ik ben al een tijdje bezig om me te verdiepen in raw's/dry's. Al hoewel sommige dingen nog wel af en toe vaag voor me blijven, ben ik denk ik wel klaar voor mijn aller eerste raw.
Nu ben ik laatst een APC PS gaan passen, kleinste maat die ze hadden was 28. Normaal draag ik zelf 28 of 29. Alleen had ik al veel moeite om deze aan/uit te krijgen. Is dit normaal?
Nu zat ik verder nog te kijken en de Blue Elephant 2 van N&F viel me ook op. Mooi broekje. Als het goed is moet je deze dan gewoon TTS kopen. Toen ik apc voor t eerst aan trok had ik eigenlijk niet verwacht dat hij zo "zwaar" was, hij is geloof ik 12 oz. En de Elephant 2 is dus stukken meer.
Hoe dragen jullie je broeken het liefst, stacken jullie hem of cuffen?
Als laatste hebben jullie nog wat suggesties verder in de 150+- euro range voor slim (skinny) fit?
Thanks!
True, maar het is aan de andere kant ook wel weer humor. Ik bedoel, zo'n ding valt zo uit elkaar, maar als de fit een beetje chill is heb je een briljante festivalbroek ofzo.quote:Op maandag 16 april 2012 21:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die 30 euro kun je beter uitgeven aan andere dingen denk ik zo
Paartje Chucks ofzo
Tip 1 alvast, ga nooit op de tagged size af, meten = weten! APC is vanity sized, dus die moet je altijd 1 of 2 maten downsizen (normaal maat 29 is APC maat 27). Lopen ook flink uit, dus als je de knopen maar net dicht krijgt en de rest van de fit is goed, dan zit je goed.quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef Nuggets het volgende:
Hallo allen,
Ik ben al een tijdje bezig om me te verdiepen in raw's/dry's. Al hoewel sommige dingen nog wel af en toe vaag voor me blijven, ben ik denk ik wel klaar voor mijn aller eerste raw.
Nu ben ik laatst een APC PS gaan passen, kleinste maat die ze hadden was 28. Normaal draag ik zelf 28 of 29. Alleen had ik al veel moeite om deze aan/uit te krijgen. Is dit normaal?
Nu zat ik verder nog te kijken en de Blue Elephant 2 van N&F viel me ook op. Mooi broekje. Als het goed is moet je deze dan gewoon TTS kopen. Toen ik apc voor t eerst aan trok had ik eigenlijk niet verwacht dat hij zo "zwaar" was, hij is geloof ik 12 oz. En de Elephant 2 is dus stukken meer.
Hoe dragen jullie je broeken het liefst, stacken jullie hem of cuffen?
Als laatste hebben jullie nog wat suggesties verder in de 150+- euro range voor slim (skinny) fit?
Thanks!
Een lichtblauwe dry ga je sowieso niet vinden, dus da's gunstig. Dik denim fade trouwens anders/mooier, kwaliteit hoeft niet per se beter te zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 21:58 schreef Nuggets het volgende:
Donker blauw of wat lichtere tinten ervan is prima. Als het maar geen licht blauwe broek is.
Zit er nog verder verschil in dat de zwaardere broeken sneller fader of is het gewoon betere kwaliteit ofzo?
Je moet ervan houden, overigens droeg ik hem toen wel met een strakke riem en nu ik hem een paar dagen zonder riem draag merk ik dat hij een stuk losser en fijner gaat zitten.quote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Nuggets het volgende:
Fit ziet goed uit xSanjay, misschien net ietsjes te strak voor mij. Zag wel dat Tenue de Nimes nog wel een 28 en 29 op voorraad had d'r van.
Echt wel... Somet heeft een lichtblauwe dry in het assortiment gehad (briljante broek) en volgens mij was er ook een lichtere variant van Big John (te koop bij TdN).quote:Op maandag 16 april 2012 22:00 schreef BigSmurf het volgende:
Een lichtblauwe dry ga je sowieso niet vinden, dus da's gunstig. Dik denim fade trouwens anders/mooier, kwaliteit hoeft niet per se beter te zijn.
Die Big John ben ik nog gaan passen weet je nog. Dat noem ik geen lichtblauw, eerder medium dan. Definitiekwestie van lichtblauw.quote:Op maandag 16 april 2012 23:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Echt wel... Somet heeft een lichtblauwe dry in het assortiment gehad (briljante broek) en volgens mij was er ook een lichtere variant van Big John (te koop bij TdN).
@ Nugget:
Maatjes zijn ook in dry denim goed verkrijgbaar. Ik kan het weten, want heb een van de kleinste waists in dit topic.
Mocht je vragen hebben op denim gebied... En mijn apprentice BigSmurf kan je niet helpen, wend je dan gerust tot mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |