Kon ik je zo al vertellen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:56 schreef DutchSL het volgende:
Nou dat 4-3-1-2 Del Piero team is echt totaal waardeloos, nog veel slechter dan mijn Franse 4-3-1-2 wat ik ooit. Dit ligt mij totaal niet. Twee wedstrijden: 1x kansloos verloren van iemand waarvan ik zeker weet dat ik hem makkelijk verslagen had met mijn goede teams en 1x gelijkspel 2-0 voorsprong weggeven (vrije trap van Del Piero en toevalstreffer van Miccoli) door dat Adebayor 2x rechtdoor zich dwars dor mijn verdediging naar de goal kan beuken. Veel meer balbezet maar kan totaal geen kansen creëren en bij balverlies ligt alles gelijk open. Bah.
Verkopen die hap, dan maar geen Del Piero
Ja dat kan. Moet je even kijken bij pro bewerken misschien en anders bij je fifa profiel?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:15 schreef x1N2ition het volgende:
Is het mogelijk om je Virtuele Prof te verwijderen? Zo ja, hoe?
In het hoofdmenu van je console naar setting->memory gaan, de fifa bestanden opzoeken, en uit dat lijstje moet je "Personal Settings" verwijderen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:15 schreef x1N2ition het volgende:
Is het mogelijk om je Virtuele Prof te verwijderen? Zo ja, hoe?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
Er is iets mis met mijn pc. Ben aantal dagen geleden op wat verkeerde sites geweest (nee geen sexsites) sindsdien doet firefox traag met scrollen enzo. Weet er iemand een goedeGRATIS scanner? Spybot heb ik al geprobeerd maar werkte niet.
Verwijder eens heel je geschiedenis, al je bestanden, cookies etc.quote:
En nu is ie lekker eigen doelpunten aan het maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel tegen een kneus die na 12 minuten maar gaat hooghouden met z'n keeper. Bij 0-2 achter. Eerst een tijdje niet gereageerd, toen de bal afgepakt, gescoord en zelf achterin rond gaan spelen.Toen weer gescoord en nu reageer ik niet meer, want hij is aan het hooghouden met z'n keeper.
lol er zijn inderdaad virussen die lijken op virusscans maar deze is echt best fucking goed.quote:
Had ik gister ook tegen iemand, na 8-0 in de 65e minuut vond hij het genoeg en ging hij eigengoals makenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En nu is ie lekker eigen doelpunten aan het maken.
TOEFJESquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 'm een berichtje gestuurd met "Ik hoop dat '78 (uit z'n naam) niet je geboortejaar is.."
straksquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
RIJSTBAL RIJSTBAL RIJSTBAl probeer Ad-Aware eensch.
Is aangekondigd door Fifa zelf van 7-8 PM in London in NY, dus tussen 8 en 9 hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:22 schreef Tafelhengst het volgende:
Is er niet normaal Happy Hour van 7 tot 9 op vrijdag? Of ligt t aan mij.
Het is gelukt, bedankt!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
In het hoofdmenu van je console naar setting->memory gaan, de fifa bestanden opzoeken, en uit dat lijstje moet je "Personal Settings" verwijderen.
Wel daarna weer al je instellingen aanpassen
Had ik zonet ook tegen iemand, hij Messi, Villa Alves, IF Ramos en nog heel wat degelijke spelers. 5 minuten ingame gaat hij wisselen, Ronaldo, Robben en Thiago Silva erinquote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |