twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 05-04-2012 om 22:59:01Hier mijn FUT 12 team op #ps3 Nog steeds bezig om te perfectioneren #addicted / iemand nog een goeie tip voor munten? http://t.co/3vJ1zfvn
reageer retweet
Allemaal inderdaad. Lekkere chemistry ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:42 schreef DutchSL het volgende:
Pieters met Naldosowieso 4 verdedigers met high attacking work rate volgens mij.
héél misschien kom ik vanavond wel clubben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja even leuk clubben weer joh
-GJE (Headset)
-Quel
-Mmootje
-GekkeZuiden
-DutchSL
-Marcie
Wie heeft er allemaal headset of skype?
Ik heb een headset, maar ligt bij familiequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja even leuk clubben weer joh
-GJE (Headset)
-Quel
-Mmootje
-GekkeZuiden
-DutchSL
-Marcie
Wie heeft er allemaal headset of skype?
Ligt eraan hoe ruim je zit qua budget. Hij is erg goed, maar de NIF is ook al een beestquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:41 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ervaring met IF donk? Is hij het waard om te halen, wanneer je zijn nif al hebt?
Zou leuk zijn mengquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
héél misschien kom ik vanavond wel clubben.
4-3-1-2 toch? Met oranje formatie pakt ie dan denk ik 7 of 8, maar geen 9 helaas.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Ok, mijn voorhoede in mijn Del Piero team gaat worden:
Miccoli - Rossi
IF Del Piero
Miccoli moet ik nog halen, maar in deze formatie gaat die steeds net iets duurder dan ik hem wil terwijl die in andere formaties wel goedkoper te halen is.
Pakt hij gewoon 9 chemistry met een oranje formatie of zou hij dan twee sterke links moeten krijgen (wat dus niet kan met Rossi) ?
Je kan hem aanpassenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:50 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil een nieuwe prof maken, een st kan dat, of moet ik eerst mijjn cb verwijderen?
Ja, 4-3-1-2.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
4-3-1-2 toch? Met oranje formatie pakt ie dan denk ik 7 of 8, maar geen 9 helaas.
Hoef je niet voor voor te verwijderen gewoon naar prof bewerken en dan verdediger veranderen naar spitsquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:50 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil een nieuwe prof maken, een st kan dat, of moet ik eerst mijjn cb verwijderen?
Mij maakt 't niet uit ik kan ook CDM of CB staan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We spelen 41212
------ Mmootje - Quel
-------- GJE
GekkeZuiden DutchSL
----- Marcie
Zoiets?
Als voorhoede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |