quote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef Chai het volgende:
Wanneer kreeg ze borstjes dan Silentalarm?
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef Silentalarm het volgende:
Als het een hartslag heeft ben ik al dik tevreden.
quote:
Nou...quote:
BrauNquote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Zosk het volgende:
Trouwens; BrauN
laatste bezoek: 1007 dagen, 16 uur geleden.
Je weet dat hij daarna Beauregard was?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Zosk het volgende:
Trouwens; BrauN
laatste bezoek: 1007 dagen, 16 uur geleden.
Oh ik zou haar best voor een keertje doen hoor. Ik heb ook wel eens met haar gezoend.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
Maar als je heel eerlijk bent SilentAlarm. Zou je iets met haar willen?
Oh nee, ik ben ook een tijdje "AFK" geweestquote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet dat hij daarna Beauregard was?
Waarom lijkt het je verschrikkelijk?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ik zou haar best voor een keertje doen hoor. Ik heb ook wel eens met haar gezoend.
Maar in de zin van een relatie nooit, lijkt me verschrikkelijk.
Dat heb je gewoon met sommige types denk ik, die zijn leuk om van alles mee te doen behalve een relatie mee hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom lijkt het je verschrikkelijk?
Jongens en meisjes kunnen ook geen vrienden zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 15:50 schreef Fascination het volgende:
Hoe vaak hoor je wel niet dat een jongen verliefd wordt op het meisje waarmee hij bevriend is.
Sowieso worden ze nooit bevriend met meisjes waar ze het niet ook op kunnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:50 schreef Fascination het volgende:
Hoe vaak hoor je wel niet dat een jongen verliefd wordt op het meisje waarmee hij bevriend is.
Ik word nu al gek van dr als ik haar 3 dagen achter elkaar zie. Stel je voor als ik een relatie met haar zou hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom lijkt het je verschrikkelijk?
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik word nu al gek van dr als ik haar 3 dagen achter elkaar zie. Stel je voor als ik een relatie met haar zou hebben
Hoe vaak hoor je wel niet dat een jongen verliefd wordt en daarna bevriend?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:50 schreef Fascination het volgende:
Dat denk ik ook, ja. Beetje treurig wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso worden ze nooit bevriend met meisjes waar ze het niet ook op kunnen.
Haha, dat snap ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:51 schreef Sinosappel het volgende:
Dit soort uitspraken doen me altijd twijfelen aan mijn vriendschappen met mannen...
Is nog steeds een vriendschap toch. Als ik lesbisch zou zijn zou ik het btw ook wel op mijn bff kunnen, maar zou er geen relatie mee kunnen hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:51 schreef Sinosappel het volgende:
Dit soort uitspraken doen me altijd twijfelen aan mijn vriendschappen met mannen...
brugklas ofzo? Ik moet eerlijk zeggen dat ik de exacte datum vergeten ben.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:50 schreef Chai het volgende:
Silentalarm je negeert mijn vraag uit de OP.
Andersom heeft het er helemaal niets mee te maken, wel grappig.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ja. Beetje treurig wel.
Zo kan het ook inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef Mozy het volgende:
Ik ben bevriend met een meisje die het heel goed op mij zou kunnen.
Heb haar gefriendzoned.
Dat is niet waar. Als ze lekkere vriendinnen hebben is er ook heel wat mogelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso worden ze nooit bevriend met meisjes waar ze het niet ook op kunnen.
Ja, nee. Ik kies mijn vrieden niet uit op of ik het erop zou kunnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Is nog steeds een vriendschap toch. Als ik lesbisch zou zijn zou ik het btw ook wel op mijn bff kunnen, maar zou er geen relatie mee kunnen hebben.
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Had jij niet dat 'Mensen die "waar we.." in SC-titels doen' oid topic geopend, Chai? Ik kan het mis hebben.
Ik zou het ook op Chai's bff kunnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Is nog steeds een vriendschap toch. Als ik lesbisch zou zijn zou ik het btw ook wel op mijn bff kunnen, maar zou er geen relatie mee kunnen hebben.
Ik heb haar er ook niet op uitgekozen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, nee. Ik kies mijn vrieden niet uit op of ik het erop zou kunnen.
Heb genoeg vrienden waar ik er niet aan zou moeten denken
Omdat je fysiek met haar vriendinnen wil.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Even he. Voor de mannen, waarom vriendschap met een meid waar je niet fysiek mee wil? Snap ik niet.
omdat ze lekkere vriendinnen heeft die ze allemaal aan je voorsteltquote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Even he. Voor de mannen, waarom vriendschap met een meid waar je niet fysiek mee wil? Snap ik niet.
Niet fysiek mee willen is iets anders dan het niet hoeven.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Zelfs dat vind ik nog geen reden om met een lelijk meisje bevriend te zijn, geen idee maar dat kan ik gewoon niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:54 schreef n8n het volgende:
[..]
omdat ze lekkere vriendinnen heeft die ze allemaal aan je voorstelt
Zou wel zwaar zijn als je dat gelijk ook moet bij iedereen waarbij je dat wilt.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Niet fysiek mee willen is iets anders dan het niet hoeven.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou wel zwaar zijn als je dat gelijk ook moet bij iedereen waarbij je dat wilt.
lelijke meisjes is niet te doen, genoeg niet lelijke meiden waar mn fallus niet perse in hoeftquote:Op donderdag 5 april 2012 15:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik nog geen reden om met een lelijk meisje bevriend te zijn, geen idee maar dat kan ik gewoon niet.
Kan de vriendschap nog steeds van hoge kwaliteit zijn toch.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn vertrouwen in mannen weer volledig weg.
kan alleen zo snel gaan als het er toch al niet wasquote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
Dat maak je jezelf wijs ja. Maar je kan het er wel op.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef remi1986 het volgende:
Bullshit, ik ga al jaren om met meiden waarmee ik verder niks wil. Gaat prima!
True.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef n8n het volgende:
[..]
kan alleen zo snel gaan als het er toch al niet was
Heb je lekkere vriendinnen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
sommige vrouwen kunnen heel lekker kokenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maak je jezelf wijs ja. Maar je kan het er wel op.
Ja, maar jij woont in Emmen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef remi1986 het volgende:
Bullshit, ik ga al jaren om met meiden waarmee ik verder niks wil. Gaat prima!
Het er op kunnen staat er los van.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
watskeburt?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
quote:
Ik snap niet waarom je geen vrienden zou willen zijn met iemand die je fysiek niet hoeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan de vriendschap nog steeds van hoge kwaliteit zijn toch.
Penis.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je geen vrienden zou willen zijn met iemand die je fysiek niet hoeft.
Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken.
Ik zou het best willen, maar tot op heden nog nooit gelukt. Vaak kies je types uit waar je op valt en dan wil je uiteindelijk meer.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je geen vrienden zou willen zijn met iemand die je fysiek niet hoeft.
Nee, ik ook niet. Ik kies mn vriendinnen daar ook helemaal niet op uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En je vrienden?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ik kies mn vriendinnen daar ook helemaal niet op uit.
Ik vind dit juist andersom.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef n8n het volgende:
vind vrouwen ook wel chill als vrienden mannen zijn vaak zo simpel
Vrouwelijke vrienden bedoelde ik.quote:
Omdat je met Chai bent. Maar hoe zou het zijn als je dat niet was geweest?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef Mozy het volgende:
Ik ben bevriend met een meisje die het heel goed op mij zou kunnen.
Heb haar gefriendzoned.
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:00 schreef n8n het volgende:
Zit toch vaak met een groep mensen waar een bepaald gemiddelde de maatstaaf is qua lelijkheid
Ik bedoelde de mannelijke.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwelijke vrienden bedoelde ik.
Oh, nou die heb ik niet echt, maar nee ik zou niet naar uiterlijk kijken.quote:
Dank u voor deze informatie.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Mozy het volgende:
Een van de enige redenen dat mensen elkaar opzoeken is om voort te kunnen planten en het nageslacht veilig te stellen. Je bent biologisch geprogrammeerd om relaties te onderhouden met mensen waar je je aangetrokken tot voelt. Omdat dan de kans toeneemt dat je ( nog meer) nageslacht krijgt met een zo breed mogelijk aspect aan genen.
Moet je met lelijkere vrouwen omgaan.quote:
Dat sowieso toch. Je gaat toch geen lelijke chicks als vriendinnen kiezenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Twijfelachtig.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nou die heb ik niet echt, maar nee ik zou niet naar uiterlijk kijken.
dat was mijn punt zojuistquote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Mozy het volgende:
Een van de enige redenen dat mensen elkaar opzoeken is om voort te kunnen planten en het nageslacht veilig te stellen. Je bent biologisch geprogrammeerd om relaties te onderhouden met mensen waar je je aangetrokken tot voelt. Omdat dan de kans toeneemt dat je ( nog meer) nageslacht krijgt met een zo breed mogelijk aspect aan genen.
Dat kan ook gewoon prima. Als de vriendschap echter lang genoeg voortduurt en ze is niet bepaald onooglijk dan gaat er vroeg of laat meer meespelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Mozy het volgende:
Waarom? Als het alleen om vrienschap gaat en er verder toch niks gaat gebeuren?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Tis ms oppervlakkig maar fysiek niet aantrekkelijk is weinig tot geen interesse.
Juistquote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon prima. Als de vriendschap echter lang genoeg voortduurt en ze is niet bepaald onooglijk dan gaat er vroeg of laat meer meespelen.
lelijke mannen ook niet daar word je ook mee gezienquote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat sowieso toch. Je gaat toch geen lelijke chicks als vriendinnen kiezen.
Penis.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom? Als het alleen om vrienschap gaat en er verder toch niks gaat gebeuren?
Of is de insteek altijd dat je hoopt op meer?
Ook. Ik ben in elk opzicht beter dan haar huidige vriend( geeft ze zelf toe) maar ik moet wel HEEL geil zijn om daar een trucje op te kunnenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Omdat je met Chai bent. Maar hoe zou het zijn als je dat niet was geweest?
Bij aantrekkelijke vrouwen wel, dat is man eigen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh de meestal verkies ik de meisjes met enige vorm van iq wel boven de domme meisjes. Ook als ze iets lelijker zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je met lelijkere vrouwen omgaan.
Ik ben juist helemaal niet simpel, iig qua kennis en interesses dan.
En je gaat geen vriendschap aan met vrouwen die je niet aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij aantrekkelijke vrouwen wel, dat is man eigen.
Ow het is gewoon roadkill bedoel je. ja dan houdt het op.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Mozy het volgende:
Ook. Ik ben in elk opzicht beter dan haar huidige vriend( geeft ze zelf toe) maar ik moet wel HEEL geil zijn om daar een trucje op te kunnen
Ja je hebt dus verschillende vormen van IQ. Meisjes hebben misschien wel een hoog IQ dat ze uni kunnen enzo, maar niet per se een grote algemene kennis.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh de meestal verkies ik de meisjes met enige vorm van iq wel boven de domme meisjes. Ook als ze iets lelijker zijn.
Gewoon geen interesse dan. Ws te maken met dat laatste.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb ook niet altijd behoefte aan relaties met seks erbij allesquote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En je gaat geen vriendschap aan met vrouwen die je niet aantrekkelijk vindt.
Oftewel er zit altijd meer achter
Ik zou persoonlijk niet bevriend raken met een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind. Maar ik word ook niet bevriend met de insteek dat ik er meer uit wil, dat komt gewoon op een gegeven moment. Daar is gewoon niet omheen te draaien, of misschien heel lastig.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En je gaat geen vriendschap aan met vrouwen die je niet aantrekkelijk vindt.
Oftewel er zit altijd meer achter
Echt triest wel eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon geen interesse dan. Ws te maken met dat laatste.
Ja dat heb ikquote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je hebt dus verschillende vormen van IQ. Meisjes hebben misschien wel een hoog IQ dat ze uni kunnen enzo, maar niet per se een grote algemene kennis.
Ga geen namen noemen alles ze woont nu toch in Den Haag 2 deuren naast mijquote:
Geloof maar niet dat de mannelijke vrienden die jij hebt niet zo naar jou kijken, als jij er een beetje lekker uit ziet.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Geloof maar niet dat de mannelijke vrienden die jij hebt niet zo naar jou kijken, als jij er een beetje lekker uit ziet.
Ik heb liever het tweede. Ik vind het leuk als je gewoon een leuk gesprek met meisjes kan hebben en als je merkt dat ze over bepaalde dingen nadenken en dat ze een eigen mening hebben. En dan hoeven ze inderdaad geen hoge opleiding te doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je hebt dus verschillende vormen van IQ. Meisjes hebben misschien wel een hoog IQ dat ze uni kunnen enzo, maar niet per se een grote algemene kennis.
So be it. Ken geen mannen die anders denken eerlijk gezegd.quote:
Wie bedoel je dan?quote:
Is dat ook in Drenthe?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef remi1986 het volgende:
Maar Fas en Sinos, wanneer komen jullie nou Zwientje tikken in de modder
Okequote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
So be it. Ken geen mannen die anders denken eerlijk gezegd.
Vrouwen die lelijke vrienden hebben zijn er heel veel denk ik, en voor al die mannen geld hetzelfde als wat net is uitgelegd.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef n8n het volgende:
Hebben de vrouwen wel lelijke vrienden dan hoe werkt dat?
Omdat een slimmere wederhelft de kans op gezond nageslacht verhoogd.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh de meestal verkies ik de meisjes met enige vorm van iq wel boven de domme meisjes. Ook als ze iets lelijker zijn.
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke
Brb even al mijn vriendschappen met mannen beindigen
Dan snap ik wat je bedoelt dat meisjes eerder simpel lijken denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb liever het tweede. Ik vind het leuk als je gewoon een leuk gesprek met meisjes kan hebben en als je merkt dat ze over bepaalde dingen nadenken en dat ze een eigen mening hebben. En dan hoeven ze inderdaad geen hoge opleiding te doen.
Waar zit 'm de aanstellerij in dan? De vrouwen die hierover zeuren of de mannen die stiekem hun platonische vriendinnen willen neuken?quote:
Dit dusquote:Op donderdag 5 april 2012 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik matig mezelf juist hier vergeleken met irl.
Grappig dat juist altijd beweert wordt dat meisjes altijd vrienden worden met lelijkere meisjes omgaan om zelf beter af te steken.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:08 schreef Cher- het volgende:
Ik ga vriendschappen met super lelijke mensen sowieso niet aan omdat ik me dan ga schamen als ik met deze mensen ergens heen moet als in uitgaan enzo. Het klinkt arrogant, kinderachtig en trollol maar ik meen het we'll. Je wil toch ook geen lelijke vriend?
goed punt dit doet vrijwel iedereen op zekere hoogte want het zijn altijd lelijke mensen zonder vrienden.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:08 schreef Cher- het volgende:
Ik ga vriendschappen met super lelijke mensen sowieso niet aan omdat ik me dan ga schamen als ik met deze mensen ergens heen moet als in uitgaan enzo. Het klinkt arrogant, kinderachtig en trollol maar ik meen het we'll. Je wil toch ook geen lelijke vriend?
Ik heb alles. Een heel hoog IQ en een zeer goed ontwikkelde algemene kennis.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is echt een enorm debiele theorie.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Grappig dat juist altijd beweert wordt dat meisjes altijd vrienden worden met lelijkere meisjes omgaan om zelf beter af te steken.
Stel je aan zeg. Je bent er zelf bij toch...quote:Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke
Brb even al mijn vriendschappen met mannen beindigen
toch werkt het welquote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is echt een enorm debiele theorie.
en een enorme penis en dito bankrekening uiteraard niet te vergeten.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb alles. Een heel hoog IQ en een zeer goed ontwikkelde algemene kennis.
Klopt. Het is eerder het zoeken van een gelijke qua uiterlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is echt een enorm debiele theorie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee bij mij werkt dat echt niet zo. Bij jou we'll?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Grappig dat juist altijd beweert wordt dat meisjes altijd vrienden worden met lelijkere meisjes omgaan om zelf beter af te steken.
Dat is vaak we'll zo of de lelijke mensen vinden elkaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef n8n het volgende:
[..]
goed punt dit doet vrijwel iedereen op zekere hoogte want het zijn altijd lelijke mensen zonder vrienden.
Meen het wel een beetje.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:08 schreef Cher- het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt. Het is eerder het zoeken van een gelijke qua uiterlijk.Ja dat zei een vriendin ook tegen mij. Je gaat met de mensen om die een beetje gelijk zijn qua uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook een nare gedachte, hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Meen het wel een beetje.
Tis ergens wel een compliment I guess en bij sommigen kan ik me er echt gewoon niks bij voorstellen dat ze mij zouden willenmaar eigenlijk walg ik er van als ik zo bekeken zou worden door hun.
Klopt. Het is niks anders dan oerinstinct. Maar daarom geeft het wel een fijn gevoel.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat een slimmere wederhelft de kans op gezond nageslacht verhoogd.
Domme vogels gaan ook gewoon dood.
Ik ben niet rijk. Helaas.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en een enorme penis en dito bankrekening uiteraard niet te vergeten.
Mij wel ook als ze lelijke schoenen aan hebben vind ik het al lamequote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]qua mannelijke vrienden boeit t mij geen kak.
damn wat zijn jullie allemaal bekrompen buiten Drenthequote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Maargoed, om me er even ongegeneerd in te mengen, ik ben het wel met Chai eens.
Je bent vrienden met mensen die jouw eigen persoonlijkheid en uiterlijk matchen.
Upperclass.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef n8n het volgende:
[..]
Mij wel ook als ze lelijke schoenen aan hebben vind ik het al lame
men is altijd op zoek naar gelijkenissen met zichzelf bij anderenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Je bent vrienden met mensen die jouw eigen persoonlijkheid en uiterlijk matchen.
Ja, of andersom natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
damn wat zijn jullie allemaal bekrompen buiten Drenthe
Dan zou ik met lelijke mensen omgaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef n8n het volgende:
[..]
men is altijd op zoek naar gelijkenissen met zichzelf bij anderen
Ik zou al sowieso niet een relatie kunnen hebben met veel meisjes in mijn directe omgeving omdat die echt zo dom zijn als het achtereind van een varken.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Klopt. Het is niks anders dan oerinstinct. Maar daarom geeft het wel een fijn gevoel.
Dat vind ik echt onzin. Dan heb je wel heel weinig zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:08 schreef Cher- het volgende:
Ik vind het behoorlijk naief om te denken dat dat niet zo zou zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het ook een nare gedachte, hoor.
Kloptquote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik met lelijke mensen omgaan.
Ja tuurlijk trek je naturally een beetje mensen aan die in dezelfde aantrekkelijkheidscategorie als jij passen...maar dit is wel triestquote:Op donderdag 5 april 2012 16:08 schreef Cher- het volgende:
Andersom is het niet goed omdat je niet aantrekkelijk gevonden word?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is best logisch ook. Als ik iemand zie die toffe kleding draagt vind ik diegene ook meteen interessanter dan mensen waarvan ik vind dat hun kleding er niet uitziet.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja dat zei een vriendin ook tegen mij. Je gaat met de mensen om die een beetje gelijk zijn qua uiterlijk.
Ik noem geen namen, dat vind ik geen stijl.quote:
Zal wel ja.quote:
Nee maar ik heb al eens eerder gehad dat mensen moesten lachen omdat ik met een lelijke nerd meid naar de stad ging in een tussenuur. En die mensen zijn vaak anders.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Dan heb je wel heel weinig zelfvertrouwen.
Ook al is het per definitie wel zo, het blijft een beetje vies.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naief om te denken dat dat niet zo zou zijn.
Maar nogmaals, het hoeft een normale vriendschap verder niet in de weg te staan, zolang de situaties er niet hachelijk op worden.
Je schamen om vrienden is wel wat infantiel.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk trek je naturally een beetje mensen aan die in dezelfde aantrekkelijkheidscategorie als jij passen...maar dit is wel triest
Nee tuurlijk ik wil geen lelijke vriend
Maar qua vriendschap, wat boeit het![]()
Als je je schaamt ben je zelf gewoon onzeker
Dan ben jij gewoon onzeker.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al eens eerder gehad dat mensen moesten lachen omdat ik met een lelijke nerd meid naar de stad ging in een tussenuur. En die mensen zijn vaak anders.
Huh?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Andersom is het niet goed omdat je niet aantrekkelijk gevonden word?
mooie editquote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al eens eerder gehad dat mensen moesten lachen omdat ik met een lelijke nerd meid naar de stad ging in een tussenuur. En die mensen zijn vaak anders.
Daarom moet je geen vriendschap sluiten met de mensen waarvoor je je kan gaan schamen. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je schamen om vrienden is wel wat infantiel.
Zonder namen te noemen, vind je het aanstellerij van de vrouwen die het een nare gedachte vinden of vind je het aanstellerij van de mannen die geen vrienden willen zijn met vrouwen die ze niet zouden hitten?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, dat vind ik geen stijl.
hahahhahahahahhaaaquote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Ow wacht, er is nu ineens een Chai en een Cher![]()
Dat is onhandig
Dat ligt dan aan jezelf inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Eigenlijk allebei wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zonder namen te noemen, vind je het aanstellerij van de vrouwen die het een nare gedachte vinden of vind je het aanstellerij van de mannen die geen vrienden willen zijn met vrouwen die ze niet zouden hitten?
Ik heb altijd al dezelfde UI, dus waarom herkennen mensen mij daar niet gewoon aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Ow wacht, er is nu ineens een Chai en een Cher![]()
Dat is onhandig
dejavu dit ..quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb altijd al dezelfde UI, dus waarom herkennen mensen mij daar niet gewoon aan.
als manvrienden je niet als lustobject. Genoeg vrouwen die dan ook gaan klagenquote:
Ik weet nooit of dit soort posts sarcastisch zijn.quote:
Ja I know, ik herken jou ook, alleen Cher nietquote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb altijd al dezelfde UI, dus waarom herkennen mensen mij daar niet gewoon aan.
Omdat andere mensen? Dat is wel weer lame thoquote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maar zou jij dus niet omgaan met iemand die een heel toffe persoonlijkheid heeft maar gewoon niet heel aantrekkelijk is?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Daarom moet je geen vriendschap sluiten met de mensen waarvoor je je kan gaan schamen. Probleem opgelost.
Het feit alleen al vind ik een normale vriendschap in de weg staan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naief om te denken dat dat niet zo zou zijn.
Maar nogmaals, het hoeft een normale vriendschap verder niet in de weg te staan, zolang de situaties er niet hachelijk op worden.
Als er meer dan drie ha's in staan lees ik dat soort posts nooitquote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet nooit of dit soort posts sarcastisch zijn.
Ik ben het met je eens dat je eerder naar hetzelfde soort mensen toe trekt. Maar ik heb ook één vriend die op zijn zachtst gezegd iets minder aantrekkelijk is, en ook iets minder goed met meisjes. En ook nog best raar danst. En dan zie ik mensen ook wel eens lachen. Maar dat doet me vrij weinig eerlijk gezegd. Hij is een vriend van me, en ik kan verschrikkelijk met hem lachen, en als een meisje mij leuk vind, verandert dat echt niet omdat ik met hem loop.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat zielig voor hem.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je eerder naar hetzelfde soort mensen toe trekt. Maar ik heb ook één vriend die op zijn zachtst gezegd iets minder aantrekkelijk is, en ook iets minder goed met meisjes. En ook nog best raar danst. En dan zie ik mensen ook wel eens lachen. Maar dat doet me vrij weinig eerlijk gezegd. Hij is een vriend van me, en ik kan verschrikkelijk met hem lachen, en als een meisje mij leuk vind, verandert dat echt niet omdat ik met hem loop.
De drie H's, denk erom.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als er meer dan drie ha's in staan lees ik dat soort posts nooit
Oh, zo. Zou kunnen, weet ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef n8n het volgende:
[..]
als manvrienden je niet als lustobject. Genoeg vrouwen die dan ook gaan klagen
Ken jij die vrouwen irl?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef n8n het volgende:
[..]
als manvrienden je niet als lustobject. Genoeg vrouwen die dan ook gaan klagen
Je hebt echt lelijk en niet heel aantrekkelijk. Ik heb ook een vriendin die niet super knap is maar waar ik we'll mee omga. Ik heb het over echt lelijke nerd mensen met hele rare uiterlijke kenmerken zoals veel acne ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar zou jij dus niet omgaan met iemand die een heel toffe persoonlijkheid heeft maar gewoon niet heel aantrekkelijk is?
Mja ergens kan ik je goed begrijpen hoor, je wil een vriendschap op basis van gelijkheid. Dus dat hij dezelfde verwachting heeft als jij. Met naief bedoel ik: je weet toch wel hoe de natuur werkt?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
Het feit alleen al vind ik een normale vriendschap in de weg staan.
Waarom val ik niet gewoon op vrouwenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
weet vrijwel zeker dat ik vrouwen gefriendzoned hebquote:
Ik denk eigenlijk dat ik we'll op vrouwen val trouwens.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom val ik niet gewoon op vrouwen
Zeg het me Fas
Dat is iets totaal anders?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef n8n het volgende:
[..]
weet vrijwel zeker dat ik vrouwen gefriendzoned heb
goede vriendschapquote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ik heb inderdaad wel eens een beetje medelijden met hem.
Zo jammer, ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom val ik niet gewoon op vrouwen
Zeg het me Fas
Er zijn vrouwen die blijven vragen of je ze aantrekkelijk vind ook al heb ik niet op basis daarvan besloten vrienden met ze te zijn. Is altijd een strikvraagquote:
Ik ben gewoon mezelf.quote:p/13s.gif[/img] Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Olep het volgende:
Mensen die zich laten beinvloeden door de mening van zijn of haar omgeving.
Jammer wel.
Net alsof iedereen dat niet een beetje doet.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Olep het volgende:
Iemand die zich laten beinvloeden door de mening van zijn of haar omgeving.
Jammer wel.
Gezonde mensen doen dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Net alsof iedereen dat niet een beetje doet.
Dat heet cultuurquote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Net alsof iedereen dat niet een beetje doet.
No shit. Ik was 3 uur weg, en we zijn 4 topics verder.quote:
Ja daarom. Ik denk dat ik het vervelend vind omdat het dus gewoon niet mogelijk is om gelijkwaardige vriendschappen met mannen te hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mja ergens kan ik je goed begrijpen hoor, je wil een vriendschap op basis van gelijkheid. Dus dat hij dezelfde verwachting heeft als jij. Met naief bedoel ik: je weet toch wel hoe de natuur werkt?
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
No shit. Ik was 3 uur weg, en we zijn 4 topics verder..
Onzin. Niet-autisten hechten waarde aan de mening van de mensen om hen heen.quote:
Gezonde mensen houden rekening met anderen, maar laten zich niet beinvloeden door anderenquote:
Nooit?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gezonde mensen houden rekening met anderen, maar laten zich niet beinvloeden door anderen
wil niet elke vrouw die ik niet lelijk vind neukenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik denk dat ik het vervelend vind omdat het dus gewoon niet mogelijk is om gelijkwaardige vriendschappen met mannen te hebben.
Ik wist niet dat de natuur zo werkte dat mannen alleen vriendschappen konden sluiten met vrouwen die ze zouden willen neuken, nee.
Onzin. Invloed is er altijd.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gezonde mensen houden rekening met anderen, maar laten zich niet beinvloeden door anderen
Ik heb me nog nooit laten beïnvloedenquote:
Preciesquote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef n8n het volgende:
[..]
wil niet elke vrouw die ik niet lelijk vind neuken
vanaf je geboorte doe je niks anders dan je laten beïnvloeden door anderenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vast niet bewust nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit laten beïnvloeden
My man.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nooit alcohol gedronken?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok, dat kan uiteraard. Maar dat maakt jou toch niet gezonder ten opzichte van iemand die dat wel eens laat doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ach joh dat slaat nergens op. Dat zeggen die mannen op fok omdat ze zelf gewoon iedere meid willen neuken. Ik ben al 3 jaar bevriend met een leuke jongen en hij heeft nog nooit iets raars tegen me gezegd als in de versiersfeer en het voelt als broer en zus terwijl hij veel meiden hosselt. Behalve dat hij soms zegt je bent mooi, leuk maar dat zeggen vriendinnen ook we'll eens. Hoort bij vriendschappen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik denk dat ik het vervelend vind omdat het dus gewoon niet mogelijk is om gelijkwaardige vriendschappen met mannen te hebben.
Ik wist niet dat de natuur zo werkte dat mannen alleen vriendschappen konden sluiten met vrouwen die ze zouden willen neuken, nee.
Noem het eens dan en maak dan eens het verschil tussen rekening houden met en beinvloeden door.quote:
Om het op iemand te kunnen hoef je er ook niet de hele tijd op een neukachtige manier naar te kijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ach joh dat slaat nergens op. Dat zeggen die mannen op fok omdat ze zelf gewoon iedere meid willen neuken. Ik ben al 3 jaar bevriend met een leuke jongen en hij heeft nog nooit iets raars tegen me gezegd als in de versiersfeer en het voelt als broer en zus terwijl hij veel meiden hosselt. Behalve dat hij soms zegt je bent mooi, leuk maar dat zeggen vriendinnen ook we'll eens. Hoort bij vriendschappen.
Het is onzin, vriendschappen tussen man en vrouw kunnen sowieso we'll. Niet iedereen kijkt op de neukachtige manier naar je.
nee, want had het zelf ook .. dejavu met gisteren of eergisteren, toen zei ik ook dat ik hun steeds door elkaar haal (maar dan alleen naamgebaseerd)quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet nooit of dit soort posts sarcastisch zijn.
Geen zin in.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noem het eens dan en maak dan eens het verschil tussen rekening houden met en beinvloeden door.
Dat geldt niet voor iedereen zo hoor. Sommige mannen denken zo, andere bedenken zich dat ze het op jou zouden kunnen en bedenken meteen daarna dat Ajax vanavond voetbalt en doen er verder nooit iets mee, wellicht omdat er nog een andere vrouw is die ze nóg liever zouden neuken. Intussen kunnen jullie gewoon een leuke vriendschap hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
Ja blabla Freudiaans gelul.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:24 schreef n8n het volgende:
[..]
vanaf je geboorte doe je niks anders dan je laten beïnvloeden door anderen
quote:
esthetische waarden je karakter je normen en waarden welk fruit je lekker vind alles waar je (onbewust) een mening over hebt is ergens door beïnvloedquote:Op donderdag 5 april 2012 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noem het eens dan en maak dan eens het verschil tussen rekening houden met en beinvloeden door.
Zo dacht ik er dus ook over maar blijkbaar zit ik foutquote:Op donderdag 5 april 2012 16:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ach joh dat slaat nergens op. Dat zeggen die mannen op fok omdat ze zelf gewoon iedere meid willen neuken. Ik ben al 3 jaar bevriend met een leuke jongen en hij heeft nog nooit iets raars tegen me gezegd als in de versiersfeer en het voelt als broer en zus terwijl hij veel meiden hosselt. Behalve dat hij soms zegt je bent mooi, leuk maar dat zeggen vriendinnen ook we'll eens. Hoort bij vriendschappen.
Het is onzin, vriendschappen tussen man en vrouw kunnen sowieso we'll. Niet iedereen kijkt op de neukachtige manier naar je.
Rekening houden met en beïnvloeden komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Rekening houden met en beïnvloeden komt op hetzelfde neer.
Je zit echt niet fout. Het kan gerust. Het zijn alleen de zogenaamde mannen op fok die het zo goed weten maar mannen op fok zijn vaak afwijkend. Hecht er niet veel waarde aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo dacht ik er dus ook over maar blijkbaar zit ik fout
Maar je hebt wel een punt eigenlijk, mannen op FOK!
Ongezien de tyfus met je FOK! bullshit.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Autisme wordt dat ook wel genoemd.
Iets waar je je niet bewust van bent kan er nog steeds wel zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja blabla Freudiaans gelul.
Dat is niet hetgeen wat ik nu bedoel, ik heb het over maatschappelijke druk
[..]
Dus niet, want hoe kan ik me nou bewust zijn van iets onbewusts?
dat is niet waarquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Rekening houden met en beïnvloeden komt op hetzelfde neer.
Jij hebt nog nooit gehad dat je geen zin had om iets te doen, en vervolgens bent overgehaald door een vriend?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je bedenken dat je het best op een vriend/vriendin van je zou kunnen is iets anders dan uberhaubt geen vriendschappen aangaan met mensen waar je het niet op zou kunnenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen zo hoor. Sommige mannen denken zo, andere bedenken zich dat ze het op jou zouden kunnen en bedenken meteen daarna dat Ajax vanavond voetbalt en doen er verder nooit iets mee, wellicht omdat er nog een andere vrouw is die ze nóg liever zouden neuken. Intussen kunnen jullie gewoon een leuke vriendschap hebben.
Ik heb het idee dat we het niet meer over hetzelfde hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef n8n het volgende:
[..]
esthetische waarden je karakter je normen en waarden welk fruit je lekker vind alles waar je (onbewust) een mening over hebt is ergens door beïnvloed
Dat soort gedrag komt wel significant veel vaker voor bij mensen met een stoornis in het autistisch spectrum.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Olep het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus met je FOK! bullshit.
Je hoeft de discussie niet aan te gaan maar ga niet als een klein pubertje het autist argument gebruiken.
wat versta jij in deze zin onder beïnvloeden dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we het niet meer over hetzelfde hebben
Hmm goed punt.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gehad dat je geen zin had om iets te doen, en vervolgens bent overgehaald door een vriend?
Welk soort gedrag?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort gedrag komt wel significant veel vaker voor bij mensen met een stoornis in het autistisch spectrum.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je zit echt niet fout. Het kan gerust. Het zijn alleen de zogenaamde mannen op fok die het zo goed weten maar mannen op fok zijn vaak afwijkend. Hecht er niet veel waarde aan.
Dat gebeurt wel eens, maar niet vaakquote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gehad dat je geen zin had om iets te doen, en vervolgens bent overgehaald door een vriend?
Dat laatste is dan ook een extreme variant ja. Zo 'erg' is het heus niet bij alle mannen hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
Je bedenken dat je het best op een vriend/vriendin van je zou kunnen is iets anders dan uberhaubt geen vriendschappen aangaan met mensen waar je het niet op zou kunnen
Dafuq?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Dankje voor de gezonde relativering Cher
Ik bedoelde beïnvloeden in de zin dat anderen mensen bepalen wat jij wel of niet leuk vindt en dat je je consistent aanpast aan de wil van anderen en jezelf dus veranderd naar iets wat je eigenlijk niet bentquote:Op donderdag 5 april 2012 16:28 schreef n8n het volgende:
[..]
wat versta jij in deze zin onder beïnvloeden dan?
Sowieso.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Afzetten/niets aantrekken van de omgeving.
In elke relatie tussen een man en een vrouw is er sprake van de man ie wel een trucje zou kunnen op de vrouw. Dat betekend niet dat ze dat altijd willen en er alleen maar aan denken. Maar als de situatie zo is dat het kan, zouden ze het doen. Cher kan wel dat gaan ontkennen, maar dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen zo hoor. Sommige mannen denken zo, andere bedenken zich dat ze het op jou zouden kunnen en bedenken meteen daarna dat Ajax vanavond voetbalt en doen er verder nooit iets mee, wellicht omdat er nog een andere vrouw is die ze nóg liever zouden neuken. Intussen kunnen jullie gewoon een leuke vriendschap hebben.
Nee, rekening houden met je omgeving is logisch.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
ook dat gedrag komt omdat je daartoe beïnvloed bent. Tis allemaal niet zo moeilijkquote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh bij mij gebeurt dat regelmatig. Dan zit ik lekker op de bank en heb ik geen zin. Maar als een vriend mij dan beïnvloedt met goede argumenten om mee te gaan, ga ik vaak wel mee. En meestal ben ik achteraf blij dat ik mee ging.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel eens, maar niet vaakAls ik geen zin heb interesseert het me echt niet wat een anders probeert
Dat kwam Sinos even goed uit, die 'relativering' van Cher dat dit alleen voor mannen op Fok zou gelden.quote:
Dat waren jouw woorden, maar ik wist het precieze citaat niet meer.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, rekening houden met je omgeving is logisch.
Je moet het wel nuanceren.
Rot op Chaiquote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja omdat je er niet goed in kunt integreren door je beperking.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:30 schreef n8n het volgende:
[..]
ook dat gedrag komt omdat je daartoe beïnvloed bent. Tis allemaal niet zo moeilijk
quote:
constant en nooit zijn uiterste, iedereen zit ergens in het grijze gebied dat veel omvangrijker isquote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik bedoelde beïnvloeden in de zin dat anderen mensen bepalen wat jij wel of niet leuk vindt en dat je je consistent aanpast aan de wil van anderen en jezelf dus veranderd naar iets wat je eigenlijk niet bent
Nou als ik het hier moet geloven wel dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook een extreme variant ja. Zo 'erg' is het heus niet bij alle mannen hoor.
Zulke mannen worden vaak hommo genoemd.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik had het tegen die ene van de frontpage.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Rot op Chai
Dat is echt niet hetgeen wat ik nu bedoel.
Afzetten en niets aantrekken van de omgeving zijn sowieso al twee totaal verschillende dingen.
Ik bedoelde dat ik geen fuck geef wat mensen over mij denken.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat waren jouw woorden, maar ik wist het precieze citaat niet meer.
Het is net hoe je het definieert denk ik. In principe betekend 'rekening houden met' iets anders doen dan normaal vanwege een ander persoon. Als die persoon er dus niet geweest was, had je iets anders gedaan dan je nu doet, en ben je dus beïnvloed.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij heb je wel een punt SA met dat rekening houden met vrijwel overeenkomt met beinvloeden door.
Projecteer je eigen lustgevoelens niet op alle mannen gaarne. Ik ga het digitaal vragen aan hem en jullie krijgen binnenkort een printscreentje als bewijs dat het we'll meevalt en onzin is. Daar ga ik vanuit dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
In elke relatie tussen een man en een vrouw is er sprake van de man ie wel een trucje zou kunnen op de vrouw. Dat betekend niet dat ze dat altijd willen en er alleen maar aan denken. Maar als de situatie zo is dat het kan, zouden ze het doen. Cher kan wel dat gaan ontkennen, maar dat is gewoon zo.
Je kan tegen je instinct in gaan, maar een mens zonder instincten moet nog geboren worden.
Er zijn toch ook gewoon mannen hier die een vrouw / vriendin hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo dacht ik er dus ook over maar blijkbaar zit ik fout
Maar je hebt wel een punt eigenlijk, mannen op FOK!
Dit is exact mijn punt. Tevens voeg ik eraan toe: Als die vriendschap maar lang genoeg voortduurt, zal die 'drang' van de man om de vrouw te neuken alleen maar groter worden. Vooropgesteld dat het geen trainwreck is.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Mozy het volgende:
In elke relatie tussen een man en een vrouw is er sprake van de man ie wel een trucje zou kunnen op de vrouw. Dat betekend niet dat ze dat altijd willen en er alleen maar aan denken. Maar als de situatie zo is dat het kan, zouden ze het doen. Cher kan wel dat gaan ontkennen, maar dat is gewoon zo.
Je kan tegen je instinct in gaan, maar een mens zonder instincten moet nog geboren worden.
vaker is het dat je bepaalde kwaliteiten wilt van anderen die dat gedrag nalevenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja omdat je er niet goed in kunt integreren door je beperking.
Schat, FOK! en werkelijkheid gewoon gescheiden houden ... is het allerbestequote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou als ik het hier moet geloven wel dus.
Lees het topic er nog ff op na
Projecteer je eigen lustgevoelens niet op alle mannen gaarne. Projecteer je eigen lustgevoelens niet op alle mannen gaarne. Projecteer je eigen lustgevoelens niet op alle mannen gaarne. Projecteer je eigen lustgevoelens niet op alle mannen gaarne. Projecteer je eigen lustgevoelens niet op alle mannen gaarne.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is exact mijn punt. Tevens voeg ik eraan toe: Als die vriendschap maar lang genoeg voortduurt, zal die 'drang' van de man om de vrouw te neuken alleen maar groter worden. Vooropgesteld dat het geen trainwreck is.
Ja dat bedoelde ik dus. Dat komt ook vaker voor bij mensen met een stoornis in het autistisch spectrum dan bij normale mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik geen fuck geef wat mensen over mij denken.
Echter heb ik nooit gezegd dat ik mij niets aantrek van de omgeving.
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is net hoe je het definieert denk ik. In principe betekend 'rekening houden met' iets anders doen dan normaal vanwege een ander persoon. Als die persoon er dus niet geweest was, had je iets anders gedaan dan je nu doet, en ben je dus beïnvloed.
die krijg ik vaak naar mn hoofd geslingerdquote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zulke mannen worden vaak hommo genoemd.
Kom op joh, nu even zelf relativeren aub.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
Nou als ik het hier moet geloven wel dus.
Lees het topic er nog ff op na
Dus ik ben een autist omdat ik mij de mening van andere mensen niet aantrek.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus. Dat komt ook vaker voor bij mensen met een stoornis in het autistisch spectrum dan bij normale mensen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Olep het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bedenken dat je het best op een vriend/vriendin van je zou kunnen is iets anders dan uberhaubt geen vriendschappen aangaan met mensen waar je het niet op zou kunnen
Het kan niet dat je er geen fuck om geeft over wat mensen van je denken. Je hersenen werken zo dat je er altijd, geen uitzonderingen, wat om geeftquote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Olep het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus. Dat komt ook vaker voor bij mensen met een stoornis in het autistisch spectrum dan bij normale mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |