Is dat dan bovengemiddeld? Heb er al 3 trouwensquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt al 2 bans achter de rug hier en je bent er pas
Dit gaat 'm niet worden stoere booiiiiii
Dat is absurd ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dat dan bovengemiddeld? Heb er al 3 trouwens
Wij zijn erg vriendelijk over het algemeenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nja als je ziet hoe ze me in dat topic behandelen ga je zelf toch ook niet vrendelijk doen?
quote:
Normaliter welquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wij zijn erg vriendelijk over het algemeen
Jammer joh, wie weet wel van een leuk meisje die dacht: hé die stoere boyboooooiiii lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:51 schreef stoereboii het volgende:
Yvonne rijd jij ook in een daewoo matiz dat je je zo aangevallen voelt ofzo?hb trouwens 2 PMS maar kan er niet heen
Netsplitter zegt dat het topic dagelijks rood is aan tr'squote:
Tja sommige figuren snappen het niet helemaal en hebben een andere aanpak nodig helaas...quote:
Nee hoor, pino0 is nog wel eens grappigquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Netsplitter zegt dat het topic dagelijks rood is aan tr's, ze hebben daar trouwens ook al Pino buitengepest
doe eens normaal, je bent tenslotte admin...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer joh, wie weet wel van een leuk meisje die dacht: hé die stoere boyboooooiiii lijkt me wel wat.
Helaas!
Zonder jou waren die TR's niet nodigquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Netsplitter zegt dat het topic dagelijks rood is aan tr's, ze hebben daar trouwens ook al Pino buitengepest
Ik doe normaal, nu jij nogquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
doe eens normaal, je bent tenslotte admin...
not gonna happenquote:
Het is zijn 11 jarige broertje denk ik...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef laucas het volgende:
Vooral blijven reageren op deze 14-jarige troll
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is zijn 11 jarige broertje denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |