Als echte hiphop fan moet je dit echt ff kijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
I'm the stronghold on your neck that doesn't let you breathe
Stronger than the fake image of God in which you believe
More dangerous than your ignorant ass could ever percieve
A European virus, mutated in Africa, overseas
Transported by mosquitoes and fleas to where you live.
So lock yourself in your house with your wife and your kids
You're such a bitch, somebody probably made you out of a rib
My arrest record just scratches the surface of what I did
My bid locked me up and brought my life to an end
I was forgotten, abandoned by my bitches and friends
You don't want beef with people like me so don't pretend
I'll resurrect your aborted baby and kill it again
![]()
![]()
Cher- ben jij dan marokkaans?quote:
Ik zit op mijn werk dus ik kan het nu niet checken, maar Kendrick Lamar is altijdquote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als echte hiphop fan moet je dit echt ff kijken.
wel grappig... en ook wel goeie stukjesmoest vooral lachen om die stonede gast (schoolboy Q)
Hoe oud ben jij Ricko?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:43 schreef RickoKun het volgende:
DANCE UNTIL THE WORLD GOES ROUND AND ROUND
ja dat kennen jullie niet jullie zijn allemaal -18 gr op Garrisson na
HAHAH NIJAEDIT
Je bent nu in de Invito en je zit op FOK!?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus ik kan het nu niet checken, maar Kendrick Lamar is altijd
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:43 schreef RickoKun het volgende:
DANCE UNTIL THE WORLD GOES ROUND AND ROUND
ja dat kennen jullie niet jullie zijn allemaal -18 gr op Garrisson na
HAHAH NIJAEDIT
Nee, ik werk maar 2 dagen in de week daar.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je bent nu in de Invito en je zit op FOK!?
Die gast is echt meesterlijk.. ook in dit clipje.. Is helemaal freestyle stoned freestyle dus wel lachenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus ik kan het nu niet checken, maar Kendrick Lamar is altijd
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat ben je mild
Komt het door je rammelende teelballetjes?
was ik nog maar 25quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
AL EEN KWART EEUW MIEN JUNG
-edit-
Fysiek dan hé
En mentaal?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
AL EEN KWART EEUW MIEN JUNG
-edit-
Fysiek dan hé
Jij misschien. Ik ben al 13.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef Salatrel het volgende:
mannen worden mentaal niet ouder dan 12....
Zo goed!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als echte hiphop fan moet je dit echt ff kijken.
wel grappig... en ook wel goeie stukjesmoest vooral lachen om die stonede gast (schoolboy Q)
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat ben je mild
Komt het door je rammelende teelballetjes?
Daar heb je ook een punt.quote:
quote:
Ab Soul vind ik ook tof. En de beat van Hiipower.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik vind Jay ROck echt een baas. Heel TDE maar hij is wel opper.
Ab soul ook, album ook vanquote:Op donderdag 5 april 2012 12:54 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ab Soul vind ik ook tof. En de beat van Hiipower.
Dat is een nummer van Kendrick Lamar. Ik kan het je helaas niet linken omdat ik mobiel zit.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ab soul ook, album ook van![]()
Welke beat is dat? die instrumentals zijn wel phat, zeg maar.
Oh en
mobiel kan je toch ook gewoon een nieuw venster openen en een link kopieren?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:00 schreef Yv. het volgende:
[..]
Dat is een nummer van Kendrick Lamar. Ik kan het je helaas niet linken omdat ik mobiel zit.
3 steps aheadquote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef Salatrel het volgende:
WREED UIT JE NAAD!!!!!!!1111 beetje jammer dat ie pas na een minuut of 2 op gang komt
Post tiete danquote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef Sinosappel het volgende:
Hippe trend hier nu
Youtube filmpjes posten
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mobiel kan je toch ook gewoon een nieuw venster openen en een link kopieren?
Wat? Wie?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:07 schreef Fascination het volgende:
Dames heel goed opgelet, Huub die zit op internet.
wint het niet van deze kneiterquote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef Salatrel het volgende:
WREED UIT JE NAAD!!!!!!!1111 beetje jammer dat ie pas na een minuut of 2 op gang komt
quote:
Geen zin om te klikken maar Fas vind jij Scarlet een mooie/lekkere vrouw?quote:
Scarletquote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen zin om te klikken maar Fas vind jij Scarlet een mooie/lekkere vrouw?
Ja, vooral erg mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen zin om te klikken maar Fas vind jij Scarlet een mooie/lekkere vrouw?
Kan nie winne nie van:quote:
Zij is mooi jaquote:Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan nie winne nie van:
[ afbeelding ]
Ze is alleen lesbie gvd![]()
Dat weet ik mop. Maar de mobiele versie van YouTube maakt er een andere link van en opent de app voor YouTube.quote:
Ik vind Scarlet mooier.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan nie winne nie van:
[ afbeelding ]
Ja, hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt hier wel een turnster uit het Oostblok man.
Kate Uptonquote:Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan nie winne nie van:
[ afbeelding ]
ah oke, naja dan wordt het lastigquote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef Yv. het volgende:
[..]
Dat weet ik mop. Maar de mobiele versie van YouTube maakt er een andere link van en opent de app voor YouTube.
Ja want anders had je kans gemaakt wou je zeggen?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan nie winne nie van:
[ afbeelding ]
Dat wel. Ik vind Scarlette ook niet zo mooi. Haar gezicht niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillenIk zie haar liever dan Scarlett Johansson
Neequote:Op donderdag 5 april 2012 13:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja want anders had je kans gemaakt wou je zeggen?
Ze lijkt hier op Jelka van Houtenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt hier wel een turnster uit het Oostblok man.
Oh oke. Amber Heard wel namelijkquote:
Lost in translation?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef Cher- het volgende:
Die Scarlet speelde gisteren in een film die ik wou kijken maar ben het vergeten nu denk ik eraan godverdomme.
Uh huh, rightquote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar met blonde haren lijkt ze op zo'n meisje dat mij probeerde te hosselen.
Kan projecteren dan
Daar heb ik wel eens iets van meegekregen inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke. Amber Heard wel namelijk
The other Boleyn girlquote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef Cher- het volgende:
Die Scarlet speelde gisteren in een film die ik wou kijken maar ben het vergeten nu denk ik eraan godverdomme.
Ze lijkt daar ook een beetje op een hoofdrolspeelster in een Don & Ad film.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze lijkt hier op Jelka van Houten
Nee toch iets met prinsessen van vroeger twee zussen die strijden om de liefde van king henrey ofzo.quote:
The Prestige.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef Cher- het volgende:
Haha, true!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze lijkt hier op Jelka van Houten
Ja idd ik baal dr echt van, is er een manier omde film gratis ergens te bekijken met ondertiteling?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
The other Boleyn girl
http://www.tvgids.nl/programma/12513114/The_other_Boleyn_girl
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze lijkt daar ook een beetje op een hoofdrolspeelster in een Don & Ad film.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze lijkt daar ook een beetje op een hoofdrolspeelster in een Don & Ad film.
ik zeg usenetquote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja idd ik baal dr echt van, is er een manier omde film gratis ergens te bekijken met ondertiteling?
2e klas vmbo.quote:
Ja, gister op RTL 5 om 20.30quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja idd ik baal dr echt van, is er een manier omde film gratis ergens te bekijken met ondertiteling?
Met ondertiteling!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Anders wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja. Het is dat je de vriend van Chai bent. Anders.
Mij laten huilen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Had ik je laten huilen. Het is goed zo, lok het niet verder uit.
Kak.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:00 schreef Yv. het volgende:
[..]
Dat is een nummer van Kendrick Lamar. Ik kan het je helaas niet linken omdat ik mobiel zit.
Mila > Winona > Nataliequote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind: Winona > Natalie > Mila. Wat jullie?
Van rechts naar links, maar alle 3 niet echt mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal 3 x niks sorryquote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind er ook niets aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vin dhaar zo lelijk![]()
Snap niet wat mensen in haar zien.
Wat is er lelijk aan haar?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wie is wie?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen lijkt ze daar niet eens op Olivia. Normaal vind ik haar wel mooi. Hier lijkt ze meer op Milla Jovodingesquote:
Bij heel veel vrouwen in series/films denk ik altijd damn.. wat een mooie vrouw. Als je dan achteraf eens foto's kijkt valt het soms vies tegenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Snap het ook nietquote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het ging ook meer om het Gifje, maar inderdaad een hele mooie vrouwquote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen lijkt ze daar niet eens op Olivia. Normaal vind ik haar wel mooi. Hier lijkt ze meer op Milla Jovodinges
Ik vind haar ook wel zwaar overrated moet ik toegeven.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
Mila lelijk vindenHet kan je 'type' niet zijn, maar lelijk? Hoe dan
?
vlnr Mila, Natalie, Winonaquote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat is er lelijk aan haar?
[..]
Wie is wie?
Jeetje, dat hoor je toch te weten.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat is er lelijk aan haar?
[..]
Wie is wie?
Ditquote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
?
Op de foto vind ik Natalie het mooist denk ik, die rechter ziet eruit als mijn oude turnlerares. Beetje streng.quote:
Lelijk natuurlijk niet. Maar gewoon niet echt het type vrouw wat ik mooi vind neequote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
?
Ieder zijn smaak denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
?
Die rooiequote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel zwaar overrated moet ik toegeven.![]()
Bij The 70's Show wist ik niet wie nou de 'hot chick' moest voorstellen.
Hot donna toch.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel zwaar overrated moet ik toegeven.![]()
Bij The 70's Show wist ik niet wie nou de 'hot chick' moest voorstellen.
Die vind ik dan ook leuker.quote:
Mila is echt 3 klassen knapper dan die andere 2. Die hebben echt zo'n mager, scherp hoofd. Zo'n typisch actricehoofd ofzo, ik weet het niet precies. Bahquote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wel? Ik dacht die zus die met iedereen lag te neuken.quote:
Over rooie gesproken: Alicia Witt en Lauren Lee Smithquote:
Nee, allemaal van hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mila is echt 3 klassen knapper dan die andere 2. Die hebben echt zo'n mager, scherp hoofd. Zo'n typisch actricehoofd ofzo, ik weet het niet precies. Bah.
Dat heb ik bij Caricequote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef Sinosappel het volgende:
Natalie Portman krijg ik pas jeuk van
Overgewaardeerde pretentieuze actrice. Bah
Hahaha met haar lippen zo naar voren in die enge film, daar stoorde ik me aan. Ze dacht dat die deels getuite lipjes en dr fuck me yeah blik hot was ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef Sinosappel het volgende:
Natalie Portman krijg ik pas jeuk van
Overgewaardeerde pretentieuze actrice. Bah
Echt helemaal eens hiermee. Dat is zo'n irritant wijf.quote:
Dat je met iedereen ligt te neuken betekent niet dat je de hot chick van de serie bentquote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Wel? Ik dacht die zus die met iedereen lag te neuken.
Ja, ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat je met iedereen ligt te neuken betekent niet dat je de hot chick van de serie bent
Donna is die rooiequote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Wel? Ik dacht die zus die met iedereen lag te neuken.
quote:
Ja snap ik. Maar die zus, dat is iemand anders.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja btje kutkopquote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar die zus, dat is iemand anders.
En ik dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahhhhquote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jou bedoelde ik dusquote:
Ja met haar heb ik het ookquote:
Hoe kan je dit nou niks vinden?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
AhhhhZe is wel mooi hoor.
[ afbeelding ]
Als ik m'n tanden een jaar niet poets heb ik een beter gebit dan Carice verdommequote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat sowieso.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja met haar heb ik het ook
Maar vooral door wat interviews gezien te hebben. Zit ze altijd zo chagerijnig te doen met die ontevreden dunne lipjes naar beneden gekruld.
Laatst in dat topic over haar werd d'r twitter gepost, ik ging ff kijken voor de grap. Echt sneue tweets ook
Gewoon onsympathiek mens
Mila, haar bambi oogjesquote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, haar gebit is inderdaad verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik m'n tanden een jaar niet poets heb ik een beter gebit dan Carice verdomme.
[ afbeelding ]
[..]
kan wel.quote:
Kan echt nit joh dit. Bij komt een vrouw bij de dokter vond ik haar soms nog wel knap. Jensen heeft ook een hekel aan haar.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik m'n tanden een jaar niet poets heb ik een beter gebit dan Carice verdomme.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb je punt wel denk ik, dat had ik met Jennifer EWWbank.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef BobbyB het volgende:
Weet je wie ik ook zo vreselijk vind? Kristin Bell
Wat dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef BobbyB het volgende:
Die is gewoon zielig zo verlegen enzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb je punt wel denk ik, dat had ik met Jennifer EWWbank.
Nee, daar heb ik niets mee.quote:
Ja, dat dus. Ze doet ook altijd zo uit de hoogte (vind ik tenminste). Aan zulke figuren heb ik een hekel.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja met haar heb ik het ook
Maar vooral door wat interviews gezien te hebben. Zit ze altijd zo chagerijnig te doen met die ontevreden dunne lipjes naar beneden gekruld.
Laatst in dat topic over haar werd d'r twitter gepost, ik ging ff kijken voor de grap. Echt sneue tweets ook
Gewoon onsympathiek mens
Ik weet niet waarom, maar als ik er naar keek ergerde ik me kapot aan haar.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die is gewoon zielig zo verlegen enzo.Of autistisch.
Albaquote:
Ik ook. Heel heel heel erg zelfs.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar als ik er naar keek ergerde ik me kapot aan haar.
Heb je dit gezien?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef BobbyB het volgende:
Grrr.. Kokend bloed.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ook. Heel heel heel erg zelfs.![]()
[ afbeelding ]
Die ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb je punt wel denk ik, dat had ik met Jennifer EWWbank.
Weet niet precies. Zo gemaakt allemaal. Heb me echt zitten ergeren tijdens Heroes.quote:
Die hoekjes in mijn nagels gaan er al van jeuken.quote:
Ze is wel mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die hoekjes in mijn nagels gaan er al van jeuken.
Allerverschrikkelijkste wijf ever.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze nog een toyboy zoeken??
Ik denk dat ze ook wel meegaand is en je de baas over haar kan spelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om uiterlijk.
Chantal.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Juist niet, zo'n kuis dametje die zichzelf overal te goed voor voelt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook wel meegaand is en je de baas over haar kan spelen.
Ik merk het al, met Dimachaerus kan ik praten.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik vind haar gewoon zo'n nep slijmwijf. En sowieso overrated met al die kut musicals van haar. En die kop ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom? Bij haar klopt alles?
Jaloezie ja?
Geen idee wie dit is. Wat is er irritant/ergerlijk aan haar dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om uiterlijk.
Jullie moeten wel echt even dit filmpje kijkenquote:
Ik weet het zo niet. Dat gedrag, dat terughoudende, dat nette. Precies weet ik het niet, maar bah.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is. Wat is er irritant/ergerlijk aan haar dan?
Zo'n wijf die niks durft, heel onzeker en blabla en mee deed aan the voice en steeds doorging terwijl ze niet zong maar hijgde.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is. Wat is er irritant/ergerlijk aan haar dan?
allemoal in 't engols, veul te moeiluk.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jullie moeten wel echt even dit filmpje kijken
Ja dat ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zo'n wijf die niks durft, heel onzeker en blabla en mee deed aan the voice en steeds doorging terwijl ze niet zong maar hijgde.
Zit geen ondertiteling bijquote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jullie moeten wel echt even dit filmpje kijken
Haar vind ik dan weer niets.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef Chai het volgende:
Gadver mensen, met jullie Chantal Jansen.
Laatste keer dat ik haar op televisie zag was ze de aars van Joop van de Ende aan het likken. Oké ze was niet de enige, maar elke keer dat ik haar zie irriteert ze me.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar gewoon zo'n nep slijmwijf. En sowieso overrated met al die kut musicals van haar. En die kop ook.
[ afbeelding ]
Op sommige foto's echtquote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chantal Janzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als een non een keer in de Playboy zou gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chantal Janzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij houd jij van vrouwen met minimaal een tintje. Ik heb juist het tegenovergestelde.quote:
lol@hetero mannenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chantal Janzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, we zijn het eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chantal Janzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wou hier een "grap" op maken, maar bij nader inzien doe ik het toch maar nietquote:Op donderdag 5 april 2012 13:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als een non een keer in de Playboy zou gaan.![]()
Laf.
De Nederlandse voice?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zo'n wijf die niks durft, heel onzeker en blabla en mee deed aan the voice en steeds doorging terwijl ze niet zong maar hijgde.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wou hier een "grap" op maken, maar bij nader inzien doe ik het toch maar niet
Haaha nee remi laat je niet stoppen omdat iedereen je humor hier kut vindt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wou hier een "grap" op maken, maar bij nader inzien doe ik het toch maar niet
Zij klopt gewoonquote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chantal Janzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat verklaart het.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Ikken haar alleen van plaatjes maar ze is echt wel
Chick, ik vind Mila nog lekkerder dan Chantalquote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Cher- het volgende:
Ik word een beetje moe van de smaak van deze jongentjes. Dit is een vrouw die je overal op straat tegenkomt. Valt me tegen. En dan zeiken op Mila. Ik weet het al. Omdat jullie die lelijke Chantal nog wel kunnen krijgen maar Mila niet.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Cher- het volgende:
Ik word een beetje moe van de smaak van deze jongentjes. Dit is een vrouw die je overal op straat tegenkomt. Valt me tegen. En dan zeiken op Mila. Ik weet het al. Omdat jullie die lelijke Chantal nog wel kunnen krijgen maar Mila niet.
Volgens mij zijn de mensen die Mila leuk vinden bijna dezelfde die Chantal ook leuk vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Cher- het volgende:
Onwetend figuur.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]wat!
Mila mooier vinden dan chantal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Cher- het volgende:
Meh, Mila heeft niet echt een tintje toch? Maar wel waar. Vrouwen met een licht tintje zijn vaakquote:Op donderdag 5 april 2012 13:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij houd jij van vrouwen met minimaal een tintje. Ik heb juist het tegenovergestelde.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Mozy het volgende:
Iedereen heeft een celeb die hij of zij in het geheim snoeihard zou raken.
Wie is dat bij jullieWel eens vaker in het echt gezien, oude, uitgeleefde kop heeft zij man. Busted your balloon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noooes. Ik ben verliefd op Mila maar Chantal vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen die Mila leuk vinden bijna dezelfde die Chantal ook leuk vinden.
Wie is dat bij jullieHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Eens. Megan Foxquote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef remi1986 het volgende:
Toch wel flauw dat niemand op mijn foto gereageerd heeft van Megan Fox ... en dan vervolgens met Chantal aankomen![]()
behalve
[..]
Wie is dat bij jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Het gaat ook over in het GEHEIM. Niet iets waar je trots op bent.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eens vaker in het echt gezien, oude, uitgeleefde kop heeft zij man. Busted your balloon?
Wie is dat bij jullieIk zou haar alleen doen als ik HIV had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
HahaOMG!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik bedoelde voor jij binnenkwam. Degenen die gingen haten op Mila waren voornamelijk de vrouwtjesquote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Noooes. Ik ben verliefd op Mila maar Chantal vind ik echt verschrikkelijk.
[..]
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijjjj![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welkom op FOK!
dan is het goedquote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Megan Fox is een vanzelfsprekendheid. Daar hoef je nieteens op te reageren.
Die kutpony van haar ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Cher- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zij heeft heel rare dingen met haar gezicht gedaan.quote:
Haar kuthaar zit ook in een pony, MUST SEEquote:
Wie is dat bij jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hahahaha, no.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:56 schreef Cher- het volgende:
Deze chick is ook wel mooi soms![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:56 schreef BobbyB het volgende:
Megan Fox vind ik dan weer niksIn ieder geval niet hoe ze er tegenwoordig uit ziet.
Teenduim.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Die duim. Ik zou haar echt niet raken!
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:56 schreef Cher- het volgende:
Deze chick is ook wel mooi soms![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch fixed ondertussen?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Die duim. Ik zou haar echt niet raken!
Faberyayo, maar dat was al bekend.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het gaat ook over in het GEHEIM. Niet iets waar je trots op bent.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Faberyayo, maar dat was al bekend.
Clive Owenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
Voor de mannen: Welke mannen vinden jullie hot?
Geen 'hommo' gezeik aub
Crackhoerquote:
dWc.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
Geen 'hommo' gezeik aub
Matt Bomerquote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
Geen 'hommo' gezeik aub
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
Geen 'hommo' gezeik aub
Waarom weet ik wie dat isquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
Geen 'hommo' gezeik aub
Hamster. Toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Cher- het volgende:
Deze chick lijkt echt op een kat (sowieso gruwelijke chick) maar haar vriend is echt HOT
[ afbeelding ]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mee eensquote:
Dat snap ik niet. Ik snap dat vrouwen hem sexy vinden, want hij ziet er ruig en mannelijk uit, maar knap, nee.quote:
Haha, ja daar kun je niet omheen inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom weet ik wie dat is.
[..]
[ afbeelding ]
FUCK YEAH!
Omg.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom weet ik wie dat is.
[..]
[ afbeelding ]
FUCK YEAH!
Wie is dat bij jullieFrank Lammers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val sowieso niet op knappe mannen. Hou meer van die ruige typjes zoals Clive of Aragorn (maar dan wel met die baard en die haren)quote:Op donderdag 5 april 2012 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Ik snap dat vrouwen hem sexy vinden, want hij ziet er ruig en mannelijk uit, maar knap, nee.
miauwquote:
Val je op mannen?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik val sowieso niet op knappe mannen. Hou meer van die ruige typjes zoals Clive of Aragorn (maar dan wel met die baard en die haren)
Eens. Dat bedoel ik dus. Knappe mannenquote:
Nee. Was dat maar zo. Was het leven een stuk makkelijker.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Frank Lammers.Even trapte ik erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je een fantasie had om door een lelijke papzak geneukt te worden ofzo.Heaven is a place on earth with you
Ken ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:03 schreef remi1986 het volgende:
Wat vinden jullie van Maggie Q dan?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |