Kan de vriendschap nog steeds van hoge kwaliteit zijn toch.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn vertrouwen in mannen weer volledig weg.
kan alleen zo snel gaan als het er toch al niet wasquote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
Dat maak je jezelf wijs ja. Maar je kan het er wel op.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef remi1986 het volgende:
Bullshit, ik ga al jaren om met meiden waarmee ik verder niks wil. Gaat prima!
True.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef n8n het volgende:
[..]
kan alleen zo snel gaan als het er toch al niet was
Heb je lekkere vriendinnen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
sommige vrouwen kunnen heel lekker kokenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maak je jezelf wijs ja. Maar je kan het er wel op.
Ja, maar jij woont in Emmen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef remi1986 het volgende:
Bullshit, ik ga al jaren om met meiden waarmee ik verder niks wil. Gaat prima!
Het er op kunnen staat er los van.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maak je jezelf wijs ja. Maar je kan het er wel op.
watskeburt?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
quote:
Ik snap niet waarom je geen vrienden zou willen zijn met iemand die je fysiek niet hoeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan de vriendschap nog steeds van hoge kwaliteit zijn toch.
Penis.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je geen vrienden zou willen zijn met iemand die je fysiek niet hoeft.
Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken.
Ik zou het best willen, maar tot op heden nog nooit gelukt. Vaak kies je types uit waar je op valt en dan wil je uiteindelijk meer.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je geen vrienden zou willen zijn met iemand die je fysiek niet hoeft.
Nee, ik ook niet. Ik kies mn vriendinnen daar ook helemaal niet op uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En je vrienden?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ik kies mn vriendinnen daar ook helemaal niet op uit.
Ik vind dit juist andersom.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef n8n het volgende:
vind vrouwen ook wel chill als vrienden mannen zijn vaak zo simpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |