Daarom moet je geen vriendschap sluiten met de mensen waarvoor je je kan gaan schamen. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je schamen om vrienden is wel wat infantiel.
Zonder namen te noemen, vind je het aanstellerij van de vrouwen die het een nare gedachte vinden of vind je het aanstellerij van de mannen die geen vrienden willen zijn met vrouwen die ze niet zouden hitten?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, dat vind ik geen stijl.
hahahhahahahahhaaaquote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Ow wacht, er is nu ineens een Chai en een Cher![]()
Dat is onhandig
Dat ligt dan aan jezelf inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al eens eerder gehad dat mensen moesten lachen omdat ik met een lelijke nerd meid naar de stad ging in een tussenuur. En die mensen zijn vaak anders.
Eigenlijk allebei wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zonder namen te noemen, vind je het aanstellerij van de vrouwen die het een nare gedachte vinden of vind je het aanstellerij van de mannen die geen vrienden willen zijn met vrouwen die ze niet zouden hitten?
Ik heb altijd al dezelfde UI, dus waarom herkennen mensen mij daar niet gewoon aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Ow wacht, er is nu ineens een Chai en een Cher![]()
Dat is onhandig
dejavu dit ..quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb altijd al dezelfde UI, dus waarom herkennen mensen mij daar niet gewoon aan.
als manvrienden je niet als lustobject. Genoeg vrouwen die dan ook gaan klagenquote:
Ik weet nooit of dit soort posts sarcastisch zijn.quote:
Ja I know, ik herken jou ook, alleen Cher nietquote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb altijd al dezelfde UI, dus waarom herkennen mensen mij daar niet gewoon aan.
Omdat andere mensen? Dat is wel weer lame thoquote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al eens eerder gehad dat mensen moesten lachen omdat ik met een lelijke nerd meid naar de stad ging in een tussenuur. En die mensen zijn vaak anders.
Maar zou jij dus niet omgaan met iemand die een heel toffe persoonlijkheid heeft maar gewoon niet heel aantrekkelijk is?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Daarom moet je geen vriendschap sluiten met de mensen waarvoor je je kan gaan schamen. Probleem opgelost.
Het feit alleen al vind ik een normale vriendschap in de weg staan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naief om te denken dat dat niet zo zou zijn.
Maar nogmaals, het hoeft een normale vriendschap verder niet in de weg te staan, zolang de situaties er niet hachelijk op worden.
Als er meer dan drie ha's in staan lees ik dat soort posts nooitquote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet nooit of dit soort posts sarcastisch zijn.
Ik ben het met je eens dat je eerder naar hetzelfde soort mensen toe trekt. Maar ik heb ook één vriend die op zijn zachtst gezegd iets minder aantrekkelijk is, en ook iets minder goed met meisjes. En ook nog best raar danst. En dan zie ik mensen ook wel eens lachen. Maar dat doet me vrij weinig eerlijk gezegd. Hij is een vriend van me, en ik kan verschrikkelijk met hem lachen, en als een meisje mij leuk vind, verandert dat echt niet omdat ik met hem loop.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat zielig voor hem.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je eerder naar hetzelfde soort mensen toe trekt. Maar ik heb ook één vriend die op zijn zachtst gezegd iets minder aantrekkelijk is, en ook iets minder goed met meisjes. En ook nog best raar danst. En dan zie ik mensen ook wel eens lachen. Maar dat doet me vrij weinig eerlijk gezegd. Hij is een vriend van me, en ik kan verschrikkelijk met hem lachen, en als een meisje mij leuk vind, verandert dat echt niet omdat ik met hem loop.
De drie H's, denk erom.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als er meer dan drie ha's in staan lees ik dat soort posts nooit
Oh, zo. Zou kunnen, weet ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef n8n het volgende:
[..]
als manvrienden je niet als lustobject. Genoeg vrouwen die dan ook gaan klagen
Ken jij die vrouwen irl?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef n8n het volgende:
[..]
als manvrienden je niet als lustobject. Genoeg vrouwen die dan ook gaan klagen
Je hebt echt lelijk en niet heel aantrekkelijk. Ik heb ook een vriendin die niet super knap is maar waar ik we'll mee omga. Ik heb het over echt lelijke nerd mensen met hele rare uiterlijke kenmerken zoals veel acne ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar zou jij dus niet omgaan met iemand die een heel toffe persoonlijkheid heeft maar gewoon niet heel aantrekkelijk is?
Mja ergens kan ik je goed begrijpen hoor, je wil een vriendschap op basis van gelijkheid. Dus dat hij dezelfde verwachting heeft als jij. Met naief bedoel ik: je weet toch wel hoe de natuur werkt?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
Het feit alleen al vind ik een normale vriendschap in de weg staan.
Waarom val ik niet gewoon op vrouwenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het ook een nare gedachte, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |