Kan de vriendschap nog steeds van hoge kwaliteit zijn toch.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn vertrouwen in mannen weer volledig weg.
kan alleen zo snel gaan als het er toch al niet wasquote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
Dat maak je jezelf wijs ja. Maar je kan het er wel op.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef remi1986 het volgende:
Bullshit, ik ga al jaren om met meiden waarmee ik verder niks wil. Gaat prima!
True.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef n8n het volgende:
[..]
kan alleen zo snel gaan als het er toch al niet was
Heb je lekkere vriendinnen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
sommige vrouwen kunnen heel lekker kokenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maak je jezelf wijs ja. Maar je kan het er wel op.
Ja, maar jij woont in Emmen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef remi1986 het volgende:
Bullshit, ik ga al jaren om met meiden waarmee ik verder niks wil. Gaat prima!
Het er op kunnen staat er los van.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
watskeburt?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sinosappel het volgende:
quote:
Ik snap niet waarom je geen vrienden zou willen zijn met iemand die je fysiek niet hoeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan de vriendschap nog steeds van hoge kwaliteit zijn toch.
Penis.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je geen vrienden zou willen zijn met iemand die je fysiek niet hoeft.
Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken.
Ik zou het best willen, maar tot op heden nog nooit gelukt. Vaak kies je types uit waar je op valt en dan wil je uiteindelijk meer.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je geen vrienden zou willen zijn met iemand die je fysiek niet hoeft.
Nee, ik ook niet. Ik kies mn vriendinnen daar ook helemaal niet op uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En je vrienden?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ik kies mn vriendinnen daar ook helemaal niet op uit.
Ik vind dit juist andersom.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef n8n het volgende:
vind vrouwen ook wel chill als vrienden mannen zijn vaak zo simpel
Vrouwelijke vrienden bedoelde ik.quote:
Omdat je met Chai bent. Maar hoe zou het zijn als je dat niet was geweest?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef Mozy het volgende:
Ik ben bevriend met een meisje die het heel goed op mij zou kunnen.
Heb haar gefriendzoned.
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:00 schreef n8n het volgende:
Zit toch vaak met een groep mensen waar een bepaald gemiddelde de maatstaaf is qua lelijkheid
Ik bedoelde de mannelijke.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwelijke vrienden bedoelde ik.
Oh, nou die heb ik niet echt, maar nee ik zou niet naar uiterlijk kijken.quote:
Dank u voor deze informatie.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Mozy het volgende:
Een van de enige redenen dat mensen elkaar opzoeken is om voort te kunnen planten en het nageslacht veilig te stellen. Je bent biologisch geprogrammeerd om relaties te onderhouden met mensen waar je je aangetrokken tot voelt. Omdat dan de kans toeneemt dat je ( nog meer) nageslacht krijgt met een zo breed mogelijk aspect aan genen.
Moet je met lelijkere vrouwen omgaan.quote:
Dat sowieso toch. Je gaat toch geen lelijke chicks als vriendinnen kiezenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Twijfelachtig.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nou die heb ik niet echt, maar nee ik zou niet naar uiterlijk kijken.
dat was mijn punt zojuistquote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Mozy het volgende:
Een van de enige redenen dat mensen elkaar opzoeken is om voort te kunnen planten en het nageslacht veilig te stellen. Je bent biologisch geprogrammeerd om relaties te onderhouden met mensen waar je je aangetrokken tot voelt. Omdat dan de kans toeneemt dat je ( nog meer) nageslacht krijgt met een zo breed mogelijk aspect aan genen.
Dat kan ook gewoon prima. Als de vriendschap echter lang genoeg voortduurt en ze is niet bepaald onooglijk dan gaat er vroeg of laat meer meespelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Mozy het volgende:
Waarom? Als het alleen om vrienschap gaat en er verder toch niks gaat gebeuren?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Tis ms oppervlakkig maar fysiek niet aantrekkelijk is weinig tot geen interesse.
Juistquote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon prima. Als de vriendschap echter lang genoeg voortduurt en ze is niet bepaald onooglijk dan gaat er vroeg of laat meer meespelen.
lelijke mannen ook niet daar word je ook mee gezienquote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat sowieso toch. Je gaat toch geen lelijke chicks als vriendinnen kiezen.
Penis.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom? Als het alleen om vrienschap gaat en er verder toch niks gaat gebeuren?
Of is de insteek altijd dat je hoopt op meer?
Ook. Ik ben in elk opzicht beter dan haar huidige vriend( geeft ze zelf toe) maar ik moet wel HEEL geil zijn om daar een trucje op te kunnenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Omdat je met Chai bent. Maar hoe zou het zijn als je dat niet was geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |