Bij aantrekkelijke vrouwen wel, dat is man eigen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom? Als het alleen om vrienschap gaat en er verder toch niks gaat gebeuren?
Of is de insteek altijd dat je hoopt op meer?
Oh de meestal verkies ik de meisjes met enige vorm van iq wel boven de domme meisjes. Ook als ze iets lelijker zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je met lelijkere vrouwen omgaan.
Ik ben juist helemaal niet simpel, iig qua kennis en interesses dan.
En je gaat geen vriendschap aan met vrouwen die je niet aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij aantrekkelijke vrouwen wel, dat is man eigen.
Ow het is gewoon roadkill bedoel je. ja dan houdt het op.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Mozy het volgende:
Ook. Ik ben in elk opzicht beter dan haar huidige vriend( geeft ze zelf toe) maar ik moet wel HEEL geil zijn om daar een trucje op te kunnen
Ja je hebt dus verschillende vormen van IQ. Meisjes hebben misschien wel een hoog IQ dat ze uni kunnen enzo, maar niet per se een grote algemene kennis.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh de meestal verkies ik de meisjes met enige vorm van iq wel boven de domme meisjes. Ook als ze iets lelijker zijn.
Gewoon geen interesse dan. Ws te maken met dat laatste.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom? Als het alleen om vrienschap gaat en er verder toch niks gaat gebeuren?
Of is de insteek altijd dat je hoopt op meer?
Hoeft niet, heb ook niet altijd behoefte aan relaties met seks erbij allesquote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En je gaat geen vriendschap aan met vrouwen die je niet aantrekkelijk vindt.
Oftewel er zit altijd meer achter
Ik zou persoonlijk niet bevriend raken met een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind. Maar ik word ook niet bevriend met de insteek dat ik er meer uit wil, dat komt gewoon op een gegeven moment. Daar is gewoon niet omheen te draaien, of misschien heel lastig.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En je gaat geen vriendschap aan met vrouwen die je niet aantrekkelijk vindt.
Oftewel er zit altijd meer achter
Echt triest wel eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon geen interesse dan. Ws te maken met dat laatste.
Ja dat heb ikquote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je hebt dus verschillende vormen van IQ. Meisjes hebben misschien wel een hoog IQ dat ze uni kunnen enzo, maar niet per se een grote algemene kennis.
Ga geen namen noemen alles ze woont nu toch in Den Haag 2 deuren naast mijquote:
Geloof maar niet dat de mannelijke vrienden die jij hebt niet zo naar jou kijken, als jij er een beetje lekker uit ziet.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Geloof maar niet dat de mannelijke vrienden die jij hebt niet zo naar jou kijken, als jij er een beetje lekker uit ziet.
Ik heb liever het tweede. Ik vind het leuk als je gewoon een leuk gesprek met meisjes kan hebben en als je merkt dat ze over bepaalde dingen nadenken en dat ze een eigen mening hebben. En dan hoeven ze inderdaad geen hoge opleiding te doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je hebt dus verschillende vormen van IQ. Meisjes hebben misschien wel een hoog IQ dat ze uni kunnen enzo, maar niet per se een grote algemene kennis.
So be it. Ken geen mannen die anders denken eerlijk gezegd.quote:
Wie bedoel je dan?quote:
Is dat ook in Drenthe?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef remi1986 het volgende:
Maar Fas en Sinos, wanneer komen jullie nou Zwientje tikken in de modder
Okequote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
So be it. Ken geen mannen die anders denken eerlijk gezegd.
Vrouwen die lelijke vrienden hebben zijn er heel veel denk ik, en voor al die mannen geld hetzelfde als wat net is uitgelegd.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef n8n het volgende:
Hebben de vrouwen wel lelijke vrienden dan hoe werkt dat?
Omdat een slimmere wederhelft de kans op gezond nageslacht verhoogd.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh de meestal verkies ik de meisjes met enige vorm van iq wel boven de domme meisjes. Ook als ze iets lelijker zijn.
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke
Brb even al mijn vriendschappen met mannen beindigen
Dan snap ik wat je bedoelt dat meisjes eerder simpel lijken denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb liever het tweede. Ik vind het leuk als je gewoon een leuk gesprek met meisjes kan hebben en als je merkt dat ze over bepaalde dingen nadenken en dat ze een eigen mening hebben. En dan hoeven ze inderdaad geen hoge opleiding te doen.
Waar zit 'm de aanstellerij in dan? De vrouwen die hierover zeuren of de mannen die stiekem hun platonische vriendinnen willen neuken?quote:
Dit dusquote:Op donderdag 5 april 2012 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik matig mezelf juist hier vergeleken met irl.
Grappig dat juist altijd beweert wordt dat meisjes altijd vrienden worden met lelijkere meisjes omgaan om zelf beter af te steken.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:08 schreef Cher- het volgende:
Ik ga vriendschappen met super lelijke mensen sowieso niet aan omdat ik me dan ga schamen als ik met deze mensen ergens heen moet als in uitgaan enzo. Het klinkt arrogant, kinderachtig en trollol maar ik meen het we'll. Je wil toch ook geen lelijke vriend?
goed punt dit doet vrijwel iedereen op zekere hoogte want het zijn altijd lelijke mensen zonder vrienden.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:08 schreef Cher- het volgende:
Ik ga vriendschappen met super lelijke mensen sowieso niet aan omdat ik me dan ga schamen als ik met deze mensen ergens heen moet als in uitgaan enzo. Het klinkt arrogant, kinderachtig en trollol maar ik meen het we'll. Je wil toch ook geen lelijke vriend?
Ik heb alles. Een heel hoog IQ en een zeer goed ontwikkelde algemene kennis.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is echt een enorm debiele theorie.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Grappig dat juist altijd beweert wordt dat meisjes altijd vrienden worden met lelijkere meisjes omgaan om zelf beter af te steken.
Stel je aan zeg. Je bent er zelf bij toch...quote:Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke
Brb even al mijn vriendschappen met mannen beindigen
toch werkt het welquote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is echt een enorm debiele theorie.
en een enorme penis en dito bankrekening uiteraard niet te vergeten.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb alles. Een heel hoog IQ en een zeer goed ontwikkelde algemene kennis.
Klopt. Het is eerder het zoeken van een gelijke qua uiterlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is echt een enorm debiele theorie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee bij mij werkt dat echt niet zo. Bij jou we'll?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Grappig dat juist altijd beweert wordt dat meisjes altijd vrienden worden met lelijkere meisjes omgaan om zelf beter af te steken.
Dat is vaak we'll zo of de lelijke mensen vinden elkaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef n8n het volgende:
[..]
goed punt dit doet vrijwel iedereen op zekere hoogte want het zijn altijd lelijke mensen zonder vrienden.
Meen het wel een beetje.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:08 schreef Cher- het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt. Het is eerder het zoeken van een gelijke qua uiterlijk.Ja dat zei een vriendin ook tegen mij. Je gaat met de mensen om die een beetje gelijk zijn qua uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |