Ik voel een bet op bwin aankomenquote:
Word ook niet gevoetbald héquote:
Jij hebt een nieuwe UI.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrijdag keihard uit me plaat met EMILIO SCHELVECCHIO
vrijdag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er stond toch gewoon maandag met Schelvis..
www.vi.nlquote:
Hebben weer een helder licht uitgekozen iddquote:
Heb jij ooit een "normale" supporter voorbij zien komen? Tuurlijk niet!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hebben weer een helder licht uitgekozen idd
Jawel hoor, genoeg die niet "leven voor hun club".quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb jij ooit een "normale" supporter voorbij zien komen? Tuurlijk niet!
Of een spin-off maken voor fok.tvquote:
hoihohi quxznzquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:03 schreef Quyxz_ het volgende:
He he mensen een vraagje is er maandag wel of geen uitzendingg? dankjewel doei fgrgrgr
jonge dat is toch al verouderd. wie leest er nog bladenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn Voetbal International van Woensdag zegt:
Maandag 9 April
20:30 Voetbal International RTL 7
Rot toch op met dat paniek zaaien
Nee, jouw schele leesvaardigheden zijn van bedroevend niveauquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jonge dat is toch al verouderd. wie leest er nog bladendaar staat peop in.
Met je knkerabonnement, op de knkervoetbalinternation0l!!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jouw schele leesvaardigheden zijn van bedroevend niveau
alsof johan en wilfred op tweede paasdag in de studio gaat zittenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jouw schele leesvaardigheden zijn van bedroevend niveau
Ik geloof je niet. Vrijdag is er weer uitzendingquote:
Blijkbaar wel dusquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
alsof johan en wilfred op tweede paasdag in de studio gaat zitten
[..]
Ik geloof je niet. Vrijdag is er weer uitzending
Doen ze gewoon hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Sla de gids open en ga nog eenskijken zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Sla de gids open en ga nog eenskijken zou ik zeggen.
Jij moet streng gelovig zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
[..]
Philips is anders baas.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Betere naam dan 'psv' en mooi klassiek logo
uiteraard. ik geloof streng dat de paashaas in mijn tuin allerlei eieren heeft verstopt. als ik niet ga zoeken dan doet hij me wat!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jij moet streng gelovig zijn
Tweede paasdag![]()
![]()
![]()
Die lul vond zichzelf blijkbaar belangrijker dan de plaats zelf, wat voor kneuzen- baas ben je danquote:
Joh, mis jij maandag lekker een topshow. Mij best.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
uiteraard. ik geloof streng dat de paashaas in mijn tuin allerlei eieren heeft verstopt. als ik niet ga zoeken dan doet hij me wat!
Haten op Anton en Frits, troll moar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die lul vond zichzelf blijkbaar belangrijker dan de plaats zelf, wat voor kneuzen- baas ben je dan
quote:
Waarom moet jij altijd zo vijandig doen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, mis jij maandag lekker een topshow. Mij best.
Als jij nou eens opkankert met je verwarrende gedragquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo vijandig doen?
over kwartiertje staat hij wel online denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:16 schreef Oidipous het volgende:
Hoe snel komt tegenwoordig de aflevering online te staan?
Tevens: topshow???
Topshow ja.quote:
waarom kanker jij niet op met je onvriendelijke en provocerende postsquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij nou eens opkankert met je verwarrende gedrag
Hij is 14 en puberteit hits hard!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom kanker jij niet op met je onvriendelijke en provocerende posts
Vlieg eens op man. Ajacied ook trouwens. Wat een gejank.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom kanker jij niet op met je onvriendelijke en provocerende posts
NEEquote:
Dat op Goede Vrijdag zelfs...quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje wat een vijandigheid ineens en dat zo vlak voor Pasen.
Met je username zou je daar toch wel wat om moeten geven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar geef ik niet om zolang het geen officiele vrije dag wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |