quote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef Chai het volgende:
Wanneer kreeg ze borstjes dan Silentalarm?
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef Silentalarm het volgende:
Als het een hartslag heeft ben ik al dik tevreden.
quote:
Nou...quote:
BrauNquote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Zosk het volgende:
Trouwens; BrauN
laatste bezoek: 1007 dagen, 16 uur geleden.
Je weet dat hij daarna Beauregard was?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Zosk het volgende:
Trouwens; BrauN
laatste bezoek: 1007 dagen, 16 uur geleden.
Oh ik zou haar best voor een keertje doen hoor. Ik heb ook wel eens met haar gezoend.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
Maar als je heel eerlijk bent SilentAlarm. Zou je iets met haar willen?
Oh nee, ik ben ook een tijdje "AFK" geweestquote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet dat hij daarna Beauregard was?
Waarom lijkt het je verschrikkelijk?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ik zou haar best voor een keertje doen hoor. Ik heb ook wel eens met haar gezoend.
Maar in de zin van een relatie nooit, lijkt me verschrikkelijk.
Dat heb je gewoon met sommige types denk ik, die zijn leuk om van alles mee te doen behalve een relatie mee hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom lijkt het je verschrikkelijk?
Jongens en meisjes kunnen ook geen vrienden zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 15:50 schreef Fascination het volgende:
Hoe vaak hoor je wel niet dat een jongen verliefd wordt op het meisje waarmee hij bevriend is.
Sowieso worden ze nooit bevriend met meisjes waar ze het niet ook op kunnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:50 schreef Fascination het volgende:
Hoe vaak hoor je wel niet dat een jongen verliefd wordt op het meisje waarmee hij bevriend is.
Ik word nu al gek van dr als ik haar 3 dagen achter elkaar zie. Stel je voor als ik een relatie met haar zou hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom lijkt het je verschrikkelijk?
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik word nu al gek van dr als ik haar 3 dagen achter elkaar zie. Stel je voor als ik een relatie met haar zou hebben
Hoe vaak hoor je wel niet dat een jongen verliefd wordt en daarna bevriend?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:50 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |