Hoe lang denk je dat je topic nog overleeft zonder slotje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hee maar jou en vandermar mag ik wel hoor
Blijkbaar lang genoegquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat je topic nog overleeft zonder slotje?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:53 schreef stoereboii het volgende:
Wat een dwazen helden op FIFA ultimate teamje moet hier simpelweg maar eens naar dat topic gaan, op 6 maanden hebben ze al meer topics dan wow (
)
en het is ook enkel maar ruzie best gezellig en slechts 1 procent van de mijn Posts gaat over het eigenlijke ondetwerp, je kan naar het topic gaan als je in m'n postgeschiedenis kijkt
een heeft er zelfs de allernieuwste daewoo matiz!!!! Hij heeft ook Ronaldo in z'n team echt respect voor die gast
Jouw UIquote:
Persoonlijk vind ik jouw OP provocerender dan mijn legitieme vraag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Blijkbaar lang genoegtrouwens Tr omdat je "provoceert" zoals ik dat blijkbaar doe bij jullie, autist
Huh?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, als je verliest krijg je 1 punt___
Maar ouwe baas, wat is nou het punt van dit topic?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga nu niet ontkennen dat je dat hebt gezegd
Dat jullie allemaal zolderkamerautistjes zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar ouwe baas, wat is nou het punt van dit topic?
Niet echt klachtwaardig imo. Je hoeft niet in het topic te komenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat jullie allemaal zolderkamerautistjes zijn
Okquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet echt klachtwaardig imo. Je hoeft niet in het topic te komenDeed je vrijwillig.
Maar vdm, wij zijn de enige die hij wel aardig vindtquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Klacht is ongegrond!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Okquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Klacht is ongegrond!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ik heb nog geen bijschriften op mijn rabobank rekening gezienquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar vdm, wij zijn de enige die hij wel aardig vindt
Ga dat daar vertellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:53 schreef stoereboii het volgende:
Wat een dwazen op FIFA ultimate teamje moet hier simpelweg maar eens naar dat topic gaan, op 6 maanden hebben ze al meer topics dan wow
en het is ook enkel maar ruzie en slechts 1 procent van de Posts gaat over het eigenlijke ondetwerp, je kan naar het topic gaan als je in m'n postgeschiedenis kijkt
een heeft er zelfs de allernieuwste daewoo matiz!!!! Hij heeft ook Ronaldo in z'n team echt respect voor die gast
Oh, hij is bij jullie dus net zo vervelend als hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Kan iemand dit topic niet sluiten?
Het is heel simpel. Toen stoereboii zich meldde bij het FUT topic gedroeg hij zich als een debiel en iedereen had gelijk een hekel aan hem. We hebben hem toen een 2e kans gegeven maar uiteindelijk kwam het weer op hetzelfde neer. Inmiddels heeft hij al 10-20x een nieuwe kans gekregen maar het is gewoon een draaideur crimineeltje.
OH DAT KUN JE NIET WANT JE HEBT DAAR EEN BAN TE PAKKENquote:
Kan ik niet want heb een maandban voor die reeks, m'n dm en Pm werken trouwens niet meer, wil je daar aub eens naar kijken?quote:
Neequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan ik niet want heb een maandban voor die reeks, m'n dm en Pm werken trouwens niet meer, wil je daar aub eens naar kijken?
Dat is dan adminquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
OH DAT KUN JE NIET WANT JE HEBT DAAR EEN BAN TE PAKKEN
Je hebt al 2 bans achter de rug hier en je bent er pasquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan ik niet want heb een maandban voor die reeks, m'n dm en Pm werken trouwens niet meer, wil je daar aub eens naar kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |