weet vrijwel zeker dat ik vrouwen gefriendzoned hebquote:
Ik denk eigenlijk dat ik we'll op vrouwen val trouwens.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom val ik niet gewoon op vrouwen
Zeg het me Fas
Dat is iets totaal anders?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef n8n het volgende:
[..]
weet vrijwel zeker dat ik vrouwen gefriendzoned heb
goede vriendschapquote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ik heb inderdaad wel eens een beetje medelijden met hem.
Zo jammer, ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom val ik niet gewoon op vrouwen
Zeg het me Fas
Er zijn vrouwen die blijven vragen of je ze aantrekkelijk vind ook al heb ik niet op basis daarvan besloten vrienden met ze te zijn. Is altijd een strikvraagquote:
Ik ben gewoon mezelf.quote:p/13s.gif[/img] Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Olep het volgende:
Mensen die zich laten beinvloeden door de mening van zijn of haar omgeving.
Jammer wel.
Net alsof iedereen dat niet een beetje doet.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Olep het volgende:
Iemand die zich laten beinvloeden door de mening van zijn of haar omgeving.
Jammer wel.
Gezonde mensen doen dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Net alsof iedereen dat niet een beetje doet.
Dat heet cultuurquote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Net alsof iedereen dat niet een beetje doet.
No shit. Ik was 3 uur weg, en we zijn 4 topics verder.quote:
Ja daarom. Ik denk dat ik het vervelend vind omdat het dus gewoon niet mogelijk is om gelijkwaardige vriendschappen met mannen te hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mja ergens kan ik je goed begrijpen hoor, je wil een vriendschap op basis van gelijkheid. Dus dat hij dezelfde verwachting heeft als jij. Met naief bedoel ik: je weet toch wel hoe de natuur werkt?
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
No shit. Ik was 3 uur weg, en we zijn 4 topics verder..
Onzin. Niet-autisten hechten waarde aan de mening van de mensen om hen heen.quote:
Gezonde mensen houden rekening met anderen, maar laten zich niet beinvloeden door anderenquote:
Nooit?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gezonde mensen houden rekening met anderen, maar laten zich niet beinvloeden door anderen
wil niet elke vrouw die ik niet lelijk vind neukenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik denk dat ik het vervelend vind omdat het dus gewoon niet mogelijk is om gelijkwaardige vriendschappen met mannen te hebben.
Ik wist niet dat de natuur zo werkte dat mannen alleen vriendschappen konden sluiten met vrouwen die ze zouden willen neuken, nee.
Onzin. Invloed is er altijd.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gezonde mensen houden rekening met anderen, maar laten zich niet beinvloeden door anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |