60. Best normaal... Maar ook High/High workrates.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk dat ie een 90K waard word, wel veel defense voor een ST trouwens.
Spits waar je dus niks aan hebt...quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
60. Best normaal... Maar ook High/High workrates.
Ik speelde vanmiddag met Huntelaar in de spits, en die hing ook allemaal rond op mijn middenveld... Redelijk onhandig. Die heeft Medium/Medium.quote:
Ja precies, zelfde heb ik met Tevez en Rooney. Ken hun workrates niet maar die hangen bij mij ook altijd overal rond op de positie waar ik ze nodig heb na.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag met Huntelaar in de spits, en die hing ook allemaal rond op mijn middenveld... Redelijk onhandig. Die heeft Medium/Medium.
Ja. voor een spits die het alleen van zijn doeltreffendheid moet hebben is het vreselijk klunzig dat hij vooral níet in het strafschopgebied looptquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag met Huntelaar in de spits, en die hing ook allemaal rond op mijn middenveld... Redelijk onhandig. Die heeft Medium/Medium.
High/High beidenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja precies, zelfde heb ik met Tevez en Rooney. Ken hun workrates niet maar die hangen bij mij ook altijd overal rond op de positie waar ik ze nodig heb na.
Ik heb met geen van beiden in FUT gespeeld maar wel vaak in H2H, en daar heb ik er ook gewoon last van. Opzich zijn het prima spitsen maar door hun positionering heb je er gewoon niks aan ... zondequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
High/High beiden![]()
Storend inderdaad.
Deze Fifa nog niet met Rooney gespeeld. Veel te duur, veel te veel goede alternatieven in BPL.
Ook wel weer een beetje overdreven. Het is gewoon wat onhandiger soms.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb met geen van beiden in FUT gespeeld maar wel vaak in H2H, en daar heb ik er ook gewoon last van. Opzich zijn het prima spitsen maar door hun positionering heb je er gewoon niks aan ... zonde
Lukakuquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
High/High beiden![]()
Storend inderdaad.
Deze Fifa nog niet met Rooney gespeeld. Veel te duur, veel te veel goede alternatieven in BPL.
Ik las nu pas dat topicquote:
Ik ben nog steeds niet goed, maar ik heb geen last meer van de Agbons, en krijg amper meer sweaty goals tegenquote:
Newcastle heeft lange tijd geen nummer 9 meer gehad, althans een goede. Ze durfden niemand dat shirt nog te geven, maar hij maakt het meer dan waarquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:08 schreef Thorb het volgende:
Ik heb de laatste 2 dagen meer last van Defoe's die alles erin koppen bij de tweede paal dan van Agbon.
Cissé trouwens 2-0, die gozer is behoorlijk in vorm.
Heerlijke aanval met Ba, Cissé en Ben Arfa. Leuke ploeg dit jaar, scheelt ook dat Barton nu weg is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:11 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Newcastle heeft lange tijd geen nummer 9 meer gehad, althans een goede. Ze durfden niemand dat shirt nog te geven, maar hij maakt het meer dan waar
ad aware volgens mijquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
Er is iets mis met mijn pc. Ben aantal dagen geleden op wat verkeerde sites geweest (nee geen sexsites) sindsdien doet firefox traag met scrollen enzo. Weet er iemand een goedeGRATIS scanner? Spybot heb ik al geprobeerd maar werkte niet.
microsoft security essentialsquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
Er is iets mis met mijn pc. Ben aantal dagen geleden op wat verkeerde sites geweest (nee geen sexsites) sindsdien doet firefox traag met scrollen enzo. Weet er iemand een goedeGRATIS scanner? Spybot heb ik al geprobeerd maar werkte niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |