Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
We hebben slechtere gehadquote:
We'll see.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Streamen van PC naar console is echt klote hoor..
Duurt 10 jaar voordat je nummer geladen is
bij de PS3 misschien. Op xbox is het instant.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Streamen van PC naar console is echt klote hoor..
Duurt 10 jaar voordat je nummer geladen is
Dan heeft de xbox dat beter voor elkaarquote:
Orgineel >quote:
Ik denk wanneer je nu iets stort naar een andere bank dat het dan maandag pas rond is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:25 schreef kilozout het volgende:
Iemand enig idee of de banken ook transacties doen vandaag?
Lekker off topic.![]()
Je VP is rond de 70 zeker?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:31 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil ook wel x clubben(nog nooit gedaan)
Doe een wedstrijd tegen de CPU met je VP (In wel team die zit)quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:35 schreef marcie216 het volgende:
Haha maximaal ja , kan wel ff proveren te trainen
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 05-04-2012 om 22:59:01Hier mijn FUT 12 team op #ps3 Nog steeds bezig om te perfectioneren #addicted / iemand nog een goeie tip voor munten? http://t.co/3vJ1zfvn
reageer retweet
Allemaal inderdaad. Lekkere chemistry ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:42 schreef DutchSL het volgende:
Pieters met Naldosowieso 4 verdedigers met high attacking work rate volgens mij.
héél misschien kom ik vanavond wel clubben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja even leuk clubben weer joh
-GJE (Headset)
-Quel
-Mmootje
-GekkeZuiden
-DutchSL
-Marcie
Wie heeft er allemaal headset of skype?
Ik heb een headset, maar ligt bij familiequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja even leuk clubben weer joh
-GJE (Headset)
-Quel
-Mmootje
-GekkeZuiden
-DutchSL
-Marcie
Wie heeft er allemaal headset of skype?
Ligt eraan hoe ruim je zit qua budget. Hij is erg goed, maar de NIF is ook al een beestquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:41 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ervaring met IF donk? Is hij het waard om te halen, wanneer je zijn nif al hebt?
Zou leuk zijn mengquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
héél misschien kom ik vanavond wel clubben.
4-3-1-2 toch? Met oranje formatie pakt ie dan denk ik 7 of 8, maar geen 9 helaas.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Ok, mijn voorhoede in mijn Del Piero team gaat worden:
Miccoli - Rossi
IF Del Piero
Miccoli moet ik nog halen, maar in deze formatie gaat die steeds net iets duurder dan ik hem wil terwijl die in andere formaties wel goedkoper te halen is.
Pakt hij gewoon 9 chemistry met een oranje formatie of zou hij dan twee sterke links moeten krijgen (wat dus niet kan met Rossi) ?
Je kan hem aanpassenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:50 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil een nieuwe prof maken, een st kan dat, of moet ik eerst mijjn cb verwijderen?
Ja, 4-3-1-2.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
4-3-1-2 toch? Met oranje formatie pakt ie dan denk ik 7 of 8, maar geen 9 helaas.
Hoef je niet voor voor te verwijderen gewoon naar prof bewerken en dan verdediger veranderen naar spitsquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:50 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil een nieuwe prof maken, een st kan dat, of moet ik eerst mijjn cb verwijderen?
Mij maakt 't niet uit ik kan ook CDM of CB staan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We spelen 41212
------ Mmootje - Quel
-------- GJE
GekkeZuiden DutchSL
----- Marcie
Zoiets?
Als voorhoede
Nee de CDMquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:57 schreef marcie216 het volgende:
Ben ik de diepe st? Dan is het goedhaha
Je moet hem aanpassen aan je positiequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:00 schreef marcie216 het volgende:
Haha okee, isgoed want maakt het uit dat mijn prof st is, maar cb staat?
Kan je doen, Fransozen gaat je beter bevallenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef Walxie het volgende:
@GJE
Na je tip ga ik overstach, ik ga over naar een Liga BBVA denk ik.
Ja, maar je hoeft van mij niet de heletijd op CDM te spelen, we wisselen wel afquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:02 schreef marcie216 het volgende:
Dus ik moet hem als we gaan clubben ff cdm maken,?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef Walxie het volgende:
@GJE
Na je tip ga ik overstach, ik ga over naar een Liga BBVA denk ik.
Heb je een punt, maar ik ben weg van Sánchez en nog een paar BBVA'ers, maar ik zal kijken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je doen, Fransozen gaat je beter bevallen
IF Menezquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:05 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar ik ben weg van Sánchez en nog een paar BBVA'ers, maar ik zal kijken.
Hamsik?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:10 schreef koenie95 het volgende:
Weet iemand een goeie budget seria a cam?
Voor welk systeem?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:10 schreef koenie95 het volgende:
Weet iemand een goeie budget seria a cam?
Ze brengen mij heel vaak geluk alleen de laatste tijd wat minder. Gisteren had ik wel een 1500c pack met White (de LB) 4-3-2-1, 2 shiny silvers en een squad fitnessquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
400c pakjes brengt geluk vandaag. 2pakjes gekocht. uit de 1ste Pearce en nu heb ik een extra gratis pakje gekregen
Geen Giovinco dan in elk geval, dat is meer een 4-2-2-2/4-2-3-1 CAM.quote:
Oke thx, dan ga ik wel voor Hamsik of boateng.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen Giovinco dan in elk geval, dat is meer een 4-2-2-2/4-2-3-1 CAM.
Tot 500c: Pjanic
Tot 1k: Mauri
Tot 2k: Hamsik/Boateng
Vanavond, moet zometeen wegquote:
Netjes, ik haal nooit 1500c pack, omdat ik daar misschien net winst uit haal, maar meestal verlies en bij 400c pack haal ik meestal er 3x zoveel winst uit(Ik zet alles erop voor 150 BINquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze brengen mij heel vaak geluk alleen de laatste tijd wat minder. Gisteren had ik wel een 1500c pack met White (de LB) 4-3-2-1, 2 shiny silvers en een squad fitness
Hoe zet je iets er op voor 150 bin?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Netjes, ik haal nooit 1500c pack, omdat ik daar misschien net winst uit haal, maar meestal verlies en bij 400c pack haal ik meestal er 3x zoveel winst uit(Ik zet alles erop voor 150 BIN)
Cheat enginequote:
Ik zet lang niet alles erop voor 150 BIN, de contracten en training kaarten en de meeste spelers niet. Alleen de fitness en de knee/head healing (de andere healing kaarten kunnen wel voor 200 BIN) Die van 1500 koop ik eigenlijk alleen als ik weet dat ik er de komende uren niet ben, het duurt te lang om alles te verkopen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Netjes, ik haal nooit 1500c pack, omdat ik daar misschien net winst uit haal, maar meestal verlies en bij 400c pack haal ik meestal er 3x zoveel winst uit(Ik zet alles erop voor 150 BIN)
Rijstkwal?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
3x raden wie zijn neefje fucking irritant is op het moment
Vip asshole?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
3x raden wie zijn neefje fucking irritant is op het moment
Ik ookquote:
Ik zet 3attr, moreel, manager contracten, tenues. Eigenlijk alles behalve speler, (squad) fitness en spelers contracten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zet lang niet alles erop voor 150 BIN, de contracten en training kaarten en de meeste spelers niet. Alleen de fitness en de knee/head healing (de andere healing kaarten kunnen wel voor 200 BIN) Die van 1500 koop ik eigenlijk alleen als ik weet dat ik er de komende uren niet ben, het duurt te lang om alles te verkopen.
Meeste healing kaarten verkoop ik voor 350/400cquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zet lang niet alles erop voor 150 BIN, de contracten en training kaarten en de meeste spelers niet. Alleen de fitness en de knee/head healing (de andere healing kaarten kunnen wel voor 200 BIN) Die van 1500 koop ik eigenlijk alleen als ik weet dat ik er de komende uren niet ben, het duurt te lang om alles te verkopen.
Zelfs met chemistry zou ditquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand snapt niethelemaal hoe chem werkt
[ afbeelding ]
Nee mn vorige tegenstander. Maar als je nou Pirlo en Nesta naar links doet, Toulalan naast Cazorla. Dat scheelt een heel stuk al.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zelfs met chemistry zou ditzijn, Luisao én Nesta. Daartegen kun je zelfs met van Nistelrooij gaan pace abusen.
Is dit weer van Pieters?
3attr, manager contracten, tenues. verder de rest voor 200 BIN zetten en als die mislukken er ook voor 150 erop zetten. Tenzij je dingen voor 400c erop kan zetten zoals armhealing bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef marcie216 het volgende:
Hmm cheat engine is dus erg handig?
Binnenkort maar is downloaden, en voor 150 raak je dan de spelerscontracten kwijt?
Wat nog meer voor 150 erop?
Bij jou zeker?quote:
Speel je op de ps3? En worden manager contracten wel voor 150 verkocht?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
3attr, manager contracten, tenues. verder de rest voor 200 BIN zetten en als die mislukken er ook voor 150 erop zetten. Tenzij je dingen voor 400c erop kan zetten zoals armhealing bijvoorbeeld
Nee johquote:
Is dat op de PS3 of Xbox? Ik verkoop ze voor 200 omdat ik ze dan snel verkoop, heals all verkoopt soms ook wel voor 250. Ik kan ze waarschijnlijk ook wel voor 300 verkopen maar dan duurt het langer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
3attr, manager contracten, tenues. verder de rest voor 200 BIN zetten en als die mislukken er ook voor 150 erop zetten. Tenzij je dingen voor 400c erop kan zetten zoals armhealing bijvoorbeeld
Ik speel op de PS3.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat op de PS3 of Xbox? Ik verkoop ze voor 200 omdat ik ze dan snel verkoop, heals all verkoopt soms ook wel voor 250. Ik kan ze waarschijnlijk ook wel voor 300 verkopen maar dan duurt het langer.
Ik krijg manager contracten voor 150c verkocht, ja ik speel op de PS3quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Speel je op de ps3? En worden manager contracten wel voor 150 verkocht?
attr +3 verkoopt niet zo snel, daar moet je geduld mee hebben. manager contracten krijg ik meestal wel binnen het uur verkochtquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:17 schreef marcie216 het volgende:
Ooh mooi, en wel binnen het uur of duurt dat wat langer? En verkoop je attr +3 ook voor 150 snel?
Het heet cheat engine, wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:21 schreef marcie216 het volgende:
Heb nog nooit met cheat engine gewerkt, even downloaden en dan kijken hoe het moet! Je kan toch niet gebanned worden ofso he?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hee maar jou en vandermar mag ik wel hoor
Ze hebben er wel eens over gesproken, dat bannen bij de opties zat. Volgens mij is het alleen nooit uitgevoerd. Wanneer je gewoon voor 150c dingen erop zet is het goed denk ik. Je kan er ook nog andere dingen mee, so I've heard.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:31 schreef WezepAFCA het volgende:
Die Pieters kan gewoon voor een weeksalaris MS points kopen en paar duizend packs openen. Zou ik wel doen als ik zoveel verdiende :p
Ik niet. Kost veel te veel moeite om zo veel packs te openen.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hee maar jou en vandermar mag ik wel hoor
Goh.quote:
quote:
Bij mij doet hij het prima met firefox. Had wel laatst dat hij het met Opera niet meer deed...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef marcie216 het volgende:
Ik kan niet inloggen op de ea site, hij stopt nadat ik inlog, dan krijg ik een wit scherm? Iemand nog meer last van, ik gebruik mozilla firefox.
Vast wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik probeer hier altijd on-topic te blijven behalve als het over echt voetbal gaat
Wat denken jullie trouwens? Vanavond het zoveelste happy hour?
Uiteraard, EA wilt de laatste cent er uit persen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik probeer hier altijd on-topic te blijven behalve als het over echt voetbal gaat
Wat denken jullie trouwens? Vanavond het zoveelste happy hour?
Oke, ik was 2minuten geleden op IF Huntelaar aan het bieden maar werd op het laatst overboden, ik dacht misschien ben jij hetquote:
Ik mis de tijden van FUT11 zonder happy hours en player packs in het weekend (dus dure consumables)quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Uiteraard, EA wilt de laatste cent er uit persen.
En straks tijdens de TOTY weken ook weer volop happy hours.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ze hebben daar trouwens ook al Pino buitengepest
Pino is toch zelf gestopt, omdat zijn hart het niet meer aan kon na al die rages ?:')quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pino is toch zelf gestopt, omdat zijn hart het niet meer aan kon na al die rages ?:')
Wat is dat jockeyen precies, ik gebruik het wel maar ik weet eigenlijk niet wat het isquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
net een engels gozertje met een duits team () even flink over de zeik gekregen omdat ik blijkbaar aan het jockeyen was
en maar schelden, geniaal.
Ik denk dat geen hond in KLB het kan boeien wat er hier gebeurt... Of in SB's topic.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:03 schreef Toefjes het volgende:
Cool. die gast maakt het FUT topic nog legendarischer dan het al is3 dagen vrij
met L2 opstand houden blijkbaar. Maar ja, hoe moet ik dan verdedigen? B mashen? Vroeg ik ook aan hem, zegt ie: ''forget it, you're all noobs'' hij heeft dus geen valide argumentenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is dat jockeyen precies, ik gebruik het wel maar ik weet eigenlijk niet wat het is
En waarom zou dat verboden zijn dan?
Marktplaatsquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
Hee allemaal. Hebben jullie misschien tips waar ik het beste mijn ultimate team coins kan verkopen? Of zijn hier misschien mensen die ze willen kopen?
Was hij de hele tijd aan het containen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met L2 opstand houden blijkbaar. Maar ja, hoe moet ik dan verdedigen? B mashen? Vroeg ik ook aan hem, zegt ie: ''forget it, you're all noobs'' hij heeft dus geen valide argumenten
nee ik blijkbaar. Geen idee wat hij dan aan het doen was maar boeit mequote:Op vrijdag 6 april 2012 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was hij de hele tijd aan het containen?
Containen FTWquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was hij de hele tijd aan het containen?
Had die toch niet weg gegeven...quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft iemand nog die ene dude verslagen die een IF Thiago Silva beloofde aan degene die van hem kon winnen?
Ik stond er ook van te kijken. Ach, zo kun je nog eens contact met elkaar blijven houdenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:12 schreef Rijst het volgende:
Wtf Stoereboii heeft alleen HIER een banIk wist niet eens dat dat kon./
Bedoel je daarmee je eigen productie of die van Huntelaar?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken. Ach, zo kun je nog eens contact met elkaar blijven houden
Ik ga de PS3 maar eens opstarten. Kijken of Robben op links en TIF Kagawa op rechts een goed effect heeft op de productie van Klaas
Welke spelersquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:53 schreef Walxie het volgende:
Iemand hier met Liga BBVA? Wil van een paar spelers graag weten hoe ze spelen!
Huntelaar. Net weer niet gescoord. 2 uit 6 slechtsquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken. Ach, zo kun je nog eens contact met elkaar blijven houden
Ik ga de PS3 maar eens opstarten. Kijken of Robben op links en TIF Kagawa op rechts een goed effect heeft op de productie van Klaas
Özil speelt lekker, maar die moet je niet al de middelste neerzetten. Sanchez beetje afhankelijk van de positie, verdedigd veel mee dus als rw wat minder. Xabi ligt eraan of je afhankelijk bent van pace. Kaka is wel goed, niets bijzonders.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Sánchez, Özil (CM), Xabi (CM), Kaka (CM).
Moet ook nog even ideeën opdoen voor systeem.
Ik wil 4321 of 433 gaan spelen, dit is denk ik het lekkerste voor BBVA - ik houd wel redelijk van pace.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Özil speelt lekker, maar die moet je niet al de middelste neerzetten. Sanchez beetje afhankelijk van de positie, verdedigd veel mee dus als rw wat minder. Xabi ligt eraan of je afhankelijk bent van pace. Kaka is wel goed, niets bijzonders.
Sanchez heb ik alleen gebruikt in 4-1-2-1-2 als RM maar dat was niet succesvol. Als ik hem als RW gebruikte in een custom formation vond ik hem ook niet spetterend. Xabi is een goeie middenvelder om de balans tussen aanval en verdediging te behouden. Kaka is ook erg goed, niet super snel maar geweldige controle en blijft goed aan de bal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Sánchez, Özil (CM), Xabi (CM), Kaka (CM).
Moet ook nog even ideeën opdoen voor systeem.
Ja, maar ik ben verliefd op de aanval. Heb pas BPL gehad, Bundesliga en Serie A, wil nu wat anders.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:00 schreef Rijst het volgende:
BBVA teams zijn slecht. Vooral de verdediging.
Ik ga Reyes proberen, lekker cheap en redelijke stats.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef ThadCastle het volgende:
Walxie ik zou eerst Reyes op RW proberen, hoor veel goeie dingen over hem. En hij is cheap!
Dankjewel! Ziet er leuk uit, kan ik zelfs nog een Frans teampje er naast maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:02 schreef Thorb het volgende:
http://futhead.com/12/squad/384415 zoiets zou je kunnen doen, wel beetje standaard maar dat maakt opzich niet uit
Je kan idd ook hybrid zouals rijst zegt.
Balchanquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand nog tips voor mijn MLS bronzen middenveld. heb nu Watson-Zavarise-Diop.
Zavarise heb ik ook. Watson heb ik als reserve, Diop nooit van gehoord eigenlijk, zal m eens opzoeken in FUThead.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En wie zou ik er dan uit moeten halen?
Valt best wel mee is ook de meest scorende middenvelder in mijn team. Verder kan ik balchan niet vindenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zavarise heb ik ook. Watson heb ik als reserve, Diop nooit van gehoord eigenlijk, zal m eens opzoeken in FUThead.
edit : 56 pace, te traag voor mij![]()
Zusiquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand nog tips voor mijn MLS bronzen middenveld. heb nu Watson-Zavarise-Diop.
http://futhead.com/12/player/8422quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Valt best wel mee is ook de meest scorende middenvelder in mijn team. Verder kan ik balchan niet vinden
Pacequote:Op vrijdag 6 april 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/player/8422
Een held
Ik speel ook bagger, met onderandere IF Hummels. Net Robben op links dan. Hij trekt naar binnen, produceert een belachelijk rollertje met zn rechtervoet, deze gaat onder de keeper door en de bal rolt langzaam in de goal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:18 schreef Fuszy het volgende:
IF Hummels met 10k verlies verkocht
3 wedstrijden mee gespeeld
3x verloren dus 1200 coins max
8800 coins verlies -> +/- 2.9k verlies per wedstrijd
Misschien slim om te vermelden welke speler het is ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb een 343 team gemaakt.
Speelt op zich wel prima op 1 waanzinnig minpunt na. Ik heb constant een man over op het middenveld maar die gast raakt geen bal aan waardoor het dus constant lijkt alsof ik 10 tegen 11 speel
Ligt dit aan 343 of aan de speler die ik heb? Iemand ervaringen?
Devaux, franse silverquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien slim om te vermelden welke speler het is ?
Dat lukt nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef Thorb het volgende:
Misschien slim om de bal naar hem te passen?
3 cm lang?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:34 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/384761
Wat is een alternatief voor Mascherano?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:02 schreef Thorb het volgende:
http://futhead.com/12/squad/384415 zoiets zou je kunnen doen, wel beetje standaard maar dat maakt opzich niet uit
Je kan idd ook hybrid zouals rijst zegt.
Succes ermee! Hoop dat het niet al te ernstig is ...quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:56 schreef Reemi het volgende:
Sorry Dutch, ik word net gebeld dat m'n opa naar het ziekenhuis is.
Sterkte.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:56 schreef Reemi het volgende:
Sterkte kerel!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:56 schreef Reemi het volgende:
Sterkte ermee manquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:56 schreef Reemi het volgende:
Vette teams! Heb je die Noorwegen/Nigeria van mij?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef Fuszy het volgende:
Teams:
Bramex silvers
[ afbeelding ]
Dutch silvers
Hier ga ik nog voor IF Donk, IF Zwaanswijk en El Kabir, maar dan moeten wat spelers verkocht worden.
[ afbeelding ]
Hybrid met King, Elyo, Donk etc
Hier komt IF Donk nog bij.
[ afbeelding ]
Australië
enorm lastig mee te spelen vind ik zelf. Zeker door de mix van bronze, silver en goud. Daarnaast geen goede CB's dus heb ik het met CDM's moeten oplossen
[ afbeelding ]
Daarnaast nog:
-Bronze eredivisie/nederlanders
-Bronze koreanen (nog nooit mee gespeeld)
-Bronze italianen (speelt ruk)
-Feyenoord team
Thanks! Nee, gisteren op futhead gezienquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vette teams! Heb je die Noorwegen/Nigeria van mij?
Zijn de stats bekend? Kan wel leuk worden mits goed verbeterd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:29 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Tussen 20.00 en 21.00 happy hour met MOTM Ivica Olic
Denk het nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Zal wel 500k gaan kosten, net als de anderen.
Ohja da's waar!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die gast komt maximaal 2 uur uit packs = zeldzaam.
60. Best normaal... Maar ook High/High workrates.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk dat ie een 90K waard word, wel veel defense voor een ST trouwens.
Spits waar je dus niks aan hebt...quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
60. Best normaal... Maar ook High/High workrates.
Ik speelde vanmiddag met Huntelaar in de spits, en die hing ook allemaal rond op mijn middenveld... Redelijk onhandig. Die heeft Medium/Medium.quote:
Ja precies, zelfde heb ik met Tevez en Rooney. Ken hun workrates niet maar die hangen bij mij ook altijd overal rond op de positie waar ik ze nodig heb na.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag met Huntelaar in de spits, en die hing ook allemaal rond op mijn middenveld... Redelijk onhandig. Die heeft Medium/Medium.
Ja. voor een spits die het alleen van zijn doeltreffendheid moet hebben is het vreselijk klunzig dat hij vooral níet in het strafschopgebied looptquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag met Huntelaar in de spits, en die hing ook allemaal rond op mijn middenveld... Redelijk onhandig. Die heeft Medium/Medium.
High/High beidenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja precies, zelfde heb ik met Tevez en Rooney. Ken hun workrates niet maar die hangen bij mij ook altijd overal rond op de positie waar ik ze nodig heb na.
Ik heb met geen van beiden in FUT gespeeld maar wel vaak in H2H, en daar heb ik er ook gewoon last van. Opzich zijn het prima spitsen maar door hun positionering heb je er gewoon niks aan ... zondequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
High/High beiden![]()
Storend inderdaad.
Deze Fifa nog niet met Rooney gespeeld. Veel te duur, veel te veel goede alternatieven in BPL.
Ook wel weer een beetje overdreven. Het is gewoon wat onhandiger soms.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb met geen van beiden in FUT gespeeld maar wel vaak in H2H, en daar heb ik er ook gewoon last van. Opzich zijn het prima spitsen maar door hun positionering heb je er gewoon niks aan ... zonde
Lukakuquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
High/High beiden![]()
Storend inderdaad.
Deze Fifa nog niet met Rooney gespeeld. Veel te duur, veel te veel goede alternatieven in BPL.
Ik las nu pas dat topicquote:
Ik ben nog steeds niet goed, maar ik heb geen last meer van de Agbons, en krijg amper meer sweaty goals tegenquote:
Newcastle heeft lange tijd geen nummer 9 meer gehad, althans een goede. Ze durfden niemand dat shirt nog te geven, maar hij maakt het meer dan waarquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:08 schreef Thorb het volgende:
Ik heb de laatste 2 dagen meer last van Defoe's die alles erin koppen bij de tweede paal dan van Agbon.
Cissé trouwens 2-0, die gozer is behoorlijk in vorm.
Heerlijke aanval met Ba, Cissé en Ben Arfa. Leuke ploeg dit jaar, scheelt ook dat Barton nu weg is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:11 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Newcastle heeft lange tijd geen nummer 9 meer gehad, althans een goede. Ze durfden niemand dat shirt nog te geven, maar hij maakt het meer dan waar
ad aware volgens mijquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
Er is iets mis met mijn pc. Ben aantal dagen geleden op wat verkeerde sites geweest (nee geen sexsites) sindsdien doet firefox traag met scrollen enzo. Weet er iemand een goedeGRATIS scanner? Spybot heb ik al geprobeerd maar werkte niet.
microsoft security essentialsquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
Er is iets mis met mijn pc. Ben aantal dagen geleden op wat verkeerde sites geweest (nee geen sexsites) sindsdien doet firefox traag met scrollen enzo. Weet er iemand een goedeGRATIS scanner? Spybot heb ik al geprobeerd maar werkte niet.
Kon ik je zo al vertellen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:56 schreef DutchSL het volgende:
Nou dat 4-3-1-2 Del Piero team is echt totaal waardeloos, nog veel slechter dan mijn Franse 4-3-1-2 wat ik ooit. Dit ligt mij totaal niet. Twee wedstrijden: 1x kansloos verloren van iemand waarvan ik zeker weet dat ik hem makkelijk verslagen had met mijn goede teams en 1x gelijkspel 2-0 voorsprong weggeven (vrije trap van Del Piero en toevalstreffer van Miccoli) door dat Adebayor 2x rechtdoor zich dwars dor mijn verdediging naar de goal kan beuken. Veel meer balbezet maar kan totaal geen kansen creëren en bij balverlies ligt alles gelijk open. Bah.
Verkopen die hap, dan maar geen Del Piero
Ja dat kan. Moet je even kijken bij pro bewerken misschien en anders bij je fifa profiel?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:15 schreef x1N2ition het volgende:
Is het mogelijk om je Virtuele Prof te verwijderen? Zo ja, hoe?
In het hoofdmenu van je console naar setting->memory gaan, de fifa bestanden opzoeken, en uit dat lijstje moet je "Personal Settings" verwijderen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:15 schreef x1N2ition het volgende:
Is het mogelijk om je Virtuele Prof te verwijderen? Zo ja, hoe?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
Verwijder eens heel je geschiedenis, al je bestanden, cookies etc.quote:
En nu is ie lekker eigen doelpunten aan het maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel tegen een kneus die na 12 minuten maar gaat hooghouden met z'n keeper. Bij 0-2 achter. Eerst een tijdje niet gereageerd, toen de bal afgepakt, gescoord en zelf achterin rond gaan spelen.Toen weer gescoord en nu reageer ik niet meer, want hij is aan het hooghouden met z'n keeper.
lol er zijn inderdaad virussen die lijken op virusscans maar deze is echt best fucking goed.quote:
Had ik gister ook tegen iemand, na 8-0 in de 65e minuut vond hij het genoeg en ging hij eigengoals makenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En nu is ie lekker eigen doelpunten aan het maken.
TOEFJESquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 'm een berichtje gestuurd met "Ik hoop dat '78 (uit z'n naam) niet je geboortejaar is.."
straksquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
RIJSTBAL RIJSTBAL RIJSTBAl probeer Ad-Aware eensch.
Is aangekondigd door Fifa zelf van 7-8 PM in London in NY, dus tussen 8 en 9 hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:22 schreef Tafelhengst het volgende:
Is er niet normaal Happy Hour van 7 tot 9 op vrijdag? Of ligt t aan mij.
Het is gelukt, bedankt!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
In het hoofdmenu van je console naar setting->memory gaan, de fifa bestanden opzoeken, en uit dat lijstje moet je "Personal Settings" verwijderen.
Wel daarna weer al je instellingen aanpassen
Had ik zonet ook tegen iemand, hij Messi, Villa Alves, IF Ramos en nog heel wat degelijke spelers. 5 minuten ingame gaat hij wisselen, Ronaldo, Robben en Thiago Silva erinquote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |