Dit, ontopic nuquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:09 schreef Sanddr het volgende:
[..]
TS heeft het over spelminuten waarschijnlijk.
Ok, ultimate team of h2h?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:10 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Zin in een volle wedstrijd straks?
Prutser.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:13 schreef Deetch het volgende:
Zelfde met call of duty, als je te goed bent ben je een cheater, noobtuber, wallhacker of whatever.
Ja maar bij ultimate team krijg je dan minder coinsquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:31 schreef cooper697 het volgende:
Je krijgt dan toch gewoon een 3-0 zege cadeau? Dat vind ik niet zo erg, sneller puntjes binnen zou ik zeggen
Erger zijn die gozers die er mee kappen in de eerste 5 minuten want dan worden ze niet gestraft. Of als de server er mee ophoudt als je 2-0 voorstaat
Jep vanmorgen 6-6 na 90 minuten, inde verlenging 6-8 verloren maar vond het niet eens erg omdat het zo leuk was, stuurde hem nog een berichtje en staat nu in m'n vriendelijstquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:27 schreef Donnis het volgende:
Het is echt de kunst om een goede tegenstander te vinden, soms kom je iemand tegen waar je na 15 min al 3-0 staat, dat vind ik ook niks. Soms wordt je zelf gepakt, maar dan speel ik wel altijd braaf uit. En soms heb je iemand die echt goed aan je gewaagd is, dat levert meestal de ziekste potjes op met 3-4 in de 90ste minuut enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |