Als echte hiphop fan moet je dit echt ff kijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
I'm the stronghold on your neck that doesn't let you breathe
Stronger than the fake image of God in which you believe
More dangerous than your ignorant ass could ever percieve
A European virus, mutated in Africa, overseas
Transported by mosquitoes and fleas to where you live.
So lock yourself in your house with your wife and your kids
You're such a bitch, somebody probably made you out of a rib
My arrest record just scratches the surface of what I did
My bid locked me up and brought my life to an end
I was forgotten, abandoned by my bitches and friends
You don't want beef with people like me so don't pretend
I'll resurrect your aborted baby and kill it again
![]()
![]()
Cher- ben jij dan marokkaans?quote:
Ik zit op mijn werk dus ik kan het nu niet checken, maar Kendrick Lamar is altijdquote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als echte hiphop fan moet je dit echt ff kijken.
wel grappig... en ook wel goeie stukjesmoest vooral lachen om die stonede gast (schoolboy Q)
Hoe oud ben jij Ricko?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:43 schreef RickoKun het volgende:
DANCE UNTIL THE WORLD GOES ROUND AND ROUND
ja dat kennen jullie niet jullie zijn allemaal -18 gr op Garrisson na
HAHAH NIJAEDIT
Je bent nu in de Invito en je zit op FOK!?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus ik kan het nu niet checken, maar Kendrick Lamar is altijd
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:43 schreef RickoKun het volgende:
DANCE UNTIL THE WORLD GOES ROUND AND ROUND
ja dat kennen jullie niet jullie zijn allemaal -18 gr op Garrisson na
HAHAH NIJAEDIT
Nee, ik werk maar 2 dagen in de week daar.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je bent nu in de Invito en je zit op FOK!?
Die gast is echt meesterlijk.. ook in dit clipje.. Is helemaal freestyle stoned freestyle dus wel lachenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus ik kan het nu niet checken, maar Kendrick Lamar is altijd
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat ben je mild
Komt het door je rammelende teelballetjes?
was ik nog maar 25quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
AL EEN KWART EEUW MIEN JUNG
-edit-
Fysiek dan hé
En mentaal?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
AL EEN KWART EEUW MIEN JUNG
-edit-
Fysiek dan hé
Jij misschien. Ik ben al 13.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef Salatrel het volgende:
mannen worden mentaal niet ouder dan 12....
Zo goed!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als echte hiphop fan moet je dit echt ff kijken.
wel grappig... en ook wel goeie stukjesmoest vooral lachen om die stonede gast (schoolboy Q)
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat ben je mild
Komt het door je rammelende teelballetjes?
Daar heb je ook een punt.quote:
quote:
Ab Soul vind ik ook tof. En de beat van Hiipower.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik vind Jay ROck echt een baas. Heel TDE maar hij is wel opper.
Ab soul ook, album ook vanquote:Op donderdag 5 april 2012 12:54 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ab Soul vind ik ook tof. En de beat van Hiipower.
Dat is een nummer van Kendrick Lamar. Ik kan het je helaas niet linken omdat ik mobiel zit.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ab soul ook, album ook van![]()
Welke beat is dat? die instrumentals zijn wel phat, zeg maar.
Oh en
mobiel kan je toch ook gewoon een nieuw venster openen en een link kopieren?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:00 schreef Yv. het volgende:
[..]
Dat is een nummer van Kendrick Lamar. Ik kan het je helaas niet linken omdat ik mobiel zit.
3 steps aheadquote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef Salatrel het volgende:
WREED UIT JE NAAD!!!!!!!1111 beetje jammer dat ie pas na een minuut of 2 op gang komt
Post tiete danquote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef Sinosappel het volgende:
Hippe trend hier nu
Youtube filmpjes posten
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mobiel kan je toch ook gewoon een nieuw venster openen en een link kopieren?
Wat? Wie?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:07 schreef Fascination het volgende:
Dames heel goed opgelet, Huub die zit op internet.
wint het niet van deze kneiterquote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef Salatrel het volgende:
WREED UIT JE NAAD!!!!!!!1111 beetje jammer dat ie pas na een minuut of 2 op gang komt
quote:
Geen zin om te klikken maar Fas vind jij Scarlet een mooie/lekkere vrouw?quote:
Scarletquote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen zin om te klikken maar Fas vind jij Scarlet een mooie/lekkere vrouw?
Ja, vooral erg mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen zin om te klikken maar Fas vind jij Scarlet een mooie/lekkere vrouw?
Kan nie winne nie van:quote:
Zij is mooi jaquote:Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan nie winne nie van:
[ afbeelding ]
Ze is alleen lesbie gvd![]()
Dat weet ik mop. Maar de mobiele versie van YouTube maakt er een andere link van en opent de app voor YouTube.quote:
Ik vind Scarlet mooier.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan nie winne nie van:
[ afbeelding ]
Ja, hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt hier wel een turnster uit het Oostblok man.
Kate Uptonquote:Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan nie winne nie van:
[ afbeelding ]
ah oke, naja dan wordt het lastigquote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef Yv. het volgende:
[..]
Dat weet ik mop. Maar de mobiele versie van YouTube maakt er een andere link van en opent de app voor YouTube.
Ja want anders had je kans gemaakt wou je zeggen?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan nie winne nie van:
[ afbeelding ]
Dat wel. Ik vind Scarlette ook niet zo mooi. Haar gezicht niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillenIk zie haar liever dan Scarlett Johansson
Neequote:Op donderdag 5 april 2012 13:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja want anders had je kans gemaakt wou je zeggen?
Ze lijkt hier op Jelka van Houtenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt hier wel een turnster uit het Oostblok man.
Oh oke. Amber Heard wel namelijkquote:
Lost in translation?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef Cher- het volgende:
Die Scarlet speelde gisteren in een film die ik wou kijken maar ben het vergeten nu denk ik eraan godverdomme.
Uh huh, rightquote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar met blonde haren lijkt ze op zo'n meisje dat mij probeerde te hosselen.
Kan projecteren dan
Daar heb ik wel eens iets van meegekregen inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke. Amber Heard wel namelijk
The other Boleyn girlquote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef Cher- het volgende:
Die Scarlet speelde gisteren in een film die ik wou kijken maar ben het vergeten nu denk ik eraan godverdomme.
Ze lijkt daar ook een beetje op een hoofdrolspeelster in een Don & Ad film.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze lijkt hier op Jelka van Houten
Nee toch iets met prinsessen van vroeger twee zussen die strijden om de liefde van king henrey ofzo.quote:
The Prestige.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef Cher- het volgende:
Haha, true!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze lijkt hier op Jelka van Houten
Ja idd ik baal dr echt van, is er een manier omde film gratis ergens te bekijken met ondertiteling?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
The other Boleyn girl
http://www.tvgids.nl/programma/12513114/The_other_Boleyn_girl
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze lijkt daar ook een beetje op een hoofdrolspeelster in een Don & Ad film.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze lijkt daar ook een beetje op een hoofdrolspeelster in een Don & Ad film.
ik zeg usenetquote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja idd ik baal dr echt van, is er een manier omde film gratis ergens te bekijken met ondertiteling?
2e klas vmbo.quote:
Ja, gister op RTL 5 om 20.30quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja idd ik baal dr echt van, is er een manier omde film gratis ergens te bekijken met ondertiteling?
Met ondertiteling!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Anders wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja. Het is dat je de vriend van Chai bent. Anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |