Hoe lang denk je dat je topic nog overleeft zonder slotje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hee maar jou en vandermar mag ik wel hoor
Blijkbaar lang genoegquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat je topic nog overleeft zonder slotje?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:53 schreef stoereboii het volgende:
Wat een dwazen helden op FIFA ultimate teamje moet hier simpelweg maar eens naar dat topic gaan, op 6 maanden hebben ze al meer topics dan wow (
)
en het is ook enkel maar ruzie best gezellig en slechts 1 procent van de mijn Posts gaat over het eigenlijke ondetwerp, je kan naar het topic gaan als je in m'n postgeschiedenis kijkt
een heeft er zelfs de allernieuwste daewoo matiz!!!! Hij heeft ook Ronaldo in z'n team echt respect voor die gast
Jouw UIquote:
Persoonlijk vind ik jouw OP provocerender dan mijn legitieme vraag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Blijkbaar lang genoegtrouwens Tr omdat je "provoceert" zoals ik dat blijkbaar doe bij jullie, autist
Huh?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, als je verliest krijg je 1 punt___
Maar ouwe baas, wat is nou het punt van dit topic?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga nu niet ontkennen dat je dat hebt gezegd
Dat jullie allemaal zolderkamerautistjes zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar ouwe baas, wat is nou het punt van dit topic?
Niet echt klachtwaardig imo. Je hoeft niet in het topic te komenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat jullie allemaal zolderkamerautistjes zijn
Okquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet echt klachtwaardig imo. Je hoeft niet in het topic te komenDeed je vrijwillig.
Maar vdm, wij zijn de enige die hij wel aardig vindtquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Klacht is ongegrond!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Okquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Klacht is ongegrond!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ik heb nog geen bijschriften op mijn rabobank rekening gezienquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar vdm, wij zijn de enige die hij wel aardig vindt
Ga dat daar vertellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:53 schreef stoereboii het volgende:
Wat een dwazen op FIFA ultimate teamje moet hier simpelweg maar eens naar dat topic gaan, op 6 maanden hebben ze al meer topics dan wow
en het is ook enkel maar ruzie en slechts 1 procent van de Posts gaat over het eigenlijke ondetwerp, je kan naar het topic gaan als je in m'n postgeschiedenis kijkt
een heeft er zelfs de allernieuwste daewoo matiz!!!! Hij heeft ook Ronaldo in z'n team echt respect voor die gast
Oh, hij is bij jullie dus net zo vervelend als hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Kan iemand dit topic niet sluiten?
Het is heel simpel. Toen stoereboii zich meldde bij het FUT topic gedroeg hij zich als een debiel en iedereen had gelijk een hekel aan hem. We hebben hem toen een 2e kans gegeven maar uiteindelijk kwam het weer op hetzelfde neer. Inmiddels heeft hij al 10-20x een nieuwe kans gekregen maar het is gewoon een draaideur crimineeltje.
OH DAT KUN JE NIET WANT JE HEBT DAAR EEN BAN TE PAKKENquote:
Kan ik niet want heb een maandban voor die reeks, m'n dm en Pm werken trouwens niet meer, wil je daar aub eens naar kijken?quote:
Neequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan ik niet want heb een maandban voor die reeks, m'n dm en Pm werken trouwens niet meer, wil je daar aub eens naar kijken?
Dat is dan adminquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
OH DAT KUN JE NIET WANT JE HEBT DAAR EEN BAN TE PAKKEN
Je hebt al 2 bans achter de rug hier en je bent er pasquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan ik niet want heb een maandban voor die reeks, m'n dm en Pm werken trouwens niet meer, wil je daar aub eens naar kijken?
Is dat dan bovengemiddeld? Heb er al 3 trouwensquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt al 2 bans achter de rug hier en je bent er pas
Dit gaat 'm niet worden stoere booiiiiii
Dat is absurd ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dat dan bovengemiddeld? Heb er al 3 trouwens
Wij zijn erg vriendelijk over het algemeenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nja als je ziet hoe ze me in dat topic behandelen ga je zelf toch ook niet vrendelijk doen?
quote:
Normaliter welquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wij zijn erg vriendelijk over het algemeen
Jammer joh, wie weet wel van een leuk meisje die dacht: hé die stoere boyboooooiiii lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:51 schreef stoereboii het volgende:
Yvonne rijd jij ook in een daewoo matiz dat je je zo aangevallen voelt ofzo?hb trouwens 2 PMS maar kan er niet heen
Netsplitter zegt dat het topic dagelijks rood is aan tr'squote:
Tja sommige figuren snappen het niet helemaal en hebben een andere aanpak nodig helaas...quote:
Nee hoor, pino0 is nog wel eens grappigquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Netsplitter zegt dat het topic dagelijks rood is aan tr's, ze hebben daar trouwens ook al Pino buitengepest
doe eens normaal, je bent tenslotte admin...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer joh, wie weet wel van een leuk meisje die dacht: hé die stoere boyboooooiiii lijkt me wel wat.
Helaas!
Zonder jou waren die TR's niet nodigquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Netsplitter zegt dat het topic dagelijks rood is aan tr's, ze hebben daar trouwens ook al Pino buitengepest
Ik doe normaal, nu jij nogquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
doe eens normaal, je bent tenslotte admin...
not gonna happenquote:
Het is zijn 11 jarige broertje denk ik...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef laucas het volgende:
Vooral blijven reageren op deze 14-jarige troll
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is zijn 11 jarige broertje denk ik...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Maar ja, hij wilt toch vervelend blijven doen op deze manier. Via het FUT-Topic kan het niet meer, via DM en PM ook niet. Denk dat bij een slotje menig gevloek te horen zal zijn op een zolderkamertje in België....
dit is juist grappigquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Maar ja, hij wilt toch vervelend blijven doen op deze manier. Via het FUT-Topic kan het niet meer, via DM en PM ook niet. Denk dat bij een slotje menig gevloek te horen zal zijn op een zolderkamertje in België....
Zou het? Misschien zit hij wel in het keldertje van Marc D.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Ach zolang het hier blijft vind ik het niet erg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Nee die is verkocht groetjensquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:21 schreef Rijst het volgende:
Hey Stoereboiii, heb je Fernando Torres nog? Ik wil hem wel overnemen voor een vriendenprijs.
Vind het al een aardig saai topic geworden na nog geen 3 volle pagina'squote:Op vrijdag 6 april 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Yvonne is echt een eindbazin
Mij aan m'n account teruggeholpen én dit!
Kunnen niet overal spamkonten zitten op em op 396 topics te krijgen hequote:Op vrijdag 6 april 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het al een aardig saai topic geworden na nog geen 3 volle pagina's
Heb je een DM gestuurd. Kun je deze even beantwoorden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kunnen niet overal spamkonten zitten op em op 396 topics te krijgen he
Jij rijdt een dewoe maties!11einz!!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het al een aardig saai topic geworden na nog geen 3 volle pagina's
En 14 jarigen een fietsquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij rijdt een dewoe maties!11einz!!!
Ik zat er ook al aan te denken ja..quote:
Je bent zelf 14 kneusjequote:Op vrijdag 6 april 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken ja..
Jij rijdt lekker droog in de winter terwijl die belg als een sneeuwpop aankomt op z'n bestemming
Ja, en wist je dat de waarde van een CR7 gelijk is aan een half jaar zakgeld van een gemiddeld Belgisch kind? Nu hebben Belgische kinderen van gescheiden ouders geluk, want die krijgen 2 keer zakgeldquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken ja..
Jij rijdt lekker droog in de winter terwijl die belg als een sneeuwpop aankomt op z'n bestemming
nog meer geluk dat ie 2 vaders heeft dan, want mannen verdienen gemiddeld wat meer dan vrouwen toch? nog meer zakgeld voor 'm dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en wist je dat de waarde van een CR7 gelijk is aan een half jaar zakgeld van een gemiddeld Belgisch kind? Nu hebben Belgische kinderen van gescheiden ouders geluk, want die krijgen 2 keer zakgeld
En ruzie over de omgangsregeling en alles: "ik wil m niet" de ander: "ik ook niet, jij zag m het eerst!" etc etcquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog meer geluk dat ie 2 vaders heeft dan, want mannen verdienen gemiddeld wat meer dan vrouwen toch? nog meer zakgeld voor 'm dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |