Ja blabla Freudiaans gelul.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:24 schreef n8n het volgende:
[..]
vanaf je geboorte doe je niks anders dan je laten beïnvloeden door anderen
quote:
esthetische waarden je karakter je normen en waarden welk fruit je lekker vind alles waar je (onbewust) een mening over hebt is ergens door beïnvloedquote:Op donderdag 5 april 2012 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noem het eens dan en maak dan eens het verschil tussen rekening houden met en beinvloeden door.
Zo dacht ik er dus ook over maar blijkbaar zit ik foutquote:Op donderdag 5 april 2012 16:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ach joh dat slaat nergens op. Dat zeggen die mannen op fok omdat ze zelf gewoon iedere meid willen neuken. Ik ben al 3 jaar bevriend met een leuke jongen en hij heeft nog nooit iets raars tegen me gezegd als in de versiersfeer en het voelt als broer en zus terwijl hij veel meiden hosselt. Behalve dat hij soms zegt je bent mooi, leuk maar dat zeggen vriendinnen ook we'll eens. Hoort bij vriendschappen.
Het is onzin, vriendschappen tussen man en vrouw kunnen sowieso we'll. Niet iedereen kijkt op de neukachtige manier naar je.
Rekening houden met en beïnvloeden komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gezonde mensen houden rekening met anderen, maar laten zich niet beinvloeden door anderen
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Rekening houden met en beïnvloeden komt op hetzelfde neer.
Je zit echt niet fout. Het kan gerust. Het zijn alleen de zogenaamde mannen op fok die het zo goed weten maar mannen op fok zijn vaak afwijkend. Hecht er niet veel waarde aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo dacht ik er dus ook over maar blijkbaar zit ik fout
Maar je hebt wel een punt eigenlijk, mannen op FOK!
Ongezien de tyfus met je FOK! bullshit.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Autisme wordt dat ook wel genoemd.
Iets waar je je niet bewust van bent kan er nog steeds wel zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja blabla Freudiaans gelul.
Dat is niet hetgeen wat ik nu bedoel, ik heb het over maatschappelijke druk
[..]
Dus niet, want hoe kan ik me nou bewust zijn van iets onbewusts?
dat is niet waarquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Rekening houden met en beïnvloeden komt op hetzelfde neer.
Jij hebt nog nooit gehad dat je geen zin had om iets te doen, en vervolgens bent overgehaald door een vriend?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit laten beïnvloeden
Je bedenken dat je het best op een vriend/vriendin van je zou kunnen is iets anders dan uberhaubt geen vriendschappen aangaan met mensen waar je het niet op zou kunnenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen zo hoor. Sommige mannen denken zo, andere bedenken zich dat ze het op jou zouden kunnen en bedenken meteen daarna dat Ajax vanavond voetbalt en doen er verder nooit iets mee, wellicht omdat er nog een andere vrouw is die ze nóg liever zouden neuken. Intussen kunnen jullie gewoon een leuke vriendschap hebben.
Ik heb het idee dat we het niet meer over hetzelfde hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef n8n het volgende:
[..]
esthetische waarden je karakter je normen en waarden welk fruit je lekker vind alles waar je (onbewust) een mening over hebt is ergens door beïnvloed
Dat soort gedrag komt wel significant veel vaker voor bij mensen met een stoornis in het autistisch spectrum.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Olep het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus met je FOK! bullshit.
Je hoeft de discussie niet aan te gaan maar ga niet als een klein pubertje het autist argument gebruiken.
wat versta jij in deze zin onder beïnvloeden dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we het niet meer over hetzelfde hebben
Hmm goed punt.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gehad dat je geen zin had om iets te doen, en vervolgens bent overgehaald door een vriend?
Welk soort gedrag?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort gedrag komt wel significant veel vaker voor bij mensen met een stoornis in het autistisch spectrum.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je zit echt niet fout. Het kan gerust. Het zijn alleen de zogenaamde mannen op fok die het zo goed weten maar mannen op fok zijn vaak afwijkend. Hecht er niet veel waarde aan.
Dat gebeurt wel eens, maar niet vaakquote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gehad dat je geen zin had om iets te doen, en vervolgens bent overgehaald door een vriend?
Dat laatste is dan ook een extreme variant ja. Zo 'erg' is het heus niet bij alle mannen hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
Je bedenken dat je het best op een vriend/vriendin van je zou kunnen is iets anders dan uberhaubt geen vriendschappen aangaan met mensen waar je het niet op zou kunnen
Dafuq?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Dankje voor de gezonde relativering Cher
Ik bedoelde beïnvloeden in de zin dat anderen mensen bepalen wat jij wel of niet leuk vindt en dat je je consistent aanpast aan de wil van anderen en jezelf dus veranderd naar iets wat je eigenlijk niet bentquote:Op donderdag 5 april 2012 16:28 schreef n8n het volgende:
[..]
wat versta jij in deze zin onder beïnvloeden dan?
Sowieso.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Afzetten/niets aantrekken van de omgeving.
In elke relatie tussen een man en een vrouw is er sprake van de man ie wel een trucje zou kunnen op de vrouw. Dat betekend niet dat ze dat altijd willen en er alleen maar aan denken. Maar als de situatie zo is dat het kan, zouden ze het doen. Cher kan wel dat gaan ontkennen, maar dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen zo hoor. Sommige mannen denken zo, andere bedenken zich dat ze het op jou zouden kunnen en bedenken meteen daarna dat Ajax vanavond voetbalt en doen er verder nooit iets mee, wellicht omdat er nog een andere vrouw is die ze nóg liever zouden neuken. Intussen kunnen jullie gewoon een leuke vriendschap hebben.
Nee, rekening houden met je omgeving is logisch.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
ook dat gedrag komt omdat je daartoe beïnvloed bent. Tis allemaal niet zo moeilijkquote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh bij mij gebeurt dat regelmatig. Dan zit ik lekker op de bank en heb ik geen zin. Maar als een vriend mij dan beïnvloedt met goede argumenten om mee te gaan, ga ik vaak wel mee. En meestal ben ik achteraf blij dat ik mee ging.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel eens, maar niet vaakAls ik geen zin heb interesseert het me echt niet wat een anders probeert
Dat kwam Sinos even goed uit, die 'relativering' van Cher dat dit alleen voor mannen op Fok zou gelden.quote:
Dat waren jouw woorden, maar ik wist het precieze citaat niet meer.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, rekening houden met je omgeving is logisch.
Je moet het wel nuanceren.
Rot op Chaiquote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja omdat je er niet goed in kunt integreren door je beperking.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:30 schreef n8n het volgende:
[..]
ook dat gedrag komt omdat je daartoe beïnvloed bent. Tis allemaal niet zo moeilijk
quote:
constant en nooit zijn uiterste, iedereen zit ergens in het grijze gebied dat veel omvangrijker isquote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik bedoelde beïnvloeden in de zin dat anderen mensen bepalen wat jij wel of niet leuk vindt en dat je je consistent aanpast aan de wil van anderen en jezelf dus veranderd naar iets wat je eigenlijk niet bent
Nou als ik het hier moet geloven wel dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook een extreme variant ja. Zo 'erg' is het heus niet bij alle mannen hoor.
Zulke mannen worden vaak hommo genoemd.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ach joh dat slaat nergens op. Dat zeggen die mannen op fok omdat ze zelf gewoon iedere meid willen neuken. Ik ben al 3 jaar bevriend met een leuke jongen en hij heeft nog nooit iets raars tegen me gezegd als in de versiersfeer en het voelt als broer en zus terwijl hij veel meiden hosselt. Behalve dat hij soms zegt je bent mooi, leuk maar dat zeggen vriendinnen ook we'll eens. Hoort bij vriendschappen.
Het is onzin, vriendschappen tussen man en vrouw kunnen sowieso we'll. Niet iedereen kijkt op de neukachtige manier naar je.
Ik had het tegen die ene van de frontpage.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Rot op Chai
Dat is echt niet hetgeen wat ik nu bedoel.
Afzetten en niets aantrekken van de omgeving zijn sowieso al twee totaal verschillende dingen.
Ik bedoelde dat ik geen fuck geef wat mensen over mij denken.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat waren jouw woorden, maar ik wist het precieze citaat niet meer.
Het is net hoe je het definieert denk ik. In principe betekend 'rekening houden met' iets anders doen dan normaal vanwege een ander persoon. Als die persoon er dus niet geweest was, had je iets anders gedaan dan je nu doet, en ben je dus beïnvloed.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij heb je wel een punt SA met dat rekening houden met vrijwel overeenkomt met beinvloeden door.
Projecteer je eigen lustgevoelens niet op alle mannen gaarne. Ik ga het digitaal vragen aan hem en jullie krijgen binnenkort een printscreentje als bewijs dat het we'll meevalt en onzin is. Daar ga ik vanuit dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
In elke relatie tussen een man en een vrouw is er sprake van de man ie wel een trucje zou kunnen op de vrouw. Dat betekend niet dat ze dat altijd willen en er alleen maar aan denken. Maar als de situatie zo is dat het kan, zouden ze het doen. Cher kan wel dat gaan ontkennen, maar dat is gewoon zo.
Je kan tegen je instinct in gaan, maar een mens zonder instincten moet nog geboren worden.
Er zijn toch ook gewoon mannen hier die een vrouw / vriendin hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo dacht ik er dus ook over maar blijkbaar zit ik fout
Maar je hebt wel een punt eigenlijk, mannen op FOK!
Dit is exact mijn punt. Tevens voeg ik eraan toe: Als die vriendschap maar lang genoeg voortduurt, zal die 'drang' van de man om de vrouw te neuken alleen maar groter worden. Vooropgesteld dat het geen trainwreck is.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Mozy het volgende:
In elke relatie tussen een man en een vrouw is er sprake van de man ie wel een trucje zou kunnen op de vrouw. Dat betekend niet dat ze dat altijd willen en er alleen maar aan denken. Maar als de situatie zo is dat het kan, zouden ze het doen. Cher kan wel dat gaan ontkennen, maar dat is gewoon zo.
Je kan tegen je instinct in gaan, maar een mens zonder instincten moet nog geboren worden.
vaker is het dat je bepaalde kwaliteiten wilt van anderen die dat gedrag nalevenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja omdat je er niet goed in kunt integreren door je beperking.
Schat, FOK! en werkelijkheid gewoon gescheiden houden ... is het allerbestequote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou als ik het hier moet geloven wel dus.
Lees het topic er nog ff op na
Projecteer je eigen lustgevoelens niet op alle mannen gaarne. Projecteer je eigen lustgevoelens niet op alle mannen gaarne. Projecteer je eigen lustgevoelens niet op alle mannen gaarne. Projecteer je eigen lustgevoelens niet op alle mannen gaarne. Projecteer je eigen lustgevoelens niet op alle mannen gaarne.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is exact mijn punt. Tevens voeg ik eraan toe: Als die vriendschap maar lang genoeg voortduurt, zal die 'drang' van de man om de vrouw te neuken alleen maar groter worden. Vooropgesteld dat het geen trainwreck is.
Ja dat bedoelde ik dus. Dat komt ook vaker voor bij mensen met een stoornis in het autistisch spectrum dan bij normale mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik geen fuck geef wat mensen over mij denken.
Echter heb ik nooit gezegd dat ik mij niets aantrek van de omgeving.
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is net hoe je het definieert denk ik. In principe betekend 'rekening houden met' iets anders doen dan normaal vanwege een ander persoon. Als die persoon er dus niet geweest was, had je iets anders gedaan dan je nu doet, en ben je dus beïnvloed.
die krijg ik vaak naar mn hoofd geslingerdquote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zulke mannen worden vaak hommo genoemd.
Kom op joh, nu even zelf relativeren aub.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Sinosappel het volgende:
Nou als ik het hier moet geloven wel dus.
Lees het topic er nog ff op na
Dus ik ben een autist omdat ik mij de mening van andere mensen niet aantrek.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus. Dat komt ook vaker voor bij mensen met een stoornis in het autistisch spectrum dan bij normale mensen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Olep het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bedenken dat je het best op een vriend/vriendin van je zou kunnen is iets anders dan uberhaubt geen vriendschappen aangaan met mensen waar je het niet op zou kunnen
Het kan niet dat je er geen fuck om geeft over wat mensen van je denken. Je hersenen werken zo dat je er altijd, geen uitzonderingen, wat om geeftquote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Olep het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |