Hoe zet je iets er op voor 150 bin?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Netjes, ik haal nooit 1500c pack, omdat ik daar misschien net winst uit haal, maar meestal verlies en bij 400c pack haal ik meestal er 3x zoveel winst uit(Ik zet alles erop voor 150 BIN)
Cheat enginequote:
Ik zet lang niet alles erop voor 150 BIN, de contracten en training kaarten en de meeste spelers niet. Alleen de fitness en de knee/head healing (de andere healing kaarten kunnen wel voor 200 BIN) Die van 1500 koop ik eigenlijk alleen als ik weet dat ik er de komende uren niet ben, het duurt te lang om alles te verkopen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Netjes, ik haal nooit 1500c pack, omdat ik daar misschien net winst uit haal, maar meestal verlies en bij 400c pack haal ik meestal er 3x zoveel winst uit(Ik zet alles erop voor 150 BIN)
Rijstkwal?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
3x raden wie zijn neefje fucking irritant is op het moment
Vip asshole?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
3x raden wie zijn neefje fucking irritant is op het moment
Ik ookquote:
Ik zet 3attr, moreel, manager contracten, tenues. Eigenlijk alles behalve speler, (squad) fitness en spelers contracten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zet lang niet alles erop voor 150 BIN, de contracten en training kaarten en de meeste spelers niet. Alleen de fitness en de knee/head healing (de andere healing kaarten kunnen wel voor 200 BIN) Die van 1500 koop ik eigenlijk alleen als ik weet dat ik er de komende uren niet ben, het duurt te lang om alles te verkopen.
Meeste healing kaarten verkoop ik voor 350/400cquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zet lang niet alles erop voor 150 BIN, de contracten en training kaarten en de meeste spelers niet. Alleen de fitness en de knee/head healing (de andere healing kaarten kunnen wel voor 200 BIN) Die van 1500 koop ik eigenlijk alleen als ik weet dat ik er de komende uren niet ben, het duurt te lang om alles te verkopen.
Zelfs met chemistry zou ditquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand snapt niethelemaal hoe chem werkt
[ afbeelding ]
Nee mn vorige tegenstander. Maar als je nou Pirlo en Nesta naar links doet, Toulalan naast Cazorla. Dat scheelt een heel stuk al.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zelfs met chemistry zou ditzijn, Luisao én Nesta. Daartegen kun je zelfs met van Nistelrooij gaan pace abusen.
Is dit weer van Pieters?
3attr, manager contracten, tenues. verder de rest voor 200 BIN zetten en als die mislukken er ook voor 150 erop zetten. Tenzij je dingen voor 400c erop kan zetten zoals armhealing bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef marcie216 het volgende:
Hmm cheat engine is dus erg handig?
Binnenkort maar is downloaden, en voor 150 raak je dan de spelerscontracten kwijt?
Wat nog meer voor 150 erop?
Bij jou zeker?quote:
Speel je op de ps3? En worden manager contracten wel voor 150 verkocht?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
3attr, manager contracten, tenues. verder de rest voor 200 BIN zetten en als die mislukken er ook voor 150 erop zetten. Tenzij je dingen voor 400c erop kan zetten zoals armhealing bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |