Eigenlijk allebei wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zonder namen te noemen, vind je het aanstellerij van de vrouwen die het een nare gedachte vinden of vind je het aanstellerij van de mannen die geen vrienden willen zijn met vrouwen die ze niet zouden hitten?
Ik heb altijd al dezelfde UI, dus waarom herkennen mensen mij daar niet gewoon aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Ow wacht, er is nu ineens een Chai en een Cher![]()
Dat is onhandig
dejavu dit ..quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb altijd al dezelfde UI, dus waarom herkennen mensen mij daar niet gewoon aan.
als manvrienden je niet als lustobject. Genoeg vrouwen die dan ook gaan klagenquote:
Ik weet nooit of dit soort posts sarcastisch zijn.quote:
Ja I know, ik herken jou ook, alleen Cher nietquote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb altijd al dezelfde UI, dus waarom herkennen mensen mij daar niet gewoon aan.
Omdat andere mensen? Dat is wel weer lame thoquote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al eens eerder gehad dat mensen moesten lachen omdat ik met een lelijke nerd meid naar de stad ging in een tussenuur. En die mensen zijn vaak anders.
Maar zou jij dus niet omgaan met iemand die een heel toffe persoonlijkheid heeft maar gewoon niet heel aantrekkelijk is?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Daarom moet je geen vriendschap sluiten met de mensen waarvoor je je kan gaan schamen. Probleem opgelost.
Het feit alleen al vind ik een normale vriendschap in de weg staan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naief om te denken dat dat niet zo zou zijn.
Maar nogmaals, het hoeft een normale vriendschap verder niet in de weg te staan, zolang de situaties er niet hachelijk op worden.
Als er meer dan drie ha's in staan lees ik dat soort posts nooitquote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet nooit of dit soort posts sarcastisch zijn.
Ik ben het met je eens dat je eerder naar hetzelfde soort mensen toe trekt. Maar ik heb ook één vriend die op zijn zachtst gezegd iets minder aantrekkelijk is, en ook iets minder goed met meisjes. En ook nog best raar danst. En dan zie ik mensen ook wel eens lachen. Maar dat doet me vrij weinig eerlijk gezegd. Hij is een vriend van me, en ik kan verschrikkelijk met hem lachen, en als een meisje mij leuk vind, verandert dat echt niet omdat ik met hem loop.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al eens eerder gehad dat mensen moesten lachen omdat ik met een lelijke nerd meid naar de stad ging in een tussenuur. En die mensen zijn vaak anders.
Wat zielig voor hem.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je eerder naar hetzelfde soort mensen toe trekt. Maar ik heb ook één vriend die op zijn zachtst gezegd iets minder aantrekkelijk is, en ook iets minder goed met meisjes. En ook nog best raar danst. En dan zie ik mensen ook wel eens lachen. Maar dat doet me vrij weinig eerlijk gezegd. Hij is een vriend van me, en ik kan verschrikkelijk met hem lachen, en als een meisje mij leuk vind, verandert dat echt niet omdat ik met hem loop.
De drie H's, denk erom.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als er meer dan drie ha's in staan lees ik dat soort posts nooit
Oh, zo. Zou kunnen, weet ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef n8n het volgende:
[..]
als manvrienden je niet als lustobject. Genoeg vrouwen die dan ook gaan klagen
Ken jij die vrouwen irl?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef n8n het volgende:
[..]
als manvrienden je niet als lustobject. Genoeg vrouwen die dan ook gaan klagen
Je hebt echt lelijk en niet heel aantrekkelijk. Ik heb ook een vriendin die niet super knap is maar waar ik we'll mee omga. Ik heb het over echt lelijke nerd mensen met hele rare uiterlijke kenmerken zoals veel acne ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar zou jij dus niet omgaan met iemand die een heel toffe persoonlijkheid heeft maar gewoon niet heel aantrekkelijk is?
Mja ergens kan ik je goed begrijpen hoor, je wil een vriendschap op basis van gelijkheid. Dus dat hij dezelfde verwachting heeft als jij. Met naief bedoel ik: je weet toch wel hoe de natuur werkt?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
Het feit alleen al vind ik een normale vriendschap in de weg staan.
Waarom val ik niet gewoon op vrouwenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het ook een nare gedachte, hoor.
weet vrijwel zeker dat ik vrouwen gefriendzoned hebquote:
Ik denk eigenlijk dat ik we'll op vrouwen val trouwens.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom val ik niet gewoon op vrouwen
Zeg het me Fas
Dat is iets totaal anders?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef n8n het volgende:
[..]
weet vrijwel zeker dat ik vrouwen gefriendzoned heb
goede vriendschapquote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ik heb inderdaad wel eens een beetje medelijden met hem.
Zo jammer, ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom val ik niet gewoon op vrouwen
Zeg het me Fas
Er zijn vrouwen die blijven vragen of je ze aantrekkelijk vind ook al heb ik niet op basis daarvan besloten vrienden met ze te zijn. Is altijd een strikvraagquote:
Ik ben gewoon mezelf.quote:p/13s.gif[/img] Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Olep het volgende:
Mensen die zich laten beinvloeden door de mening van zijn of haar omgeving.
Jammer wel.
Net alsof iedereen dat niet een beetje doet.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Olep het volgende:
Iemand die zich laten beinvloeden door de mening van zijn of haar omgeving.
Jammer wel.
Gezonde mensen doen dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Net alsof iedereen dat niet een beetje doet.
Dat heet cultuurquote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Net alsof iedereen dat niet een beetje doet.
No shit. Ik was 3 uur weg, en we zijn 4 topics verder.quote:
Ja daarom. Ik denk dat ik het vervelend vind omdat het dus gewoon niet mogelijk is om gelijkwaardige vriendschappen met mannen te hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mja ergens kan ik je goed begrijpen hoor, je wil een vriendschap op basis van gelijkheid. Dus dat hij dezelfde verwachting heeft als jij. Met naief bedoel ik: je weet toch wel hoe de natuur werkt?
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
No shit. Ik was 3 uur weg, en we zijn 4 topics verder..
Onzin. Niet-autisten hechten waarde aan de mening van de mensen om hen heen.quote:
Gezonde mensen houden rekening met anderen, maar laten zich niet beinvloeden door anderenquote:
Nooit?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gezonde mensen houden rekening met anderen, maar laten zich niet beinvloeden door anderen
wil niet elke vrouw die ik niet lelijk vind neukenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik denk dat ik het vervelend vind omdat het dus gewoon niet mogelijk is om gelijkwaardige vriendschappen met mannen te hebben.
Ik wist niet dat de natuur zo werkte dat mannen alleen vriendschappen konden sluiten met vrouwen die ze zouden willen neuken, nee.
Onzin. Invloed is er altijd.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gezonde mensen houden rekening met anderen, maar laten zich niet beinvloeden door anderen
Ik heb me nog nooit laten beïnvloedenquote:
Preciesquote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef n8n het volgende:
[..]
wil niet elke vrouw die ik niet lelijk vind neuken
vanaf je geboorte doe je niks anders dan je laten beïnvloeden door anderenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vast niet bewust nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit laten beïnvloeden
My man.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nooit alcohol gedronken?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok, dat kan uiteraard. Maar dat maakt jou toch niet gezonder ten opzichte van iemand die dat wel eens laat doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ach joh dat slaat nergens op. Dat zeggen die mannen op fok omdat ze zelf gewoon iedere meid willen neuken. Ik ben al 3 jaar bevriend met een leuke jongen en hij heeft nog nooit iets raars tegen me gezegd als in de versiersfeer en het voelt als broer en zus terwijl hij veel meiden hosselt. Behalve dat hij soms zegt je bent mooi, leuk maar dat zeggen vriendinnen ook we'll eens. Hoort bij vriendschappen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik denk dat ik het vervelend vind omdat het dus gewoon niet mogelijk is om gelijkwaardige vriendschappen met mannen te hebben.
Ik wist niet dat de natuur zo werkte dat mannen alleen vriendschappen konden sluiten met vrouwen die ze zouden willen neuken, nee.
Noem het eens dan en maak dan eens het verschil tussen rekening houden met en beinvloeden door.quote:
Om het op iemand te kunnen hoef je er ook niet de hele tijd op een neukachtige manier naar te kijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ach joh dat slaat nergens op. Dat zeggen die mannen op fok omdat ze zelf gewoon iedere meid willen neuken. Ik ben al 3 jaar bevriend met een leuke jongen en hij heeft nog nooit iets raars tegen me gezegd als in de versiersfeer en het voelt als broer en zus terwijl hij veel meiden hosselt. Behalve dat hij soms zegt je bent mooi, leuk maar dat zeggen vriendinnen ook we'll eens. Hoort bij vriendschappen.
Het is onzin, vriendschappen tussen man en vrouw kunnen sowieso we'll. Niet iedereen kijkt op de neukachtige manier naar je.
nee, want had het zelf ook .. dejavu met gisteren of eergisteren, toen zei ik ook dat ik hun steeds door elkaar haal (maar dan alleen naamgebaseerd)quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet nooit of dit soort posts sarcastisch zijn.
Geen zin in.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noem het eens dan en maak dan eens het verschil tussen rekening houden met en beinvloeden door.
Dat geldt niet voor iedereen zo hoor. Sommige mannen denken zo, andere bedenken zich dat ze het op jou zouden kunnen en bedenken meteen daarna dat Ajax vanavond voetbalt en doen er verder nooit iets mee, wellicht omdat er nog een andere vrouw is die ze nóg liever zouden neuken. Intussen kunnen jullie gewoon een leuke vriendschap hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |