Welke spelersquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:53 schreef Walxie het volgende:
Iemand hier met Liga BBVA? Wil van een paar spelers graag weten hoe ze spelen!
Huntelaar. Net weer niet gescoord. 2 uit 6 slechtsquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken. Ach, zo kun je nog eens contact met elkaar blijven houden
Ik ga de PS3 maar eens opstarten. Kijken of Robben op links en TIF Kagawa op rechts een goed effect heeft op de productie van Klaas
Özil speelt lekker, maar die moet je niet al de middelste neerzetten. Sanchez beetje afhankelijk van de positie, verdedigd veel mee dus als rw wat minder. Xabi ligt eraan of je afhankelijk bent van pace. Kaka is wel goed, niets bijzonders.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Sánchez, Özil (CM), Xabi (CM), Kaka (CM).
Moet ook nog even ideeën opdoen voor systeem.
Ik wil 4321 of 433 gaan spelen, dit is denk ik het lekkerste voor BBVA - ik houd wel redelijk van pace.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Özil speelt lekker, maar die moet je niet al de middelste neerzetten. Sanchez beetje afhankelijk van de positie, verdedigd veel mee dus als rw wat minder. Xabi ligt eraan of je afhankelijk bent van pace. Kaka is wel goed, niets bijzonders.
Sanchez heb ik alleen gebruikt in 4-1-2-1-2 als RM maar dat was niet succesvol. Als ik hem als RW gebruikte in een custom formation vond ik hem ook niet spetterend. Xabi is een goeie middenvelder om de balans tussen aanval en verdediging te behouden. Kaka is ook erg goed, niet super snel maar geweldige controle en blijft goed aan de bal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Sánchez, Özil (CM), Xabi (CM), Kaka (CM).
Moet ook nog even ideeën opdoen voor systeem.
Ja, maar ik ben verliefd op de aanval. Heb pas BPL gehad, Bundesliga en Serie A, wil nu wat anders.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:00 schreef Rijst het volgende:
BBVA teams zijn slecht. Vooral de verdediging.
Ik ga Reyes proberen, lekker cheap en redelijke stats.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef ThadCastle het volgende:
Walxie ik zou eerst Reyes op RW proberen, hoor veel goeie dingen over hem. En hij is cheap!
Dankjewel! Ziet er leuk uit, kan ik zelfs nog een Frans teampje er naast maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:02 schreef Thorb het volgende:
http://futhead.com/12/squad/384415 zoiets zou je kunnen doen, wel beetje standaard maar dat maakt opzich niet uit
Je kan idd ook hybrid zouals rijst zegt.
Balchanquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand nog tips voor mijn MLS bronzen middenveld. heb nu Watson-Zavarise-Diop.
Zavarise heb ik ook. Watson heb ik als reserve, Diop nooit van gehoord eigenlijk, zal m eens opzoeken in FUThead.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En wie zou ik er dan uit moeten halen?
Valt best wel mee is ook de meest scorende middenvelder in mijn team. Verder kan ik balchan niet vindenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zavarise heb ik ook. Watson heb ik als reserve, Diop nooit van gehoord eigenlijk, zal m eens opzoeken in FUThead.
edit : 56 pace, te traag voor mij![]()
Zusiquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand nog tips voor mijn MLS bronzen middenveld. heb nu Watson-Zavarise-Diop.
http://futhead.com/12/player/8422quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Valt best wel mee is ook de meest scorende middenvelder in mijn team. Verder kan ik balchan niet vinden
Pacequote:Op vrijdag 6 april 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/player/8422
Een held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |