Jij misschien. Ik ben al 13.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef Salatrel het volgende:
mannen worden mentaal niet ouder dan 12....
Zo goed!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als echte hiphop fan moet je dit echt ff kijken.
wel grappig... en ook wel goeie stukjesmoest vooral lachen om die stonede gast (schoolboy Q)
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat ben je mild
Komt het door je rammelende teelballetjes?
Daar heb je ook een punt.quote:
quote:
Ab Soul vind ik ook tof. En de beat van Hiipower.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik vind Jay ROck echt een baas. Heel TDE maar hij is wel opper.
Ab soul ook, album ook vanquote:Op donderdag 5 april 2012 12:54 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ab Soul vind ik ook tof. En de beat van Hiipower.
Dat is een nummer van Kendrick Lamar. Ik kan het je helaas niet linken omdat ik mobiel zit.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ab soul ook, album ook van![]()
Welke beat is dat? die instrumentals zijn wel phat, zeg maar.
Oh en
mobiel kan je toch ook gewoon een nieuw venster openen en een link kopieren?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:00 schreef Yv. het volgende:
[..]
Dat is een nummer van Kendrick Lamar. Ik kan het je helaas niet linken omdat ik mobiel zit.
3 steps aheadquote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef Salatrel het volgende:
WREED UIT JE NAAD!!!!!!!1111 beetje jammer dat ie pas na een minuut of 2 op gang komt
Post tiete danquote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef Sinosappel het volgende:
Hippe trend hier nu
Youtube filmpjes posten
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mobiel kan je toch ook gewoon een nieuw venster openen en een link kopieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |