Afwisseling is key..Soms loop ik inderdaad in 22 en 17 oz rond... Maar als het echt warm word heb ik mijn lichte Roy en Even stevenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:19 schreef Nuggets het volgende:
Mono is nog vrij duur geloof ik. N&F is wel een mooie beginners broekje.
Dragen jullie je (zware) RAW nog fanatiek in de zomer?
Nadeel van die lichte broeken is dat het zo snel een Grandpa wassing isquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:58 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die Big John ben ik nog gaan passen weet je nog. Dat noem ik geen lichtblauw, eerder medium dan. Definitiekwestie van lichtblauw.
Dit noem ik geen lichtblauw...
[ afbeelding ]
Maar dit.
[ afbeelding ]
Anyhow Nugget, als de reguliere gasten het hier niet weten, dan weet M1stral het vast wel. Laat je alleen niet direct in een Momotaro lullen.
Joahh.. Had tot voor kort een kantoorbaan waar ik geen korte broeken kon dragen dus gewoon m'n dry denim blijven dragen. Kon casual gekleed dat was wel lekker. Kan ik bij m'n huidige job niet meer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:19 schreef Nuggets het volgende:
Mono is nog vrij duur geloof ik. N&F is wel een mooie beginners broekje.
Dragen jullie je (zware) RAW nog fanatiek in de zomer?
Goeie fit en lengte inderdaad, waarom de keus voor een wijde(re) legopening?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Chav het volgende:
Vandaag een Kuyichi Amy gekocht. Met stretchVrouwenjeans zijn haast allemaal met stretch tegenwoordig volgens mij..... Hoop niet dat ie gaat lubberen. De lengte is trouwens
(30/34)
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit mooie fit! Het is idd met veel jeans die stretch hebben dat ze te wijd worden na een paar dagen dragen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Chav het volgende:
Vandaag een Kuyichi Amy gekocht. Met stretchVrouwenjeans zijn haast allemaal met stretch tegenwoordig volgens mij..... Hoop niet dat ie gaat lubberen. De lengte is trouwens
(30/34)
[ afbeelding ]
ooh de amy!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Chav het volgende:
(30/34)
[ afbeelding ]
Een slim straight zou denk ik ook perfect staan bij jequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:48 schreef Chav het volgende:
Ik hou van bootcutStaat beter bij mijn brede heupen haha. Ook met m'n laarzen staat het beter vind ik.
Na een paar dagen lubberen kan ik wel mee leven. Sommigen lubberen na 2 uur al.
Alle 3 stuk voor stuk mooie broeken!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef Nuggets het volgende:
Aan het twijfelen tussen N&F Natural Indigo, Broken Twill of Deep Indigo. Elephant 2 laat ik denk ik maar even links liggen, 22 oz is aardig wat.
Dit is inderdaad wel waar, van de natural indigo zijn er maar weinig "final result" pic's. Maar ik blijf hopen dat de mijne gaat faden als in mijn vorige postquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef M1stral het volgende:
Ik zou voor de Broken Twill of Deep Indigo gaan, als eerste broekje. Die hebben zichzelf al aardig bewezen qua fades.
Dan koop je toch gewoon een Momo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:47 schreef Atta-boy het volgende:
Of samuraimaar dat is een beetje duur als eerste dry.
Jij leert het ook nooit af he!quote:
Nee, inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij leert het ook nooit af he!
Die natural indigo is inderdaad een fraai broekje, die gefade ziet er goed uit zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |