Oke, ik was 2minuten geleden op IF Huntelaar aan het bieden maar werd op het laatst overboden, ik dacht misschien ben jij hetquote:
Ik mis de tijden van FUT11 zonder happy hours en player packs in het weekend (dus dure consumables)quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Uiteraard, EA wilt de laatste cent er uit persen.
En straks tijdens de TOTY weken ook weer volop happy hours.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ze hebben daar trouwens ook al Pino buitengepest
Pino is toch zelf gestopt, omdat zijn hart het niet meer aan kon na al die rages ?:')quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pino is toch zelf gestopt, omdat zijn hart het niet meer aan kon na al die rages ?:')
Wat is dat jockeyen precies, ik gebruik het wel maar ik weet eigenlijk niet wat het isquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
net een engels gozertje met een duits team () even flink over de zeik gekregen omdat ik blijkbaar aan het jockeyen was
en maar schelden, geniaal.
Ik denk dat geen hond in KLB het kan boeien wat er hier gebeurt... Of in SB's topic.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:03 schreef Toefjes het volgende:
Cool. die gast maakt het FUT topic nog legendarischer dan het al is3 dagen vrij
met L2 opstand houden blijkbaar. Maar ja, hoe moet ik dan verdedigen? B mashen? Vroeg ik ook aan hem, zegt ie: ''forget it, you're all noobs'' hij heeft dus geen valide argumentenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is dat jockeyen precies, ik gebruik het wel maar ik weet eigenlijk niet wat het is
En waarom zou dat verboden zijn dan?
Marktplaatsquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
Hee allemaal. Hebben jullie misschien tips waar ik het beste mijn ultimate team coins kan verkopen? Of zijn hier misschien mensen die ze willen kopen?
Was hij de hele tijd aan het containen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met L2 opstand houden blijkbaar. Maar ja, hoe moet ik dan verdedigen? B mashen? Vroeg ik ook aan hem, zegt ie: ''forget it, you're all noobs'' hij heeft dus geen valide argumenten
nee ik blijkbaar. Geen idee wat hij dan aan het doen was maar boeit mequote:Op vrijdag 6 april 2012 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was hij de hele tijd aan het containen?
Containen FTWquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was hij de hele tijd aan het containen?
Had die toch niet weg gegeven...quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft iemand nog die ene dude verslagen die een IF Thiago Silva beloofde aan degene die van hem kon winnen?
Ik stond er ook van te kijken. Ach, zo kun je nog eens contact met elkaar blijven houdenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:12 schreef Rijst het volgende:
Wtf Stoereboii heeft alleen HIER een banIk wist niet eens dat dat kon./
Bedoel je daarmee je eigen productie of die van Huntelaar?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken. Ach, zo kun je nog eens contact met elkaar blijven houden
Ik ga de PS3 maar eens opstarten. Kijken of Robben op links en TIF Kagawa op rechts een goed effect heeft op de productie van Klaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |