Bij aantrekkelijke vrouwen wel, dat is man eigen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom? Als het alleen om vrienschap gaat en er verder toch niks gaat gebeuren?
Of is de insteek altijd dat je hoopt op meer?
Oh de meestal verkies ik de meisjes met enige vorm van iq wel boven de domme meisjes. Ook als ze iets lelijker zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je met lelijkere vrouwen omgaan.
Ik ben juist helemaal niet simpel, iig qua kennis en interesses dan.
En je gaat geen vriendschap aan met vrouwen die je niet aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij aantrekkelijke vrouwen wel, dat is man eigen.
Ow het is gewoon roadkill bedoel je. ja dan houdt het op.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Mozy het volgende:
Ook. Ik ben in elk opzicht beter dan haar huidige vriend( geeft ze zelf toe) maar ik moet wel HEEL geil zijn om daar een trucje op te kunnen
Ja je hebt dus verschillende vormen van IQ. Meisjes hebben misschien wel een hoog IQ dat ze uni kunnen enzo, maar niet per se een grote algemene kennis.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh de meestal verkies ik de meisjes met enige vorm van iq wel boven de domme meisjes. Ook als ze iets lelijker zijn.
Gewoon geen interesse dan. Ws te maken met dat laatste.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom? Als het alleen om vrienschap gaat en er verder toch niks gaat gebeuren?
Of is de insteek altijd dat je hoopt op meer?
Hoeft niet, heb ook niet altijd behoefte aan relaties met seks erbij allesquote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En je gaat geen vriendschap aan met vrouwen die je niet aantrekkelijk vindt.
Oftewel er zit altijd meer achter
Ik zou persoonlijk niet bevriend raken met een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind. Maar ik word ook niet bevriend met de insteek dat ik er meer uit wil, dat komt gewoon op een gegeven moment. Daar is gewoon niet omheen te draaien, of misschien heel lastig.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En je gaat geen vriendschap aan met vrouwen die je niet aantrekkelijk vindt.
Oftewel er zit altijd meer achter
Echt triest wel eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon geen interesse dan. Ws te maken met dat laatste.
Ja dat heb ikquote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je hebt dus verschillende vormen van IQ. Meisjes hebben misschien wel een hoog IQ dat ze uni kunnen enzo, maar niet per se een grote algemene kennis.
Ga geen namen noemen alles ze woont nu toch in Den Haag 2 deuren naast mijquote:
Geloof maar niet dat de mannelijke vrienden die jij hebt niet zo naar jou kijken, als jij er een beetje lekker uit ziet.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Geloof maar niet dat de mannelijke vrienden die jij hebt niet zo naar jou kijken, als jij er een beetje lekker uit ziet.
Ik heb liever het tweede. Ik vind het leuk als je gewoon een leuk gesprek met meisjes kan hebben en als je merkt dat ze over bepaalde dingen nadenken en dat ze een eigen mening hebben. En dan hoeven ze inderdaad geen hoge opleiding te doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je hebt dus verschillende vormen van IQ. Meisjes hebben misschien wel een hoog IQ dat ze uni kunnen enzo, maar niet per se een grote algemene kennis.
So be it. Ken geen mannen die anders denken eerlijk gezegd.quote:
Wie bedoel je dan?quote:
Is dat ook in Drenthe?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef remi1986 het volgende:
Maar Fas en Sinos, wanneer komen jullie nou Zwientje tikken in de modder
Okequote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
So be it. Ken geen mannen die anders denken eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |